takai Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 salutare ,nu stiu daca sa mai discutat problema asta dar as dori sa aflu : cum putem remedia problema la cutie la un r1 din 98 cu treapta a doua are momente cand scapa sau sare rog cunoscatorii sa raspunda. Daca ne ducem la un strungar bun care ar fi sansele de reusita sa recreeze acea roata dintata la o calitate mult mai buna incat sa nu mai cedeze Ce alte probleme mai gasiti la modelele de mai sus v-as ruga sa le postati aici . Cu respect Takai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 mai bine iti iei pinionul si perechea sa, furca si verifici si selectorul si n-o sa mai ai probleme. nu o sa gasesti frezor (mai ieftin cel putin decat piesa originala) care sa-ti faca un pinion tratat cum trebuie... oricum la 13 ani si minim 130.000 de km (in medie) e mai mult decat de ajuns. a tinut bine, zi merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
takai Postat Ianuarie 10, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 10, 2011 am un amic care are un r1 cu asemenea problema multi zic ca ar fi o boala la modelele astea alti zic ca din cauza uzurei prea mari a treptei a doua (folosita des in a merge pe o roata ) acum am vrut sa aflu adevarul acestui mister amicul de care vb are 57000 de km acum Dumnezeu cu mila daca sunt reali sau nu cu respect Takai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 am un amic care are un r1 cu asemenea problema multi zic ca ar fi o boala la modelele astea alti zic ca din cauza uzurei prea mari a treptei a doua (folosita des in a merge pe o roata ) acum am vrut sa aflu adevarul acestui mister amicul de care vb are 57000 de km acum Dumnezeu cu mila daca sunt reali sau nu cu respect Takai greu sa fie reali. dar mai stii? gandeste-te ca 10.000 pe an ii face mai oricine in alta ordine de idei o boala am auzit ca au dar nu are legatura cu a doua ci cu nush-ce piesa de la selector care se rupe. dar asta inseamna ca nu mai intra decat in treapta 1. de ce spuneai tu cu a doua busita ca se dau oamenii pe o roata ei sa stii ca orice motocicleta e predispusa la defectiunea asta. mai ales din cauza faptului ca trec prin liber. asa-s facute cutiile de viteza la motoare de cand stiu eu. de ce sunt facute asa? n-am idee! sa stii ca nu e nevoie neaparat sa mergi pe o roata ca sa o busesti ci doar sa o forjezi. eu la un rf am reusit dupa ce am schimbat tot ce tinea de a doua cu piese noi sa o busesc in 32-33.000 de km din nou asta e, am schimbat iar dar de data asta am folosit si acoperiri ceramice pe cutia de viteze (si nu numai) deocamdata nu stiu ce sa spun, n-am facut decat 12-13.000 de km cu motorul ala de cand l-am reparat. asteptam pragul de 30.000. stilul de mers nu l-am schimbat, nici nu merita. dar avand in vedere ca prefer un motor in special si ala nu e rf-ul (rf-ul il flolsesc la drum lung cu pasager) cred ca pana ajung la 30.000 cu el mai trec in cel mai bun caz vreo 3 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 Un lucru e clar: un strungar nu o sa iti faca niciodata o roata zimtata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
takai Postat Ianuarie 11, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 11, 2011 nu am zis eu aceasta explicatie cu treapta a doua am uitat sa mentionez ca explicatia a dato un mecanic acum vad ca ma informat gresit cu respect Takai. Iar la replayul tau nu raspund ma corectat deja stres . peace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 Hai noroc si banisori... Deci: Am rupt personal de 3 ori cutia la r1, si de 2 ori la gsxr. Toate au avut a 2 a rupta din cauza mea!!! Problema (am depistat-o abia in 1999) este ca se face trecerea prin punctul mort fara a apasa ambreajul si intradevar cel mai fracvent e atunci cand o ridici in prima si vrei sa o ti sus trecand prin punctul mort. Morala: Nu schimba sus sau jos prin punctul mort fara ambreaj!!! De cand am depistat problema n-am mai avut niciodata pe nici o moto problema respectiva iar nivelul meu a crescut de la an la an in materie de Racing si solicitarea cutiei. Reparatia: Sunt prea sarac ca sa imi cumpar un lucru ieftin: Intradevar se pot repara pinioanele prin ascutzirea cu inclinatie de 3 grade dar zmaltzul calit nu!!! Se poate indrepta furca si se poate incarca si rectifica selectorul. Toate acestea se pot face de genul Tzigan Samsar care o repara si o vinde ca sa-i cada lu ala dupa ce-o ia. In cazul in care vrei sa pastrezi moto si totodata daca esti un om inteligent vei vinde moto asa cum este sau vei cumpara ce este stricat (pinioanele de la secunda treapta si furca obligatoriu iar dupa cazi si selectorul) si le vei monta la un mecanic cu un sector de garaj ce prevede motoarele curat lacrima si plin de scule ce-ti faci freza in ele. Daca nu din nou intri la ruleta si mizezi pe un singur numar sau poate 2-3... R1 este topul moto Yamaha ce are destinatia de a bate tot si de a tine cat mai mult cu puterile ei. A fost desenata pentru a nu face aceasta firma de rusine si a reusit asta. Eu cred ca cu o cheltuiala intre 550 si 700 vei avea din nou aceasta moto pe sectorul cutie exact cum a iesit ea pe poarta fabrici. Si banutzii astia ii merita din plin, sau ai varianta cu strungarul si tziganul probabil undeva la 300 cu riscul sigur ca va trebui s-o deschizi din nou si sa platesti atunci sigur cei 700 minim. Spune-i prietenului tau ca daca vrea sa faca experimente sa nu-si mai bata capul ca le-au facut altii inainte si ti-au spus sincer ca carpeala pentru a fi inapoi pe strada e mult mai scumpa decat ORIGINALUL. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 jesus sabine, de spus tampenii nu ai spus deloc da' ai un mod de exprimare... special sa zic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 o cagiva de 125 care de ieri nu mai vrea nici o treapta peste a 2-a , e busita grav ? ia peste a 2-a doar daca ii tragi 5-6 mii de ture .. acum m-am jucat si cu reglajul de la ambreaj un pic (sufa) si vad ca pe loc , o pornesc pe liber , si cand dau in I-a , smuceste si se opreste (ca si cum n-as avea ambreaj apasat). s-a dus placa de presiune sau ceva de genu oare ? oricum in iarna asta n-o mai desfac ..pe 14 expira asigurarea ... Am uitat sa zic ca , in mod recomandat , trebuie schimbat uleiul la 500 km (huh ?!?!?! si eu mi-am pus intrebarea asta , da' probabil alea erau tehnologiile in 89 .. ca am verificat in mai multe manuale si asa este..) ultima data nu i-am pus nici uleiul din carte (i-am pus ulei pt cutie de viteze de la magazin) , si am trecut si de 1000 cu el . (m-a luat un drum de mare pe nepregatite , n-am avut timp sa schimb ..) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George_Costin Postat Septembrie 10, 2011 Share Postat Septembrie 10, 2011 o cagiva de 125 care de ieri nu mai vrea nici o treapta peste a 2-a , e busita grav ? ia peste a 2-a doar daca ii tragi 5-6 mii de ture .. acum m-am jucat si cu reglajul de la ambreaj un pic (sufa) si vad ca pe loc , o pornesc pe liber , si cand dau in I-a , smuceste si se opreste (ca si cum n-as avea ambreaj apasat). s-a dus placa de presiune sau ceva de genu oare ? oricum in iarna asta n-o mai desfac ..pe 14 expira asigurarea ... Am uitat sa zic ca , in mod recomandat , trebuie schimbat uleiul la 500 km (huh ?!?!?! si eu mi-am pus intrebarea asta , da' probabil alea erau tehnologiile in 89 .. ca am verificat in mai multe manuale si asa este..) ultima data nu i-am pus nici uleiul din carte (i-am pus ulei pt cutie de viteze de la magazin) , si am trecut si de 1000 cu el . (m-a luat un drum de mare pe nepregatite , n-am avut timp sa schimb ..) Uleiul de cutie se schimba la 5000 de km si este recomandat sa folosesti vascozitatea din manuaul motocicletei. Dar cum acea vascozitate (am si uitat care era indicele) este greu de gasit incearca sa pui una asemanatoare dar sa fie ulei de cutie. Eu de exemplu am folosit Motorex Gear oil 10W30 si a mers excelent. Uleiul e subtirel asa retin cand l-am pus (am mai citit ca merge si cu 10W40) si in nici un caz nu functioneaza cutia cum trebuie cu 75W90 (intra 800 de ml in cutie). Posibil sa ai reglajul cablului de ambreiaj prost, posibil sa fie niste rulmenti din cutie. Aici nu ma bag nu stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.