Sari la conținut

Hornet'ul meu [dupa accident]


_|ManiA|_
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 61
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multumesc de comentarii. Da am avut foarte mare noroc, pana si aia de la salvare au ramas uitmiti si ei au vazut destule...

 

Acuma am ramas cu ceva urme dupa accident, in curbe sunt foarte incordat si am devenit paranoic rau. Banuiesc ca era de asteptat. Incerc sa gasesc locuri unde pot face cercuri cu motoru sa incep incet incet sa il inclin mai mult. Daca aveam incredere in cauciucuri cu un milimetru cred ca nu se mai intampla nimica.

 

Am zis ca la vara ma duc la un tackday ceva...cred ca este singurul mod sigur de a invata ce poate motocicleta fara pericole foarte mari. Chestia este ca am citit foarte multe in legatura cu mersul pe motor, despre toate greselile care le faci cand intri in panica, cauciucuri, cat de mult se pot inclina dar uite ca pana nu le practici poti citi romane intregi ca tot degeaba.

 

Da, acuma ma pot numi motociclist desi daca stiam ma aruncam singur in spatele casii si postam aicea ... chiar nu trebuia sa zbor in halu asta. :(

 

Onglinzile arata bine si ATAT. Sunt de rahat...vibreaza, plastic nefinisat bine. Deocamdata merg, pe viitor vreau sa le schimb cu oglinzile de pe cb1000r.

 

las-o mai moale cu viteza si curbele in uk! eu pt 114 mile am stat 6 luni pe bara si am fost si vedeta la bbc :D

daca vrei sa iti cunosti mobra destul de bine singura sansa e track'ul,dar pune niste gume bune macar...poate ne vedem la un silverstone :)

Editat de todea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am zis ca la vara ma duc la un trackday ceva...cred ca este singurul mod sigur de a invata ce poate motocicleta fara pericole foarte mari.

Ai ajuns (greu ce-i drept) la concluzia care trebuie. Mergi pe circuit. In afara de a invata muuuuulte, iti trece si pofta de prostii pe strada. Iti consumi adrenalina acolo unde esti mult mai safe (adica pe circuit)....

 

P.S. : Faina reparatia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
las-o mai moale cu viteza si curbele in uk! eu pt 114 mile am stat 6 luni pe bara si am fost si vedeta la bbc :banana:

daca vrei sa iti cunosti mobra destul de bine singura sansa e track'ul,dar pune niste gume bune macar...poate ne vedem la un silverstone ;)

 

Super asa! Unde in UK esti?

 

Ai ajuns (greu ce-i drept) la concluzia care trebuie. Mergi pe circuit. In afara de a invata muuuuulte, iti trece si pofta de prostii pe strada. Iti consumi adrenalina acolo unde esti mult mai safe (adica pe circuit)....

 

P.S. : Faina reparatia.

 

Ms mult. Daca m-as fi dus pe circuit mai devreme poate nu se mai intampla asa desi nu pot sa zic ca am avut ghinion... :banana: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna seara ! o sa fac si eu niste recomandari daca e permis ! in primul rand tehnica de baza pentru a intra in curbe cu viteza fara frana se numeste COUNTERSTEARING ! invat-o si exerseaz-o dar mai bine inceaca sa ti-o explice un prieten ! dar pe langa tehnica , la o franare pe curbe te ajuta amortizorul de ghidon care te scapa de VOBLAJ ! si in ultimul rand conteaza ce-ti doresti caci pe pista mai sunt cateva reguli foarte importante! caci e in siguranta , da e atata siguranta de te pierzi ! in caz ca uiti de regulile esentiale ! e mult de vorbit , eu recomand pista dar inainte de toate recomand sa fii calculat ! eu am inceput direct cu hayabusa si de curbe m-am bucurat abia in al 3 -lea an si in primul an am mers cu anvelopa spate 17000 km deci va puteti da seama ca de viteze si alte nebunii nici vorba ! nu am avut nici un accident sau iesire in decor ! dar pentru cei care nu au solutii in curbe si se sperie sau intra in panica le recomand sa renunte ! cand mi-am luat patine de ghiata am citit instructiunile ! si ce mi-a placut foarte mult a fost ca desi recomanda folosirea echipamentului de protectie finalul era apocaliptic SE RECOMANDA PERSOANELOR CU APTITUDINI ! desi am facut o paranteza cred cu tarie ca se poate aplica si la motociclete iar daca se uita de acest aspect unele consecinte sunt ireversibile !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna seara ! o sa fac si eu niste recomandari daca e permis ! in primul rand tehnica de baza pentru a intra in curbe cu viteza fara frana se numeste COUNTERSTEARING ! invat-o si exerseaz-o dar mai bine inceaca sa ti-o explice un prieten ! dar pe langa tehnica , la o franare pe curbe te ajuta amortizorul de ghidon care te scapa de VOBLAJ ! si in ultimul rand conteaza ce-ti doresti caci pe pista mai sunt cateva reguli foarte importante! caci e in siguranta , da e atata siguranta de te pierzi ! in caz ca uiti de regulile esentiale ! e mult de vorbit , eu recomand pista dar inainte de toate recomand sa fii calculat ! eu am inceput direct cu hayabusa si de curbe m-am bucurat abia in al 3 -lea an si in primul an am mers cu anvelopa spate 17000 km deci va puteti da seama ca de viteze si alte nebunii nici vorba ! nu am avut nici un accident sau iesire in decor ! dar pentru cei care nu au solutii in curbe si se sperie sau intra in panica le recomand sa renunte ! cand mi-am luat patine de ghiata am citit instructiunile ! si ce mi-a placut foarte mult a fost ca desi recomanda folosirea echipamentului de protectie finalul era apocaliptic SE RECOMANDA PERSOANELOR CU APTITUDINI ! desi am facut o paranteza cred cu tarie ca se poate aplica si la motociclete iar daca se uita de acest aspect unele consecinte sunt ireversibile !

EÂşti cumva Âşef ?

Numai ăÂştia cer oameni tineri de 20 de ani cu 10 ani de exepriență, ideal să te naÂşti gata învățat.

 

Numeni nu s-a născut învățat ! Ăine minte asta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna seara ! o sa fac si eu niste recomandari daca e permis ! in primul rand tehnica de baza pentru a intra in curbe cu viteza fara frana se numeste COUNTERSTEARING ! invat-o si exerseaz-o dar mai bine inceaca sa ti-o explice un prieten ! dar pe langa tehnica , la o franare pe curbe te ajuta amortizorul de ghidon care te scapa de VOBLAJ ! si in ultimul rand conteaza ce-ti doresti caci pe pista mai sunt cateva reguli foarte importante! caci e in siguranta , da e atata siguranta de te pierzi ! in caz ca uiti de regulile esentiale ! e mult de vorbit , eu recomand pista dar inainte de toate recomand sa fii calculat ! eu am inceput direct cu hayabusa si de curbe m-am bucurat abia in al 3 -lea an si in primul an am mers cu anvelopa spate 17000 km deci va puteti da seama ca de viteze si alte nebunii nici vorba ! nu am avut nici un accident sau iesire in decor ! dar pentru cei care nu au solutii in curbe si se sperie sau intra in panica le recomand sa renunte ! cand mi-am luat patine de ghiata am citit instructiunile ! si ce mi-a placut foarte mult a fost ca desi recomanda folosirea echipamentului de protectie finalul era apocaliptic SE RECOMANDA PERSOANELOR CU APTITUDINI ! desi am facut o paranteza cred cu tarie ca se poate aplica si la motociclete iar daca se uita de acest aspect unele consecinte sunt ireversibile !

 

Mersi de sfat. De countersteering am citit multe. Nu prea iti inteleg idea. Din greseli invatam...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super asa! Unde in UK esti?

 

 

londra nw9

cred ca pe 27 feb va fi prima iesire la snettertone..in jur de 100 mile din nordu londrei

 

nu mi-am dat seama ca esti in uk dar ne-am mai intersectat pe cateva topicuri

ce naiba!

 

ba ma gandesc ca ne-am si intalnit live

nu esti prieten cu Vali cu Ktm?

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super asa! Unde in UK esti?

 

 

londra nw9

cred ca pe 27 feb va fi prima iesire la snettertone..in jur de 100 mile din nordu londrei

 

 

nu mi-am dat seama ca esti in uk dar ne-am mai intersectat pe cateva topicuri

ce naiba!

 

ba ma gandesc ca ne-am si intalnit live

nu esti prieten cu Vali cu Ktm?

 

prieten cu adi zx10r avea inainte un zx14,dan cu r1,mihai gsxr k9 avea busa inainte si mai cunosc pe cativa dar nu-l stiu pe vali..am auzit de el. din pacate nu prea am timp de ace

Mesaj completat

Mersi de sfat. De countersteering am citit multe. Nu prea iti inteleg idea. Din greseli invatam...

 

omu vrea sa zica ca si pe circuit e pericoios..de multe ori ai mai multe sanse sa cazi pe circuit decat pe strada..e mare tentatia de a fi un mic rossi ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@todea, da pe mihai il stiu, ne-am intalnit la aniversarea gsxr , era cu familia, si pe cel cu kawa il stiu, am stat la masa cu el si cu vali

 

noi avem alta gasca, nu suntem cu gasca lui vali dar ne intersectam pe la ace si iesim care cum cand

 

 

Mesaj completat

http://www.motorsportvision.co.uk/snettert.../snetterton.asp

adi ce zici de asta? grupuri de Lbikeri merg acolo....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

EÂşti cumva Âşef ?

Numai ăÂştia cer oameni tineri de 20 de ani cu 10 ani de exepriență, ideal să te naÂşti gata învățat.

 

Numeni nu s-a născut învățat ! Ăine minte asta .

ai dreptate in ceea ce spui, nimeni nu s-a nascut invatat insa nu cred ca ai citit bine postul lui chivu, el vorbea de APTITUDINI si aici inclin sa ii dau dreptate si lui! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

i vouch for Adi, la el nu e vb de lipsa de aptitudini

ia spune Adi cati ani ti-ai carat prietena in spate pe 125-ul ala?

 

si poate prietenul nostru gino_xxx ar fi capatat mai mult skill pe un 600 decat a capatat pe busa in 3 ani. de ce sa stai cu morcovul in poponeata si sa te chinui sa iei curbele ca asta se intelege din ce a scris omu, ca i-a luat 3 ani sa fie sigur pe sine in curbe....c'mon....

iti dau dreptate la faza cu amortizorul dar nu e numai pt voblaj, e bun si pt cand iti fuge fatza brusc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

i vouch for Adi, la el nu e vb de lipsa de aptitudini

ia spune Adi cati ani ti-ai carat prietena in spate pe 125-ul ala?

 

si poate prietenul nostru gino_xxx ar fi capatat mai mult skill pe un 600 decat a capatat pe busa in 3 ani. de ce sa stai cu morcovul in poponeata si sa te chinui sa iei curbele ca asta se intelege din ce a scris omu, ca i-a luat 3 ani sa fie sigur pe sine in curbe....c'mon....

iti dau dreptate la faza cu amortizorul dar nu e numai pt voblaj, e bun si pt cand iti fuge fatza brusc

Pe scurt, ca nu vreau sa deranjez pe nimeni intradevar recomand sa cititi printre randuri si sa nu va pierde-ti in amanunte ! In primul rand am inceput sa studiez fenul moto la 25 de ani mai exact in urma cu vreo 6 ani . Si pe la 27 de ani mi-am cumpart motocicleta avand binenteles si categoria. De ce busa ? Nu tine de vreo suprematie sau mai stiu eu ce ! In primul rand mi-am dorit o motocicleta cu care sa parcurg drumuri lungi , sa fie odihnitoare ,stabila si sa aibe o aerodinamica prin care sa nu ma bata vantul foarte puternic la viteze mai mari! Pe langa asta am 1,85m si din puncutul meu de vedere 220 kg cat are motocicleta nu o consider foarte mare cand ma gandesc la Harley si alte minunatii. Pe langa asta fiecare motocicleta are un stil aparte incat daca te inveti cu busa 2-3 ani si te macina curiozitatea sa treci la KTM cum a facut prietenul meu care mi-a vandut motocicleta si-a rupt piciorul din prima zi deoarece daca tot era pe coclauri in siguranta din obisnuinta a actionat mai mult frana fata la un damb si automat ca l-a aruncat in cap si motocicleta a venit peste el si i-a rupt piciorul ! Iar daca este recunoscut de toti ca busa e o motocicleta stabila eu zic ca pentru incepatori se recomanda o motocicleta stabila caci din punctul meu de vedere mai ai o sansa sa scapi ! UN PROVERB JAPONEZ SPUNEA : CA SA POTI INVINGE UN SARPE IN LUPTA TREBUIE SA INVETI SA TE TARASTI ! PORNIND DE LA ACEASTA FILOZOFIE EU ZIC CA E BINE SA MERGI CU MOTOCICLETA CU VITEZA LA CARE STII SA FRANEZI ! Legat de morcovi nici vorba , ba din contra pentru ca nu am cazut nu am frica sa ma inclin si pentru ca am invatat treptat ma inclin pe ambele parti la fel de tare ! totul se invata si prin exersare se capata deprinderi. EU m-am legat de aptitudini si m-am referit ca esti pierdut daca te panichezi si creerul refuza sa aibe idei de rezolvare a problemei in situatii critice! Si sincer la drum lung placerea este intre 100-120km/h. Cine doreste sa ma contrazica ! PS. Respect orice motocicleta indiferent de cilindree si performante si posesorii lor mai mult ! Nu vreau sa deranjez pe nimeni sau sa ma consider superior sau ceva de genul ! Remarca care am facut-o legat de fiecare lucru in parte am facut-o din proprie experienta si v-am transmis exact ce am simtit eu pe pielea mea ! E un inceput de an care din punctul meu de vedere trebuie sa fie cat mai frumos asa ca nu pot sa va transmit decat ganduri bune ! Se poate vedea decand sunt inscris si cat am postat pe forum si v-a garantez ca evit sa ma bag aiurea in discutii sau s-a nasc polemici ! Sa ne vedem cu bine in trafic si cine stie poate la vreo intrunire !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Practic tu n-ai folosit motocicleta, eu asta am inteles, ti-ai luat Busa doar ca e Busa si atat. Kilometrii multi nu prea cred ca ai facut cu ea avand in vedere ca ai spus ceva de cauciucuri cum ca nu s-ar fi "consumat". Nu vreau sa fiu rautacioas dar nu inteleg faza, de ce sa-ti iei o motocicleta atat de puternica, din prima, daca habar n-ai s-o folosesti si nu sti ce-i poate pielea. Nu am putut niciodata intelege pe voi astia de va luati motoare puternice si nu stiti sa mergeti pe ele, mai vezi cate unul pe te miri ce serpentine aplecandu-se doar el, fara motocicleta, ma scarpin pe casca si zic wtf. Nu de alta dar e enervant atunci cand prinzi o portiune de drum, care nu e drept, nu prea sunt masini si dai de cate un vitezist care pe drum drept te ineaca de praf iar pe viraje te astepti sa-i explodeze stopul. Ai avut tupeu sa-ti iei asa ceva de la inceput insa asta nu te scuteste de termenul inconstient, chiar daca zici ca n-ai avut nici un incident si nu-ti doresc sa ai, insa oamenii ca tine nu fac decat sa incurajeze pe altii sa faca la fel si nu e un exemplu tocmai bun de urmat. Cam atat am avut de spus, si ar mai fi ceva, confort la drum lung pe Hayabusa? c'mon, serios?

Editat de irip
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Practic tu n-ai folosit motocicleta, eu asta am inteles, ti-ai luat Busa doar ca e Busa si atat. Kilometrii multi nu prea cred ca ai facut cu ea avand in vedere ca ai spus ceva de cauciucuri cum ca nu s-ar fi "consumat". Nu vreau sa fiu rautacioas dar nu inteleg faza, de ce sa-ti iei o motocicleta atat de puternica, din prima, daca habar n-ai s-o folosesti si nu sti ce-i poate pielea. Nu am putut niciodata intelege pe voi astia de va luati motoare puternice si nu stiti sa mergeti pe ele, mai vezi cate unul pe te miri ce serpentine aplecandu-se doar el, fara motocicleta, ma scarpin pe casca si zic wtf. Nu de alta dar e enervant atunci cand prinzi o portiune de drum, care nu e drept, nu prea sunt masini si dai de cate un vitezist care pe drum drept te ineaca de praf iar pe viraje te astepti sa-i explodeze stopul. Ai avut tupeu sa-ti iei asa ceva de la inceput insa asta nu te scuteste de termenul inconstient, chiar daca zici ca n-ai avut nici un incident si nu-ti doresc sa ai, insa oamenii ca tine nu fac decat sa incurajeze pe altii sa faca la fel si nu e un exemplu tocmai bun de urmat. Cam atat am avut de spus, si ar mai fi ceva, confort la drum lung pe Hayabusa? c'mon, serios?

NU RECOMAND NIMANUI SA-SI I-A BUSA ! AM RECOMANDAT PENTRU INCEPATORI MOTOCICLETE STABILE ! POATE NU TOTI SUNT PASIONATI DE SPORTIVE SI DUPA CUM STIM BUSA NU E CHIAR SPORTIVA ! NU AM PRECIZAT CA AM FACUT KILOMETRI PUTINI SAU DACA PENTRU UN INCEPATOR 17000 KM IN PRIMUL AN E PUTIN NU MAI ZIC NIMIC ! SI VA ROG NU E NEVOIE SA COMENTATI CE AM POSTAT ! E SUFICIENT SA CITITI SI DACA GASITI CEVA BUN E OK DACA NU TRECE-TI CU VEDEREA ! LEGAT DE HORNET SI BUSA NICI NU INCAP IN DISCUTIE DIFERENTELE SI STILURILE DE PILOTAT ! EU AM INTERVENIT PE PROBLEMA DEPRINDERILOR DE A CONDUCE SI CAM ATAT! MULT SPOR SI NUMAI BINE ! RESPECT !

Editat de GINO_xxx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pererea mea e ca o motocicleta de incepatori trebuie sa fie foarte mobila, adica usor de manevrat tranga dreapta. nici o vitezana nu are manevrabilitatea unui naked! si mai e ceva, fiecare ar trebui sa poate sa-si impinga/ridice motocicleta si sa fie in stare sa o parcheze fara sa se suie pe ea.

si cand ii aud pe astia care zic ca nu ajung decat cu varful unui picior jos...

de fapt.. what do i care?! fiecare cu ce-l doare

 

ai dreptate, fiecare are un stil de condus si fiecaruia i se potriveste o motocicleta

uite ce-mi place mie: http://www.youtube.com/watch?v=bI7BFplVvlM ca stil de condus

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

i vouch for Adi, la el nu e vb de lipsa de aptitudini

ia spune Adi cati ani ti-ai carat prietena in spate pe 125-ul ala?

 

si poate prietenul nostru gino_xxx ar fi capatat mai mult skill pe un 600 decat a capatat pe busa in 3 ani. de ce sa stai cu morcovul in poponeata si sa te chinui sa iei curbele ca asta se intelege din ce a scris omu, ca i-a luat 3 ani sa fie sigur pe sine in curbe....c'mon....

iti dau dreptate la faza cu amortizorul dar nu e numai pt voblaj, e bun si pt cand iti fuge fatza brusc

 

Traducere ( translate )

 

Votez ptr Adi , la el nu e vb de lipsa de aptitudini

ia spune Adi cati ani ti-ai carat prietena in spate pe 125-ul ala?

 

si poate prietenul nostru gino_xxx ar fi capatat mai multe aptitudini ( indemanare ) pe un 600 decat a capatat pe busa in 3 ani. de ce sa stai cu morcovul in poponeata si sa te chinui sa iei curbele ca asta se intelege din ce a scris omu, ca i-a luat 3 ani sa fie sigur pe sine in curbe....haide .....

iti dau dreptate la faza cu amortizorul dar nu e numai pt voblaj, e bun si pt cand iti fuge fatza brusc

 

P.S : sunt roman , nu rom , vorbesc romaneste nu engleza . Imi cer scuze dar nu pot sa ma abtin la astfel de aere de Londra , Paris , Berlin . . . . . bla bla bla ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Traducere ( translate )

 

Votez ptr Adi , la el nu e vb de lipsa de aptitudini

ia spune Adi cati ani ti-ai carat prietena in spate pe 125-ul ala?

 

si poate prietenul nostru gino_xxx ar fi capatat mai multe aptitudini ( indemanare ) pe un 600 decat a capatat pe busa in 3 ani. de ce sa stai cu morcovul in poponeata si sa te chinui sa iei curbele ca asta se intelege din ce a scris omu, ca i-a luat 3 ani sa fie sigur pe sine in curbe....haide .....

iti dau dreptate la faza cu amortizorul dar nu e numai pt voblaj, e bun si pt cand iti fuge fatza brusc

 

P.S : sunt roman , nu rom , vorbesc romaneste nu engleza . Imi cer scuze dar nu pot sa ma abtin la astfel de aere de Londra , Paris , Berlin . . . . . bla bla bla ;)

 

atunci poate ar trebui sa traduci semnatura romanule ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
atunci poate ar trebui sa traduci semnatura romanule ;)

 

 

in caz ca e un citat nu e nimic in neregula sa il afisezi in original. alta e sa de folosesti de "romgleza" ca sa iti exprimi propriile idei! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa cum spuneam : bun si forumul asta de ceva ! unde dai si unde crapa ! ca au oamenii englezisme si le folosesc ironic perfect adevarat ! urma sa-i mai intreb daca au coarnele mai pe stanga sau pe dreapta in UK ! dar lucru esential care se dezbate pe topicul asta e altul si devierea de la subiect e mai ceva decat iesirea in decor a protagonistului cu hornetul ! din cauza asta urmaresc pe forum doar sesiunea dedicata hayabusa, daca e sa intervin , intervin si in rest asist cu uimire la circul ieftin care se desfasoara ! DIN CAUZA ASTA SUNTEM UNDE SUNTEM SI NE MERITAM SOARTA ! si din ce am sesizat e bine totusi ca sunt si persoane care stiu sa puncteze concret ! legat de ce am scris eu putini au inteles mesajul : 1. e bine dar dificil pe pista si voi cei isteti care a-ti vazut ce am scris v-ati intrebat in capusorul vostru care ar fi idee ? adica stiti faptul ca pe pista ai tot timpul acelas tip de asfalt[nu se intampla acelas lucru pe strada ],relieful circuitului e aproape plan si de aici sunt alte conditii si una este sa intri in curba dreapta pe circuit si alta sa fii in munti sa cobori o panta si sa intri in curba la dreapta curba eventual taiata si de un tir care tocmai se chinuie domol s-a urce ! clar anvelopele fac diferenta ! cati dintre voi studiati capitolul texturii unei anvelope, arhitecturii si binenteles propietatile cauciucului ?! putini ! de regula ce va recomanda unul si altul e bun ! dar voi nu cunoaste-ti nimic din aptitudinele si performantele persoanei care vi le recomanda ! Din cauza asta am rugat sa citim printre randuri si sa nu ne pierdem in amanunte ! cu replici de genul i-a spune-ne Ady cate fete ai carat tu pe spate ! imi dau seama cat de superficiali sunt unii si mare lucru nu inteleg dar isi dau cu parerea ca asa trebuie pe forum ! si tot legat de pista s-a gandit cineva la setarea amortizoarelor fata spate ?! e la fel de importanta si pe strada in functie de zona in care locuim si performantele la care vrem sa ajungem cu motocicleta pe strada ! cati au luat in calcul cand am inceput sa scriu pe forum ca in urma cu 6 ani am inceput sa studiez fenomenul moto dar aveam deja varsta de 25 de ani si ca m-am urcat pe motocicleta la 27 de ani 2 ani mai tarziu! da dar nu se compara 18ani cu 27 de ani sa fii incepator pe busa ! garantat la 27 de ani spiritul de autoconservare primeaza in fata teribilismului ! si acum dupa 3 ani e altceva da dar am 30 de ani si nu eventual 21! iar legat de aptitudini sunt constient de faptul ca legat de manevrarea motocicletei voi fi tot timpul cu un pas in urma fata de cei care au o experienta dubla sau tripla fata de mine chiar daca conduc o hayabusa ! asa ca inainte de toate e respectul ! noi nu avem respect fata de cei care scriu pe forum ! si ne bazam pe impulsuri ! a criticat cineva faptul ca nu e ok sa folosim si englezisme ironice strecurate printre cuvintele romanesti s-a uitat el cu bagare de seama si hopa a sesizat ca are semnatura in franceza ! si gata atat i-a trebuit ! cam astia suntem noi vorbim de dragul de a vorbi si scriem ca sa avem ocupatie ! multa agitatie pentru nimic ! imi amintesc ca atunci cand am inceput sa conduc motocicleta m-am inscris in clubul choperistilor din Focsani ! Si chiar daca am ramas fascinat de faptul ca visul mai multor choperisti este hayabusa esentialul care l-am retinut de la un motociclist mai invarsta a fost urmatorul : Sa ai grija de fiecare data cand urci pe motor cum conduci caci in momentul cand vei simti ca stapanesti motocicleta si nimic nu ti se poate intampla atunci o sa CAZI ! pentru unii poate sunt niste cuvinte banale dar eu am grija la ce mi-a spus acea persoana si poate ca pe jumatate acesta este si faptul care m-a facut sa nu cad ! ar mai fi o gramada de scris dar mai intai prefer sa stiu ca am cu cine sa vorbesc , ca cei care citesc nu raspund doar primului impuls !

Editat de GINO_xxx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atunci poate ar trebui sa traduci semnatura romanule ;)

 

Sa inteleg ca ai un petit problem cu semnatura ? Este un vers , imi place cum suna , se potriveste de minune cu sportul pe care-l practicam zilnic pe strada si este . . . . . . . doar o semnatura . Nu combin romana cu engleza sau italiana sau franceza ptr ca stau de x luni sau ani , intr-o anumita tara si am uitat anumite cuvinte sau imi " vin greu " in minte ! ;)

Vrei sa stim ca tu ai reusit in viata si esti stabilit in Germania , Anglia sau Italia ? Scrie-ti atunci la semnatura : stabilit in Anglia din 20xx , si imi este very hard cu anumite cuvinte , pe care le foloseam usual in tara . Avem pleasir , mon ami !

Editat de Arthur TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...