Sari la conținut

Yamaha FJR 1300


procust
 Share

Postări Recomandate

  • Admin

Nu am niciuna, insa am mers cu FJR 1300.

Am detinut 1100RT, care este absolut superba, iar 1200 nu poate decit sa fie peste.

Am sa incerc sa te ajut, in masura in care ma pricep.

Cred ca nu prea pot fi comparate, singurul punct comun este faptul ca sunt devoratoare de kilometri.

FJR intra in clasa GT-ului, a GTR-ului si a PAN-ului

Una este patru in linie, cealalata boxer.

Depinde ce cauti, daca iubesti mersul mai sportiv ia-ti FJR, daca vrei confort de Mercedes cauta RT.

Fjr-ul se preteaza autostrazii, motor de dat in goarna.

Pe viraje stranse insa este teapan, lemn, bicicleta lasa de dorit.

Rt-ul este un vis, se apleaca dupa gandul tau.

Fiind 4 in linie motorul FJR-ului este rasat, merge lin, dar arata ce poate in ture.

Este o sportiva destinata touringului.

Boxerul este mai de agricultor, vibreaza peste o anumita viteza, merge mai balbait dar are un cuplu extraordinar in ture joase.

Duce peste 300.000 km fara griji.

Ciclistica si confortul RT-ului sunt incredibile, este singura motoreta pe care-obosit fiind-era sa adorm de doua ori la ghidonul ei!

Senzatia este ca intr-o masina cabrio.

Scormoneste si tu pe forum ca s-a mai discutat:

/index.php?...t=0&start=0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am niciuna, insa am mers cu FJR 1300.

Am detinut 1100RT, care este absolut superba, iar 1200 nu poate decit sa fie peste.

Am sa incerc sa te ajut, in masura in care ma pricep.

Cred ca nu prea pot fi comparate, singurul punct comun este faptul ca sunt devoratoare de kilometri.

FJR intra in clasa GT-ului, a GTR-ului si a PAN-ului

Una este patru in linie, cealalata boxer.

Depinde ce cauti, daca iubesti mersul mai sportiv ia-ti FJR, daca vrei confort de Mercedes cauta RT.

Fjr-ul se preteaza autostrazii, motor de dat in goarna.

Pe viraje stranse insa este teapan, lemn, bicicleta lasa de dorit.

Rt-ul este un vis, se apleaca dupa gandul tau.

Fiind 4 in linie motorul FJR-ului este rasat, merge lin, dar arata ce poate in ture.

Este o sportiva destinata touringului.

Boxerul este mai de agricultor, vibreaza peste o anumita viteza, merge mai balbait dar are un cuplu extraordinar in ture joase.

Duce peste 300.000 km fara griji.

Ciclistica si confortul RT-ului sunt incredibile, este singura motoreta pe care-obosit fiind-era sa adorm de doua ori la ghidonul ei!

Senzatia este ca intr-o masina cabrio.

Scormoneste si tu pe forum ca s-a mai discutat:

/index.php?...t=0&start=0

 

Multumesc. Cred ca Rt e pentru mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un lucru trebuie sa stii : intretinerea FJR1300 e mai ieftina decat RT1200 daca o faci la dealer. Verificarile regulate ajung cam cu 25-30% mai ieftin la FJR decat la RT. Repet : la dealer. Daca te pricepi sa faci singur in curte atunci RT sta mai bine pentru ca e mai usor de lucrat la el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gasesti aici mai multe informatii si pareri: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=194019

In principiu, daca ai bani ia BMW. Macar iti montezi mai usor GPS-ul + ai o groaza de optionale la dispozitie.

Eu am preferat sa merg pe FJR pentru ca nu stiu pe nimeni in service la BMW si nu vreau sa platesc imens pentru brand. Plus ca sunt familiarizat cu bestiile 4L japoneze si prefer sa stau linistit.

 

PS: l.u.v. partea cu lemn in curbe e highly debatable. Bicicleta este exact ceea ce se lauda la FJR1300. Daca vrei sa te iei de ceva, ia-te de frane, acolo BMW sta incomparabil mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: l.u.v. partea cu lemn in curbe e highly debatable. Bicicleta este exact ceea ce se lauda la FJR1300. Daca vrei sa te iei de ceva, ia-te de frane, acolo BMW sta incomparabil mai bine.

 

Evident ca e highly debatable insa iti spun ca m-am dat si cu R1200RT si cu FJR1300 (ambele modele) si in curbe se vede si se simte clar ca RT-ul e mai sprinten. O chestie buna la FJR (parerea mea) credeam ca din cauza 4L reprizele nu vor fi atat de powerful. Insa nu, merge super OK.

Mai trebuie sa inchiriez un GTR1400 pentru a avea un tablou complet insa tot aman momentul pentru ca fiind idealul mobrei pentru mine,nu as vrea sa fiu dezamagit :) Insa cred ca la anul am sa-i dau un tur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Eu am spus ca am mers cu FJR o portiune scurta si asa mi s-a parut.

De fapt nu mi s-a parut, pentru ca altcineva mi-a confirmat parerea.

Hai sa o iau altfel...m-am dat jos de pe RT, care este un motor dumnezeiesc pe curbe, deci standardul este sus, am mers cu cealalta si nu se compara.

Poate sapte ani de 'A' si putin peste 100.000 km nu ma indreptatesc sa fac comparatii.. este posibil si asta.

Nu vad numai BMW in fata, asa cum sunt destui pe aici, dar asta este parerea mea despre FJR raportat la BMW.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh, daca bagi experienta in fata, nu am ce sa mai zic. Pe de alta parte, poate tocmai asta e problema, esti obisnuit tu cu ceva si FJR a fost altceva.

In fine, nu are importanta, eu nu am avut BMW pe mana si nu sunt in stare sa fac comparatia, dar FJR-ul este ok pentru mine ca bicicleta. Nu e supersport sau asemanator, isi arata masa. Insa cu franele am ce am si, din cate am citit, in momentul in care BMW-ul se oprea, FJR-ul avea inca 40kmh. Can't ignore that.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...