Papa_Bear Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 Seara buna tuturor, Dupa cautari de aproape un an si "excursii" pe o raza de 300 de kilometri in jurul Bucurestiului, in sfarsit am reusit sa gasesc un MZ 125 RT3 in stare apropiata de cea originala... Asa ca, dupa ce am discutat cu proprietarul si am aruncat "un ochi critic" fierului, am decis sa il iau... Iata-ma deci cu motocicleta la mine in garaj in vederea rastaurarii... De acum incolo astept numai surprize neplacute, gen fiare ruginite in locuri greu vizibile, piese neoriginale..etc... dar trag toata speranta ca se vor rezolva cumva si aceste probleme... Va pun si cateva poze facute cu telefonul la lumina becului din scara... In curand voi face unele cu un aparat ca lumea si am sa le postez... Stopul de pe spate nu este original, insa proprietarul mi-a dat si unul original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 (editat) felicitari pentru achizitie! altceva nu pot sa spun decat, spor la munca! P.S: stopul este de Mobra, daca nu ma insel Editat Decembrie 21, 2010 de Ciprian_B Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 (editat) Salutare...pot spune ca esti norocos, arata foarte bine, daca ai si stopul original, e cam completa.Arata mai originala si mai ok decat majoritatea mz-urilor vazute de mine in decurs de 2 ani ( nereconditionate), seile care sunt f greu de gasit si costa cam 100 euro perechea noi arata bine....deci de asta ai scapat.Da-ne mai multe detalii , are acte noi/vechi , cat ai dat pe ea...e functionala? Nu pot decat sa iti recomand sa arunci un ochi pe aici ( asta daca nu ai vazut) : /index.php?showtopic=475222 sunt acolo o parte din raspunsurile la intrebarile pe care le-ai putea pune pana sa te apuci de ea serios.....la partea cu actele te pot ajuta cu informatii cat si la altele. Pana atunci multa bafta, rabdare, ceva bani si iar rabdare ca sa o faci ok si cu acte in regula. Editat Decembrie 21, 2010 de master_alexut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papa_Bear Postat Decembrie 21, 2010 Autor Share Postat Decembrie 21, 2010 Salutare, Multumesc pentru urari! Acum cateva informatii despre motocicleta: Are acte vechi, am facut contract de V-C cu ultimul proprietar (a cumparat-o ca sa o revanda probabil), acum astept sa fie radiata de la fisc de penultimul (care a avut-o din 1962) pentru a o putea inscrie si la fisc. Pretul a fost 230 de euro. In acesti bani a fost motocicleta, 2 bobine de inductie, un geam de far se pare original (e din plastic?!), stopul original de spate si o emblema de ghidon (cam obosita dupa gustul meu). Motorul are compresie buna si pare sa mearga bine cand dai la pedala. Nu am reusit sa ii produc scanteie la bujie, instalatie electrica nu prea este in forma Am identificat 3 probleme: 1. O gaura in rezervor 2. Aripa din spate am descoperit ca este rau ruginita sub numar 3. Cutia laterala este foarte ruginita deoarece a curs bateria in ea Are cineva aceste 3 piese de vanzare? De asemenea mai caut si o carte tehnica/manual de reparatie pentru aceasta motocicleta Cam asta este povestea ei pana in momentul de fata. Sper sa nu mai am surprize neplacute si ca restaurarea sa decurga ok. Inca o intrebare... de pe ce site-uri se pot lua piese de MZ si livreaza si in Romania? Numai bine, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 La topicul de licitatii am vazut toate piesele solicitate de tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papa_Bear Postat Decembrie 21, 2010 Autor Share Postat Decembrie 21, 2010 Salut Mihai, Multumesc de informatie... Am intrat in actiune... Mesaj completat Are cineva vreun manual de raparatie pentru mz 125? Sau stie vreun site unde se poate gasi? Mesaj completat Caut o carte tehnica/manual de reparatie pentru MZ 125 RT3. Are cineva asa ceva, sau stie pe ce site s-ar putea gasi intr-o limba de circulatie internationala, mai putin germana? Mesaj completat Seara buna, Gata, am terminat cu actele. M-am intalnit cu propriatarul din talon si am refacut contractul de vanzare-cumparare cu el, pentru a avea acelasi nume in talon si pe contract. Dupa asta am fost la fisc la sectorul 5 ca sa o radieze el, unde am pierdut 4 ore. Dupa asta am revenit la fisc, de data asta la sectorul 6...unde...belea mare: Nu se puteau inscrie decat vehicule cu carte de identitate si evident MZ-ul meu nu are asa ceva ca e cu numere vechi. Dupa indelungi discutii cu functionarii de acolo si 'un sef', am ajuns la un consesns - se va inscrie fara carte de identitate, insa va trebui sa dau o declaratie pe proprie raspundere in care sa explic de ce nu are carte. Zis si facut si dupa inca 2 ore am rezolvat si problema asta. Romania sa traiasca ca are legi bune si functionari competenti... Acum in sfarsit pot sa incep restaurarea propriu-zisa. Deja am desfacut jumatate de motocicleta. A mai ramas motorul si roata+furca fata. Cat de curand vor aparea si pozele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 sa mai ridicam putin topicul fiindca omul asta vorbeste singur pe aici si nu il aude nimeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 sa mai ridicam putin topicul fiindca omul asta vorbeste singur pe aici si nu il aude nimeni. felicitari pentru achizitie.. chiar ma bucur ca motoarele vechi nu raman de izbeliste.. este o piesa f faina si merita.. pentru ajutor in ceea ce tine de tehnic si electric te ajut cu mare drag...si s-ar putea sa iti dau eu capacu de la cutia cu bateria. succes.! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Frumoas mz-u ! Si eu acuma ma pornesc la garaj sa o bibilesc pe a mea . Sper ca la vara am sa reusesc ca sa o inscriu cumva. Ai noroc ca arata foarte bine cand ai cumparat-o. Si toba dupa cum vad e ok ,comparand cu ale mele care is ruginite .Bafta in continuare la restaurat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 De asemenea mai caut si o carte tehnica/manual de reparatie pentru aceasta motocicletaInca o intrebare... de pe ce site-uri se pot lua piese de MZ si livreaza si in Romania? 1. Dacă îmi dați adresa de e-mail, vă trimit tot ce vă trebuie. 2. Eu lucrez de peste un an cu: Markus Milz, www.motorradmeistermilz.de Hardy Lenk, www.ost2rad.de Gunter Six, www.mzsimson.de Stephan Voight, www.2takt24.de si nu am luat nici o țeapă. Se poate plăti cu PayPal Âşi piesele vin acasă cu DHL-ul. Săptămâna trecută am primit de la Hardy un pachet în valoare de 800 Euro, iar azi unul de la Markus de 500 Euro. Succes Âşi spor la treabă! Mesaj completat sa mai ridicam putin topicul fiindca omul asta vorbeste singur pe aici si nu il aude nimeni. Nu chiar. Mesaj completat Am intrat in actiune...Acum in sfarsit pot sa incep restaurarea propriu-zisa. Nu înainte de a avea pe perete un calendar pe care să-ți programezi lucrările: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papa_Bear Postat Ianuarie 16, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 16, 2011 felicitari pentru achizitie.. chiar ma bucur ca motoarele vechi nu raman de izbeliste..este o piesa f faina si merita.. pentru ajutor in ceea ce tine de tehnic si electric te ajut cu mare drag...si s-ar putea sa iti dau eu capacu de la cutia cu bateria. succes.! Salutare, Iti multumesc mult pentru aprecieri si ajutor. Daca apar probleme tehnice complicate te anunt Daca ai un capac in plus de la cutia cu bateria chiar mi-ar fi de mare folos. Ramane sa vorbim. Multumesc mult Mesaj completat Frumoas mz-u ! Si eu acuma ma pornesc la garaj sa o bibilesc pe a mea . Sper ca la vara am sa reusesc ca sa o inscriu cumva. Ai noroc ca arata foarte bine cand ai cumparat-o. Si toba dupa cum vad e ok ,comparand cu ale mele care is ruginite .Bafta in continuare la restaurat ! Salut, Multumesc de aprecieri...aparent intr-adevar arata bine...dar de cand am inceput sa il desfac..nu mai arata asa bine ...am descoperit piese cu diferite probleme. Cu motocicleta ta, daca vrei sa o inmatriculezi la vara, daca ai un contract de V-C cu fostul prospietar si ai bagat-o la fisc, nu ar trebui sa ai probleme. Apropo. tu ce moto ai? Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papa_Bear Postat Ianuarie 22, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 22, 2011 Salutare tututor, Am inceput restaurarea motocicletei, insa m-am lovit de o problema. Nu reusesc sa demontez furca, nici jugul superior, nici sa scot bratele telscopice din cele 2 juguri, cu toate ca am demontat toate suruburile (pe care le-am vazut) si am dat si cu degripant WD40 si apoi cu ulei. De asemenea am vazut ca sub jugul superior, de care este sudat ghidonul, mai este o piulita, dar complet inaccesibila, care trebuie demontata dupa ce s-a demontat jugul superior... Pun si o poza. Are cineva vreo idee? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ares607 Postat Ianuarie 22, 2011 Share Postat Ianuarie 22, 2011 Salutare tututor, Am inceput restaurarea motocicletei, insa m-am lovit de o problema. Nu reusesc sa demontez furca, nici jugul superior, nici sa scot bratele telscopice din cele 2 juguri, cu toate ca am demontat toate suruburile (pe care le-am vazut) si am dat si cu degripant WD40 si apoi cu ulei. De asemenea am vazut ca sub jugul superior, de care este sudat ghidonul, mai este o piulita, dar complet inaccesibila, care trebuie demontata dupa ce s-a demontat jugul superior... Pun si o poza. Are cineva vreo idee? Multumesc telescoapele in capat sunt conice foloseste un ciocan si loveste de jos in sus in jugul superior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Ianuarie 22, 2011 Share Postat Ianuarie 22, 2011 e de rt 125/1si2 dar nu cred sa fie vreo diferenta majora fata de mod. 3. poate te ajuta.in orice caz,desfa jugul superior prima data dupa care il pui in meghina pe cel inferior,fara sa strangi si bati in teva telescopului de sus cu un ciocan de guma.nu am desfacut niciodata la mz dar cam la toate e la fel.vad ca nu exista taietura de pana in jugul inferior si da asta si ies greu...ruginesc destul de tare in zona aia.bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Ianuarie 22, 2011 Share Postat Ianuarie 22, 2011 inainte sa se apuce de batut tre sa curete bine telescoapele pe portiunea dintre juguri ,si sa puna ceva in capul telescopului cand bate ,o bucata de aluminiu sau de cupru si ciocan normal nu tre neaparat de guma. spor la treaba . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 22, 2011 Share Postat Ianuarie 22, 2011 Papa Bear, te-as ruga sa nu mai deschizi mai multe topicuri, ai topicul tau in care poti dezbate problemele legate de restaurarea motocicletei. Multumesc pt intelegere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papa_Bear Postat Ianuarie 25, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2011 Salutare, Gata, am reusit sa demontez si furca si am scos si cuvetele pentru bile, care erau prinse in cadru. Tin sa multumesc lui Ares607, 4bike si Burg_man pentru explicatiile privind demontarea furcii. In momentul asta motocicleta este complet demontata si asezata in rafturi... Cat de curand incep cu reconditionarea fiecarui ansamblu in parte.... Pun mai jos cateva poze (facute cu mobilul, ca eram prea murdar pe maini ca sa le fac cu aparatul foto ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Salutare, Gata, am reusit sa demontez si furca si am scos si cuvetele pentru bile, care erau prinse in cadru. Tin sa multumesc lui Ares607, 4bike si Burg_man pentru explicatiile privind demontarea furcii. In momentul asta motocicleta este complet demontata si asezata in rafturi... Cat de curand incep cu reconditionarea fiecarui ansamblu in parte.... Pun mai jos cateva poze (facute cu mobilul, ca eram prea murdar pe maini ca sa le fac cu aparatul foto ) e cam mic spatiul acolo.. dar important e ce faci, nu unde lucrezi spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marczello_b Postat Februarie 27, 2011 Share Postat Februarie 27, 2011 De asemenea mai caut si o carte tehnica/manual de reparatie pentru aceasta motocicleta Salut! am achizitionat o pereche de RT/3-uri la pretul de 500€. unul e restaurat deja de fostul proprietar cam 80% si amandoua sunt aproape complete, restul pieselor sunt in lazi. Acuma lucrez la un Hoinar /index.php?...p;#entry2765292 deci momentan te pot ajuta doar cu asta: Manual de utilizare MZ RT 125/3: http://s1217.photobucket.com/albums/dd394/...20RT%20125%203/ spot la restaurat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papa_Bear Postat Februarie 28, 2011 Autor Share Postat Februarie 28, 2011 Salut! am achizitionat o pereche de RT/3-uri la pretul de 500€. unul e restaurat deja de fostul proprietar cam 80% si amandoua sunt aproape complete, restul pieselor sunt in lazi. Acuma lucrez la un Hoinar /index.php?...p;#entry2765292 deci momentan te pot ajuta doar cu asta: Manual de utilizare MZ RT 125/3: http://s1217.photobucket.com/albums/dd394/...20RT%20125%203/ spot la restaurat! Salut, Iti multumesc pentru manualul in limba romana... de mult timp caut asa ceva... Despre Mz-uri...sa le stapanesti sanatos...iar pentru Hoinar...spor la restaurare si sa auzim ca esti incantat de el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luyman Postat Mai 2, 2011 Share Postat Mai 2, 2011 Salutare, Gata, am reusit sa demontez si furca si am scos si cuvetele pentru bile, care erau prinse in cadru. Tin sa multumesc lui Ares607, 4bike si Burg_man pentru explicatiile privind demontarea furcii. In momentul asta motocicleta este complet demontata si asezata in rafturi... Cat de curand incep cu reconditionarea fiecarui ansamblu in parte.... Pun mai jos cateva poze (facute cu mobilul, ca eram prea murdar pe maini ca sa le fac cu aparatul foto ) Sper ca pana acum ai deja o parte dintre elemente gata de montaj. Am urmarit desfasurarea proiectului; daca intampini probleme la montaj da-ne de stire si poate gasesti si la noi vreun sfat bun. Eu deja am facut primii 20 km cu mz-ul meu, care din pacate nu e inmatriculat sa-l pot exploata mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papa_Bear Postat Mai 8, 2011 Autor Share Postat Mai 8, 2011 Sper ca pana acum ai deja o parte dintre elemente gata de montaj. Am urmarit desfasurarea proiectului; daca intampini probleme la montaj da-ne de stire si poate gasesti si la noi vreun sfat bun. Eu deja am facut primii 20 km cu mz-ul meu, care din pacate nu e inmatriculat sa-l pot exploata mai mult. Salutare, La ora actuala, motocicleta este total desfacuta...si am inceput sa curat piesele care sunt bune si sa caut piese de schimb pentru a inlocui ceea ce ce nu mai poate fi reparat. Vreau sa o aduc intr-o stare impecabila, 100% originala, si asta va lua ceva timp... Asteptam poze si cu MZ-ul tau... are acte?...daca da..cu inmatriculatul se rezolva cu multa rabdare. Sa auzim numai de bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papa_Bear Postat Noiembrie 20, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2011 (editat) Lucrarile continua incet dar sigur... Motocicleta este complet demontata. Cadrul a fost reparat (i s-a sudat o noua ureche pentru cutia bateriei) si sablat. Cricului de asemenea i s-au montat talpi noi si a fost sablat. Restul pieselor mici din fier au fost de asemenea sablate. Editat Noiembrie 20, 2011 de Papa_Bear Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 Lucrarile continua incet dar sigur... Motocicleta este complet demontata. Cadrul a fost reparat (i s-a sudat o noua ureche pentru cutia bateriei) si sablat. Cricului de asemenea i s-au montat talpi noi si a fost sablat. Restul pieselor mici din fier au fost de asemenea sablate. daca iti mai trebuie ceva piese de caroserie am eu cam tot bafta la restaurare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papa_Bear Postat Decembrie 3, 2011 Autor Share Postat Decembrie 3, 2011 daca iti mai trebuie ceva piese de caroserie am eu cam tot bafta la restaurare Salut, Iti multumesc de informatie. Suntem 2 care restauram RT-uri si cu siguranta vom avea nevoie de table. Tinem legatura... Numai bine... Seara buna, Am profitat de niste timp liber pe care l-am avut si am desfacut complet cutia electrica de la RT, am suflat-o cu aer comprimat, am curatat contactele si partile electrice cu alcool Iso Propilic si apoi am gresat WD 40. Apoi am montat totul la loc. Acelasi lucru l-am facut si cu carburatorul. Era plin de depunere de calcar si l-am tinut 4 ore in otet si s-a curatat incredibil. De asemenea voi comanda si un set de raparatie. Acum urmeaza amortizoarele si franele. O intrebare pentru cine stie: Se poate sabla aluminiul si sa iasa bine? Numai bine, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.