ionas_gpz Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 Cei cu aprinderea , e de vanzare? Pret.DA,scrie in anunt: Stare perfecta,ambele. Se potriveste la modelele pana in 94. Pret 150euro Am si piese din motorul de gpz 500.Orice piesa se vinde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kostinesku Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 salutare, aveti idee ce model de parbriz de potriveste la un EN500C? (suficient de inalt, pentru cruise) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 Cam orice parbriz cu prindere pe ghidon si care are mai mult de 45 cm peste far.Astea,gen universal de chopper.Asa ceva am pus pe-un "C",al unui prieten. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 Salut, caut pt un EN 500A din 94 cititorii,senzorii de aprindere. As avea nevoie si de CDI. Intrun post cu vreo doua pagini inainte explicam ce are motorisca,am primit raspuns ca ar fi cititorii de pe volanta.Mai pun o intrebare, daca un motor dupa o perioada de vreo 5 km ramane intrun piston,iar dupa aia cade si al doilea,ar putea fi senzorii?, sau ar putea fi CDIul ? Care ar putea fi explicatia? A dat RA peste noi si eu nu am reusit sa fac macar 10 metri. Oricum am nevoie de piese dar care din ele. Multumesc anticipat . Numa bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionas_gpz Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Salut, caut pt un EN 500A din 94 cititorii,senzorii de aprindere. As avea nevoie si de CDI. Intrun post cu vreo doua pagini inainte explicam ce are motorisca,am primit raspuns ca ar fi cititorii de pe volanta.Mai pun o intrebare, daca un motor dupa o perioada de vreo 5 km ramane intrun piston,iar dupa aia cade si al doilea,ar putea fi senzorii?, sau ar putea fi CDIul ? Care ar putea fi explicatia? A dat RA peste noi si eu nu am reusit sa fac macar 10 metri. Oricum am nevoie de piese dar care din ele. Multumesc anticipat . Numa bine.am eu piesele de care ai nevoie. contacteaza-ma pe privat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 Oooo ghiocelule ce bine ai venit! Noi am scos iepele deja la o tura destul de mare(300 km). Hai ca mai vedem pe unde mergem. Bai a venit iprimavara. Nu ne vedem si noi la una mica? Nu are treaba CDI.ul. Masoara compresia prima data si dupa aia mai vedem. Salut, caut pt un EN 500A din 94 cititorii,senzorii de aprindere. As avea nevoie si de CDI. Intrun post cu vreo doua pagini inainte explicam ce are motorisca,am primit raspuns ca ar fi cititorii de pe volanta.Mai pun o intrebare, daca un motor dupa o perioada de vreo 5 km ramane intrun piston,iar dupa aia cade si al doilea,ar putea fi senzorii?, sau ar putea fi CDIul ? Care ar putea fi explicatia? A dat RA peste noi si eu nu am reusit sa fac macar 10 metri. Oricum am nevoie de piese dar care din ele. Multumesc anticipat . Numa bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 Oooo ghiocelule ce bine ai venit! Noi am scos iepele deja la o tura destul de mare(300 km). Hai ca mai vedem pe unde mergem. Nu are treaba CDI.ul. Masoara compresia prima data si dupa aia mai vedem. Poate ai dreptate,insa nu vad nici o relatie intre compresie si lipsa efectiv a scanteii pe bujie. Poate ar trebui sa spun ca dupa ce se raceste putin(5-8 min) porneste din nou.Eu ma gandeam ca incalzinduse, bobinajul de la cei doi senzori,dau la masa. Acelasi lucru ar putea sa-l faca si CDI-ul,adica vreo dioda sau condensator lucreaza numai la temperaturi joase din cauza uzurii, iar cand se incalzesc rup circuitul curentului. Explica-mi tu cum o presiune sa zicem de 9-10 bari ar putea influenta scanteia pe bujii. Numa bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 Lipsa efectiva a scanteii e indiciu clar de problema in sistemul de aprindere, dar numai daca motorul se roteste la turatia minima de lucru a CDI-ului.Primul lucru pe care tre sa-l faci dupa ce te-ai asigurat ca ai compresia necesara este sa verifici rezistentele circuitelor, cu ohmetrul, tot la cald (dupa ce ai masurat compresia). Pick-up -urile care iti dau momentul aprinderii, bobinele de inductie, circuitul electric, trebuiesc masurate si comparate cu datele din manualul de service. Compresia poate sa "stinga" o scanteiei slaba, drept pentru care si scanteia trebuie masurata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
papas Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 Senzorii sunt niste mici bobine prin dreputul carora trece un mic magnet, (tine loc de platina) e greu de crezut ca acestia ar putea fi defecti, in schimb, CDI-ul, fiind tranzistorizat si avand multi CONDENSATORI ELECTROLITICI, unii s-ar putea sa nu mai functioneze la anumite tensiuni si/ sau temperaturi. Daca dupa putini Km se intreupe aprinderea, verifica CDI-ul (daca pleaca tensiune spre bobinele de inductie), impuls alternativ aprox. 12 volti, daca pleaca, verifica bobinele de inductie, daca nu, CDI-ul are probleme. Fiind tranzistorizat. De multe ori cedeaza CONDENSATORII ELECTROLITICI. Vizual ii vezi ca sunt umflati, in partea de deasupra. Practic trebuie schimbati toti. A, era sa uit, sa stii ca si bujiile la o anumita temperatura iti pot face necazuri. Niciodata un motor care pleaca normal nu cedeaza din cauza compresiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 Nciodata sa nu spui niciodata! LTD cu motor de EN 500 pornit dimineata si dupa 5 minute de mers moare si nu mai porneste. Verdict compresie varza...refacut set motor. EN 500 al meu pornit normal si dupa o orade mers prin oras il opresc sa cumpar ceva si nu mai porneste.Verdict compresie varza...refacut scaune supape si tot taamul. Deci compresia te poate lasa cand vrea ea nu cand vrei tu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 Mi-am schimbat nr de tel pt cei care nu stiu: 0729.376.147 In caz ca e vorba de o bere ceva.... Alex n-am uitat ca tre sa-ti dau banii pe filtrul ala de ulei. M-am intalnit din intamplare la teatru cu tipul ala cu EN model C pe care l-am ajutat noi sub pod Grant; cica nu mai are motorul dar o sa intre pe aici sa dea un semn, sa ne vedem si cu el. Am uitat cum il cheama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Salut, Din cind in cind mai bag un ochi pe piata de aici sa vad ce oferte mai sint la motoarele noastre.. Mai uit si azi asa din plictis si curiozitate si ce imi e dat sa vad? De ce ai pune dubla suspensie pe spate... Beats me. Chestia ca vospesti taburul pe spate si discul pe fata intr-un fel de auriu cacaniu asta e ok. Pura stupiditate. Faza simpatica e asta numesc astia aici "custom chopper".... Si baga si un pret pe masura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark1tdr Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 salut. mergeam zilele trecute cu al meu en si vad ca nu imi indica km/h. daca tot eram in oras am si tras la un nene mecanic si concluzia evidenta: s-a rupt cablul de kilometraj. intrebare: de unde cumpar altul? este standard de en sau se potriveste si de la alte motoare? aprox cum se inlocuieste, desi sunt putin cam paralel cu mecanica as vrea sa incep sa mi le repar si singur. multumesc si asfalt uscat, oameni buni si caldura afara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sagrath Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Salut. Eu lucrez cu un tip din Reghin. Vezi aici: http://www.facebook.com/pages/Piese-si-consumabile-moto-auto/315803148537710?fref=ts Da-i un telefon si intreaba-l. Numa' bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 salut. mergeam zilele trecute cu al meu en si vad ca nu imi indica km/h. daca tot eram in oras am si tras la un nene mecanic si concluzia evidenta: s-a rupt cablul de kilometraj. intrebare: de unde cumpar altul? este standard de en sau se potriveste si de la alte motoare? aprox cum se inlocuieste, desi sunt putin cam paralel cu mecanica as vrea sa incep sa mi le repar si singur. multumesc si asfalt uscat, oameni buni si caldura afara am eu de gpz 500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 salut. mergeam zilele trecute cu al meu en si vad ca nu imi indica km/h. daca tot eram in oras am si tras la un nene mecanic si concluzia evidenta: s-a rupt cablul de kilometraj. intrebare: de unde cumpar altul? este standard de en sau se potriveste si de la alte motoare? aprox cum se inlocuieste, desi sunt putin cam paralel cu mecanica as vrea sa incep sa mi le repar si singur. multumesc si asfalt uscat, oameni buni si caldura afara Cablul ala se schimba f usor, prin infiletare la ambele capete, trebuie doar sa ai grija sa il bagi exact pe urmele celui vechi, sa nu se frece sau sa te incurce cand misti ghidonul. Ia-ti unul exact pt mobra ta, pt ca dimensiunile difera, de ex cel de GPZ sigur e prea scurt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sagrath Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Sa ne spui rogu-te cat te-a costat. Eu am rupt de vreun an cablul de la turometru. Inca nu m-am interesat sa iau altul nou. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark1tdr Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Sa ne spui rogu-te cat te-a costat. Eu am rupt de vreun an cablul de la turometru. Inca nu m-am interesat sa iau altul nou. Mersi. am vorbit cu tipul din reghin si azi il trimite spre mine. pretul e de 45 lei+transportul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Nu mai stiu de unde am luat cablul, vezi pe forum la sectiunea cu vanzari, sunt firme care aduc. E in jur de 50 lei. Si eu am mers vreo 2000km fara cablu, s-a desfacut de jos si vazand eu in mers ca nu se mai misca kilometrajul, am zis ca s-a rupt. Dupa 50 km cand am oprit era prea tarziu pt ca s-a frect de asfalt si s-a tocit, nu mai putea fi insurubat la loc. Deci atentie sa strangeti bine la capete si sa verificati din cand in cand, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark1tdr Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Nu mai stiu de unde am luat cablul, vezi pe forum la sectiunea cu vanzari, sunt firme care aduc. E in jur de 50 lei. Si eu am mers vreo 2000km fara cablu, s-a desfacut de jos si vazand eu in mers ca nu se mai misca kilometrajul, am zis ca s-a rupt. Dupa 50 km cand am oprit era prea tarziu pt ca s-a frect de asfalt si s-a tocit, nu mai putea fi insurubat la loc. Deci atentie sa strangeti bine la capete si sa verificati din cand in cand, eu nu pot merge fara cablu de km. ma enerveaza la culme cand merg si nu stiu cu ce viteza circul, eu sunt tot cu ochii pe viteza, pana strang experienta necesara sa imi dau seama din mers cu ce viteza ma deplasez, fara ceas . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sagrath Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 (editat) am vorbit cu tipul din reghin si azi il trimite spre mine. pretul e de 45 lei+transportul. Nu e mult. O sa vad si eu. Sper numai sa fie si pentru EN450... Serbus. Ieri impreuna cu un amic am reparar filetul busonului de la baia de ulei. Am folosit un kit de reparatie pentru filete. In poza sunt descrisi pasii ce trebuie urmati. Noul filet tine mai bine decat cel vechi. Editat Martie 20, 2013 de sagrath Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Mi-am schimbat nr de tel pt cei care nu stiu: 0729.376.147 In caz ca e vorba de o bere ceva.... Alex n-am uitat ca tre sa-ti dau banii pe filtrul ala de ulei. M-am intalnit din intamplare la teatru cu tipul ala cu EN model C pe care l-am ajutat noi sub pod Grant; cica nu mai are motorul dar o sa intre pe aici sa dea un semn, sa ne vedem si cu el. Am uitat cum il cheama. Pt cei care nu stiu... Bine ca ne-ai anuntat si pe noi... Tipu' ala nu zicea ca si-a vandut motoru' ca sa plece printr-o tara straineza, gen? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Pt cei care nu stiu... Bine ca ne-ai anuntat si pe noi... Tipu' ala nu zicea ca si-a vandut motoru' ca sa plece printr-o tara straineza, gen? Piticule eu am trimis mesaj la toata agenda dar mi-au mai spus cativa ca nu au primit nimic, nu stiu ce s-a intamplat. Cu tipul ala nu am apucat sa vb prea mult, nici macar nu l-am recunoscut, noroc ca a venit el la mine. Mi-a spus ca nu mai are motorul, l-a vandut. Sper sa intre si sa dea un semn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 (editat) salut, iar vin cu o intrebare. Ma bate gindul sa fac ceva pt motorasul meu si innainte de a comite crima as vrea sa va intreb de un sfat. Treaba care vreau sa o fac e sa schimb pinionul ( daca asa se zice) de pe spate. Nu numai sa-l schimb ci sa-l schimb cu unul cu un dinte sau max doi mai putini. A facut un amic de-al meu exact aceeas treaba la motorul lui ( complet alt motor) si mi-a zis ca a cistigat un pic de putere. Nu ma refer la CP ci la o cursa mai lunga a vitezelor. Ex dat de el: innainte de modificare schimba a 5a deja pe la 90 acum ajunge lejer la 100 intra 4a. A facut cineva chestia asta? pareri pro/contra? daca schimb pinionul tre sa mai schimb si altceva ( amicul meu si-a schimbat si cdi-ul) Ms anticipat. Editat Martie 21, 2013 de reverend Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sagrath Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 Serbus. Nu recomand scaderea numarului pinioanelor. Desi vei castiga la accelerare, gandeste-te la uzura suplimentara a lantului si pinioanelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.