Ekosekthor Postat Mai 3, 2011 Autor Share Postat Mai 3, 2011 Am mai facut si eu niste teste cu pistolu de vopsit si am ajuns la urmatoarele concluzii. 1. Am vopsit gardu ala de care ziceam ca trebuie sa-l vopsesc si am vazut ce inseamna pistol versus spray... ca poti regla debitu de vopsea, si poti regla raza pe care sufla si daca ai scandura pe orizontala intorci duza si-ti sufla pe orizontala.. etc. 2. am vopsit carenele de la a 2-a mobra si am gasit niste solutii care se apropie de calitatea unei lucrai la cabina. Se apropie, dar e clar ca nu va iesi ca la cabina Astfel: - Carenele le-am matuit cu smirghel de 600 si cu apa. Evident n-am scapat de toate zgarieturile dar pe alea le-am rezolvat cu un strat mai gros de grund. N-am avut filler si grundu se pare ca si-a facut treaba bine... aveam si zone cu kit deci a fost ok grundu. Dar nu as mai folosi grund. Dc? Ca am pistol si iau filler la borcan - Grundul l-am slefuit cu smirghel de 1200 si cu apa. Au iesit toti turturii de pe el si astfel sunt sanse mai mari sa iasa mai bine vopseaua. Atentie insa la slefuitul grundului/filler-ului ca nu trebuie presiune. - vopseaua am luat baza mata nu cu lac in ea. m-a costat 15 lei 100ml si cu 400ml + putin diluant si cu atat s-au acoperit carene laterale mari, codita, rezervor, aripa, carene fata, maner, masca si inca 2 plastice. Si mai am ceva vopsea in cutie. - lac am luat 400 ml dar cred ca trebuia cu 100ml mai mult pentru inca un strat. Si ca sa nu se mai puna tot felu de chestii pe piesa eu am pozitionat piesa la o inaltime de 1.2m... Am patit sa o pun mai jos (incepator... na) si ridica de pe jos tot prafu. Cred ca pe viitor o sa-mi fac un fel de brat la 90* cu o tablitza cu gauri pentru mai multe tipuri de suruburi ca sa pot prinde piesele de el si sa ma pot invarti cum vreau pe langa ele si sa pot da si sub ele daca e nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Mai 4, 2011 Share Postat Mai 4, 2011 mie imi place ce ti-a iesit acolo. bravo. la partea cu bratul, cred ca asa iti va fi mai usor si rezultatul final va fi mai ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ekosekthor Postat Mai 4, 2011 Autor Share Postat Mai 4, 2011 Am uitat sa pun poze cu piesa de rezistenta E vorba de tuburile de admisie AER. Care am impresia ca-s numa de forma dar nu conteaza Pe astea le-am lucrat cu spray-ul ca am avut loc in casa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 salut mi-am reparat carene cu fibra de sticla , ca aveau ceva crapaturi (unele destul de urate , si exact la suruburi ) , si m-am vazut nevoit sa pun fibra pe ambele parti , si pe fata , si pe spate . cu ce sa le aduc la drept ? am incercat cu un kit auto , da' e cam expirat de vreun an , si nu puteam sa il intind deloc . sa cumpar alt kit auto ? sau trebuie ceva mai special , pt a fi mai maleabil sa incarce toate gaurelele ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 Iarna asta ma apuc si eu de reparat/vopsit carene,nu ma intereseaza sa iasa perfect ci doar sa arate decent,cat mai putine "coji de portocale" si o culoare uniforma.Nu vreau perfectiune pt ca oricum imi place lookul "home-made". Vreau sa obtin un rezultat ok la un pret minim.Am mai vopsit motocicleta cu spray,doar cu smilgheruit vreo 2 zile si dat cu spray,pus abtipilduri tot de mine facute si dat cu lac peste si a iesit ok pentru standardele mele.Insa,pe o parte abtipildurile s-au branzit,pe cealalta parte nu,cum pot impiedica incretirea abtipildurilor?Cu ce le pot proteja? Am de gand sa fac asa : Smilgheruit toate carenele,trecand la un smilgher tot mai fin pana cand iese cum vreau suprafata. Crapaturile mici care le am pe la catva prinderi am de gand sa le repar pe dedesubt cu poxipol,sper ca o sa tina cat de cat Dat cu kit (ce fel de kit sa dau pana la urma,au fost prea multe opinii pe topic,vreau un kit sa stiu ca tine pe plastic) Smilgheruit din nou peste kit Dat cu grund -Ce fel de grund sa folosesc? Dat cu straturi fine de vopsea cu spray,vreo 5-6 straturi fine Aplicat abtipildurile dupa ce s-a uscat vopseaua,tras abtipildul bine,eventual scos/gaurit cu un ac micile bule care pot aparea. Dat cu cateva straturi fine de lac,tot la spray. Daca are cineva sugestii la ce as putea face in plus e binevenit sa mi le zica.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 Iarna asta ma apuc si eu de reparat/vopsit carene,nu ma intereseaza sa iasa perfect ci doar sa arate decent,cat mai putine "coji de portocale" si o culoare uniforma.Nu vreau perfectiune pt ca oricum imi place lookul "home-made". Vreau sa obtin un rezultat ok la un pret minim.Am mai vopsit motocicleta cu spray,doar cu smilgheruit vreo 2 zile si dat cu spray,pus abtipilduri tot de mine facute si dat cu lac peste si a iesit ok pentru standardele mele.Insa,pe o parte abtipildurile s-au branzit,pe cealalta parte nu,cum pot impiedica incretirea abtipildurilor?Cu ce le pot proteja? Am de gand sa fac asa : Smilgheruit toate carenele,trecand la un smilgher tot mai fin pana cand iese cum vreau suprafata. Crapaturile mici care le am pe la catva prinderi am de gand sa le repar pe dedesubt cu poxipol,sper ca o sa tina cat de cat Dat cu kit (ce fel de kit sa dau pana la urma,au fost prea multe opinii pe topic,vreau un kit sa stiu ca tine pe plastic) Smilgheruit din nou peste kit Dat cu grund -Ce fel de grund sa folosesc? Dat cu straturi fine de vopsea cu spray,vreo 5-6 straturi fine Aplicat abtipildurile dupa ce s-a uscat vopseaua,tras abtipildul bine,eventual scos/gaurit cu un ac micile bule care pot aparea. Dat cu cateva straturi fine de lac,tot la spray. Daca are cineva sugestii la ce as putea face in plus e binevenit sa mi le zica.Multumesc - frecat cu shmirghel de ~360 in prima faza - dai kit de finisaj auto, are culoarea galbui deschis gasesti la cutii metalice de diferite gramaje - frecat iara cu shmirghel peste kit-ul uscat sa il aduci la nivel cu restul suprafetei - dai spritz-chit dinala gri(mai multe straturi), de preferat la cutie dat cu compresorul ca iese mai gros si acopera mai bine daca nu ai, dai cu spray ca este si la spray - frecat cu shmirghel atat de fin cat iti convine , recomandat peste 600 - dai vopsea - stickerele se pun de obicei cu apa, pulverizezi apa pe spatele lui si pe carena si se poate muta usor, scoti apa cu o cartela ceva, plastic, apoi usuci cu uscatorul de par sau lasi sa se usuce singur - dai lac, ai grija ca pe unele stickere se poate comporta ciudat lacul - inainte de lac normal se shmirgheluieste din nou cu o granulatie mare si se degreseaza bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 Iti multumesc mult pentru informatii,o sa-mi prinda de mare folos! O singura intrebare mai am.Am intrebat firma care face abtipilde,ele sunt din PVC si mi-au spus ca orice lac pe baza de solvent distruge abtipildul.Si dupa ce am mai scormonit pe internet,din cate imi dau seama,lacul care nu este pe baza de solventi este lacul ACRILIC-pe baza de apa. Stiti cumva daca interactioneaza cu stickerele de pvc? Are avantaje/dezavantaje cand dai toata motocicleta cu el? Unde se poate gasi ? (preferabil comanda online,nu stau in bucuresti) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 n-am folosit pe baza de apa, lac din cate am observat, majoritatea atelierelor mai bune se dau pe vopsea pe baza de apa, deci e bun dar trebuie sa il incerci inainte, daca merge peste vopseaua normala, peste sticker. etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 (editat) vopsitorul meu spunea ca vopseaua din spray e o porcarie, cand va trebui sa dai peste ea cu de aia profesionala peste ea , e "distractie". Zice ca nu se justifica decat pentru retusuri. In cazul in care ai alege un spray de calitate vopsitorul tau n-ar mai avea pe ce-ti lua banii. Eu am vopsit ocazional; un rezervor la motocicleta vopsit de mine tine de 3 ani si ceva fara nici cea mai mica urma de uzura ( si nu ma consider nici pe departe cel mai priceput intr-ale paint-ului). Nu stiu la ce se refera acele retusuri, nu am vazut unul care sa nu arate aiurea oricat de atent a fost dat. Noroc Editat Februarie 28, 2012 de Roni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.