Lolo_ID Postat Decembrie 4, 2011 Share Postat Decembrie 4, 2011 Arata bine aluminiul sablat insa nu va mai avea luciu, se va matui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Decembrie 4, 2011 Share Postat Decembrie 4, 2011 arata bine dupa sablat insa tot poros va ramane...este bine sa il sablezi ca sa cureti primul strat, apoi tot metoda clasica cu jmirghel urmat de perie de pasla cu pasta.La ce te gandesti sa dai luciu?Doar la carburator sau si la motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Decembrie 4, 2011 Share Postat Decembrie 4, 2011 O intrebare pentru cine stie: Se poate sabla aluminiul si sa iasa bine? Am sablat eu doar cilindrul și chiulasa, restul le-am lăsat lucioase. Uită-te la "Simson". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papa_Bear Postat Decembrie 26, 2011 Autor Share Postat Decembrie 26, 2011 Seara buna, Va multumesc pentru raspunsurile cu privire la sablatul aluminiului. Mai am o intrebare. Stie cineva cum se desface suportul seii pasagerului pentru a putea schimba elementul elastic din cauciuc? Pun mai jos 2 poze cu piesa. Numai bine, Buna Seara si Sarbatori fericite tuturor, Am mai avansat un pic cu restaurarea. Prima serie de piese s-a intors de la vopsit electrostatic. Au iesit bine, vopseaua este lucioasa si rezistenta mecanic. Urmeaza seria a doua. Vreau sa pastrez toate suruburile originale care sunt in stare buna. Acestea sunt cu inscriptia "ESKA". Ce acoperire galvanica s-ar preta cel mai bine pentru ele? Numai bine, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Decembrie 27, 2011 Share Postat Decembrie 27, 2011 A iesit frumos vopsitul ! Scaun de pasager nu am desfacut deloc asa ca acolo nu te pot ajuta, in schimb un sfat iti pot da pentru suruburi. Le cureti bine si le duci la zincare.Eu asa am facut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Christian81 Postat Februarie 10, 2019 Share Postat Februarie 10, 2019 Salutare, Am ajuns si eu in posesia unui MZ Rt 125 din 1961 cu acte vechi. Lipsesc cateva piese cum ar fi capacul la cutia cu bobine, robinetul de benzina, inca un capacel pe dreapta la motor, fisa bujie . Sper sa nu mai descopar prea multe lipsuri Mosul care mi l-a dat a zis ca ultima data a pornit si ca i-ar mai trebui doar o baterie Nu stiu ce model este, daca este 3. Nu stiu care e diferenta intre precedentele 2 ... Numerotarea asta e in functie de anul fabricatiei? Unde as mai putea sa gasesc piese lipsa? Intentionez sa-l readuc la viata! Nu sunt foarte clare pozele, dar daca imi puteti spune ce lipsuri se mai vad din poze sau obiecte care nu sunt originale, m-ar ajuta mult, Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.