Silvan Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 Are cineva un manual in alta limba decat germana in format PDF pt redresorul saito procharger compact? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 (editat) O singura cautare : http://search.winamp.com/search/search?&am...tb50ffwinampie7 Ce a fost asa de greu? Editat Ianuarie 8, 2011 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 eu nu inteleg ce e asa de greu sa-l conectezi la bornele bateriei si sa-l bagi in priza! e automat omule, lasa-l in pace! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 e simplu il lasi sa isi faca treaba pana cand ledu 1 si 3 se aprind alternativ la intervale de minute bune - spre juma de ora. daca se aprinde led de jos ori ai pus firele invers ori ai dat de dracu si tre baterie noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Karelys Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 Firele le conectezi plus la plus si minus la minus. Ala rosu e plus, exact ca la redresorul de baterie de masina. Daca e baterie cu acid, sa scoti si capacelele de la elementi inainte si sa verifici nivelul de lichid, sa fie peste minim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silvan Postat Ianuarie 9, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2011 O singura cautare :http://search.winamp.com/search/search?&am...tb50ffwinampie7 Ce a fost asa de greu? ... si ai mai facut un post. totusi unde e manualul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 eu nu inteleg ce e asa de greu sa-l conectezi la bornele bateriei si sa-l bagi in priza! e automat omule, lasa-l in pace! Simplu pentru tine dar CARE le bagi in priza ( si ce fel de priza 12 V de la masina)si CARE le pui la acumulator? prima data se cupleaza plusul s-au minusul s-au ambele deodata?Prima data pui in priza pe urma la acumulator sa-u invers? Multe probleme la care nu te-ai gandit Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chrisss Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 http://rapidshare.com/files/441604782/4000...nstructions.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silvan Postat Ianuarie 9, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2011 Asta il gasisem si eu, dar e pentru versiunea care stie si 6V si 12V. Merci oricum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 Asta il gasisem si eu, dar e pentru versiunea care stie si 6V si 12V. Merci oricum! ti-a dat zidu' explicatia. in plus, verpolt inseamna ca ai inversat polaritatile (stai linistit, are protectie, nu strici nimic) si batterie defekt... ei inseamna a ce suna in legatura cu batteriedefekt vezi ca uneori poate aparea daca ai bornele si/sau clestii murdari. curata si repeta, s-ar putea sa n-aiba nimic bateria. ma rog, bornele nu trebuie sa fie murdare rau, doar inchise la culoare (oxidare normala, nu exagerata) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 (editat) ... si ai mai facut un post. totusi unde e manualul? Pai daca dai click pe lincul care l-am pus acolo o sa vezi ca este nr 2 de sus in jos in pagina un link cu manualul pdf Mai il pun o data poate il nimeresti de data asta: http://search.winamp.com/search/search?&am...tb50ffwinampie7 PS. Intentia mea a fost sa te ajut, nu am nevoie de posturi... De ce nu intrebi ce anume vrei sa stii, eventual care este problema ta,poate s-o gasi cineva sa te ajute Editat Ianuarie 9, 2011 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silvan Postat Ianuarie 9, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2011 nu am nici-o problema... voiam sa stiu ce si cum si cand beculeste in principiu. stiu ca nu e rocket science folosirea unui redresor, dar eram curios ce scrie in cele 14 pagini de manual in germana. PS: link-ul la care faci referire este pentru procharge nu pt procharge compact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 (editat) :banana: Daca erai chiar atat de disperat si nu erai in stare sa gasesti pe net, mai exista si google translate si traduce destul de bine din germana in engleza Editat Ianuarie 9, 2011 de Bogdis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlitzKrieg1980 Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 Salut, stie careva la redresorul SAITO de ce face urmatoarele simptome: am pus la incarcat un acumulator de 6V 4Ah si de 2 ore si ceva tine 10 secunde ledurile de incarcare, 6V, si cele cu % aprinse dupa care le stinge si reia ciclul. Bateria are cam 2 ani de stat "pe raft" sa zic asa. Daca ar fi sa fie sulfatata nu ar trebui sa intre automat in modul de desulfatare? Mai trebuie sa astept? sau e praf bateria? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 mai asteapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlitzKrieg1980 Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 Da, dupa 3 ore a trecut pe desulfatare...a vazut ca nu merge si mi-a aprins ledul "Defekt". Macar acum stiu ca merge redresorul in totalitate, multumesc oricum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 mai incearca, e posibil sa ti-o invie. curata bine de tot bornele (chiar daca par curate, dupa stat au destul oxid pe ele, nu clasic alb-verzui, ci gri. ) si mai lasa-l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Megahertz Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 (editat) Salut Vin si eu cu o situatie pe care nu stiu cum sa o interpretez: Am cumparat o baterie Varta, am incarcat-o cu solutia din pachet conform instructiunilor, iar apoi am pus-o la incarcat pe un redresor Saito Dimineata am observat ca erau aprinse ledurile 1 - intretinere si 2 - Gata. Mai apoi sa observ ca s-a schimbat situatia S-au aprins ledurile: 2 - gata si 3 - desulfatare. Nu prea stiu cum sa procedez in acest moment. Sa o mai las la incarcat sau nu ? P.S. Acum iar a trecut pe 1 si 2 Editat Martie 8, 2011 de Megahertz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 e gata! cand e gata trece in modul intretinere, alterneaza intre ele la 15 sau 30 de minute, nu mai tin minte exact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Megahertz Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.