bubaq Postat Septembrie 26, 2006 Autor Share Postat Septembrie 26, 2006 hai sa punem pariu, asta ramane la mine, o sa mearga fata mea pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Septembrie 26, 2006 Share Postat Septembrie 26, 2006 ba, nu te supara , da' motoru' de nipru e O BELEA CONTINUA!!! ITI PIERZI VIATA CU EL !INCERCAND , CHELTUIND BANI PE PIESE DE CACAO , SI MANCANDU-TI NERVII "PE PAINE"! ADIK , AR FI O VARIANTA: SA-I PUI MOTOR DE BMW F-650 , LEGAL , CU R.A.R. ETC... sau iti iei o motocicleta fiabila ......la dreaqu de treaba! eu nu mai vreau in viata mea nipru......... e plina de "NECUNOSCUTE" CAND PLECI CU EA LA UN DRUM DE :" RM.SARAT-BRAILA"...... PE MINE M-A LASAT PE LA IANCA........ sa-l ia dreaqu pr rusu care a avut ideea sa copie un bmw....... mai bine isi dadea cu tesla-n coa.e! faci cum vrei! BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Septembrie 26, 2006 Share Postat Septembrie 26, 2006 atunci io de ce am facut 4000 de km fara nici o problema?norocos nu prea ma simt.de ce te-a lasat?ce probleme ai avut? sper sa am dreptate si sa fie vorba doar de o intretinere proasta.oricum am mai multa incredere in 4T decat in 2T. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Septembrie 26, 2006 Share Postat Septembrie 26, 2006 se pare ca exista nipre care au mers mii de km fara probleme. enigma. nu stiu de ce anume depinde chestia asta, dar tare as vrea sa aflu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Septembrie 26, 2006 Share Postat Septembrie 26, 2006 Niprele alea care au mers mii de km fara probleme de care vorbesc unii pe aici sunt acelea care nu au suferit modificari si tuninguri. Unii baieti au avut limbrici si din dorinta de a face diferite imbunatatiri au suportat consecintele.Vreau sa vad si eu un nipru original,exploatat cum trebuie cu ulei de calitate care are probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Septembrie 26, 2006 Share Postat Septembrie 26, 2006 sincer, pisa ulei la greu,are rugina,mi s-a rupt cupla de cauciuc,desi era deja rupta cand am luat motocicleta.am pe ea carb de honda cx,la inceput pornea la prima pedala,la rece,iar acum o ia cam la a 4-5-a de dimineata.i-am reglat o singura data culbutorii, acum 2 sapt, inainte sa plec la targoviste.oricum tacane iar,dar mai astept putin.ulei am pus 15-40, din ala de la rompetrol,dar ptr ca imi scoate fum DOAR la drum lung,am trecut la 20-50.scoate cand este la relanti si cand plec de pe loc.daca o las 2-3 minute si o pornesc, nu mai are nimik.asta este singura ei problema si enigma.in oras,oricat i-as da, nu face asa. una peste alta,nu m-a inselat pana acum.si sper sa n-o faca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 26, 2006 Share Postat Septembrie 26, 2006 fumul s-ar putea sa fie un lucru bun daca nu mananca ulei! in cazul in care nu mananca se _curata motorul! n-ai observat ca un timp dupa ce ai facut un drum de ~200 de km porneste mai usor motorul si ca merge mai rotund? p.s. cand am spus ca nu mananca ulei m-am referit la faptul ca nu mananca mai mult decat de obicei sau mai mult decat trebuie! oricum ar fi daca nu mananca mai mult decat esti tu obisnuit... anyway, you got the idea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Septembrie 27, 2006 Share Postat Septembrie 27, 2006 sper.oricum la cat pisa ea, nu am cum sa imi dau seama.oricum nu prea ma speii,caci daca we sa fie uzat ar trebui sa scoata fum mai ales la rece,iar la mine e invers. multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Septembrie 27, 2006 Share Postat Septembrie 27, 2006 Fum scotea si al meu, doar cand se incingea foarte tare. Tie iti scoate fum doar la drum lung pentru ca doar atunci apuca sa se incinga, din cauza turatiei mari la care o tii. E un lucru normal si nu are rost sa-ti faci probleme cata vreme ai compresie si nu ti se murdareste bujia de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Septembrie 27, 2006 Share Postat Septembrie 27, 2006 Totusi de ce scapa ulei? Chiar nu poate fi etansata? garnituri, teflon, silicon rosu??? nu se mai gasesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Septembrie 27, 2006 Share Postat Septembrie 27, 2006 Nu se merita efortul. E mult mai mare si mai greu de desfacut motorul de nipru decat cel de voshod. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Septembrie 27, 2006 Share Postat Septembrie 27, 2006 Pai il desfaci o data( Doar nu trebuie desfacut pana la ultimul surub), il etansezi si apoi mersi linistit ca dihania nu-si mai marcheaza teritoriul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Septembrie 27, 2006 Share Postat Septembrie 27, 2006 pai am toate garniturile si semeringurile de la motor si cutie,dar dc il desfac pierd timp,si vreau sa mai insel putin vremea.oricum cand il desfac,fac o revizie generala.oricum ca sa il fac curat,trebuie sa dau jos cilindrii,si atunci poate mai desfac si altele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Septembrie 27, 2006 Autor Share Postat Septembrie 27, 2006 vine iarna acum, se pot face cate revizii vreti. am facut rost de janta (multumesc mult catallin), mai am cateva lucruri de facut, cred ca totul este sub control, azi am facut penultima sedinta la scoala, nu mai e mult ... , maine ma duc la motocicleta, pana atunci va multumesc mult pentru sprijin si participare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Septembrie 29, 2006 Share Postat Septembrie 29, 2006 pai , hai sa va explic: aveam de gand sa merg pana la stress , si prin galati pe faleza (mai cunosc pe unu pe altu...kamikaze etc...) dar cum in wiikendul ala era intrunirea de la constanta , am cotit brusc dreapta spre ianca!toate buyne si frumoase, PANA sa inceapa becul de incarcare sa clipeasca si mai apoi sa stea aprins , (numai la turtia pe care o are nipru la 80-90km/h ) mers la 50km, nu mai era aprins.......... si mai si batea motoru' +incins de prajeai oua la propriu........ si asa am venit pana acasa CU 50 DE FOUTOUTI DE KM/H!!!!!!!!!!!!!!! asta m-a facut sa-mi bag ceva in nipru!motoru' are pistoane de oltcit trs, segmenti goetze , compresie undeva pe la 8~9! incarcarea nu stiu ce legatura poate sa aiba cu restul;! mai vb !BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Octombrie 1, 2006 Autor Share Postat Octombrie 1, 2006 Azi m-am jucat prima oara cu surubelnita la reglajele carburatorului, le-am lasat in stare (oarecum) acceptabila, adica motocicleta porneste la prima pedala. Dar.... daca accelerez brusc moare. buuun m-am uitat in manualul tradus de ticolino (sa traiesti) si acolo zicea: sa verificam mai intai distanta la ruptor, distanta la bujii, jocul la cablurile de acceleratie si nivelul cuiului aluia din carburator. N-am facut nimic din toate astea dar pe lista de prioritati acum am punerea la punct a aprinderii, asta inseamna sa fac reglajele dupa manual si cel mai important sa vad ce mai poate bateria (am incarcat-o azi, am pus apa distilata pana la nivel, astept sa vad la cat scade tensiunea in 2-3 zile, dupa incarcare am masurat 14v, dupa 6 ore 13V). Apoi vreau sa ma ocup de cablurile de acceleratie, sint noi si cam flencane de aia nu cred ca accelereaza sincronizat, apoi vreau sa fac nivelul de benzina egal la ambele carburatoare, trebuie sa fac sa merga si alimentarea bine pt ca este cam improvizata (n-am robinet cu decantor) si nu prea ma satisface treaba (am 2 filtre de olcit si intodeauna sta unul plin cu benzina si unu gol, or balansa aerul de la unul la altul, cine stie?). DUPA AIA REGLAJUL CARBURATOARELOR, se face in gol cu cate un cilindru.... eu am scos din functie cate o bujie dar moare in secunda urmatoare, ce parere aveti? exista nipruri care sa mearga intr-un cilindru? e chestie de noroc? pot sa-l fac sa mearga intr-un singur cilindru? ca daca nu pot m-am ars ca nu stiu cum sa reglez carburatoarele. M-am luat cu vorba , va las cu bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Octombrie 1, 2006 Share Postat Octombrie 1, 2006 Azi m-am jucat prima oara cu surubelnita la reglajele carburatorului, le-am lasat in stare (oarecum) acceptabila, adica motocicleta porneste la prima pedala. Dar.... daca accelerez brusc moare. buuun m-am uitat in manualul tradus de ticolino (sa traiesti) si acolo zicea: sa verificam mai intai distanta la ruptor, distanta la bujii, jocul la cablurile de acceleratie si nivelul cuiului aluia din carburator. N-am facut nimic din toate astea dar pe lista de prioritati acum am punerea la punct a aprinderii, asta inseamna sa fac reglajele dupa manual si cel mai important sa vad ce mai poate bateria (am incarcat-o azi, am pus apa distilata pana la nivel, astept sa vad la cat scade tensiunea in 2-3 zile, dupa incarcare am masurat 14v, dupa 6 ore 13V). Apoi vreau sa ma ocup de cablurile de acceleratie, sint noi si cam flencane de aia nu cred ca accelereaza sincronizat, apoi vreau sa fac nivelul de benzina egal la ambele carburatoare, trebuie sa fac sa merga si alimentarea bine pt ca este cam improvizata (n-am robinet cu decantor) si nu prea ma satisface treaba (am 2 filtre de olcit si intodeauna sta unul plin cu benzina si unu gol, or balansa aerul de la unul la altul, cine stie?). DUPA AIA REGLAJUL CARBURATOARELOR, se face in gol cu cate un cilindru.... eu am scos din functie cate o bujie dar moare in secunda urmatoare, ce parere aveti? exista nipruri care sa mearga intr-un cilindru? e chestie de noroc? pot sa-l fac sa mearga intr-un singur cilindru? ca daca nu pot m-am ars ca nu stiu cum sa reglez carburatoarele. M-am luat cu vorba , va las cu bine. .... de regula , cam toate merg intr-un piston, sau un piston jumate.... De ce sa nu merga?! Trebuie sa si porneasca intr-un piston! Regleaza-le relantiurile mai turat, si lasa motorul sa se incalzeasca in prealabil....apoi incearca figura cu scosul fisei... Dar, trebuie indeplinite mai multe conditii ca reglajul sa aiba relevanta...: -acelasi raport de compresie pe ambii cilindrii -supape care inchid perfect pe ambii cilindrii -avans static la fel pe ambii cilindrii -uzura asemanatoare -carburatoare la fel de uzate ...alfel doar le potrivesti sa mearga la fel la o anumita deschidere a caburatoarelor si la o anumita turatie, iar in sarcina sau in alt regim .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Octombrie 1, 2006 Share Postat Octombrie 1, 2006 Care e diferenta intre DNEPR m11,m16 si m72? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Octombrie 2, 2006 Autor Share Postat Octombrie 2, 2006 .... de regula , cam toate merg intr-un piston, sau un piston jumate.... De ce sa nu merga?! Trebuie sa si porneasca intr-un piston! Regleaza-le relantiurile mai turat, si lasa motorul sa se incalzeasca in prealabil....apoi incearca figura cu scosul fisei... Dar, trebuie indeplinite mai multe conditii ca reglajul sa aiba relevanta...: -acelasi raport de compresie pe ambii cilindrii -supape care inchid perfect pe ambii cilindrii -avans static la fel pe ambii cilindrii -uzura asemanatoare -carburatoare la fel de uzate ...alfel doar le potrivesti sa mearga la fel la o anumita deschidere a caburatoarelor si la o anumita turatie, iar in sarcina sau in alt regim .... am inteles, fara aceste conditii nu prea e relevant. cum sa verific compresia in cilindri pot sa-mi inchipui eu, dar de: verificat daca supapele inchid perfect si sa fie avansul static la fel la ambii cilindrii (ce mai e si asta?) habar nu am cum sa o fac. de uzura la cilindri si la carburatoare cred ca e similara pentru ca cilindri cred ca au nu fost schimbati niciodata, iar carburatoarele sint noi. mi-a mai spus mie cineva faza asta acum o saptamana dar, sincer, nu am inteles de ce trebuia sa verific intai compresia, acum pare logic Care e diferenta intre DNEPR m11,m16 si m72? http://www.dneprworld.com/history.aspx http://www.bikez.com/brand/dnepr_motorcycles.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulus Postat Octombrie 2, 2006 Share Postat Octombrie 2, 2006 e normal ca un filtru de benzina sa fie plin si unul gol (da nu intreba de ce) la fel si la acceleratul brusc, toate niprele dau in gat. sunt motoare in patru timpi, nu se tureaza asa repede ca unul in doi timpi, plus ca designul e din anii 40. si mie imi pornea si mergea intr-un cilindru, dar era cam musai sa fie motorul cald si carburatorul cat de cat reglat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Octombrie 2, 2006 Share Postat Octombrie 2, 2006 am inteles, fara aceste conditii nu prea e relevant. cum sa verific compresia in cilindri pot sa-mi inchipui eu, dar de: verificat daca supapele inchid perfect si sa fie avansul static la fel la ambii cilindrii (ce mai e si asta?) habar nu am cum sa o fac. Pai, ia jos chiuloasa, prinde supapele cu mana (,,capul'' supapei sa fie jos) pui ceva benzina pe partea cealalta, si daca benzina curge langa supapa, atunci supapa respectiva nu inchide, ,,casa'' trebuie slefuita putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Octombrie 2, 2006 Share Postat Octombrie 2, 2006 Niciodata cilindrii la nipru nu au aceeasi uzura din cauza ungerii mai proaste a celui din stanga. Si mie in mergea in cate un cilindru, dar la cel din stanga aveam relantiul mai mare ca sa compensez uzura mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Octombrie 2, 2006 Share Postat Octombrie 2, 2006 (editat) Niciodata cilindrii la nipru nu au aceeasi uzura din cauza ungerii mai proaste a celui din stanga. Si mie in mergea in cate un cilindru, dar la cel din stanga aveam relantiul mai mare ca sa compensez uzura mai mare. ...cred ca a celui din drepta...dar ideea cam asta-i... si sanatos este sa nu crezi cu totul ce spune fostul proprietar.Dca tot s-a cam terminat sezonul asta(calduros), poti sa-i dai jos qiuloasele si sa vezi cum stai cu ghidurile ,cu etansarea pe scaune, cu uzura cozilor la supape, cu suprafata de etansare cu cilindrul.Cumpara-ti in prealabil o preche de garnituri de cupru ca sa nu trebuiasca sa le recalesti pe cele vechi .Treaba e ca nu se stie de cite ori a fost desfacut , daca ambii cilindrii/qiuloase au garnituri de aceiasi grosime, sau daca nu cumva au fost rectificate diferit suprafetele de asezare a cilindrilor in qiiuloase.Sub piulitele care string qiuloasele merg de asemenea garnituri de cupru decalite pentru etansarea la ulei(magazinele de pesuri de dacia sint un fel de pestera a lui ali-baba pentru tot felul de maruntisuri de astea...). Suprafetele pe care se aseaza cele patru piulite la stringerea qiuloasei aproape sigur nu au fost rectificate plan, si au o forma neregulata asa cum le-a scos turnatorul sovietic.Daca vrei sa nu marcheze locurile de parcare cu ulei , trebuie rectificate si alea. Iar despre supape si ghiduri: cea de evacuare (38mm)potriveste de ARO, numai ca trebuie scurtata coada si facut canalul pentru semiconuri, cea de admisie potriveste de asemenea de ARO dar trebuie redus diametrul talerului la 42mm si scurtata coada.Ghidurile merg de ARO 14mm/8/40, trebuind doar sa le faci un canal pentru un inel de asigurare.Freze pentru scaune gasesti tot pe la 'tomnitorii' de aro-uri... Si mai gasesti episoade din telenovele cu niprogene, daca cauti mai in urma...tot felul de regizori...scenaristi...figuranti... spor la frecat! Editat Octombrie 2, 2006 de drobu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Octombrie 9, 2006 Share Postat Octombrie 9, 2006 : si sanatos este sa nu crezi cu totul ce spune fostul proprietar. Fostul proprietar spune ca nu a umblat in motor si asta este adevarul. Am desfacut o singura data o chiuloasa ca mi se parea ca nu inchide o supapa dar nu avea nimic. Oricum am slefuit-o cu niste pasta ca sa fiu sigur. Eu nu ma pricep prea bine la nipre dar cineva care se pricepe mi-a zis ca motorul este la cota 0. Nu stiu cum si-a dat seama dar asa mi-a spus. Am facut foarte putini Km cu motorul ala. Practic l-am vandut cum l-am cumparat. Fostii prorpietari nu sunt intodeauna niste oameni rai care vor sa te insele. I-am spus toate problemele pe care le-am descoperit eu. Asa ca ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Octombrie 11, 2006 Share Postat Octombrie 11, 2006 Fostul proprietar spune ca nu a umblat in motor si asta este adevarul. Am desfacut o singura data o chiuloasa ca mi se parea ca nu inchide o supapa dar nu avea nimic. Oricum am slefuit-o cu niste pasta ca sa fiu sigur. Eu nu ma pricep prea bine la nipre dar cineva care se pricepe mi-a zis ca motorul este la cota 0. Nu stiu cum si-a dat seama dar asa mi-a spus. Am facut foarte putini Km cu motorul ala. Practic l-am vandut cum l-am cumparat. Fostii prorpietari nu sunt intodeauna niste oameni rai care vor sa te insele. I-am spus toate problemele pe care le-am descoperit eu. Asa ca ... ...scuze daca s-a suparat cineva, nu a fost cu intentie. ...eu fiind destul de 'traumatizat' de realizarile fostilor proprietari(cel mai apropitat dintre 'fostii', de fenomenul moto fiind un veterinar,..care prin natura meseriei mai folosea clesti, masini de gaurit , pile, bisturie... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.