Sari la conținut

Bataie la motor


BlackDirt
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

Am o bataie la motor la ralanti, la punctul mort. Daca trag ambreiajul, dispare. Daca-i dau drumul, apare. Daca intru in oricare din viteze, dispare.

 

Ce e de facut? De la ce ar putea fi? Sa ma ingrijorez? (ma rog, e prea tarziu pentru intrebarea asta, deja sunt)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU e "rulmentul de presiune"!

E rulmentul/bucsa pe care sta oala de ambreiaj, e alta poveste, alta mancare de peste. Se rezolva prin schimbarea oalei de ambreiaj si a bucsei pe care se invarte ea.

De exemplu la Transalp acolo exista bucsa, la Varadero exista rulment cu ace.

 

E problema traditionala .. meid in honda, adica uruitul ala care apare la oala de ambreiaj cand e pe liber.

 

Blackdirt - e din seria asa face toate.. nu e motiv de ingrijorare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca la "inima" anterioara a Melcului nu avea bataie la ralanti/punct/mort/ambreiaj liber, d-aia zic. Si-acum, dupa ce m-am fript cu ciorba, suflu in orice iaurtzel sloi.

Editat de BlackDirt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu toate fac... majoritatea fac asa. Probabil inima originala a melcului era norocoasa in privinta asta.. dar nu si in privinta cutiei de viteze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu doar Honda, si la Virago am avut ceeasi problema, reparatia am inteles ca e costisitoare si toti mecanicii mi-au spus ca nu merita, in citeva mii km va face iar. Oricum, eu asa am luat motorul si m-a dus 4 ani fara sa se intimple nimic cu ambreiajul/cutia deci nu ai motiv de ingrijorare. Asa cum zice Belbody trebuie schimbata oala de ambreiaj.. inutil. Sigur nu o sa ramii cu ea in drum ca nu se strica nimic instantaneu in cazul asta.

Stai linistit si baga mare cit inca e vreme buna :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

nu doar Honda, si la Virago am avut ceeasi problema, reparatia am inteles ca e costisitoare si toti mecanicii mi-au spus ca nu merita, in citeva mii km va face iar. Oricum, eu asa am luat motorul si m-a dus 4 ani fara sa se intimple nimic cu ambreiajul/cutia deci nu ai motiv de ingrijorare. Asa cum zice Belbody trebuie schimbata oala de ambreiaj.. inutil. Sigur nu o sa ramii cu ea in drum ca nu se strica nimic instantaneu in cazul asta.

Stai linistit si baga mare cit inca e vreme buna :goodposting:

pana la urma este rulmentul sau oala? Si costa mult, sau putin. E o operatiune usoara, sau iti ia mecanicul o gramada pe manopera? Lamuriti-ma si pe mine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , preturile sunt undeva pe acolo , aceiasi problema am avut-o si eu la CB 500 , am schimbat si bucsa si rulmentul DAR PARCA TOT SE MAI AUDE CEVA , mai era ceva de facut la oala si anume de schimbat arcurile de pe oala 6 la numar sau vezi pozele de mai jos

post-57361-0-93700100-1306757892_thumb.jpg

post-57361-0-43150000-1306757903_thumb.jpg

post-57361-0-85326100-1306757912_thumb.jpg

 

sau daca e cineva care are o alta solutie ...dati de stire...nu ne lasati...

Editat de goby74
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...