duncan Postat Septembrie 11, 2006 Share Postat Septembrie 11, 2006 Am deschis acest topic pentru ca vreau sa aflu parerea voastra despre Suzuky DR 800... - consum, fiabilitate, manevrabilitate... de fapt cam orice informatie lagata de aceasta motocicleta mi-ar fi utila. Motivul... in curand sper sa fiu posesorul unu plastic care sa-mi dea dreptul sa ma plimb cu motoru ... si ma bate gandul sa-mi cumpar un enduro...Suzuky DR 800 facand parte din obtiuni... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Septembrie 11, 2006 Share Postat Septembrie 11, 2006 Am deschis acest topic pentru ca vreau sa aflu parerea voastra despre Suzuky DR 800... - consum, fiabilitate, manevrabilitate... de fapt cam orice informatie lagata de aceasta motocicleta mi-ar fi utila. Motivul... in curand sper sa fiu posesorul unu plastic care sa-mi dea dreptul sa ma plimb cu motoru ... si ma bate gandul sa-mi cumpar un enduro...Suzuky DR 800 facand parte din obtiuni... Ia DR 650. E mai fiabil, mai usor si mult mai manevrabil. DR 800 e un tanc mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manelici Postat Septembrie 11, 2006 Share Postat Septembrie 11, 2006 Salut, Io am un DR 650 R de 3 saptamani si ma impac excelent cu el. Am 1.78 m si 77 kg. Prin oras este joaca de copii, prin gropi, damburi... etc. Viteza de croaziera aprox 90 km/ h este mai mult decat suficient, iar pe drumuri eccidentate este bestiala. Pana acum intr-o mie si ceva de km s-a comportat ireprosabil, am facut o excursie impreuna cu ShowNoMercy + BoneS + JawaTheHutt cum urmeaza: Plecare Bucuresti - Alexandria - Caracal - Craiova - Turnu Severin - Orsova (unde am si dormit) - Baile Herculane - Tg Jiu - Rm Valcea - Pitesti - Bucuresti (totak 850 km) si inca una la Targoviste la intrunire acest weekend fara peripetii. Are 32xxx km reali si sper sa fac cu ea inca muuuulte alte mii. Ia-ti DR 650 ! Bafta si ai grija mare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Puriul Postat Septembrie 11, 2006 Share Postat Septembrie 11, 2006 Ia DR 650. E mai fiabil, mai usor si mult mai manevrabil. DR 800 e un tanc mare in plus f.zgomotos si gurmand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duncan Postat Septembrie 11, 2006 Autor Share Postat Septembrie 11, 2006 Salut, Io am un DR 650 R de 3 saptamani si ma impac excelent cu el. Am 1.78 m si 77 kg. Prin oras este joaca de copii, prin gropi, damburi... etc. Viteza de croaziera aprox 90 km/ h este mai mult decat suficient, iar pe drumuri eccidentate este bestiala. Pana acum intr-o mie si ceva de km s-a comportat ireprosabil, am facut o excursie impreuna cu ShowNoMercy + BoneS + JawaTheHutt cum urmeaza: Plecare Bucuresti - Alexandria - Caracal - Craiova - Turnu Severin - Orsova (unde am si dormit) - Baile Herculane - Tg Jiu - Rm Valcea - Pitesti - Bucuresti (totak 850 km) si inca una la Targoviste la intrunire acest weekend fara peripetii. Are 32xxx km reali si sper sa fac cu ea inca muuuulte alte mii. Ia-ti DR 650 ! Bafta si ai grija mare ! .... ai avut si pasager, bagaje ceva... tks pentru gandurile bune. si tu ai grija Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmatei Postat Septembrie 11, 2006 Share Postat Septembrie 11, 2006 Eu mi-am luat BIG pentru ca e mare, tot in ideea de pasager si bagaje. Concluzia dupa vreo 3 ani e ca e ok, dar nu grozav. Solo + bagaje e insa perfect ca adventure bike. Pentru 2 calare e o idee underpowered iar saua e destul de incomoda (asta probabil se poate rezolva). Pentru 2 calare ar fi buna o vaca si mai mare (transalp, AT, supertenere, etc). In categoria asta, singurul avantaj al BIG-ului e ca e sensibil mai ieftin... Zgomotos ?! Depinde de tobe. Gurmand ... nu se compara cu motoarele noi, dar ~5.5/100 cat ia al meu e rezonabil. O sa mai auzi si ca vibreaza, dar nu e asa rau. Nu e F650-smooth, nici KTM E la fel de fiabil ca restul DR-urilor (citeste: nu da pe-afara, da' nici rau nu e). Eu am avut/am probleme cu al meu, dar unele erau evitabile si celelalte sunt ok la varsta lui ('88). Ma astept sa treaca usor de 100.000 (70k acum). Despre manevrabilitate nu stiu daca 650-ul e "mult mai manevrabil". Personal, ma cam indoiesc ca-s diferente asa de mari (ignorand kilogramele in plus, evident). Eu am 750-ul, care are niste avantaje fata de 800: 15-20kg mai usor (adica fix cat un 650 din astea mai vechi de '97), rezervor de 29L, dar... e foarte vechi. Il compari cu mobre cu 5-10 ani mai noi. In concluzie: pentru pasager + bagaje e ok, dar se poate si mai bine. Daca esti dispus sa compromiti ceva mai mult la aspectul asta (eu asa as face, la banii astia), alege 650 in loc de 800. N-o sa fie mult mai rau cu pasager, cat o sa fie mai bine solo. Eu as alege un 750 mai nou, da' nu se poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duncan Postat Septembrie 11, 2006 Autor Share Postat Septembrie 11, 2006 ....(citeste: nu da pe-afara, da' nici rau nu e)...... In concluzie: pentru pasager + bagaje e ok, dar se poate si mai bine. Daca esti dispus sa compromiti ceva mai mult la aspectul asta (eu asa as face, la banii astia), alege 650 in loc de 800. N-o sa fie mult mai rau cu pasager, cat o sa fie mai bine solo. Eu as alege un 750 mai nou, da' nu se poate .... inteleg ca nu e o motocicleta care sa straluceasca, in sensul ca poate, cu un efort fiannciar, rbdare si ceva sfaturi de la prieteni sa gasesc una mai buna... initial, imi propusesem sa ma incadrez in 3500E, cand am vazut-o pe asta m-am gandit ca fac o afacere si imi raman bani si de echipament. ramane de vazut, poate o iau la un drive test in poligon, pana imi iau permisul... multam de sfaturi ... am sa le am in vedere daca ma sui pe ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat Septembrie 11, 2006 Share Postat Septembrie 11, 2006 la 3500 te lipesti de un Supertenere care este cu totul alta mancare de peshte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manelici Postat Septembrie 12, 2006 Share Postat Septembrie 12, 2006 Nu, nu am avut pasager, doar 2 rucsaci (unul in topcase si unul in spate). In schimb, pana sa o iau de la ShowNoMercy (unchi-meu), am mers ca pasager aproximativ 1500 km la mare de 1 mai si la munte. Cu 2 persoane (90 ShowNoMercy + 77 ale mele) s-a descurcat de minune cu un consum de 4,5 - 5. Singur imi ia cam 3,5 - 4 Sper ca dupa inca vreo 2-3 drumuri singur sa pot lua si pasagerul, care arde de nerabdare . Bafta in alegere ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Septembrie 12, 2006 Share Postat Septembrie 12, 2006 Asculta-l pe BD, ca stie ce zice La 3000 E plus/minus 2-300 gasesti un Super Tenere super . Si e alta mincare de peste, intr-adevar.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Septembrie 12, 2006 Share Postat Septembrie 12, 2006 Cred ca este putin cam mult spus ca este un enduro. Parerea mea este ca este o motocicleta cat un cal de mare. Eu am un KTM Adventure il vad tot mare. Sfatul meu este sa dai un banut mai mult si sa iti iei ceva mai din zilele noastre. Nu are cum sa iti para rau dupa banuti. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adybai Postat Septembrie 12, 2006 Share Postat Septembrie 12, 2006 salut am big-ul de aproximativ 2 ani si pana acum nu m-a dezamagit . mentionez ca merg mai mult in calatorii lungi, cu toate bagajele dupa mine, si la o viteza de croaziera de 120km/h am suficienta rezerva de putere incat sa depasesc, inclusiv in urcari. consumul nu a sarit de 4.5l la 100 km, dar e influentat de stilul de mers. probleme nu am avut cu el (doar cablul de kilometraj rupt), deci pot spune ca e si cat de cat fiabila. in off-road (a se citi drumuri forestiere aflate in orice stare, nu poteci de munte) se descurca binisor, data fiind greutatea. cat despre dimensiuni, pare intimidant, dar dupa ce te urci pe el si te obisnuiesti, e ok. manevrabilitatea e surprinzatoare date fiind dimensiunile, si nu ai probleme mari in oras (nu te strecori cu el pe unde se strecoara un scuter sau un moped, dar nici nu stai in coloana la stop). despre intretinere, nu iti trebuie mari cunostinte si nici eforturi deosebite. doar uleiul schimbat la timp si verificat din cand in cand, lantul verificat/splat/uns periodic, si bagat benzina . in concluzie, eu sunt foarte multumit de al meu, si il voi mai o vreme, pana voi avea finante pt un ktm adventure 950/990 sau un bmw de 1150/1200. succes in cautari si cat mai multa inspiratie in alegere c u p.s. mentionez ca am 1.80m inaltime si ~80Kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duncan Postat Septembrie 13, 2006 Autor Share Postat Septembrie 13, 2006 Va multumes tuturor pentru posturi... m-am mai luminat un pic. BD e interesanta ideea cu SuperTenere... chiar discutam cu un amic care imi recomanda sa nu iau un monocilindru. Am intrat pe www.motorbikes.be si am vazut ca Supertenere este o mototcileta cu 2 cilindri. deci s-at incadra... in descrierea tehnica am vazut ca are 236 km ... poate un pic cam grea. Voi mai stiti ce motociclete enduro sunt bicilindrii?... auzisem ceva de Honda Dominator... ... si inca ceva ... nu prea am vazut la vanzare SuperTenere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmatei Postat Septembrie 13, 2006 Share Postat Septembrie 13, 2006 Ar trebui sa te hotarasti ce vrei sa faci cu ea; pentru 2 calare + bagaje + ture lungi, e mai bun un bicilindru, chiar daca e ceva mai greu. Motorul mai elastic si putere in plus = confort sporit. O sa poti intra cu ea usor pe drumuri de tara, forestier sau similar. Adventure bike... confort, autonomie. BIG-ul face asta foarte bine dar solo, e cam la limita pentru 2 (se simte mai ales pe sosea). Nu te speria imediat de kg alea multe, sunt motociclete foarte manevrabile si au un mod al lor de-a sta pe drum Daca vrei enduro (poteca, "drum" neamenajat), n-ai ce sa cauti in tabara asta. Nu se pune problema de 2 calare, si fugi de kg in plus. Nu le poti avea pe amandoua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat Septembrie 13, 2006 Share Postat Septembrie 13, 2006 enduro/touring/all-road bicilindru clasa entry: Honda Transalp - 600/650cmc 2V Kwasaki KLE - 500cmc 2|| Suzuki V-Storm 650cmc 2V clasa medie: Yamaha Supertenere 750cmc 2|| Honda AfricaTwin 750cmc 2V Cagiva Elefant 750cmc 2V big mommas: Honda Varadero 1000cmc 2V Aprilia Caponord 1000cmc 2V BMW 1150/1200 GS 2boxer KTM 950/990 Adventure 2V Kawasaki KLV 1000cmc 2V Suzuki V-Storm 1000cmc 2V Triumph Tiger 900cmc 3|| Cagiva Navigator 1000cmc 2V Highland 950/1000 Outback 2V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Septembrie 13, 2006 Share Postat Septembrie 13, 2006 (editat) La big mammas ar mai merge bagate si Elefantul de 900 si Moto Guzzi Quota 1000/1100. Edit: Iar la entry-level ar merge bagata (cu niste rezerve, insa) Laverda OR 600 Atlas. Asta asa, ca sa aibe omu imaginea 'complecta'. Editat Septembrie 13, 2006 de SnapShot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
McKagan Postat Septembrie 25, 2006 Share Postat Septembrie 25, 2006 La 3500, in cat vrei tu sa te incadrezi iti iei africa twin sau supertenere, care sunt mult peste DR.... parerea mea. Ramane sa apreciezi tu ce vrei sa iti iei in final. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duncan Postat Septembrie 27, 2006 Autor Share Postat Septembrie 27, 2006 (editat) va multumesc tuturor pentru posturi... m-ati mai luminat un pic sper ca in primavara sa am un motorash si eu Editat Septembrie 27, 2006 de duncan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.