Sari la conținut

Honda CR 250


RaceTuning
 Share

Postări Recomandate

Am o mica problema la carburatorul de la cross-ul meu, si anume sta la relanti numai cu chocke-u tras la rece, iar carburatorul are niste orificii externe(in total 3) prin care daca cade curge benzina din carb iar daca unesc 2 dintre ele cu furtunash, respectiv orificiile din partea stanga porneste greu, inecat, dar daca apuca in ture trage fantastic(patinam pe deal in sus pe pamant batatorit si putine buruieni cu 4-a), iar daca inchid benzina in modul asta cu furtunashul conectat motorul moare aproape instant, iar daca nu-s conectate merge cum e normal cam 1-2 min pana se termina benzina din el.

Ultima data mi-a facut totusi o figura ciudata la cald, dupa 2-3 ore de functionare, fiind aproape incins(defapt cred ca era numai in temperatura normala de functionare) dupa ce-l turam mai tare, chiar daca lasam de tot din gaz, ramane cam turat pana mai trag un pic de gaz. Am verificat cablul si nu ramane blocat, obturatorul din carburator isi face complet cursa.

Am mai mers asa destul de mult(cam o ora) si nu am constatat sa consume mai mult decat inainte chiar daca parca si trage mai tare. Are cineva schema carburatorului respectiv, cu explicatiile aferente si eventual cu reglaje si brobleme mai des intalnite la acesta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot ce ai descris este normal mai putin faza cu ramasul accelerat si cea cu unitul furtunaselor.

 

Bun, si blocatul respectiv de la ce sa fie? pt ca, are un caracter tare aleator, nu intotdeauna se intampla, si de cele mai multe ori se intampla cand o turez blana....sa ramana uneori PV putin deschise la inchiderea gazului?

Unitul orificilor l-am realizat in urma la ce am vazut un model de astfel de carburator pe net, si dupa ce scapa motorul de putin inecat(cade in cap daca trag prea brusc de gaz, si tre sa fac fix ca si in cazul cand ramane turat, si anume sa las din gaz putin si apoi iara sa-i dau) nu se ineaca motorul trage groaznic de tare....nu-s chiar incepator, dar abea reusesc sa-l tin in frau si cu 4-a dupa ce intra in ture(pe la 90-100kmph) fiind prea violent, chiar daca in modul normal, fara unirea orificiilor pot merge lejer pana in 120-140, deci nu-i bai de tinuta de drum sau altceva....

 

Oricum, acuma ca vine iarna, o sa ma apuc sa desfac motorul sa vad si starea PV si sa curat carburatorul, si eventual sa-i schimb segmentul pt ca are deja peste 30h de functionare cu set monosegment de competitie....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, si blocatul respectiv de la ce sa fie? pt ca, are un caracter tare aleator, nu intotdeauna se intampla, si de cele mai multe ori se intampla cand o turez blana....sa ramana uneori PV putin deschise la inchiderea gazului?

Unitul orificilor l-am realizat in urma la ce am vazut un model de astfel de carburator pe net, si dupa ce scapa motorul de putin inecat(cade in cap daca trag prea brusc de gaz, si tre sa fac fix ca si in cazul cand ramane turat, si anume sa las din gaz putin si apoi iara sa-i dau) nu se ineaca motorul trage groaznic de tare....nu-s chiar incepator, dar abea reusesc sa-l tin in frau si cu 4-a dupa ce intra in ture(pe la 90-100kmph) fiind prea violent, chiar daca in modul normal, fara unirea orificiilor pot merge lejer pana in 120-140, deci nu-i bai de tinuta de drum sau altceva....

 

Oricum, acuma ca vine iarna, o sa ma apuc sa desfac motorul sa vad si starea PV si sa curat carburatorul, si eventual sa-i schimb segmentul pt ca are deja peste 30h de functionare cu set monosegment de competitie....

Nu trebuie sa unesti intre ele orificiile. Mai bine pune furtunasele pentru supraplinuri si golirea carburatorului la punct, respectiv de la fiecare orificiu trage un furtunas sub motor, fara sa fie unite. Fiecare orificiu este din alt loc din carburator, iar in cazul in care le unesti poti crea vaccum in unele camere sau suprapresiuni in altele, ceea ce influenteaza mersul motorului. In cazul in care motocicleta se inclina prea tare, cade, orificiile cu furtunasele corespunzatoare au rolul de a goli cat mai repede carburatorul pt a evita neplacerile (incendiu). Apoi regleaza amestecul. Cred ca este prea sarac, de aceea pune nasu jos cand accelerezi brusc si cand revine din turatie mare, ramane fara benzina si sta turat, asemenator sindromului cand trage aer "fals".

Invata-te cu "power valve"-ul, pt ca este caracteristic motoarelor de cross. Cand intra dozeaza gazul, nu ii da blana, revenire, din nou gaz. Exerseaza cum functioneaza intr-o viteza inferioara. Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum ti-ai dat tu seama de asta la mobra ta full-cross ? :)

 

Adica? :laugh:

Mesaj completat

Nu trebuie sa unesti intre ele orificiile. Mai bine pune furtunasele pentru supraplinuri si golirea carburatorului la punct, respectiv de la fiecare orificiu trage un furtunas sub motor, fara sa fie unite. Fiecare orificiu este din alt loc din carburator, iar in cazul in care le unesti poti crea vaccum in unele camere sau suprapresiuni in altele, ceea ce influenteaza mersul motorului. In cazul in care motocicleta se inclina prea tare, cade, orificiile cu furtunasele corespunzatoare au rolul de a goli cat mai repede carburatorul pt a evita neplacerile (incendiu). Apoi regleaza amestecul. Cred ca este prea sarac, de aceea pune nasu jos cand accelerezi brusc si cand revine din turatie mare, ramane fara benzina si sta turat, asemenator sindromului cand trage aer "fals".

Invata-te cu "power valve"-ul, pt ca este caracteristic motoarelor de cross. Cand intra dozeaza gazul, nu ii da blana, revenire, din nou gaz. Exerseaza cum functioneaza intr-o viteza inferioara. Spor

 

Intr-o vreme le-am infundat pe toate, ca ma tot enerva cand ma inclinam prea tare, chiar daca nu cadeam, ca imi arunca benzina afara si tot mirosea.

Totusi nu prea inteleg cum ar putea sa ia foc motorul dupa cum zici tu la o cazatura, daca nu curge benzina din el.....mai degraba pe sistemul asta, ca poate curge pana pe galeria de evacuare. Din cate am citit eu, orificiile alea de golire sunt pt ca sa nu cumva sa tot mearga motorul in treapta, deci sa se invarta roata sa te accidenteze sau sa tot sara si sa poata rani pe cineva din jur.

Cu pv sunt destul de invatat pot zice, ca am mai avut astfel de motoare 2T, dar acuma imi face figurile descrise mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-o vreme le-am infundat pe toate, ca ma tot enerva cand ma inclinam prea tare, chiar daca nu cadeam, ca imi arunca benzina afara si tot mirosea.

 

Poate e nivelul prea mare.

Motoreta de motocross sa mearga cu peste 120 km/h? Ce pinioane finale ai? De strada?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pinionul spate nu e foarte mare, iar cel de atac, de la motor e destul de mare.....o sa numar dintii la fiecare si o sa compar. Ce vi se pare asa de mult?! Are 62Cp....o masina ca dacia cu numai 60Cp prinde peste 120. Plus ca intr-a 5-a deja clar nu mai trage.....e diferenta mare intre 4-a si 5-a ca raport! Dati un sarci pe gugal, si o sa vedeti ca un cross de 250 in 2T cu transmisia si roata spate de fabrica prinde 140kmph.....

Mesaj completat

ce ai citit tu despre orificiile alea e total absurd.

 

Absurd-neabsurd, da iti spun sincer ca, atunci cand le-am unit dupa cum am gasit pe net, dupa ce trecea de inecatura daca bruscam gazul, sau daca nu-l bruscam se tura direct, intr-a 4-a tragea la nivel de a 2-a, bineinteles cu viteza aferenta de 4-a(80-90).....intr-adevar si consuma atuncia DUBLU :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...o masina ca dacia cu numai 60Cp prinde peste 120.

Daca te numesti ''endurist'' si compari masina cu motorul esti bun :P

Spor la depasit CLS-uri pe A3 cu CR-ul tau FULL cross :)

 

P.S Asta cu FULL cross de unde ai scos-o ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te numesti ''endurist'' si compari masina cu motorul esti bun

Spor la depasit CLS-uri pe A3 cu CR-ul tau FULL cross

 

P.S Asta cu FULL cross de unde ai scos-o ?

 

Tu ce tot vb degeaba p-aici? Atunci aveam sportiva, care ti-e problema, vezi ca incurci borcanele si numai te faci de toata jena, mai bine ai tace. Bea apa si te culca mare zeu al motociclismului, nu e nimic interesant pt tine in topicul asta! :D

....vrei sa calci pe urmele lui Galen?! atunci iti urez succesuri! :alcy:

 

PS: Ti-e ciuda ca, "benveul" tau oribil la aspect si cu transmisie pe curea ( ca si masina de spalat :blbl: ), sau vaca de xt(d-aia-l vinzi sau schimbi cu hard-enduro?:laugh:) nu o sa mearga in veci pe unde si merge Cr-ul meu?! ......ghinion, asta e, la tatzi ni-i greu, numa nu la fel! :P Vrei sa fii tu neaparat mai endurist decat mine(chiar cu soft-endurele alea), bine fie, ESTI, esti multumit acuma?!

 

In concluzie, n-ai tu treaba aici, vrei sa faci pe intelijentu?, in alta parte tinere!

Editat de RaceTuning
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pinionul spate nu e foarte mare, iar cel de atac, de la motor e destul de mare.....o sa numar dintii la fiecare si o sa compar. Ce vi se pare asa de mult?! Are 62Cp....o masina ca dacia cu numai 60Cp prinde peste 120. Plus ca intr-a 5-a deja clar nu mai trage.....e diferenta mare intre 4-a si 5-a ca raport! Dati un sarci pe gugal, si o sa vedeti ca un cross de 250 in 2T cu transmisia si roata spate de fabrica prinde 140kmph.....

Mesaj completat

 

 

De unde scoti tu aberatiile astea?

Daca vad bine Cr-ul tau e mai vechi de '90 ca ai frana pe tambur...

Nu scot 62 cai Cr-urile noi si scoate una de 20ani vechime? ? ?

O capra cum ai tu are maxim 55 cai din care scazi vreo 15-20cai in fct de starea motorului.

 

Aberatia cu top speed.... poti prinde si 150 daca vrei cu CR dar numai dacai pui pinion de 43-45.

Cand am avut Cr cu raport 14-48 am prins 125km/h lipit de motoreta ca pe speed , si nu ducea mai mult. Aveam montat vitezometru de bicicleta si setat la mm circumferinta rotii...deci acuratete maxima.

 

 

Lasand fanteziile astea deoparte.... invata sa intretii capra aia.

Desfa carburatoru, demonteazal tot si curatal cu decarburor sau sol de carburatoare.

Montezi la loc si faci reglaju cum zice in manual ... daca insisti gasesti pe net.

Ai grija cum montezi sa nu traga aer falt pe langa garnituri.

Reglezi nivelu la benzina si cuiu ponto.

Orificiile ce ies din carb le lasi deschise si pui furtunase daca nu ai. trebuie sa curba pe acolo doar daca inclini motoreta.

Speli filtru de aer si ungi corespunzator.

Pui ulei cat trebuie in benzina si amesteci bine.

Verifici bujia si recomandat sa o schimbi cai ieftina.

Pornesti motoru.... lasi sa se incalzeasca 5-10minute fara sa o accelerezi ca nebunu.

Dupa ce so incalzit de abia atunci reglezi carburatoru din surubu de aer. dupa ce reglezi opresti si pornesti motoru de mai multe ori.

 

Ar trebui sati mearga dupa aia...

daca nu ... o duci la un service moto sa o rezolve.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[

Pinionul spate nu e foarte mare, iar cel de atac, de la motor e destul de mare.....o sa numar dintii la fiecare si o sa compar. Ce vi se pare asa de mult?! Are 62Cp....o masina ca dacia cu numai 60Cp prinde peste 120. Plus ca intr-a 5-a deja clar nu mai trage.....e diferenta mare intre 4-a si 5-a ca raport! Dati un sarci pe gugal, si o sa vedeti ca un cross de 250 in 2T cu transmisia si roata spate de fabrica prinde 140kmph.....

Mesaj completat

 

 

De unde scoti tu aberatiile astea?

Daca vad bine Cr-ul tau e mai vechi de '90 ca ai frana pe tambur...

Nu scot 62 cai Cr-urile noi si scoate una de 20ani vechime? ? ?

O capra cum ai tu are maxim 55 cai din care scazi vreo 15-20cai in fct de starea motorului.

 

Aberatia cu top speed.... poti prinde si 150 daca vrei cu CR dar numai dacai pui pinion de 43-45.

Cand am avut Cr cu raport 14-48 am prins 125km/h lipit de motoreta ca pe speed , si nu ducea mai mult. Aveam montat vitezometru de bicicleta si setat la mm circumferinta rotii...deci acuratete maxima.

 

 

Lasand fanteziile astea deoparte.... invata sa intretii capra aia.

Desfa carburatoru, demonteazal tot si curatal cu decarburor sau sol de carburatoare.

Montezi la loc si faci reglaju cum zice in manual ... daca insisti gasesti pe net.

Ai grija cum montezi sa nu traga aer falt pe langa garnituri.

Reglezi nivelu la benzina si cuiu ponto.

Orificiile ce ies din carb le lasi deschise si pui furtunase daca nu ai. trebuie sa curba pe acolo doar daca inclini motoreta.

Speli filtru de aer si ungi corespunzator.

Pui ulei cat trebuie in benzina si amesteci bine.

Verifici bujia si recomandat sa o schimbi cai ieftina.

Pornesti motoru.... lasi sa se incalzeasca 5-10minute fara sa o accelerezi ca nebunu.

Dupa ce so incalzit de abia atunci reglezi carburatoru din surubu de aer. dupa ce reglezi opresti si pornesti motoru de mai multe ori.

 

Ar trebui sati mearga dupa aia...

daca nu ... o duci la un service moto sa o rezolve.

 

Vitezometru de bicicleta?? :laugh: .....crezi ca ala ti arata km reali peste 70kmph? am avut bicicleta si chiar si vitezometru d-ala digital, si ghici ce, la vale imi arata si 70, desi eu cred ca nu treceam de 55, asa ca da-i pace.

Sa stabilim un lucru, nu conteaza cati ani are un motor, daca te tii cunoscator ar trebui sa stii ca, performantele la un cross cu motor 2T sunt total diferite fata de cele ale unuia cu motor 4t tocmai din cauza ca se schimba des setul motor(la maxim 40h de functionare la nivel mediu si chiar si numai 12h la nivel de competitie),astfel la acestea cel mai mult conteaza intretinerea, in sensul ca, un motor din 2009 cu 20h de functionare poate fi mai slab decat unul din '85 cu set cu numai 5h de functionare si astfel daca pui kit monosegment cum e la al meu, motorul e model pt america cu 2 PV mecanice, toba originala de competitie(fabricata in USA nu in china cum e la astea de dupa 2000) ulei de transmisie ATF in cutie(pt tolerante mici si temperaturi mari), lant gresat si curatat dupa fiecare tura cum fac eu, poti avea la roata undeva la 50-52CP la roata(60-64Cp la motor) implicit la ture mai mari, deci si topspeed mai mare :P

Ziceai ca prinzi 150 cu raport 14-45......pai chiar raport d-ala am :P .....deci avem amandoi dreptate! ....iar 14-48 e doar putin mai scurt raportul decat 14-45, astfel cu acest raport, dupa regula de 3 simpla tot un 140 prinzi si cu acest raport :D

Roata spate e 120/90/18 si am presiune 1.25 bari .....cu datele astea poti calcula si raza dinamica sa aflii viteza in ture.

 

Crede-ma, eu o intretin poate cum putini fac asta, sunt maniac la chestiile astea, si anume verific dupa fiecare tura totul pe ea, curat si gresez absolut toate piesele exterioare in miscare relativa, inclusiv cabluri, manetele si pedalele la articulatii, lantul si pinioanele si verific presiunea din roti(1.25 spate, 0.7 pe fatza am de-obicei)

Orificiile o data le-am inchis pe toate, in cida faptului ca mi s-a spus ca la o eventuala cazatura se poate ineca bujia sau alte fantezii demne de sf, n-avea nici pe naiba si la inclinari si la cazaturi, astfel si pe viitor o sa fac asa, da s-ar putea sa mai incerc niste variante de a le uni cu furtune dupa ce studiez interiorul carburatorului in detaliu, si sa incerc si sa aflu ce s-a intamplat cand le-am unit cum am gasit pe net.

Filtrul de aer e din burete, si stiu ca-l pot spala, dar avand mult material de burete o sa-l schimb cu nou.

Bujie am gasit ca trebuie NGK, dar nu am gasit codul pt motorul meu, dar am pus la intamplare cateva pe care le aveam, si am gasit cu care porneste cel mai repede si merge cel mai bine.

Oricum dupa cum am mai spus are deja peste 40h de functionare, asa ca o sa-i fac o revizie generala mai ales ca vine si iarna.

 

Mesaj completat

N-ai inteles nimic ''mosule''. :alcy:

 

Stai linistit domnu "clona lu Izu" ca stiu eu ce tre sa stiu.....acuma ca, tu esti mai mare endurist si cross-ist(da nu si speed-ist, acolo nu te las :P) decat mine, doamne-ajuta-ti, noi sa fim sanatosi, si sa ne rupem fundu de sha si telescoapele de la motor nu costele sau capetele de v-un copac sau bolovan :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce faci, Doamne iarta-ma, cu raport 14-45? Vrei sa le dai rusinica la hayabusisti? Ca la motocross sau enduro iti dau altii rusinica, cu rapoarte mai mici.

Incearca sa faci rost de schema carburatorului, regleaza-l standard, vezi cum merge si dupa aceea poti sa te apuci sa unesti furtunase. Si nu te mai aprinde cand te ia lumea la misto dupa ce scrii aiureli pe forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce faci, Doamne iarta-ma, cu raport 14-45? Vrei sa le dai rusinica la hayabusisti? Ca la motocross sau enduro iti dau altii rusinica, cu rapoarte mai mici.

Incearca sa faci rost de schema carburatorului, regleaza-l standard, vezi cum merge si dupa aceea poti sa te apuci sa unesti furtunase. Si nu te mai aprinde cand te ia lumea la misto dupa ce scrii aiureli pe forum.

 

Pai am avut si pinion de 51 dar in 1-a nu-l puteam tine pe 2 roti......diferenta aia de 10% intre 51 si 45 nu e mare la forta, dar macar nu de mai ridica intr-o roata atat de repede. Pai nefiind prea avansat cred ca si daca as avea KTM 690 de Dakar

multi cu motoare inferioare m-ar cam dovedi cred, eu deocamdata in teren nu ma intereseaza viteza, ci doar sa trec prin toate locurile prin care imi propun :alcy:

Am gasit o schema de-a carburatorului(tot acolo unde am gasit si variantele de unit cu furtunase), dar tre si sa-l desfac pt a vedea daca coincide 100%, pt ca difera un pic efectele pe care le-am obtinut eu fata de cele descrise unde am gasit jmecheria, si anume faptul ca se ineca putin daca dadeam prea repede blana sau macar peste jumate din full gaz de la relanti, si tragea ceva mai tare decat era descris acolo(suspectez jiclor decalibrat putin sau PV care nu se inchid de tot).

O sa vad cand o sa am timp sa desfac motorul si cred ca o sa relatez si aici si eventual pun si ceva poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum arata bujia?ea iti zice exact ce tre sa reglezi

 

...poate urmatoarele te ajuta..

post-3910-1291230914_thumb.jpg

 

asta pt mikuni: http://www.mikuni.com/pdf/vmmanual.pdf

 

Bujia dupa o functionare in parametrii: motor incalzit, functionare in parametrii pt care a fost creeat, adica ritm sustinut este putin maro deschis si curata, chiar mai curata decat imi era la Rotax 123.

 

Multzam de informatii :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

maro deschis pt un motor in 2T zic mecanicii amestec putin sarac...

 

citirea bujiei se face ,dupa ce ai adus motorul la temp de lucru,in felul urmator:cauti un loc unde poti intinde bine toate vitezele iar in ultima treapta sa poti mere cel putin 15-20 secunde la maxim(accelerat la maxim)moment dupa care tii apasat butonul de oprire moto si tragi ambreiajul in acelasi timp fara sa lasi motorul la relantiu deloc dupa care scoti bujia...acum iti zice daca jiglerul principal e bine ales.

asta e cel mai simplu in setarea unui carburator.

in pasul urmator e important sa insemnezi pe acceleratie pozitia ei sa stii exact cit de mult e deschisa acceleratia ...un sfert(1/4),jumatate de sfert.. :alcy: (1/8),jumatate(1/2),etc..

eee,acum mergi in treapta a3-a cu acceleratia deschisa intre 1/8 si 1/4 mai multi km...daca incepe sa se inece,sau e neagra bujia, e mare jigleru de mers in gol,relantiu(asta are efect asupra amestecului carburant pina aprox 1/4 din acceleratie) daca jigleru e bine ales atunci cind esti la 1/8 din acceleratie in treapta a3-a si tragi instant de gaz instant tre sa iti vina coarnele in fata...

daca ai ureche la reglat aerul la mers in gol la 2T iti va zice surubul de aer daca si jiglerul de relantiu e prea mare sau prea mic...plaja de reglaj tre sa fie undeva intre 0,5-2,5 ture..acest reglaj este usor influentabil de presiunea atm si umezeala din aer.

 

daca in ambele regimuri culoarea bujiei este maron inchis atunci sigur iti va mere bine mororul in toate regimurile...

cauta pe net ca e destul de citit numa sa stii bine engleza.

Editat de Manuel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

maro deschis pt un motor in 2T zic mecanicii amestec putin sarac...

 

citirea bujiei se face ,dupa ce ai adus motorul la temp de lucru,in felul urmator:cauti un loc unde poti intinde bine toate vitezele iar in ultima treapta sa poti mere cel putin 15-20 secunde la maxim(accelerat la maxim)moment dupa care tii apasat butonul de oprire moto si tragi ambreiajul in acelasi timp fara sa lasi motorul la relantiu deloc dupa care scoti bujia...acum iti zice daca jiglerul principal e bine ales.

asta e cel mai simplu in setarea unui carburator.

in pasul urmator e important sa insemnezi pe acceleratie pozitia ei sa stii exact cit de mult e deschisa acceleratia ...un sfert(1/4),jumatate de sfert.. :D (1/8),jumatate(1/2),etc..

eee,acum mergi in treapta a3-a cu acceleratia deschisa intre 1/8 si 1/4 mai multi km...daca incepe sa se inece,sau e neagra bujia, e mare jigleru de mers in gol,relantiu(asta are efect asupra amestecului carburant pina aprox 1/4 din acceleratie) daca jigleru e bine ales atunci cind esti la 1/8 din acceleratie in treapta a3-a si tragi instant de gaz instant tre sa iti vina coarnele in fata...

daca ai ureche la reglat aerul la mers in gol la 2T iti va zice surubul de aer daca si jiglerul de relantiu e prea mare sau prea mic...plaja de reglaj tre sa fie undeva intre 0,5-2,5 ture..acest reglaj este usor influentabil de presiunea atm si umezeala din aer.

 

daca in ambele regimuri culoarea bujiei este maron inchis atunci sigur iti va mere bine motorul in toate regimurile...

cauta pe net ca e destul de citit numa sa stii bine engleza.

 

Da, ma gandeam si eu ca e prea sarac amestecul...nu consuma mult, cand dadeam blana din ture mici prima data cadea un sfert de sec in nas si pe urma se tura de numa, plus se incalzea motorul repede chiar daca nu prea trageam de el.

 

Multam de sfaturi, cum o sa am timp sa-i fac servisarea completa o sa incerc si ce ai zis tu. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intreb si eu tot aici ca sa nu fac alt topic, la un sx 125 este normal sa revina mai lent turatia motorului dupa ce accelerezi, sau ar trebui sa revina asa cum se tureaza(super repede)?

10x

Editat de Sher
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intreb si eu tot aici ca sa nu fac alt topic, la un sx 125 este normal sa revina mai lent turatia motorului dupa ce accelerezi, sau ar trebui sa revina asa cum se tureaza(super repede)?

10x

 

Cam la orice motor 2T de performanta(in general si cu PV) este asa :) ......chiar si-n sarcina tot se tureaza mai repede decat revine la relanti, de aceea se si spune ca un motor 2T practic nu are frana de motor din gaz numai, si nici nu e indicat sa se foloseasca mult din cauza deficientei de ungere in timpul acestei franari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, ms, eu eram obisnuit cu 4T. De altfel am facut si cea mai lunga saritura la finalul unei urcari usoare de viteza si cu roata fata foooarte sus, desi luasem gazul complet :)

Acum tin frana spate pe final de urcare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...