Sari la conținut

Ajutor de la atasisti ,va rog !


rove
 Share

Postări Recomandate

Pe scurt,in acest proiect sunt incluse :noua mea motocicleta Harley Davidson din foto nr.1 si ''proaspatul''atas Duna din foto nr.2.

Ele vor trebui sa se impace f.bine de acum incolo pt. ca vor fi impreuna asa cum si alte Duna au facut echipa cu motociclete mai grele,ca in fotografiile de mai jos.

Vreau sa stiu daca greutatea prea mica a atasului este o problema mare in cazul meu (deoarece am citit recent ca atasul trebuie sa aibe intre 25-30% din greutatea motocicletei) iar in acest caz daca rezolvarea ar fi schimbarea cadrului de la Duna cu unul de Ural ?

In afara de distanta de la axul rotii spate a motocicletei pana la axul rotii atasului si unghiul de inclinare al motocicletei fata de verticala, la ce ar mai trebui sa am mare atentie?

Sper ca nu sunt f. off topic,chiar daca motocicleta nu este comunista atasul ei este :D

Pe masura ce pornesc lucrarea voi reveni cu foto si cu intrebari.

Va multumesc

post-22500-1294260246_thumb.jpg

post-22500-1294260256_thumb.jpg

post-22500-1294260280_thumb.jpg

post-22500-1294260290_thumb.jpg

post-22500-1294260300_thumb.jpg

post-22500-1294260309_thumb.jpg

post-22500-1294260318_thumb.jpg

post-22500-1294260329_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe scurt,in acest proiect sunt incluse :noua mea motocicleta Harley Davidson din foto nr.1 si ''proaspatul''atas Duna din foto nr.2.

Ele vor trebui sa se impace f.bine de acum incolo pt. ca vor fi impreuna asa cum si alte Duna au facut echipa cu motociclete mai grele,ca in fotografiile de mai jos.

Vreau sa stiu daca greutatea prea mica a atasului este o problema mare in cazul meu (deoarece am citit recent ca atasul trebuie sa aibe intre 25-30% din greutatea motocicletei) iar in acest caz daca rezolvarea ar fi schimbarea cadrului de la Duna cu unul de Ural ?

In afara de distanta de la axul rotii spate a motocicletei pana la axul rotii atasului si unghiul de inclinare al motocicletei fata de verticala, la ce ar mai trebui sa am mare atentie?

Sper ca nu sunt f. off topic,chiar daca motocicleta nu este comunista atasul ei este :cheers:

Pe masura ce pornesc lucrarea voi reveni cu foto si cu intrebari.

Va multumesc

 

la ce motor ai tu acolo cam ai nevoie de ceva greutate in atas..se iau in calcul multe cind vrei sa faci asa ceva.

greutatea se poate rezolva mai simplu nu neaparat sai pui alt atas,ii faci un fund la barca care sa cintareasca ceva..este munca orcum.. dar abia astept sa fie gata :D

am mers cu un ij56 cu atas de duna si era usor cu draci de aia zic ca trebuie studiata problema calumea sa nu ai probleme,isi va lua zborul duna si sa vad dupa aia ce faci :lol:

 

mult spor

Editat de dany_oldmoto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut acum motoru lui Bikeru56,este superb.

I-am trimis PM,multam pt. informatie.

Credeti ca daca-i aduc greutatea pe la 90-100 kg cu ajutorul unui cadru de atas de Ural si a altor modificari as fi in grafic cu greutatea?

Asta ar fi cam prima problema principala.

Barca vreau sa o las de Duna,imi place prea mult forma.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut acum motoru lui Bikeru56,este superb.

I-am trimis PM,multam pt. informatie.

Credeti ca daca-i aduc greutatea pe la 90-100 kg cu ajutorul unui cadru de atas de Ural si a altor modificari as fi in grafic cu greutatea?

Asta ar fi cam prima problema principala.

Barca vreau sa o las de Duna,imi place prea mult forma.

Multumesc.

 

e cam rigid cadrul de mt sau ural,eventual cu mici modificari ar fi o treaba,sau cauta un cadru de simson sport ca ala e elastic si se simte diferenta destul de mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt pe dinafara ,, nu stiu dastea'' cu atase dar ma gandeam ca mult mai usor decat modificarea cadrului este dublarea fundului cu ceva plumb ce nu ocupa spatiu dar e f greu, mai vine si o alta roata mult mai groasa ( cum vad ca au toate din poze) si se mai ingreuneaza....era parerea unui neavizat fara somn :D

 

Spor la treaba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut acum motoru lui Bikeru56,este superb.I-am trimis PM,multam pt. informatie.Credeti ca daca-i aduc greutatea pe la 90-100 kg cu ajutorul unui cadru de atas de Ural si a altor modificari as fi in grafic cu greutatea?Asta ar fi cam prima problema principala.Barca vreau sa o las de Duna,imi place prea mult forma.Multumesc.

 

Daca ar fi dupa mine, singura modificare ce trebuie facuta este sa pui la atas o roata de marimea si forma de la motocicleta.

Eu as pune cel mai usor atas pe care l-as gasi. Acuma depinde si ce vrei sa cari cu el. Si nu uita sa ai in vedere si frina la roata de la atas.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tre sa intrebi la rar galati ....acolo a mai pus un nene la o viraga de 750 atas fara prea multe probleme....vezi tu cristiake ca nu e la fel in toate orasele

florine, am tot zis ca ma duc sa intreb, nu am ajuns, dar, speram ca pot sa le dau un exemplu.uite bre...

pe de alta parte daca ar fi un RAR in tara asta care sa ma omologheze cu atas, as face un ,,efort'' pana la Arad,Timisoara,Sighetul Marmatiei,oriunde...(daca mi sa marit familia :D )

Editat de cristi80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai rabdare pana in primavara ,am sa iti spun exact care este varianta cea mai buna(pt. Timisoara cel putin) pt. ca eu cu siguranta am sa trec atasul in acte indiferent de procedura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rabdare am, oricum nu am ce sa fac, maine ma prezint la RAR cu o intrebare pentru ei.cred ca mai bine ai obtine si tu informatii despre omologarre inainte sa pui atasul sa stii ce pretentii constructive au cei de la RAR.

multumesc pentru raspuns!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rove, intr-adevar atasul asta e usor, insa nici atasul de Nipru/Ural nu are muult mai mult. In general in Vest se ataseaza cu Velorex (usoare din fibra de sticla), Stoye (nou facute) si altele. Nu au greutate mare nici alea si moto-atasatele rezultate daca sunt grele nu cred ca au o tinuta de drum prea buna. O problema mai mare decat greutatea motocicletei vs atas o vad insa in pozitia de condus de la H-D, in general la atasiste se opteaza pentru o pozitie enduro-touring. O solutie pentru ce ai tu ar fi sa recurgi la o constructie interesanta de la inceputurile atasarii, atasul variabil:

post-4291-1294315235_thumb.jpg

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai rabdare pana in primavara ,am sa iti spun exact care este varianta cea mai buna(pt. Timisoara cel putin) pt. ca eu cu siguranta am sa trec atasul in acte indiferent de procedura.

Pacat sa ingreunezi atasul mai bine cauti o prietena d 120 Kg ( minim) si ai la atas masa variabila :D

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prefer 2 de 60 kg fiecare :D

Atasul de Ural are din cate am gasit pe net 120 kg,iar duna aprox 70,deci este o diferenta destul de mare.

Probabil am sa merg pe varianta cu cadru de Ural,modificat putin la suspensie si cu roata de Harley.

Mai studiem.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pun si aici intrebarea care ma framanta.Inmatricularea este sau nu o problema(inmatricularea cu atas bineinteles).Cum se face?

salut. legat de inmatriculare, omologare. ce mi sa raspuns mie la cluj.... LA ORA ACTUALA ( zice RAR cluj dar si RAR bucuresti) IN ROMANIA NU EXISTA VREO PERSOANA AUTORIZATA SI ANGAJATA LA VREUN CENTRU DE INMATRICULARE,OMOLOGARE. DEASEMENEA, IN ROMANIA LA ORA ACTUALA NU EXISTA VREUN CENTRU RAR CARE SA ACCEPTE O ASTFEL DE INMATRICULARE,OMOLOGARE. E VORBA DE O MOTO CUMPARATA SOLO LA CARE SE DORESTE A SE ADAUGA UN ATAJ. am intrebat unde sant persoanele care erau inainte de anul 2000 angajate la RAR si puteau fi gasite acolo intr-o zi pe saptamana. raspuns......nu am mai angajat, desi oameni cu astfel de specialitati sant in romania. aceste persoane erau autorizate sa verifice si sa accepte sau nu un vehicul, pentru a circula pe drumurile publice, fara a pune in pericol viata celui ce il conduce si a celorlalti participanti la trafic. ........ sau .........daca ai o pila puternica se rezolva ca asa cum nu este LEGE nu este nici infractiune. bafta si zimi ce ai rezolvat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am fost acu 2 ani la rar galati si ingineru de acolo mi-a zis ca in mare se poate asa ceva dar sa viu cu acte ,ca montarea atasului s-a facut de catre un service autorizat si capabil de asa ceva ....acu intre timp nu mai stiu ce s-au mai schimbat

Editat de FlorinSg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pun si aici intrebarea care ma framanta.Inmatricularea este sau nu o problema(inmatricularea cu atas bineinteles).Cum se face?

 

 

dacavrei detalii despre inmatriculare ti le pot da eu am pus atas de ural pe africa twin da mi un mesaj pe pm schimbam nr de telefon si ti povestesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dacavrei detalii despre inmatriculare ti le pot da eu am pus atas de ural pe africa twin da mi un mesaj pe pm schimbam nr de telefon si ti povestesc

 

spune aici sa vada toata lumea ce acte si ce mai trebuie pt adaptarea atasului la o moto care nu a fost prevazuta cu atas

nu cred ca iti ia mai mult de 5 min sa scrii, si astfel aflam cu totii

si eu as vrea sa pun un atas pe un bmw k75 rt

asa ca te rugam frumos acordane 5 min de scris ;)

multumim

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu a facut el personal adaptarea atasului la moto, si motocicleta a fost omologata in Germania, deci nu detine secretul adaptarii unui atas la moto. Despre BMW K75RT cred ca s-a tot spus ca nu se poate pune atas decat daca te incumeti sa prinzi atasul de blocul motor, dar nu stiu daca-ti convine daca dai in prima groapa sanatoasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu a facut el personal adaptarea atasului la moto, si motocicleta a fost omologata in Germania, deci nu detine secretul adaptarii unui atas la moto. Despre BMW K75RT cred ca s-a tot spus ca nu se poate pune atas decat daca te incumeti sa prinzi atasul de blocul motor, dar nu stiu daca-ti convine daca dai in prima groapa sanatoasa.

 

VREAU SA-I FAC un semicadru pe sub motor si pe lateralul motorului de care sa prind atasul

afara sunt multe k uri cu atas dupa cum stii, dar sunt facute in service uri si cu multe modificari etc...

daca nu a facut el personal aici in romanica adaptarea atunci nu cred ca poate sa ne ajute

oricum multumim

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VREAU SA-I FAC un semicadru pe sub motor si pe lateralul motorului de care sa prind atasul

afara sunt multe k uri cu atas dupa cum stii, dar sunt facute in service uri si cu multe modificari etc...

daca nu a facut el personal aici in romanica adaptarea atunci nu cred ca poate sa ne ajute

oricum multumim

Furca de K e oricum slabuta, sa-ti zica antenuta ca si furca de Afrika Twin e solicitata destul de mult. De-aia strainii fac furci speciale Earles (bascula pe fata). Mai degraba vad adaptarea unui atas usor pe o monocilindrica enduro, un DR 600/650 care are si cadrul inchis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau pe un cadru de cruiser(tot inchis),o furca mai serioasa se poate adapta relativ usor, iar furca tip earles se poate adapta la fel de usor, sau construi.

Mesaj completat

am zis ca azi merg la RAR, dar nu mai ajung,sunt bona pana la ora 18, ;) , bineinteles ca nu ma plang, doar e al meu, (cred :banana: ), sper ca luni sa ajung.

Pana la urma am ajuns,dar azi, Vineri, era zi de ''comisie'' si nu am rezolvat mai nimic.Am aflat doar ca trebuie sa iau legatura cu Domnu' inginer Marin.Incerc sa ajung Luni.

Mesaj completat

sau pe un cadru de cruiser(tot inchis),o furca mai serioasa se poate adapta relativ usor, iar furca tip earles se poate adapta la fel de usor, sau construi.

Mesaj completat

 

Pana la urma am ajuns,dar azi, Vineri, era zi de ''comisie'' si nu am rezolvat mai nimic.Am aflat doar ca trebuie sa iau legatura cu Domnu' inginer Marin.Incerc sa ajung Luni.

si un link interesant http://www.cyclesidecar.com/Guides/universal.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...