Jump to content
Sign in to follow this  
Papa_Bear

MZ 125 RT3 - Restaurare

Recommended Posts

Arata bine aluminiul sablat insa nu va mai avea luciu, se va matui.

Share this post


Link to post
Share on other sites

arata bine dupa sablat insa tot poros va ramane...este bine sa il sablezi ca sa cureti primul strat, apoi tot metoda clasica cu jmirghel urmat de perie de pasla cu pasta.La ce te gandesti sa dai luciu?Doar la carburator sau si la motor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

O intrebare pentru cine stie: Se poate sabla aluminiul si sa iasa bine?

 

Am sablat eu doar cilindrul și chiulasa, restul le-am lăsat lucioase.

Uită-te la "Simson".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seara buna,

 

Va multumesc pentru raspunsurile cu privire la sablatul aluminiului.

 

Mai am o intrebare.

 

Stie cineva cum se desface suportul seii pasagerului pentru a putea schimba elementul elastic din cauciuc?

 

Pun mai jos 2 poze cu piesa.

 

Numai bine,

 

Buna Seara si Sarbatori fericite tuturor,

 

Am mai avansat un pic cu restaurarea. Prima serie de piese s-a intors de la vopsit electrostatic. Au iesit bine, vopseaua este lucioasa si rezistenta mecanic. Urmeaza seria a doua.

 

Vreau sa pastrez toate suruburile originale care sunt in stare buna. Acestea sunt cu inscriptia "ESKA". Ce acoperire galvanica s-ar preta cel mai bine pentru ele?

 

Numai bine,

post-61548-0-39912700-1323027486_thumb.jpg

post-61548-0-23161600-1323027501_thumb.jpg

post-61548-0-97175800-1324938225_thumb.jpg

post-61548-0-09195900-1324938279_thumb.jpg

post-61548-0-23108100-1324938320_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

A iesit frumos vopsitul ! Scaun de pasager nu am desfacut deloc asa ca acolo nu te pot ajuta, in schimb un sfat iti pot da pentru suruburi. Le cureti bine si le duci la zincare.Eu asa am facut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

 

Am ajuns si eu in posesia unui MZ Rt 125 din 1961 cu acte vechi.

Lipsesc cateva piese cum ar fi capacul la cutia cu bobine, robinetul de benzina, inca un capacel pe dreapta la motor, fisa bujie . Sper sa nu mai descopar prea multe lipsuri :)

Mosul care mi l-a dat a zis ca ultima data a pornit si ca i-ar mai trebui doar o baterie ;)

Nu stiu ce model este, daca este 3. Nu stiu care e diferenta intre precedentele 2 ... Numerotarea asta e in functie de anul fabricatiei?

Unde as mai putea sa gasesc piese lipsa? Intentionez sa-l readuc la viata!

Nu sunt foarte clare pozele, dar daca imi puteti spune ce lipsuri se mai vad din poze sau obiecte care nu sunt originale, m-ar ajuta mult, Multumesc!

IMG_20181119_150908.jpg

IMG_20181119_150840.jpg

IMG_20181119_145344.jpg

IMG_20181119_145333.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...