Fester Postat Septembrie 5, 2006 Share Postat Septembrie 5, 2006 Mi se nazare mie sau din ce in ce mai multi sustin ca motoretele supermoto sunt mai bune decat naked/strada prin oras? desi din punct de vedere constructiv sunt o adaptare si nu au fost construite special pentru asta. Avantaj in fata naked/strada ar fi ca sunt mai manevrabile (ceea ce mi se pare adevarat). Un minus pe care il vad eu imediat la supermoto e saua ingusta care e destul de inconfortabila la drumuri lungi prin oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy12000 Postat Septembrie 5, 2006 Share Postat Septembrie 5, 2006 (editat) Multi isi iau supermoto pt impresii (carene frumos colorate, rezistente pana la prima tranta, fitze). Nacked-ul ii cel mai potrivit pt oras si destul de pun si pentru drumuri mai lungi. Editat Septembrie 5, 2006 de Buggy12000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Septembrie 6, 2006 Share Postat Septembrie 6, 2006 Nu e vorba de impresii. E vorba de Romania. Supermoto e mai usor decat un naked in caz ca trebuie sa-l ridici de jos. Supermoto este infinit mai bun decit un naked la gropi , santuri , strazi neasfaltate, limitatoare de viteza. Nu stiu daca exista un plus de manevrabilitate care sa conteze, dar cu siguranta sint mai inguste ceea ce inseamna ca se strecoara mai usor printre oglinzi. Pozitia este mai inalta decat la naked ceea ce confera un plus de vizibilitate foarte binevenit in oras. De asemenea supermoto e o motoreta f buna si pt iesiri de week-end si se poate converti inapoi la enduro cu efort redus , deci e 2 in 1 S-ar putea sa ai dreptate cu saua si de asemenea s-ar putea sa fie o problema si cararea unui pasager, dar nu am testat inca. Cat despre impresii .. impresie faci cu supermoto mergand pe o roata cu 30 la ora de la Universitate pina in Romana, nu cu plastice colorate ( alea sint impresii numai la Gilera Runner ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Septembrie 6, 2006 Share Postat Septembrie 6, 2006 saua ingusta care e destul de inconfortabila la drumuri lungi prin oras. cam cat de lungi sunt drumurile pe care le faci tu prin oras? Nu stiu daca exista un plus de manevrabilitate care sa conteze Nici nu ai idee cat de mare e diferenta de manevrabilitate dintre un supermoto si un naked. Una peste alta, supermoto e mult mai fun in oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Septembrie 6, 2006 Share Postat Septembrie 6, 2006 cam cat de lungi sunt drumurile pe care le faci tu prin oras? Nici nu ai idee cat de mare e diferenta de manevrabilitate dintre un supermoto si un naked. Una peste alta, supermoto e mult mai fun in oras 50 km sa zicem .. Se poate face un test-ride , sa imi fac o idee de manevrabilitate si sa vad daca intr-adevar 'e ca-n filme' ? Plus, lamurim si problema pasagerului si alte povesti. Am vazut ca ai la club MotoAdventure, gandeste-te ca e vorba de un potential client. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRY Postat Septembrie 6, 2006 Share Postat Septembrie 6, 2006 (editat) Cam din motivele enumerate mai sus mi-am luat eu KTM DUKE I (620 ccm). (un supermoto mai de strada care desi e construit pe baza la KTM LC4, nu e un simplu enduro cu roti supermoto) + avantaj net prin oras - demaraj demential pana in 80-100 kmh (as indrazni sa spun ca mai bun decat la multe 4 in linie) + consum mai mic decat majoritatea + motocicleta usoara, implicit mai usor de manevrat (?mai manevrabila?) + foarte jucausa (wheelie si stoppie la ordinea zilei) + ingusta, poti trece mai peste tot + bicicleta de enduro - poti sa urci si sa cobori borduri fara griji, gropile nu erau o prolema serioasa + mai poti sa iesi prin "camp" cand vrei + motor simplu (de obocei monocilindru), usor de intretinut. + "rezistenta" la cazaturi. + pozitie confortabila si avantajoasa + aspect mai iesit din comun + sunet EXTREM Si ar mai fi un aspect personal. L-am luat si pentru CURBE un motor de scandal, ce mai. Dar, din cauza prestarii dezastruoase (din punctul meu de vedere) afara din oras, am trecut inapoi la CBR. - autonomie redusa (rezervor 11 l - se poate pune mai mare, dar strici aspectul) - dezavantaj in depasiri (peste 140 kmh) - te bate vantul ca pe parasuta - seaua extrem de incomoda la drumuri lungi peste 250km (da, stiu , se poate retapitza) - pentru pasager seaua e si mai incomoda - tot la drumuri lungi regreti ca ai toba sport ARROW sau REMUS. - nu prea era loc de bagaje - si nu in ultimul rand, mai in gluma, mai in serios: - la viteze mari tinde sa isi ia zborul (devine instabila) Si ar mai fi cateva aspecte pe care nu le-am luat in considerare - multe supermoto au jenti SPITATE, cu camera. - sunt motociclete destul de inalte, un rider mai scund s-ar putea sa aib probleme. In concluzie, pentru mine, supermoto e de oras, de un traseu de multe curbe sau daca e pur-sange, de circuit special amenajat. Desi, sincer sa fiu, am pe curbe multa hazna cu CBR-ul la 160+, decat aveam cu Duke-ul la 140. Si merg 350 km fara sa realimentez, nu 150. EDIT: vad ca e vb de doar 50 km. In cazul asta sunt de parere ca supermoto e motorul perfect. @mihai: cred totusi ca in aia 50 de km ai sa fii "orbit" elementul "FUN" si nu ai sa vezi prea multe pariti negative. Editat Septembrie 6, 2006 de SRY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Septembrie 6, 2006 Share Postat Septembrie 6, 2006 50 km sa zicem .. Se poate face un test-ride , sa imi fac o idee de manevrabilitate si sa vad daca intr-adevar 'e ca-n filme' ? Plus, lamurim si problema pasagerului si alte povesti. Am vazut ca ai la club MotoAdventure, gandeste-te ca e vorba de un potential client. 50 km e f putin (cu toate ca fac pariu ca nu mergi 50km prin oras fara oprire). Nu ai probleme nici cu o sa de cross. Eu sunt implicat numai in clubul sportiv MotoAdventure pe care l-am fondat impreuna cu un alt motociclist si cu Cornel Trica de la magazinul Motoadventure. Nu am nici o treaba cu businessul de moto si accesorii al lui Cornel. Daca ar avea un supermoto de drive test ti l-ar da cu placere, dar nu are. Sper ca businessul sa i se dezvolte suficient incat sa-si permita sa aiba cateva motorete de drivetest. Si mai e un aspcet - la un drivetest de cateva minute abia te obisnuiesti sa schimbi vitezele ca lumea si sa franezi in siguranta. Trebuie sa te joci putin mai mult cu o motocicleta dintr-o categorie diferita de cea a motocicletei tale ca sa-ti dai seama ce poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Septembrie 6, 2006 Share Postat Septembrie 6, 2006 Stiu ca 50 de km nu e mult , dar ce sa fac atata merg in oras intr-o zi cand am de mers. Daca m-as ocupa de distributie (pizza, guma de mestecat ,etc), atunci ar fi alta mancare de peste. Evident ca nu mergi 50 de km fara oprire in oras ca se termina orasul . M-am lamurit cu drive-testul, ai dreptate. Sa speram ca se vor dezvolta lucrurile suficient de mult (pana acum directia pare buna). off topic : culmea e ca daca vrei sa cumperi un motor sh, nu exista problema drive-testului pentru ca motorul e oricum rulat. La motoarele noi insa fara volum mare de vanzari nu se pot face drive-test pe de o parte iar pe de alta cumparatorii carora le pasa de banii dati vor sa fie siguri ca motorul li se potriveste. "Trebuie sa te joci putin mai mult cu o motocicleta dintr-o categorie diferita de cea a motocicletei tale ca sa-ti dai seama ce poate." Total de acord. E nasol sa treci de la o categorie la alta. Eu stiu foarte bine ce poate pielea sv-ului si parca oferta supermoto-ului ar acoperi niste nevoi. Problema este ca lasa descoperite alte aspecte (pasager, autonomie) si e greu de pus in balanta doar pe hartie care este motoreta mai potrivita. @SRY : cand te plimbi 50 km prin bucuresti ca sa cauti ghete sau alt rahat, elementul fun nu te mai orbeste chiar asa mult. Te gandesti ca la ultimul magazine erau scumpe , la altul nu aveau numarul .. iti mai taie fata o dacie de IF/DB/TR .. te face sandwici un autobuz si un camion , etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Septembrie 6, 2006 Share Postat Septembrie 6, 2006 Supermoto? DA, ca a 2 a sau a 3 a motoreta in garaj, dupa 1-2 nakeduri. Asta pt trantit toata ziua la invatat sa fac scheme. Imi plac destul de mult da nu ma coafeaza deloc gandu la una ca singura mea trotineta. La mers in orash zic ca sunt cam egale. Au avantaje, dezavantaje diferite dar in final cam tot aia e. Afara nakedu i-o da la caca fara drept de apel. Parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Septembrie 6, 2006 Share Postat Septembrie 6, 2006 In oras e ideala, dar numai ca a doua motoreta sau daca te multumesti sa mergi cu ea la drum lung precum a descris @SRY... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.