Sari la conținut

Kawasaki EN500


stoeanp
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut aveti idee de la ce am problema asta: pornesc cu treapta 1 de soc, turatia treptat scade si trebuie sa umblu la relanti pentru a ramane constanta turatia; pe urma cand se incalzeste si scot socul merge, dar cand ajung la stop si binenteles ca scade turatia, motorul moare. Imi moare si in mers pana sa opresc in franare de la 15 metri de stop si cand stau pe loc si vreau sa plec. Ca sa plec trebuie sa dau relantiul mult mai "tare", iar daca trag socul motorul este extrem de turat, binenteles. Am inteles ca "ar putea sa fie infundat jiglerul". Aveti vreo alta parere sau un sfat? Alta teorie ar fi ca in ultima vreme la Petrom ar fi o super benzina cu pamant in ea (95-u' bag), cu care am alimentat ultima oara vreo 5 litri cand intrasem pe rezerva. Acum ca sa plec din nou trebuie sa trec pe rezerva, idee venita de disperare dar care dubios de suspect funcioneaza, si sa dau relantiul mai tare cum spuneam. Ati mai patit si voi asa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, eu am patit...

1. Poti sa bagi in primul rand alta benzina, daca asta crezi tu ca e problema...

2. Apoi s-ar putea sa fie o problema de carburatie (carburatoare infundate);

3. Vezi pe la alimentare, furtunase, sa nu fie vreunul sugrumat;

4. Beculetul de neutru iti palpaie? Sau luminile? Daca da, inseamna ca senzorul de neutru nu mai face contact bine p-acolo (este pe undeva sub alternator, parca... ).

 

Asteptam specialistii sa-si dea cu parerea. ;)

 

P.S.: Noi azi ne intalnim la un cico prin Regie, poti veni sa ne explici mai pe larg simptomele. :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut aveti idee de la ce am problema asta: pornesc cu treapta 1 de soc, turatia treptat scade si trebuie sa umblu la relanti pentru a ramane constanta turatia; pe urma cand se incalzeste si scot socul merge, dar cand ajung la stop si binenteles ca scade turatia, motorul moare. Imi moare si in mers pana sa opresc in franare de la 15 metri de stop si cand stau pe loc si vreau sa plec. Ca sa plec trebuie sa dau relantiul mult mai "tare", iar daca trag socul motorul este extrem de turat, binenteles. Am inteles ca "ar putea sa fie infundat jiglerul". Aveti vreo alta parere sau un sfat? Alta teorie ar fi ca in ultima vreme la Petrom ar fi o super benzina cu pamant in ea (95-u' bag), cu care am alimentat ultima oara vreo 5 litri cand intrasem pe rezerva. Acum ca sa plec din nou trebuie sa trec pe rezerva, idee venita de disperare dar care dubios de suspect funcioneaza, si sa dau relantiul mai tare cum spuneam. Ati mai patit si voi asa ceva?

 

 

am avut aceleasi simptome si era de la o fisa care intra in bujie, nu facea contact cum trebuie, deci umbla si acolo; oricum nu e recomandabil sa apornesti fara soc, nici macar vara

Editat de Filosofull
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut aveti idee de la ce am problema asta: pornesc cu treapta 1 de soc, turatia treptat scade si trebuie sa umblu la relanti pentru a ramane constanta turatia; pe urma cand se incalzeste si scot socul merge, dar cand ajung la stop si binenteles ca scade turatia, motorul moare. Imi moare si in mers pana sa opresc in franare de la 15 metri de stop si cand stau pe loc si vreau sa plec. Ca sa plec trebuie sa dau relantiul mult mai "tare", iar daca trag socul motorul este extrem de turat, binenteles. Am inteles ca "ar putea sa fie infundat jiglerul". Aveti vreo alta parere sau un sfat? Alta teorie ar fi ca in ultima vreme la Petrom ar fi o super benzina cu pamant in ea (95-u' bag), cu care am alimentat ultima oara vreo 5 litri cand intrasem pe rezerva. Acum ca sa plec din nou trebuie sa trec pe rezerva, idee venita de disperare dar care dubios de suspect funcioneaza, si sa dau relantiul mai tare cum spuneam. Ati mai patit si voi asa ceva?

Se porneste cu socul la maxim si lasi motorul sa mearga in jur de 10 secunde asa iar apoi se da socul pe treapta intermediara si il lasi acolo 2-3 minute, indiferent de temperatura de afara. Daca faci altfel, e problema ta, nu avem ce sa-ti facem.

LA RALANTI NU SE UMBLA CU MOTORUL RECE NICIODATA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Trebuie lasat motorul sa mearga cel putin un sfert de ora, 20 de minute sa se incinga bine si abia atunci se umbla la ralanti. Nu mai umbla la el ca-l dai peste cap daca nu e motorul cald!!!!!

Daca tragi socul si e motorul EXTREM DE TURAT cum zici tu, inseamna ca pui la indoiala pe proiectantii japonezi care au gresit in proiectarea socului si il TUREAZA EXTREM. Te rog frumos sa stai 5 minute si sa te gandesti ce prostie ai spus si pe urma da-ti o pedeapsa singur.

Daca e "infundat jiglerul" cum mai zici ca "motorul e extrem de turat cu socul tras?????". Doamne....

Parerea mea este ca motorul nu are nimic, nu stii tu sa-l pornesti...

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ajuns azi acasa , super motor ,a fiert putin, poxipolul a tinut, a consumat si 8 la suta ,nu a trecut peste 140 cu pasager am mai stins si farul ca imi cam sugea ventilatorul bateria ,tacane, pacane si macane mai rau ca ... dar jos palaria avand in vedere pe ce caldura am forjat-o . M-ai spuneti-mi si mie cand mai facem un drinck-bilding .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia uite cine s-a intors din vacanta! ;)

 

8 la suta nu crezi ca-i putin cam multisor? Eu cand mergeam cu ea tot asa, nu trecea de 6.5...

Oricum astea-s motoare muncitoare!

EN500 RULZZZ ! :baldy:

 

Pai propune si tu niste zile in care sa ne vedem, cand poti. AICI: /index.php?...p;#entry2550911

Editat de Beatrice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu intelegi ceva din ce ai scris aici?? :baldy:

Nu conteaza daca eu am inteles ce am scris si cu atat mai putin se pare daca ai inteles tu! ce pot sigur sa-ti spun este ca sunt cativa care sigur au inteles si au raspuns fara figuri de forum.

 

am avut aceleasi simptome si era de la o fisa care intra in bujie, nu facea contact cum trebuie, deci umbla si acolo; oricum nu e recomandabil sa apornesti fara soc, nici macar vara

nici nu am incercat sa pornesc fara soc, problema era ca nu pornea nici cu socul tras, abia dupa ce umblam la relanti pornea, doar daca ii dadeam mai mult gaz.

 

Se porneste cu socul la maxim si lasi motorul sa mearga in jur de 10 secunde asa iar apoi se da socul pe treapta intermediara si il lasi acolo 2-3 minute, indiferent de temperatura de afara. Daca faci altfel, e problema ta, nu avem ce sa-ti facem.

LA RALANTI NU SE UMBLA CU MOTORUL RECE NICIODATA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Trebuie lasat motorul sa mearga cel putin un sfert de ora, 20 de minute sa se incinga bine si abia atunci se umbla la ralanti. Nu mai umbla la el ca-l dai peste cap daca nu e motorul cald!!!!!

Daca tragi socul si e motorul EXTREM DE TURAT cum zici tu, inseamna ca pui la indoiala pe proiectantii japonezi care au gresit in proiectarea socului si il TUREAZA EXTREM. Te rog frumos sa stai 5 minute si sa te gandesti ce prostie ai spus si pe urma da-ti o pedeapsa singur.

Daca e "infundat jiglerul" cum mai zici ca "motorul e extrem de turat cu socul tras?????". Doamne....

Parerea mea este ca motorul nu are nimic, nu stii tu sa-l pornesti...

Alexe, prietene, exagerezi! Nu e cazul sa ma inveti cum sa-mi pornesc motorul. Daca trag socul si e motorul EXTREM DE TURAT inseamna ca nu pornea altfel, nu ca ma indoiesc de proiectantii japonezi. Una peste alta problema s-a rezolvat odata ce am facut plinul de la MOL si nu de la infectii de la PETROM. din cauza benzinei imputite de la ei am presupus ca se infundase jiglerul.

 

Abia acum am vazut ca v-ati intalnit ieri, imi pare rau ca IAR am ratat o intalnire cu voi. Daca va mai vedeti spuneti-mi si mie!;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici nu am incercat sa pornesc fara soc, problema era ca nu pornea nici cu socul tras, abia dupa ce umblam la relanti pornea, doar daca ii dadeam mai mult gaz.

 

Alexe, prietene, exagerezi! Nu e cazul sa ma inveti cum sa-mi pornesc motorul. Daca trag socul si e motorul EXTREM DE TURAT inseamna ca nu pornea altfel, nu ca ma indoiesc de proiectantii japonezi. Una peste alta problema s-a rezolvat odata ce am facut plinul de la MOL si nu de la infectii de la PETROM. din cauza benzinei imputite de la ei am presupus ca se infundase jiglerul.

 

Abia acum am vazut ca v-ati intalnit ieri, imi pare rau ca IAR am ratat o intalnire cu voi. Daca va mai vedeti spuneti-mi si mie!:baldy:

 

Ti-am spus ca problema nu era la motor, nu m-ai crezut...

Apropo de infectii de la Petrom, io bag de la ei destul de des ca sunt mai ieftini si nu am avut probleme NICIODATA (in 4 ani).Ori esti tu mai ghinionist, ori ai uitat sa bagi benzina cata trebe in rezervor. Totusi, daca mergi cu motorul pe REZERVA nu te astepta sa mearga bine, mai trage si aer din cand in cand si se mai inneaca.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1CFOR, baietii sunt mai incisivi nitelus, dar sunt niste oameni minunati amandoi, si nu spun cu rautate ceea ce spun.

Oricum, pe Alex l-ai cunoscut. Poate il vei cunoste si pe Tiranspider, la un moment dat, ca sa te convingi. ;)

 

P.S.: Bre Spidere, poate ne zici si noua cand esti prin Bucuresti, sa iesim la un cico!

Sau vii "andăcavăr"? :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-am spus ca problema nu era la motor, nu m-ai crezut...

Apropo de infectii de la Petrom, io bag de la ei destul de des ca sunt mai ieftini si nu am avut probleme NICIODATA (in 4 ani).Ori esti tu mai ghinionist, ori ai uitat sa bagi benzina cata trebe in rezervor. Totusi, daca mergi cu motorul pe REZERVA nu te astepta sa mearga bine, mai trage si aer din cand in cand si se mai inneaca.

Bafta!

lasa bre expertu' in pace

 

ieteteee te gasisi tu sa il inveti ce , cum , cat si de unde sa alimenteze :baldy:

Mesaj completat

P.S.: Bre Spidere, poate ne zici si noua cand esti prin Bucuresti, sa iesim la un cico!

Sau vii "andăcavăr"? ;)

pai ... cat de curand , ne vedem sigur la un cico

Editat de tiranspider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu bag de la petrom fara probleme; verifica totusi si contactele la bujie, inclusiv acolo in pipa; chestiile astea fac probleme, isi revin si tot asa.

 

La intalnire cum a fost? ati stabilit ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca iar s-au sters posturi de pe topic. :baldy:

 

La intalnire nu am apucat sa stabilim nimic, va ramane pentru data viitoare (cand, poate vom fi aproape toti). ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata? Altceva? Care o sa fie urmatoarea achizitie?

 

 

Visele sunt mari...acum sa vad ce imi permite bugetul. Oricum ceva din care am sa pot face un bobber mic si nervos. Visez la un Harley second...adus din SUA, dar cine stie....

Mesaj completat

Vreau sa imi fac ceva de genu asta:

post-41040-1281688048_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Visele sunt mari...acum sa vad ce imi permite bugetul. Oricum ceva din care am sa pot face un bobber mic si nervos. Visez la un Harley second...adus din SUA, dar cine stie....

Mesaj completat

Vreau sa imi fac ceva de genu asta:

 

excelent bebberasu ala.

un sportster 88-89 in EU il iei la vre-o 3000€....nu merita adus din SUA decit daca il iei pe gratis.

mai bagi vre-o 2000€ maxim in el si e gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Am o problema destul de nasoala la motor si as vrea sa dezbatem posibilele defectiuni. Problema este urmatoarea: la viteza de 60 km/h sau in jurul acesteia motocicleta intra intr-un voblaj usor, care se amplifica daca merg cu o singura mana pe ghidon. Trebuie sa va spun ca roata fata am echilibrat-o cu plumbi pe spite, in urma cu doua saptamani si nici dupa aceasta lucrare voblajul nu a disparut.

Io banuiesc urmatoarele probleme:

- rulmentii din jug?(nu stiu sigur care dintre ei, dar cert este ca am un zgomot in ghidon cateodata, ca si un zornait)

- rulmentii de la roata fata?

Care stie cam pe unde ar fi localizata defectiunea, are o bere de la mine! :baldy:

Numai bine, sa fiti sanatosi si frumosi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Am o problema destul de nasoala la motor si as vrea sa dezbatem posibilele defectiuni. Problema este urmatoarea: la viteza de 60 km/h sau in jurul acesteia motocicleta intra intr-un voblaj usor, care se amplifica daca merg cu o singura mana pe ghidon. Trebuie sa va spun ca roata fata am echilibrat-o cu plumbi pe spite, in urma cu doua saptamani si nici dupa aceasta lucrare voblajul nu a disparut.

Io banuiesc urmatoarele probleme:

- rulmentii din jug?(nu stiu sigur care dintre ei, dar cert este ca am un zgomot in ghidon cateodata, ca si un zornait)

- rulmentii de la roata fata?

Care stie cam pe unde ar fi localizata defectiunea, are o bere de la mine! :baldy:

Numai bine, sa fiti sanatosi si frumosi!

 

 

o verificare la ce spui tu ar presupune sa o urcam pe ceva ca sa stea cu roata fata in aer, apoi miscat de ghidon sa vedem daca are joc, zgomote etc; cu alte cuvinte eugen scrie pe tine ;) si eu o sa apelez la el pt schimbat carbuni electromotor, cum am vb deja la tel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Am o problema destul de nasoala la motor si as vrea sa dezbatem posibilele defectiuni. Problema este urmatoarea: la viteza de 60 km/h sau in jurul acesteia motocicleta intra intr-un voblaj usor, care se amplifica daca merg cu o singura mana pe ghidon. Trebuie sa va spun ca roata fata am echilibrat-o cu plumbi pe spite, in urma cu doua saptamani si nici dupa aceasta lucrare voblajul nu a disparut.

Io banuiesc urmatoarele probleme:

- rulmentii din jug?(nu stiu sigur care dintre ei, dar cert este ca am un zgomot in ghidon cateodata, ca si un zornait)

- rulmentii de la roata fata?

Care stie cam pe unde ar fi localizata defectiunea, are o bere de la mine! :baldy:

Numai bine, sa fiti sanatosi si frumosi!

sal

rulmenti roata fata

 

 

 

am patit identic idem si la fel. schimbat rulmenti .... adio probleme ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spidere, ai doua beri de la mine daca e de acolo!

Sper sa fie cum zici tu, oricum aveam de gand sa-i schimb, dar am zis sa mai astept ca deh, "las-o bah ca merge asa".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alex ... presupunand/sperand ca roata de EN 500 are aceeasi rulmenti ca si roata de la ltd ul meu sa imi spui si mie te rog ce rulmenti ti-ai luat , ce bani ai dat pe ei si cam cat de greu sunt de schimbat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se vinde Kawasaki EN an de fabricatie 1997, 25000 de km. Kit de lant schimbat, bateria nou nouta, cauciuc spate nou. Necesita schimbat cauciucul fata.

Motorul merge impecabil, accept orice test.

 

Pret - 2500 euro

Relatii - 0724510861.

 

Stima.

UP!!!

2300 - negociabil.

 

...poate cineva cunoaste pe cineva si face o recomandare ^_^

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...