lucasone Postat Septembrie 14, 2006 Share Postat Septembrie 14, 2006 (editat) am luat de afara un astfel de dispozitiv, cu doua comutatoare (unul pentru pornit/oprit si celalalt pentru doua reglaje diferite pe care le ofera chestia asta). Pentru conexiune are doua fire, unul negru pentru CDI si unul rosu pentru COIL. Ma puteti lamuri cum se leaga exact chestia asta? Las firele de pe motoreta de la CDI si bobina acolo unde sunt si leg de ele pe cele de la booster? sau cum? PS> daca ma puteti ajuta pls cu link pt manual service XT125X. Editat Septembrie 14, 2006 de lucasone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ranga Postat Septembrie 14, 2006 Share Postat Septembrie 14, 2006 aprinderea este aprindere... nu ai cum sa o imbunatatesti cu nici un buster! bujii noi si numai cele recomandate de producator... si atat! daca tii neaparat o sa caut un link in care era explicat de catre un fabricant de bujii cum si dece ! bustere/ bujii care dau x cai in plus, fire low rezistance... etc e comercial bull-shit! nu iegzista! Aprindere multiscanteie.. cred ca e singura inbunatatzire posibila... (nu bust performantza de x cai putere!) Nu Iegzista asa ceva...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
minidv Postat Septembrie 14, 2006 Share Postat Septembrie 14, 2006 WTF ignition buster ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
babyblade Postat Septembrie 14, 2006 Share Postat Septembrie 14, 2006 la dinojet, pt kawasaki exista modul de aprindere - inginition mudule - care iti da 500 de turatii in plus si alte beneficii. se monteaza in power-comander, care la randul sau este montat in cdi. noi am montat cateva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ranga Postat Septembrie 14, 2006 Share Postat Septembrie 14, 2006 la dinojet, pt kawasaki exista modul de aprindere - inginition mudule - care iti da 500 de turatii in plus si alte beneficii. se monteaza in power-comander, care la randul sau este montat in cdi. noi am montat cateva... e alta aprindere... Este o mare diferentza aici... ! turatia in plus este data de altceva iar noua aprindere este necesara probabil deoarce se comporta mai bine la noua turatie maxima! lucrul asta i-l stiu bine pentru ca am lucrat mult timp in domeniul aprinderilor electronice (productie)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucasone Postat Septembrie 14, 2006 Autor Share Postat Septembrie 14, 2006 multumesc tuturor. oricum as vrea sa-l montez sa vad dc am vreun beneficiu, posibil turatie mai mare. ma poate lumina cineva in privinta firelor pentru conexiune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 14, 2006 Share Postat Septembrie 14, 2006 poate modifica curba de avans Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misha' Postat Septembrie 14, 2006 Share Postat Septembrie 14, 2006 Daca are doar 2 fire cum ai spus tu logic ar fi ca firul care este acum conectat intre cdi si bobina sa-l desfaci si sa-l conectezi la firul negru iar firul rosu il conectezi la bobina (legi dispozitivul asta in serie intre cdi si bobina) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucasone Postat Septembrie 14, 2006 Autor Share Postat Septembrie 14, 2006 la bobina am un singur fir, care este rosu, inseamna ca acesta vine de la CDI? aici este problema. Nu ma judecati prea aspru, in mare pricep cum functioneaza motoreta, dar nu am demontat-o prea "adanc". la bobina am un singur fir, care este rosu, inseamna ca acesta vine de la CDI? aici este problema. Nu ma judecati prea aspru, in mare pricep cum functioneaza motoreta, dar nu am demontat-o prea "adanc". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucasone Postat Septembrie 15, 2006 Autor Share Postat Septembrie 15, 2006 sarut-mana 'Lizu-ka' mai doresc o data coordonatele voastre + adresa service. dc aveti un electrician bun, nu neaparat pt. treaba asta, mai e ceva. Tensiunea la baterie este +12 v, dar la faruri imi arata numai +1-2 volti, ceea ce m-a pus in imposibilitate de a monta un releu pentru acestea. Am masa buna, pot face masuratoarea cu masa luata direct de la baterie, imi da aceeasi valoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon80 Postat Septembrie 15, 2006 Share Postat Septembrie 15, 2006 (editat) Nu am inteles prea bine care este problema ta dar.... Ignition Booster = Inginition Coil = Ignition Module ,.... asa in mare in literatura de specialitate. Si e mare diferenta intre bujii si "ignition whatever". Bujia da scanteia, dar la 12 volti nu da nimic, asa ca "ignition whatever" ridica voltajul de la 12 V pana la cateva mii, ca sa iasa scanteia. Chestia asta nu are nimic de a face cu avansul, power comander, etc. PS: daca Ignition booster este un produs after market, "de tunat", atunci nu stiu exact ce este, fiindca fiecare firma de tuning da fel si fel de denumiri la te miri ce. Editat Septembrie 15, 2006 de Leon80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucasone Postat Septembrie 15, 2006 Autor Share Postat Septembrie 15, 2006 (editat) Chestia se cheama Ignition Advance Booster. Am atasat foto, inclusiv schema cu legaturi. Pls help. Editat Septembrie 15, 2006 de lucasone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ranga Postat Septembrie 15, 2006 Share Postat Septembrie 15, 2006 Chestia se cheama Ignition Advance Booster. Am atasat foto, inclusiv schema cu legaturi. Pls help. adica ... e o chestie care se inseriaza intre CDI si bobina... care face ceva cu semnalul ala primit de bobina si-l face mai bun nu!? Cum ??? Ca vad ca nu se alimenteaza de nicaieri ! Raman 2 variante: 1) e o kestie electronica care face ceva(pe mine ma depaseste ce ar putea sa faca) si ia energie din cea care ar trebui transmisa bobinei... deci vei avea si mai putina energie in scanteie... sau varianta mai performanta (dupa opinia mea): 2) ai cumparat un cablu foarte frumos pe care este atasata o cutie cu 2 intreupatoare iar acest cablu este negru in jumatatea dinspre cdi iar spre bobina este rosu... And who the fac is X-gear ??? EDIT: Dar ce anume te nemultumeste la modul cum functioneaza momentan aprinderea de la mot tau de vrei sa ii modifici parametri ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucasone Postat Septembrie 15, 2006 Autor Share Postat Septembrie 15, 2006 Dispozitivul arata ca in attach., unde este si schema cu legaturile. Dispozitivul arata ca in attach., unde este si schema cu legaturile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon80 Postat Septembrie 15, 2006 Share Postat Septembrie 15, 2006 adica ... e o chestie care se inseriaza intre CDI si bobina... care face ceva cu semnalul ala primit de bobina si-l face mai bun nu!? Cum ??? Ca vad ca nu se alimenteaza de nicaieri ! Raman 2 variante: 1) e o kestie electronica care face ceva(pe mine ma depaseste ce ar putea sa faca) si ia energie din cea care ar trebui transmisa bobinei... deci vei avea si mai putina energie in scanteie... sau varianta mai performanta (dupa opinia mea): 2) ai cumparat un cablu foarte frumos pe care este atasata o cutie cu 2 intreupatoare iar acest cablu este negru in jumatatea dinspre cdi iar spre bobina este rosu... And who the fac is X-gear ??? EDIT: Dar ce anume te nemultumeste la modul cum functioneaza momentan aprinderea de la mot tau de vrei sa ii modifici parametri ??? Deci si prin urmare, daca e ce cred eu ca este (trebuia sa dai si un link): 1. daca ai motorul mai obosit decat prevede fisa lui tehnica, teoretic o sa "creasca" putin scanteia, deci cresc, nesemnificativ, dar cresc performantele. 2. daca motorul e OK, uita-l pe undeva prin garaj sau vinde-l, vorbesc de Ignition Booster. Sincer sper ca l-ai primit cadou, ca daca ai dat bani pe el, e risipa, mai bine ii dadeai pe benzina. Numai bine si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ranga Postat Septembrie 15, 2006 Share Postat Septembrie 15, 2006 Daca asta te ajuta ... eu cred ca asa se monteaza... Sfatul meu este insa sa renuntzi la montarea lui... Lasa motorul asa cum este! Buster din scheme este de fapt Booster ... am scris cu viteza :crack: EDIT: AAAAAAAAAA.... stai ca stiu...(cred) Ignition advance booster se traduce si prin: Marirea avansului aprinderii daca este asa... apoi montarea sa ar avea consecinte catastrofale daca nu se face cum trebuie... si nu cred ca un avans mai bun decat cel din fabrica fac astia de la Xtream Gear... care este o firma fantoma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ranga Postat Septembrie 18, 2006 Share Postat Septembrie 18, 2006 ce ai facut pana la urma? spune-ne si noua ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucasone Postat Septembrie 18, 2006 Autor Share Postat Septembrie 18, 2006 ce ai facut pana la urma? spune-ne si noua ! Trebuie sa mai discut cu si cu altii. De pe forum n-am primit nimic f. concret. Miercuri merg la MaoSan sa vad ce zice si el. Problema principala este cea de electrica, de care am vb. la inceput + bujia (Iridium) este cam inegrita si nu stiu de ce. Nu merg subturat, distanta (0.6 mm.) este cea recomandata de producator. Astept inca pareri, sugestii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Septembrie 18, 2006 Share Postat Septembrie 18, 2006 Chestia asta cred ca-si are rostul in combinatie cu un kit nou de jigleoare pt carb ( cred ca asta vrea sa sugereze in poza aia in care apare undeva scris JET 2). Rolul dispozitivului este probabil de a mari un pic avansul la aprindere, lucru necesar in special in cazul in care se merge in ture mari. De conectat este simplu, exact cum a desenat Ranga Vezi ca la bobina nu ai cum sa ai un singur fir, in afara de fisa ce duce la bujie mai tre sa ai 2 fire : deobicei unul duce la modulul de aprindere (CDI ) iar unul la borna + atunci cand ai contactul pus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucasone Postat Septembrie 19, 2006 Autor Share Postat Septembrie 19, 2006 Salutare "binox"! Am luat si 3 jiglere. E de fapt unul singur, de trei dimensiuni. Nu am stiut exact ce-mi trebuie. Maine ajung la service (sper). La bobina am SIGUR un singur fir (rosu) care nu stiu de unde vine. 1. Nu am inteles dc boosterul se leaga in paralel sau in serie pe bobina?? 2. Nu stiu care este CDI-ul. Pun niste foto poate ma poti lumina pls. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Septembrie 20, 2006 Share Postat Septembrie 20, 2006 Din poze n-am reusit sa-mi dau seama care e cdi-ul dar il gasesti daca urmaresti firul care ajunge la bobina (trebuie sa vina din cdi). De legat se leaga in serie pt ca in paralel nu ar mai avea rost, totusi ca sa fii sigur de chestia asta masoara continuitatea dintre cele 2 fire ale dispozitivului atunci cand intrerupatorul lui este pus pe off, in cazul legarii in serie ar trebui sa ai continuitate( rezistenta foarte mica) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.