Sari la conținut

2t Sucks


Vizitator <-BlacK_Killer->
 Share

Postări Recomandate

Vizitator <-BlacK_Killer->

Astazi m-am mai convins odata cat de "fiabil" este un motor 2t.Aseara i-am pus un filtru de aer (precizez ca este vorba de o Cagiva Mito '94)si nu s-a schimbat nimic ci doar se tura mai putin.... am mai facut eu niste ture de proba dupa care vad ca motorul incepea sa se tureze chiar peste limita la care se deschide de obicei power valva (6000rpm , iar mie nu mi se deschide power valva) , am reusit sa o duc in ~ 7000 de ture , sunetul motorului se schimbase , insa cand reduceam ea ramane turata si "behaia" daca turam brusc.Am incercat sa nu o mai turez asa tare insa ea tot cerea parca gaz.Merg ce merg cu schimbari de viteza in 6000-6500 de ture dupa care vad ca incepe iar sa behaie pana se opreste motorul.La automat nu pornea.Fac pauza.Observ o pata de lichid pe jos, ma uit de unde picura , din motoru , ma uit la carburator , picura benzina din el :| , asa am pierdut cam 1l de benzina.Opresc robinetul.Iar automat .... nimic....pana la urma reusesc sa o pornesc ,deschid robinetul, merg ce merg si incepe la fel dupa 1 minut sa se tureze si cerea parca gaz , daca ii dadeam gaz dupa 1 min iar trebuia sa opresc.Temperatura nu era peste limitele normale.Ma gandesc ca poate e de vina filtrul de aer , il scot (pana acum am mers cu o improvizatie de filtru de aer) si tot la fel face.Insa cum o porneam incepea sa se tureze si mai tare si raspunsul la acc era si mai prompt insa puterea asta tinea si mai putin pana in momentul in care incepea iar sa behaie.Aseara i-am luat carburatorul acasa sa il curat , era curat. Dimineata sa o pornesc , automat ciuciu , o imping , ma ajuta cineva (multumesc ) tot la fel nu porneste , pana la urma trag socu la maxim si porneste insa la cea mai mica accelerare behaia motorul.Merg asa la relanti , daca bagam socul se oprea , trebuia sa merg asa la relanti.Am mers ce am mers si pana la urma ajung inapoi acasa , motorul se incalzise in limitele normale , insa eu mergeam cu socul tras la maxim si la relanti.Acuma ma gandesc ce naibii sa se fi dereglat , ca de aseara de cand i-am pus filtrul ala de aer a inceput sa faca figuri, acuma stau si regret ca nu mi-am luat 4t cum vroiam (nu am avut suf bani).Sfaturi anyone ? azi ori o fac , ori ii dau foc :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator <-BlacK_Killer->

Ai verificat cuiul pontou de la carb si plutitorul sa nu fie spart cumva? Din cate zici tu se inneaca :angryfire: Cand ai montat la loc carbul ai pus bine colierele la admisie sa nu ia aer fals ? :angryfire:

 

Pai la cui n-am umblat , iar plutitorul nu era spart :angryfire: , ma mai uit odata dar n-are cum.Colierele sunt stranse.Care ma ajuta azi ? platesc/cinstesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci ajunge benzina preea multa si ineaca bujia.

 

Remediu? vezi cum iti inchide cuiul ponto (niciodata nu am stiut cum se scrie cuvantul acesta).

 

La fosta suza, chesita in care intra cuiul era etansata cu un oring. Vezi cum e O-RINGUL si schimba-l!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca spui ca la carburator e OK (cui pontou, jiglere etc), un motor 2T mai are o chestie: poate sa traga aer fals pe la semeringuri (pe la ambielaj, de ambele parti), si atunci chiar nu te mai intelegi cu el. Simptomele sint cam ca ale tale, se tureaza aiurea, se ineaca si in general nu are forta. Deci verifica daca semeringul de sub generator si cel din partea opusa (in mod normal sub pinionul de antrenare) sint in regula. Alt motiv ca semeringurile sa cedeze ar fi si rulmentii de ambielaj morti...

Un motor 2T nu e mai fiabil ca un 4T, dar e mai usor si mai ieftin de reparat, cu conditia sa o faci cum trebuie, nu dupa ureche...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda...de fapt pot gasi acum si insira cam 1 milion de posibile cauze daca tot ce stim e ca "behaie" motorul. :angryfire: Trebuie investigat tot pe rand, sist de alimentare , mecanica, electrica :angryfire:

 

 

P.S. dar bujia ai schimbat-o ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hombre, pai tu spui "aseara i-am pus filtru de aer". Adica pana acum ai umblat fara?

In cazul acesta, normal ca dupa ce ai pus filtrul, amestecul a devenit mai bogat, deci trebuie reglat din nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator <-BlacK_Killer->

Daca spui ca la carburator e OK (cui pontou, jiglere etc), un motor 2T mai are o chestie: poate sa traga aer fals pe la semeringuri (pe la ambielaj, de ambele parti), si atunci chiar nu te mai intelegi cu el. Simptomele sint cam ca ale tale, se tureaza aiurea, se ineaca si in general nu are forta. Deci verifica daca semeringul de sub generator si cel din partea opusa (in mod normal sub pinionul de antrenare) sint in regula. Alt motiv ca semeringurile sa cedeze ar fi si rulmentii de ambielaj morti...

Un motor 2T nu e mai fiabil ca un 4T, dar e mai usor si mai ieftin de reparat, cu conditia sa o faci cum trebuie, nu dupa ureche...

 

o sa incerc si asta , insa la cineva avizat , daca e asa grav am cam incurcat-o

 

Deci ajunge benzina preea multa si ineaca bujia.

 

Remediu? vezi cum iti inchide cuiul ponto (niciodata nu am stiut cum se scrie cuvantul acesta).

 

La fosta suza, chesita in care intra cuiul era etansata cu un oring. Vezi cum e O-RINGUL si schimba-l!

 

Cand am desfacut carb-ul am verificat si asta . Am suflat de tevusca de alimentare si ridicam / coboram plutitorul sa vad daca inchide .Din ce am vazut inchide etans .Cand e jos plutitorul e deschisa iar cand e sus e inchis , mi se pare normal .

 

Mda...de fapt pot gasi acum si insira cam 1 milion de posibile cauze daca tot ce stim e ca "behaie" motorul. :crack: Trebuie investigat tot pe rand, sist de alimentare , mecanica, electrica :crack:

P.S. dar bujia ai schimbat-o ?

 

Good point cu bujia.N-am schimbat-o , ma duc sa ma uit acuma la ea

 

Hombre, pai tu spui "aseara i-am pus filtru de aer". Adica pana acum ai umblat fara?

In cazul acesta, normal ca dupa ce ai pus filtrul, amestecul a devenit mai bogat, deci trebuie reglat din nou.

 

Deci , pana acum am mers cu o improvizatie :crack: (ca deh , fostul proprietar nu a fost in stare sa imi dea si filtru de aer , bulterieri il cheama :crack: ) , iar azi cand am vazut ca face figuri i-am scos filtrul de aer , ca m-am gandit ca el e de vina...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALVE,

am avut si eu o problema similara la a mea. Cauza a fost un jicler rupt in carburator care a dus la dereglarea amestecului benzina-aer. Rezultatele in mers erau cam aceleasi, dar pe deasupra, ardea o bujie la 100 de km. De cand am schimbat piesa, totu-i ok, bujia e uscata si curata :crack:. In concluzie, regleaza-i carburatorul din nou cu o bujie noua si vezi cum o sa mearga, dupa care, daca se comporta la fel, mai incearca altceva.

 

Sucese ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator <-BlacK_Killer->

Am desfacut bujia , era un fleasca . Am dat putin la automat sa aerisesc motorul si a tasnit benzina ca la fantana arteziana.Am pus bujia la loc , am pornit-o impinsa.Acuma porneste , dar numai impinsa....cred ca treb sa ma duc la un service sa ii reglez carb-ul cum treb.

 

Multumesc pentru sfaturi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator <-BlacK_Killer->

Atunci din cate am vazut eu cateodata cand sta pe loc nu ii iese din viteza.

am vorbit cu cineva despre asta si de vina este uleiul "super performant" pe care l-am bagat in cutie .O sa il schimb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

Astazi m-am mai convins odata cat de "fiabil" este un motor 2t.Aseara i-am pus un filtru de aer (precizez ca este vorba de o Cagiva Mito '94)si nu s-a schimbat nimic ci doar se tura mai putin.... am mai facut eu niste ture de proba dupa care vad ca motorul incepea sa se tureze chiar peste limita la care se deschide de obicei power valva (6000rpm , iar mie nu mi se deschide power valva) , am reusit sa o duc in ~ 7000 de ture , sunetul motorului se schimbase , insa cand reduceam ea ramane turata si "behaia" daca turam brusc.Am incercat sa nu o mai turez asa tare insa ea tot cerea parca gaz.Merg ce merg cu schimbari de viteza in 6000-6500 de ture dupa care vad ca incepe iar sa behaie pana se opreste motorul.La automat nu pornea.Fac pauza.Observ o pata de lichid pe jos, ma uit de unde picura , din motoru , ma uit la carburator , picura benzina din el :| , asa am pierdut cam 1l de benzina.Opresc robinetul.Iar automat .... nimic....pana la urma reusesc sa o pornesc ,deschid robinetul, merg ce merg si incepe la fel dupa 1 minut sa se tureze si cerea parca gaz , daca ii dadeam gaz dupa 1 min iar trebuia sa opresc.Temperatura nu era peste limitele normale.Ma gandesc ca poate e de vina filtrul de aer , il scot (pana acum am mers cu o improvizatie de filtru de aer) si tot la fel face.Insa cum o porneam incepea sa se tureze si mai tare si raspunsul la acc era si mai prompt insa puterea asta tinea si mai putin pana in momentul in care incepea iar sa behaie.Aseara i-am luat carburatorul acasa sa il curat , era curat. Dimineata sa o pornesc , automat ciuciu , o imping , ma ajuta cineva (multumesc ) tot la fel nu porneste , pana la urma trag socu la maxim si porneste insa la cea mai mica accelerare behaia motorul.Merg asa la relanti , daca bagam socul se oprea , trebuia sa merg asa la relanti.Am mers ce am mers si pana la urma ajung inapoi acasa , motorul se incalzise in limitele normale , insa eu mergeam cu socul tras la maxim si la relanti.Acuma ma gandesc ce naibii sa se fi dereglat , ca de aseara de cand i-am pus filtrul ala de aer a inceput sa faca figuri, acuma stau si regret ca nu mi-am luat 4t cum vroiam (nu am avut suf bani).Sfaturi anyone ? azi ori o fac , ori ii dau foc :crack:

 

 

aer fals!

 

in alta ordine de idei tu ti-ai batut joc de motorul asta si din cate spui aici nu ti-l permiti! pacat, mare pacat! numai cu improvizatia aia de filtru l-ai _futut la greu... crezi ca daca era 4t fara filtru bun mergea mai mult? iti zic eu: nu! cu uleiurile nu e de joaca, trebuie pus ulei de la foarte bun in sus! atentie! foarte bun nu inseamna neaparat si foarte scump desi de obicei e....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator <-BlacK_Killer->

aer fals!

 

in alta ordine de idei tu ti-ai batut joc de motorul asta si din cate spui aici nu ti-l permiti! pacat, mare pacat! numai cu improvizatia aia de filtru l-ai _futut la greu... crezi ca daca era 4t fara filtru bun mergea mai mult? iti zic eu: nu! cu uleiurile nu e de joaca, trebuie pus ulei de la foarte bun in sus! atentie! foarte bun nu inseamna neaparat si foarte scump desi de obicei e....

 

daca imi zici tu de unde fac eu rost de filtru de aer original iti sunt recunoscator , eu am cautat de m-au luat toti dracii . + ca nu se gaseste mai nimic pentru carbul care e de 34 mm .Altceva decat o adaptare nu am putut face pana in momentul in care gasesc un filtru original sau unul adecvat.Si cu aceasta adaptare am mers cam 2-3 zile.Recunosc ca e posibil sa fi fost solicitat mai mult decat cu filtru motorul insa eu am mers destul de moderat.In iarna asta oricum ii fac motorul ca i-ar cam trebui.Asta e , nu a fost intretinut , eu am ramas fara bani pentru alte piese si m-am mai bazat si pe ideea gresita ca daca ala a mers 2 ani fara filtru nu o sa moara ca mai merg si eu 2 zile....stii tu , cand salivezi la motor 2 luni si dupa aia iei permisul , nu poti rezista sa nu o scoti la o plimbare .( Poate ) am gresit , asa sunt eu mai pueril :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

powerluftfilter delo: cod 10050100 pe www.louis.de, 8 euro

 

e de 35 mm dar eu zic ca merge fara probleme! :crack: o garnitura mica sau putin silicon si rezolvi problema desi eu cred ca poti sa-l strangi cu colierul lui fara batai de cap, e totusi doar 1 mm diferenta! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...