Sari la conținut

Honda Transalp - Problema Ciudata


s1r1nx
 Share

Postări Recomandate

motoreta: honda transalp 400 v

 

problema: plafonare la 7000 rpm (110 - 120 km/h in trapta 5) in sarcina indiferent de treapata de viteza (la liber nu exista problema)

 

ce am facut pana acum: curatat carburatoare, sincronizat carburatoare, verificat sa nu traga aer pe undeva, verificat distante intre tacheti si supape, verificat compresie (8 pe un cilindru 7 pe al doilea), schimbat cele 4 bujii, verificat boobinele de inductie (impedanta, temperatura)

 

 

...nu prea mai imi vin idei asa ca rog sugestii...10x

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica impedanta cititorului de impulsuri, daca si aia e buna atunci s-ar putea sa ai o problema la CDI desi e ciudat ca functioneaza bine la liber...

Ciudata e si diferenta de compresie intre cei 2 cilindrii. 1 atm e cam mult... posibil sa ai o supapa care nu inchide bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica impedanta cititorului de impulsuri, daca si aia e buna atunci s-ar putea sa ai o problema la CDI desi e ciudat ca functioneaza bine la liber...

Ciudata e si diferenta de compresie intre cei 2 cilindrii. 1 atm e cam mult... posibil sa ai o supapa care nu inchide bine.

 

:baldy: Jocul supatelor se verifica la fiecare 12000km. Cine stie de cand nu au fost verificate....Verifica totusi si filtru de aer daca este colmata, in sarcina nu o sa-ti traga. LA fe si discurile de ambreiaj. Totusi aceste lucruri nu disculpa diferenta de compresie....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica impedanta cititorului de impulsuri, daca si aia e buna atunci s-ar putea sa ai o problema la CDI desi e ciudat ca functioneaza bine la liber...

Ciudata e si diferenta de compresie intre cei 2 cilindrii. 1 atm e cam mult... posibil sa ai o supapa care nu inchide bine.

 

 

verificat, e in parametri din manualul de service

 

am sa incerc c alte doua cdi-uri pe care le iau de test de la un amic spun dupa care a fost rezultatul (multam pt hinturi la

toti)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...cum in final mobrapretenului era model 97 (deci alt model cdi)..am sapat pe net dupa detalii privind cdi-urile transalpurilor pana in `95....tot ce mai trebuie acum este un osciloscop ...cineva poate ajuta? (contra cost)

post-11169-1157822990_thumb.jpg

post-11169-1157822999_thumb.jpg

post-11169-1157823005_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incerc sa te ajut eu dar problema este ca lucrez.... doar intr-o dimineata daca pot sa vin la tine sau sa vii tu la mine ...eu stau in Ozana ...la Salajean

 

 

uite id-ul meu de mess si vb acolo...tu in ce zona stai ??? ca acum osciloscopul este prin militari ...dar daca stai pe langa Titan-Salajean o sa ma duc eu sa il aduc...

 

 

Later edit : si nu , nu te costa nimic....

Editat de minidv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca ar trebui sa maresti nivelul in camera carburatorului si atat.

Daca nu vei creste turatia in sarcina prin asta atunci incearca sa gasesti pe cineva cu aceeasi motocicleta si schimbati intre voi computerele ptr test.

 

Intradevar compresia este mica dar motorul ar trebui sa se tureze diferit cu cresterea treptei de viteza.

 

Daca nu iti scade turatia maxima in functie de treapta iar atunci cand este pe neutral face ture atunci nivelul de benzina ar trebui marit si totodata verificata mai atent scanteia si intensitatea sa.

 

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca ar trebui sa maresti nivelul in camera carburatorului si atat.

Daca nu vei creste turatia in sarcina prin asta atunci incearca sa gasesti pe cineva cu aceeasi motocicleta si schimbati intre voi computerele ptr test.

 

Intradevar compresia este mica dar motorul ar trebui sa se tureze diferit cu cresterea treptei de viteza.

 

Daca nu iti scade turatia maxima in functie de treapta iar atunci cand este pe neutral face ture atunci nivelul de benzina ar trebui marit si totodata verificata mai atent scanteia si intensitatea sa.

 

Succes.

am incercat deja ce spui tu mercic oricum

 

incerc sa te ajut eu dar problema este ca lucrez.... doar intr-o dimineata daca pot sa vin la tine sau sa vii tu la mine ...eu stau in Ozana ...la Salajean

uite id-ul meu de mess si vb acolo...tu in ce zona stai ??? ca acum osciloscopul este prin militari ...dar daca stai pe langa Titan-Salajean o sa ma duc eu sa il aduc...

Later edit : si nu , nu te costa nimic....

 

multam omu te contactez eu pe mess

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:angryfire: Jocul supatelor se verifica la fiecare 12000km. Cine stie de cand nu au fost verificate....Verifica totusi si filtru de aer daca este colmata, in sarcina nu o sa-ti traga. LA fe si discurile de ambreiaj. Totusi aceste lucruri nu disculpa diferenta de compresie....

cam asta zic si eu

am patit-o din cauza filtrului de aer si crede-ma ca imi vebeau tot felul de idei

si nu stiu cum a fost ca s-a colmatat in 70 km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...