rove Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 Pe scurt,in acest proiect sunt incluse :noua mea motocicleta Harley Davidson din foto nr.1 si ''proaspatul''atas Duna din foto nr.2. Ele vor trebui sa se impace f.bine de acum incolo pt. ca vor fi impreuna asa cum si alte Duna au facut echipa cu motociclete mai grele,ca in fotografiile de mai jos. Vreau sa stiu daca greutatea prea mica a atasului este o problema mare in cazul meu (deoarece am citit recent ca atasul trebuie sa aibe intre 25-30% din greutatea motocicletei) iar in acest caz daca rezolvarea ar fi schimbarea cadrului de la Duna cu unul de Ural ? In afara de distanta de la axul rotii spate a motocicletei pana la axul rotii atasului si unghiul de inclinare al motocicletei fata de verticala, la ce ar mai trebui sa am mare atentie? Sper ca nu sunt f. off topic,chiar daca motocicleta nu este comunista atasul ei este Pe masura ce pornesc lucrarea voi reveni cu foto si cu intrebari. Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 (editat) Pe scurt,in acest proiect sunt incluse :noua mea motocicleta Harley Davidson din foto nr.1 si ''proaspatul''atas Duna din foto nr.2.Ele vor trebui sa se impace f.bine de acum incolo pt. ca vor fi impreuna asa cum si alte Duna au facut echipa cu motociclete mai grele,ca in fotografiile de mai jos. Vreau sa stiu daca greutatea prea mica a atasului este o problema mare in cazul meu (deoarece am citit recent ca atasul trebuie sa aibe intre 25-30% din greutatea motocicletei) iar in acest caz daca rezolvarea ar fi schimbarea cadrului de la Duna cu unul de Ural ? In afara de distanta de la axul rotii spate a motocicletei pana la axul rotii atasului si unghiul de inclinare al motocicletei fata de verticala, la ce ar mai trebui sa am mare atentie? Sper ca nu sunt f. off topic,chiar daca motocicleta nu este comunista atasul ei este Pe masura ce pornesc lucrarea voi reveni cu foto si cu intrebari. Va multumesc la ce motor ai tu acolo cam ai nevoie de ceva greutate in atas..se iau in calcul multe cind vrei sa faci asa ceva. greutatea se poate rezolva mai simplu nu neaparat sai pui alt atas,ii faci un fund la barca care sa cintareasca ceva..este munca orcum.. dar abia astept sa fie gata am mers cu un ij56 cu atas de duna si era usor cu draci de aia zic ca trebuie studiata problema calumea sa nu ai probleme,isi va lua zborul duna si sa vad dupa aia ce faci mult spor Editat Ianuarie 5, 2011 de dany_oldmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 Ia legatura cu userul Bikeru56, el si-a pus atas la Golding. Mesaj completat Sincer, la monstrul ala de Electra, as fi vazut mai pretabil un atas mai greu, de Ural/Dnepr. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rove Postat Ianuarie 5, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 5, 2011 Am vazut acum motoru lui Bikeru56,este superb. I-am trimis PM,multam pt. informatie. Credeti ca daca-i aduc greutatea pe la 90-100 kg cu ajutorul unui cadru de atas de Ural si a altor modificari as fi in grafic cu greutatea? Asta ar fi cam prima problema principala. Barca vreau sa o las de Duna,imi place prea mult forma. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 Am vazut acum motoru lui Bikeru56,este superb.I-am trimis PM,multam pt. informatie. Credeti ca daca-i aduc greutatea pe la 90-100 kg cu ajutorul unui cadru de atas de Ural si a altor modificari as fi in grafic cu greutatea? Asta ar fi cam prima problema principala. Barca vreau sa o las de Duna,imi place prea mult forma. Multumesc. e cam rigid cadrul de mt sau ural,eventual cu mici modificari ar fi o treaba,sau cauta un cadru de simson sport ca ala e elastic si se simte diferenta destul de mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 sunt pe dinafara ,, nu stiu dastea'' cu atase dar ma gandeam ca mult mai usor decat modificarea cadrului este dublarea fundului cu ceva plumb ce nu ocupa spatiu dar e f greu, mai vine si o alta roata mult mai groasa ( cum vad ca au toate din poze) si se mai ingreuneaza....era parerea unui neavizat fara somn Spor la treaba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constantin57 Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 Am vazut acum motoru lui Bikeru56,este superb.I-am trimis PM,multam pt. informatie.Credeti ca daca-i aduc greutatea pe la 90-100 kg cu ajutorul unui cadru de atas de Ural si a altor modificari as fi in grafic cu greutatea?Asta ar fi cam prima problema principala.Barca vreau sa o las de Duna,imi place prea mult forma.Multumesc. Daca ar fi dupa mine, singura modificare ce trebuie facuta este sa pui la atas o roata de marimea si forma de la motocicleta. Eu as pune cel mai usor atas pe care l-as gasi. Acuma depinde si ce vrei sa cari cu el. Si nu uita sa ai in vedere si frina la roata de la atas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 Pun si aici intrebarea care ma framanta.Inmatricularea este sau nu o problema(inmatricularea cu atas bineinteles).Cum se face? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorinSg Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 tre sa intrebi la rar galati ....acolo a mai pus un nene la o viraga de 750 atas fara prea multe probleme....vezi tu cristiake ca nu e la fel in toate orasele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 Si nea Manta din Tecuci si-a pus la VFR atas, dar nu si-a omolgat minunatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 (editat) tre sa intrebi la rar galati ....acolo a mai pus un nene la o viraga de 750 atas fara prea multe probleme....vezi tu cristiake ca nu e la fel in toate orasele florine, am tot zis ca ma duc sa intreb, nu am ajuns, dar, speram ca pot sa le dau un exemplu.uite bre... pe de alta parte daca ar fi un RAR in tara asta care sa ma omologheze cu atas, as face un ,,efort'' pana la Arad,Timisoara,Sighetul Marmatiei,oriunde...(daca mi sa marit familia ) Editat Ianuarie 6, 2011 de cristi80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rove Postat Ianuarie 6, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 6, 2011 Daca ai rabdare pana in primavara ,am sa iti spun exact care este varianta cea mai buna(pt. Timisoara cel putin) pt. ca eu cu siguranta am sa trec atasul in acte indiferent de procedura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 rabdare am, oricum nu am ce sa fac, maine ma prezint la RAR cu o intrebare pentru ei.cred ca mai bine ai obtine si tu informatii despre omologarre inainte sa pui atasul sa stii ce pretentii constructive au cei de la RAR. multumesc pentru raspuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 (editat) rove, intr-adevar atasul asta e usor, insa nici atasul de Nipru/Ural nu are muult mai mult. In general in Vest se ataseaza cu Velorex (usoare din fibra de sticla), Stoye (nou facute) si altele. Nu au greutate mare nici alea si moto-atasatele rezultate daca sunt grele nu cred ca au o tinuta de drum prea buna. O problema mai mare decat greutatea motocicletei vs atas o vad insa in pozitia de condus de la H-D, in general la atasiste se opteaza pentru o pozitie enduro-touring. O solutie pentru ce ai tu ar fi sa recurgi la o constructie interesanta de la inceputurile atasarii, atasul variabil: Editat Ianuarie 6, 2011 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 Daca ai rabdare pana in primavara ,am sa iti spun exact care este varianta cea mai buna(pt. Timisoara cel putin) pt. ca eu cu siguranta am sa trec atasul in acte indiferent de procedura. Pacat sa ingreunezi atasul mai bine cauti o prietena d 120 Kg ( minim) si ai la atas masa variabila Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rove Postat Ianuarie 6, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 6, 2011 Prefer 2 de 60 kg fiecare Atasul de Ural are din cate am gasit pe net 120 kg,iar duna aprox 70,deci este o diferenta destul de mare. Probabil am sa merg pe varianta cu cadru de Ural,modificat putin la suspensie si cu roata de Harley. Mai studiem..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maxell22 Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 Pun si aici intrebarea care ma framanta.Inmatricularea este sau nu o problema(inmatricularea cu atas bineinteles).Cum se face? salut. legat de inmatriculare, omologare. ce mi sa raspuns mie la cluj.... LA ORA ACTUALA ( zice RAR cluj dar si RAR bucuresti) IN ROMANIA NU EXISTA VREO PERSOANA AUTORIZATA SI ANGAJATA LA VREUN CENTRU DE INMATRICULARE,OMOLOGARE. DEASEMENEA, IN ROMANIA LA ORA ACTUALA NU EXISTA VREUN CENTRU RAR CARE SA ACCEPTE O ASTFEL DE INMATRICULARE,OMOLOGARE. E VORBA DE O MOTO CUMPARATA SOLO LA CARE SE DORESTE A SE ADAUGA UN ATAJ. am intrebat unde sant persoanele care erau inainte de anul 2000 angajate la RAR si puteau fi gasite acolo intr-o zi pe saptamana. raspuns......nu am mai angajat, desi oameni cu astfel de specialitati sant in romania. aceste persoane erau autorizate sa verifice si sa accepte sau nu un vehicul, pentru a circula pe drumurile publice, fara a pune in pericol viata celui ce il conduce si a celorlalti participanti la trafic. ........ sau .........daca ai o pila puternica se rezolva ca asa cum nu este LEGE nu este nici infractiune. bafta si zimi ce ai rezolvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorinSg Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 (editat) eu am fost acu 2 ani la rar galati si ingineru de acolo mi-a zis ca in mare se poate asa ceva dar sa viu cu acte ,ca montarea atasului s-a facut de catre un service autorizat si capabil de asa ceva ....acu intre timp nu mai stiu ce s-au mai schimbat Editat Ianuarie 7, 2011 de FlorinSg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 (editat) am zis ca azi merg la RAR, dar nu mai ajung,sunt bona pana la ora 18, , bineinteles ca nu ma plang, doar e al meu, (cred ), sper ca luni sa ajung. Editat Ianuarie 7, 2011 de cristi80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antenutza Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 Pun si aici intrebarea care ma framanta.Inmatricularea este sau nu o problema(inmatricularea cu atas bineinteles).Cum se face? dacavrei detalii despre inmatriculare ti le pot da eu am pus atas de ural pe africa twin da mi un mesaj pe pm schimbam nr de telefon si ti povestesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 dacavrei detalii despre inmatriculare ti le pot da eu am pus atas de ural pe africa twin da mi un mesaj pe pm schimbam nr de telefon si ti povestesc spune aici sa vada toata lumea ce acte si ce mai trebuie pt adaptarea atasului la o moto care nu a fost prevazuta cu atas nu cred ca iti ia mai mult de 5 min sa scrii, si astfel aflam cu totii si eu as vrea sa pun un atas pe un bmw k75 rt asa ca te rugam frumos acordane 5 min de scris multumim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 Nu a facut el personal adaptarea atasului la moto, si motocicleta a fost omologata in Germania, deci nu detine secretul adaptarii unui atas la moto. Despre BMW K75RT cred ca s-a tot spus ca nu se poate pune atas decat daca te incumeti sa prinzi atasul de blocul motor, dar nu stiu daca-ti convine daca dai in prima groapa sanatoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 Nu a facut el personal adaptarea atasului la moto, si motocicleta a fost omologata in Germania, deci nu detine secretul adaptarii unui atas la moto. Despre BMW K75RT cred ca s-a tot spus ca nu se poate pune atas decat daca te incumeti sa prinzi atasul de blocul motor, dar nu stiu daca-ti convine daca dai in prima groapa sanatoasa. VREAU SA-I FAC un semicadru pe sub motor si pe lateralul motorului de care sa prind atasul afara sunt multe k uri cu atas dupa cum stii, dar sunt facute in service uri si cu multe modificari etc... daca nu a facut el personal aici in romanica adaptarea atunci nu cred ca poate sa ne ajute oricum multumim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 VREAU SA-I FAC un semicadru pe sub motor si pe lateralul motorului de care sa prind atasulafara sunt multe k uri cu atas dupa cum stii, dar sunt facute in service uri si cu multe modificari etc... daca nu a facut el personal aici in romanica adaptarea atunci nu cred ca poate sa ne ajute oricum multumim Furca de K e oricum slabuta, sa-ti zica antenuta ca si furca de Afrika Twin e solicitata destul de mult. De-aia strainii fac furci speciale Earles (bascula pe fata). Mai degraba vad adaptarea unui atas usor pe o monocilindrica enduro, un DR 600/650 care are si cadrul inchis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 sau pe un cadru de cruiser(tot inchis),o furca mai serioasa se poate adapta relativ usor, iar furca tip earles se poate adapta la fel de usor, sau construi. Mesaj completat am zis ca azi merg la RAR, dar nu mai ajung,sunt bona pana la ora 18, , bineinteles ca nu ma plang, doar e al meu, (cred ), sper ca luni sa ajung. Pana la urma am ajuns,dar azi, Vineri, era zi de ''comisie'' si nu am rezolvat mai nimic.Am aflat doar ca trebuie sa iau legatura cu Domnu' inginer Marin.Incerc sa ajung Luni. Mesaj completat sau pe un cadru de cruiser(tot inchis),o furca mai serioasa se poate adapta relativ usor, iar furca tip earles se poate adapta la fel de usor, sau construi.Mesaj completat Pana la urma am ajuns,dar azi, Vineri, era zi de ''comisie'' si nu am rezolvat mai nimic.Am aflat doar ca trebuie sa iau legatura cu Domnu' inginer Marin.Incerc sa ajung Luni. si un link interesant http://www.cyclesidecar.com/Guides/universal.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.