cbr1000f Postat Septembrie 7, 2006 Share Postat Septembrie 7, 2006 (editat) Va salut, si am nevoie de un sfat! Motoru meu nu merge..nu mai stiu ce sa mai fac ..fost la mecanic ,controlat tot ce e mecanic ,schimbat bujii , sicronizat carburator..etc Boala: merge la relantiu(cat de bine nu i-mi dau seama exact , in "srcina" merge cum ar merge un motor in 2 pistoane lipsa. in cateva zile i-mi termina bujiile. In cele din urma un diagnostic : cica am 15.5 volti la incarcare(masurati pe baterie cu motoru pornit -la turare variaza cu inca 0.4 volti neglijabil-banuiesc ca merge stabilizarea ) e cica din cauza celor 2 volti in plus s-ar deregla mersul motorului , cica cititorul sau CDI-ul ar merge dereglat si nu ar mai da scanteie la bujie !!! Vreau sa stiu daca se poate intampla asa ceva .sau este o scuza a mecanicului care si-a prins urechile in el ??? ..inca ceva daca schimb firul de la B cu cel de la IG (vezi schema) scade tensiunea ? ma gandesc sa nu fie inversate la mine la motor , dar nu am incercat de frica sa nu ard ceva service_89_92gsxr1100.pdf service_89_92gsxr1100.pdf Editat Septembrie 7, 2006 de cbr1000f Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Septembrie 7, 2006 Share Postat Septembrie 7, 2006 Nu stiu in ce masura iti maninca bujiile, dar 15.5 o sa-ti prajeasca bateria cu siguranta. Daca vrei sa fii sigur ca sint de vina cei 15.5 volti pentru mersul prost al motorului, scoate mufa de iesire de la releul de incarcare si ramai numai pe baterie -> aprox 12.5 daca e ok bateria si undeva sub 13 (12.8, 12.9) daca e incarcata. edit: schimband B cu IG nu scade tensiunea pentru ca atunci cand ai contactul pus ele sint in scurt. Iti va consuma bateria pentru ca IG baga curent in rotor atunci cand e contactul pus . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbr1000f Postat Septembrie 7, 2006 Autor Share Postat Septembrie 7, 2006 mersi mihaip. "Daca vrei sa fii sigur ca sint de vina cei 15.5 volti pentru mersul prost al motorului, scoate mufa de iesire de la releul de incarcare si ramai numai pe baterie -> aprox 12.5 daca e ok bateria si undeva sub 13 (12.8, 12.9) daca e incarcata" Asta cu scosu releului nu o pot face ..nu vreu sa i-mi bag mana in el, vroiam sa stiu daca nu mecanicu meu incearca sa gaseasca un alt defect decat cel adevarat negasit de el ..si oricum asta cu bateria nu e o improvizatie care nu cred ca tine mult -nu e duracel- vroiam sa stiu daca se pot deregla alte componente electrice ( eu stiu ca CDI-ul are si el o stabilizare!) Alte sfaturi . sau ce sa mai verific la ea de ce face chestiile astea ..carburatoare reglate , valve la fel ..partea mecanica zice el mecanicu ca e ok -am adus si manual sa compare ! ..am uitat ceva ...eu nu mai am garnitura ali de la busonul rezervorului aia de vacum ..iar vacumul din carburatoare este astupat, deci benzina este pe continu deschis ..nu vad sa fie o problema dar poate stiti voi mai bine ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 7, 2006 Share Postat Septembrie 7, 2006 ia incearca matale niste bujii mai reci. parerea mea e ca ai pus bujii prea calde si la ture mari ai detonante si alte porcarii. e singurul motiv pt care se pot duce bujiile in cateva zile. lucreaza la temperatura prea mare. pun pariu ca sunt cu izolatorul alb cand le scoti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sckhreech Postat Septembrie 8, 2006 Share Postat Septembrie 8, 2006 la mine la gsxr 750 imi incarca 15v si nu am avut problema de mers prost....si nici cu bateria.....incearca sa iti iei bujiile recomandat de fabricant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Septembrie 8, 2006 Share Postat Septembrie 8, 2006 mersi mihaip...am uitat ceva ...eu nu mai am garnitura ali de la busonul rezervorului aia de vacum ..iar vacumul din carburatoare este astupat, deci benzina este pe continu deschis ..nu vad sa fie o problema dar poate stiti voi mai bine ? Daca carburile functioneaza perfect nu conteaza - dar in realitate asta nu prea se intampla . In mod normal dupa ce benzina din carburi ajunge la un anumit nivel se inchide supapa prin care intra si aia e. Dar daca inchiderea nu este perfecta si esti pe direct, risti sa inunzi cilindrii si airboxul cu benzina peste noapte de exemplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Septembrie 9, 2006 Share Postat Septembrie 9, 2006 Va salut, si am nevoie de un sfat! Motoru meu nu merge..nu mai stiu ce sa mai fac ..fost la mecanic ,controlat tot ce e mecanic ,schimbat bujii , sicronizat carburator..etc Boala: merge la relantiu(cat de bine nu i-mi dau seama exact , in "srcina" merge cum ar merge un motor in 2 pistoane lipsa. in cateva zile i-mi termina bujiile. In cele din urma un diagnostic : cica am 15.5 volti la incarcare(masurati pe baterie cu motoru pornit -la turare variaza cu inca 0.4 volti neglijabil-banuiesc ca merge stabilizarea ) e cica din cauza celor 2 volti in plus s-ar deregla mersul motorului , cica cititorul sau CDI-ul ar merge dereglat si nu ar mai da scanteie la bujie !!! Vreau sa stiu daca se poate intampla asa ceva .sau este o scuza a mecanicului care si-a prins urechile in el ??? ..inca ceva daca schimb firul de la B cu cel de la IG (vezi schema) scade tensiunea ? ma gandesc sa nu fie inversate la mine la motor , dar nu am incercat de frica sa nu ard ceva Ce vrajeala de doi bani !!!!!!! Cum il cehama pe "MECANICUL" minune ??? Cum zice Zidu tre bujii mai reci . Cum a masurat incarcarea cu farul aprins sau stins?Si la cate ture? Papatul de bujii nu are nici o treaba cu incarcarea . Cred ca tot Zidu te lamureste mai bine cum e cu temperatura de lucru cu autocuratirea etc etc eu sunt prea lenes.Sau dac esti baiat inteligent cauti tu pe net . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 9, 2006 Share Postat Septembrie 9, 2006 poate sa citeasca aici /index.php?...c=20827&hl= si sa mai dea cu google, ca e moca daca motorul are ceva tunning nu prea se mai pot folosi bujiile recomandate din fabrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbr1000f Postat Septembrie 9, 2006 Autor Share Postat Septembrie 9, 2006 Multumesc baieti..ma ajuta sa stiu ca nu sunt singuru care nu crede vrajeala aia cu "2 volti fac diferenta" DCSAN20 mersi pentru confirmare...nu dar acum pot sa ma contrazic cu el ..lasati asta ca nu ma incalzeste , eu vreau sa i-mi mearga motoru la mine scrie in manual JR9B de la ngk am gasit ca merg si DR9EIX varianta iridium bujiile jr9b le-am schimbat recent dar nu m-au tinut decat cateva zile(le papa motoru asta) deci ce sa fac sa iau varianta iridium -sunt destul de scumpe ca sa le schimb asa saptamanal motorul este un Gsxr 1100 din 90 ca bujii sa pun atunci ? motorul nu are pus nimic pe el...deci ce bujii sa cumpar mai reci ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 9, 2006 Share Postat Septembrie 9, 2006 pune si tu o poza cu bujia papata, sa vedem ce se intampla acolo (temperatura aiurea, amestec incorect , etc) fii atent la ce am spus, daca ai ceva tunning e posibil sa nu mai poti folosi bujiile recomandate de manual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbr1000f Postat Septembrie 10, 2006 Autor Share Postat Septembrie 10, 2006 ..am fost la un prieten care se pricepe ,am desfacut bujiile si am observat urme de ulei acolo! Ce se inampla mie nu mi se pare ok! si ce e de facut ma gandesc sa nu fie asta (am luat o bujie am lasat sa se usuce si era uda -deci era ulei pe ea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.