Sari la conținut

Mi-am Luat Nipru


bubaq
 Share

Postări Recomandate

...scuze daca s-a suparat cineva, nu a fost cu intentie.

...eu fiind destul de 'traumatizat' de realizarile fostilor proprietari(cel mai apropitat dintre 'fostii', de fenomenul moto fiind un veterinar,..care prin natura meseriei mai folosea clesti, masini de gaurit , pile, bisturie... :D )

 

 

Tare faza cu doctoru. Probabil ca ai cumparat o motocicleta castrata de la el. :)

Nu m-am suparat vroiam doar sa clarific situatia niprei. :D

In principiu nu i-am facut lucruri rele. Omu dupa ce a cumparat-o de la mine a inceput sa schimbe diverse subansamble cu toate ca eu i-am spus sa schimbe doar carbuartoarele.

Una din piesele care trebuiau lasate acolo unde era este crucea de la cardan. Ca si el eu am cumparat de la Gaspar din Botosani una noua. Dupa ce a venit piesa am privit-o lung si nu mi-a venit sa cred ca nu are role. Drept urmare i-am bagat role. Parerea mea este ca e mult mai buna decat orice se gateste pe piata.

Si grupul este nou cuparat odata cu crucea de la cardan si aparatoarea acesteia ca nu o avea cand am cumparat motocicleta.

Oricum nu vreau sa ma bag. Fiecare face ce vrea cu motocicleta lui. Era doar un sfat.

 

Taote cele bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 86
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Niprele alea care au mers mii de km fara probleme de care vorbesc unii pe aici sunt acelea care nu au suferit modificari si tuninguri. :) Unii baieti au avut limbrici si din dorinta de a face diferite imbunatatiri au suportat consecintele.Vreau sa vad si eu un nipru original,exploatat cum trebuie cu ulei de calitate care are probleme.

mi-am luat si eu Nipra din fascinatie absoluta pentru sentimentul oferit de acest ansamblu comunist. nu intra in a-ntaia. a doua ma duce pana la 60, sar peste a treia ka smuceste si trosneste(am cumparat-o in decembrie fara sa stiu ce bube are) si cu a patra ma duc in 90 maxim pt. ca am roata spate intr-o stare avansata de 8. dar... dupa ce o pornesc nu ma lasa-n drum. fac aproximativ 50-60 de km pe zi(uneori mai mult) schimband a doua cu a patra si nu mi-a murit in drum niciodata. in iarna o operez la cutie in rest vreau sa fie cat mai aproape de original. pentru cei care cunosc Dnepr mt11 e o motocicleta care-ti ofera multe satisfactii. apreciez faptul ca multi inca mai au curajul sa o ia de la zero cu asa ceva sperand sa se plimbe si copii lor pe ele. succes in procesul de mentinere a acestor tovarase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am luat si eu Nipra din fascinatie absoluta pentru sentimentul oferit de acest ansamblu comunist.

 

Aici ai perfecta dreptate. Sentimentul de putere oferit de motorul boxer nu il ai pe nici un alt motor.

Cand am mers prima oara pe nipru am inteles de ce nemtii au ajuns la o aruncatura de grenada fata de Moscova. Trepidatia aia constanta pe care o ai la drum lung te face sa te simpti stapanul soselelor. Forta cu care se intinde la drum si smucitura cu care te lasa in urma cand accelerezi e fantastica.

E adevarat ca sentimentele se schimba radical cand se opreste si nu mai porneste dar nu le poti avea pe toate. :angry: Eu am inpis cam 5 Km cand mi-a ars releul de incarcare si mi-a topit firele de la baterie. Firele le pueam inlocui dar bateria era si ea topita. Cunoscatorii mi-au spus ca am cel mai tare alternator intalnit pe o nipra. Au zis ca ei asa ceva nu au mai intalnit si se plangeau ca lor nu le incarca bateria nici pe direct.

Oricum a fost singura data cand m-a lasat in drum. In rest mergea ea prost cand o apuca dar ma ducea acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce chestie, n-am avut internet 2 saptamani.... din fericire acum am.

ozzy stii prea bine ca nu-ti reprosez nimic, daca aveam ceva de spus iti dadeam un telefon, schimb si eu piesele care cred ca trebuiesc schimbate, iar despre crucea cardanica...o sa ti-o arat data viitoare cand o sa bem o bere si o sa vazi ca trebuia schimbata, practic era pulverizata, de aia atingea axul de la cardan anvelopa... deci nici o problema crede-ma, asta e stilul meu: schimb piesele, imi place sa nu am surprize, de exemplu fratele meu se duce sa-si ia carburatoare de la reprezentanta ural luna asta cu toate ca costa aproape cat motocicleta.

DECI... toate bune (pe naiba, nu se mai fac programari pt examen auto asa ca am ramas pe dinafara pana la anul...cica pana se face cald adica nespecificat).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Stiu ca nu imi reprosezi nimic. Eu doar clarificam un lucru. Faptul ca nu am ascuns nimic. Imi pare sincer rau daca crucea de la cardan era asa varza. Iti jur ca nu avea mai mult de 1000-1500 de km. Asta e probabil materialul rusului. Nu imi mai amintesc prea bine de acum 2 ani cand am schimbat-o dar eu retin ca i-am bagat rulmenti. Stiu sigur ca cea noua nu avea. Oricum nu conteaza e doar o curiozitate.

Stiu ca nu mai primesc inscrieri la examen ca mai am un prieten care sta pe bara pana la primavara. O sa ii expire cazierul si toate cele. Faorte aiurea. Politia trebuia sa anunte din timp acest lucru. Trebuie facut ceva ca doar nu suntem oi sa ne duca ei cum vor. Ma enerveaza atat de tare situatia. Auzi motiv suntem prea multi. Pai si ce, e vina mea ca si cursant? Sa bage mai muti politisti. Evident ca au fost luati prin surprindere ca de altfel tot ce se intampla in tara asta cu idioti la conducere. Se joaca cu nervii, timpul si banii nostrii. Gata m-am racorit. Dar tot trebuie luati de urechi. Un miting de protest ceva? O pichetare cand examineaza. Cu pancarde pe care sa scrie ca avem dereptul sa fim examinati.

Altfel nu se poate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie mi-a trecut, acum am timp de celelalte, voiam tare mult sa merg cu motocicleta, dar nu am ce face....ma gandesc sa o vopsesc pana la primavara si sa-i refac instalatia electrica :angry: .

sa va spun ce am facut acum o sapramana, ca de atunci nu am mai atins-o ca nu am mai avut timp, am pus robinet la rezervor nou dupa care a inceput sa mearga ca o mitraliera (mi-am dat seama ca inainte cam mergea intr-un cilindru si celalalt cand voia el pentru nu prea se alimenta carburatorul), era incredibil. m-am urcat pe ea si am mers cateva sute de metri, credeti-ma! era alta motocicleta. asta a fost un moment de mare satisfactie, pe care bineanteles ca l-am stricat a doua zi cand am incercat sa reglez tachetii, schimb garnituri capac chiuloasa pentru ca una nu etansa bine, sa refac nivelul din camerele de benzina de la carburator ca sa fie la fel, sa scurtez putin cablurile de acceleratie pt ca aveau un joc de 1 cm, si in final sa pun un nou avans centrifugal (celui vechi ii zburase un arc) si am fost aproape sa schimb si platina. dupa toate astea va dati seama ca nici nu mai porneste, da niste explozii ca de tun pe tobe si din cand in cand in carburatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa punem pariu, asta ramane la mine, o sa mearga fata mea pe ea.

 

Nu vreau sa te supar, vreau doar sa fac ceva bani, fie si peste doi ani :hug:

 

Daca mai este valabil, tin eu pariul cu tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am luat un nipru varza acum cativa ani si am lucrat la el cam 9 luni aproape in fiecare weekend,la inceput ajutat de prieteni si apoi singur pt ca am inceput sa ma prind ca nu e chiar racheta si se poate repara relativ simplu.

ce vreau sa zic:

dupa ce am terminat cu reparatiile,nu credeam ca poate merge asa un nipru;si a tinut si o gramada de vreme

dar nu am facut carpaceli..am luat-o cu 450 eur si am bagat in ea 800..

am lasat totul rusesc la mecanica,dar nou

de japo am pus doar frane,sha,cauciucuri.

Daca o faci beton din placere MERITA,dar doar daca vrei s-o tii pt tine mult timp,pt ca la o eventuala vanzare n-o sa-ti iei nici pe departe banii investiti,de munca nu mai vorbim..

 

bafta multa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am luat un nipru varza acum cativa ani si am lucrat la el cam 9 luni aproape in fiecare weekend,la inceput ajutat de prieteni si apoi singur pt ca am inceput sa ma prind ca nu e chiar racheta si se poate repara relativ simplu.

ce vreau sa zic:

dupa ce am terminat cu reparatiile,nu credeam ca poate merge asa un nipru;si a tinut si o gramada de vreme

dar nu am facut carpaceli..am luat-o cu 450 eur si am bagat in ea 800..

am lasat totul rusesc la mecanica,dar nou

de japo am pus doar frane,sha,cauciucuri.

Daca o faci beton din placere MERITA,dar doar daca vrei s-o tii pt tine mult timp,pt ca la o eventuala vanzare n-o sa-ti iei nici pe departe banii investiti,de munca nu mai vorbim..

 

bafta multa

Si acu' ce moto ai? :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am luat un nipru varza acum cativa ani si am lucrat la el cam 9 luni aproape in fiecare weekend,la inceput ajutat de prieteni si apoi singur pt ca am inceput sa ma prind ca nu e chiar racheta si se poate repara relativ simplu.

ce vreau sa zic:

dupa ce am terminat cu reparatiile,nu credeam ca poate merge asa un nipru;si a tinut si o gramada de vreme

dar nu am facut carpaceli..am luat-o cu 450 eur si am bagat in ea 800..

am lasat totul rusesc la mecanica,dar nou

de japo am pus doar frane,sha,cauciucuri.

Daca o faci beton din placere MERITA,dar doar daca vrei s-o tii pt tine mult timp,pt ca la o eventuala vanzare n-o sa-ti iei nici pe departe banii investiti,de munca nu mai vorbim..

 

bafta multa

 

asta e si gandul meu, de o saptamana am inceput sa am un sentiment de mandrie, niprul meu merge bine, banuiesc ca o sa fie si mai bine. am facut un plan de investitii pt iarna asta: vreau sa-l vopsesc (m-am hotarat si ce nuanta de albastru o sa folosesc), vreu sa-i reconditionez toate amortizoarele pentru ca sint practic inexistente si daca nu reusesc asta sa-i cumpar altele, dupa vopsire vreau sa-i refac complet instalatia electrica (o sa incerc sa-i bag firele prin cadru, ramane de vazut daca o sa reusesc), in week-end ma duc sa cumpar de la cineva o cutie de viteze si un stop spate (cutia nu aveam de gand sa o schimb, dar cea pe care am gasit-o e ieftina, propietarul spune ca e in stare f buna in timp ce a mea nu e nici buna nici rea, ii cam sar vitezele la hopuri si-i curge ulei pe la axul anterior de cuplajul elastic cu tija cardanului) cand o montez ma ocup si de ambreiaj, si mai vreau macar o anvelopa noua, daca nu doua. si cam asta e. ar ramane doar motorul ... pentru iarna urmatoare.

 

Nu vreau sa te supar, vreau doar sa fac ceva bani, fie si peste doi ani

 

Daca mai este valabil, tin eu pariul cu tine.

 

categoric, ma bag, dar nu pe bani... pe un butoias bittburger si 5 kg pastrama de oaie pe care le dam gata la mine la corbeanca.. termenul e 5 septembrie 2008.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...