reverend Postat Iulie 9, 2015 Share Postat Iulie 9, 2015 Dai o cheie de 37, cred, vezi daca nu ai joc in jug, sau chiar daca nu se observa jocul, pune cheia pe piulita jugului. Verifica si starea rotii fata, ax, piulita, sau chiar jocul telescoapelor. ms. am sa-idau o cheie de 37 (marimea conteaza tot timpul) sa vad daca se opreste de tremurat baba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 ms. am sa-idau o cheie de 37 (marimea conteaza tot timpul) sa vad daca se opreste de tremurat baba...37 ,o dimensiune orientativa, si cum sa nu tremure baba, daca-i calarita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 Ross e foarte posibil sa nu fie nici o diferenta de constructie intre ele ( CCT de ER5 si GPZ) dar cred ca ar fi indicat sa cercetezi site-urile dinafara pentru informatii. Eu unul de fiecare data cand am cautat piesa SH am cutat sa fie de LTD/EN/GPZ/KLE si am evitat ER5 ul pentru ca nu eram sigur ca se potrivesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ross Postat Iulie 11, 2015 Share Postat Iulie 11, 2015 Am gasit afara informatia. Au montat fix modelul de er5 / vulcan 500. L-am luat deja, saptamana viitoare intra in operatie. Mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Iulie 13, 2015 Share Postat Iulie 13, 2015 Ma bucur pentru tine ... spor la treaba. Daca esti atent va fi usor. O sa iti vina si mai usor daca dai protectiile laterale din plastic si protectia radiatorului dar sa nu demontezi radiatorul ca muncesti aiurea degeaba . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ross Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 Ce liniste e pe aici... Am montat intinzatorul de care ziceam si s-a schimbat instant mersul motorului. Au fugit tacanitii din motor. Inainte se auzea motorul peste tobe, acum se aud tobele peste motor. Se mai aude ceva dar cred ca e de sus, tre sa fac reglajul. Pace voua cititorilor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VULCANOSU Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 INTALNIREA POSESORILOR DE KAWASAKI VULCAN https://www.facebook.com/photo.php?fbid=520694954746728&set=gm.908655685867871&type=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enzime4u Postat Iulie 30, 2015 Share Postat Iulie 30, 2015 Caut un robinet pentru benzina pt un Kawasaki en500 A !!! vreo idee cineva? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 Ce sa intamplat cu al tau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enzime4u Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 cred ca are buba si nu mai avem debit constant de benzina.... dar nu-s 100% sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat August 3, 2015 Share Postat August 3, 2015 Il poti desface intai si sa vezi cum stai cu garniturile . Alea se gasesc si ca set de schimb si sunt usor de montat. » Post actualizat in 03 Aug 2015 19:38Totusi cel mai probabil ti s-au infundat si sitele din rezervor. Ies odata cu robinetul si le poti curata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 Daca tot umbli la robinet , si sigur ai verificat furtunul de vacuum sa fie etans , cand il desfaci ,vezi ca in spatele membranei este o gaurica longitudinala de 0,5 sau 1mm , desfundo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 poze cu al meu. Il scot la vinzare, de assta am si facut pozele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat August 10, 2015 Share Postat August 10, 2015 O sa-ti fie dor de el , nu trce usor , unde-l vinzi , acolo sau aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat August 10, 2015 Share Postat August 10, 2015 O sa-ti fie dor de el , nu trce usor , unde-l vinzi , acolo sau aici. Stiu, dar ori ma bag la VN750 ori la un CBX750 pe care il tai. As vrea doar un pic mai multa putere. Aici il vind Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sabin_gabriel Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 Buna ziua. Sunt proaspatul posesor al unui EN 500 din 92'. Toate bune si frumoase....singura problema care am cu el ar fi gumele. Sunt in stare foarte buna. DOT de 2014, au minim 90% carne pe ele,dar la franare pe praf,pietris,sau pur si simplu putina mizerie pe carosabil mi se pare ca patineaza prea usor si nu ar fi cazul,luand in calcul ca franarea este una foarte fina, fara bruscari. Ce cauciucuri mi-ati recomanda pentru drumuri mai proaste,de fapt pentru drumuri foarte proaste, strazi decopertate, neasfaltate. Din pacate traseul zilnic pe care il voi parcurge contine cam 75% sosea praf. Astept o parere...link ceva.Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 Salut, Nu cred ca ai probleme prea mari cu gumele. Si al meu patineaza de zici ca-i mos craciun pe ghetus. La piatra sau praf nu ai ce face. In primul rind, pe spate ai tambur la frina,nu disc. Avantaj e ca nu iti blocheaza roata, dar patinezi. Asa am facu si eu buf-ul. 40km/h. Piatra cu nisip ( de la un camion) pe drum, in curba am patinat si dus am fost. Vulcanul de 500 e un motor f fain si ok, dar daca e de mers pe macadam, parca un bmw gs e mai ok. Lasand gluma la o parte, singurul lucru pe care il poti face e de mers cit mai prudent. Norocul cu al nostru e ca sint joase si in caz de ceva mai pui un picior jos pt echilibru. Bafta mare si mergi cu grija Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sabin_gabriel Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 Presupun ca va trebui sa ma obisnuiesc. Oricum sunt incepator si am un stil de condus mai batranesc. Ideea este ca nu prea folosesc frana spate, cam 90% folosesc fata si sunt foarte atent sa nu bruschez, mai ales ca sunt incepator si chiar nu-mi permit sa fac fac "figuri", incerc sa conduc cat mai preventiv posibil si sa anticipez ce se va intampla in trafic...presupun ca am procedat corect asteptand 10 ani sa dau cat A, experienta zilnica in trafic cu masina conteaza ENORM. Per total EN-ul mi se pare un motor ok pentru un incepator care nu este atras de SS-uri,naked,etc. Un inconvenient la scroafa mea mi se pare ghidonul(original), care ma obliga sa-mi bag coatele in burta cand fac manevre la viteze mici. Ma gandeam la un dragbar , dar nu as vrea sa-i stric aspectul si nu stiu cum i-ar sta impreuna cu parbrizul. Daca folosesc inaltatoare ma ajuta? Mentionez ca am 1.84, comenzi avansate are deja. Dansa este inculpata, are nevoie de ceva atentie pe la vopsea,inox,metal, in rest merge struna. Inca nu am apucat sa-i fac poze noi asa ca pun una ce apartine persoanei care mi-a vandut-o. Azi sau maine primeste numere noi. Nu stiu daca mai sunt posesori de EN-uri in braila, sincer nu prea am vazut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat August 19, 2015 Share Postat August 19, 2015 Presupun ca va trebui sa ma obisnuiesc. Oricum sunt incepator si am un stil de condus mai batranesc. Ideea este ca nu prea folosesc frana spate, cam 90% folosesc fata si sunt foarte atent sa nu bruschez, mai ales ca sunt incepator si chiar nu-mi permit sa fac fac "figuri", incerc sa conduc cat mai preventiv posibil si sa anticipez ce se va intampla in trafic...presupun ca am procedat corect asteptand 10 ani sa dau cat A, experienta zilnica in trafic cu masina conteaza ENORM. Per total EN-ul mi se pare un motor ok pentru un incepator care nu este atras de SS-uri,naked,etc. Un inconvenient la scroafa mea mi se pare ghidonul(original), care ma obliga sa-mi bag coatele in burta cand fac manevre la viteze mici. Ma gandeam la un dragbar , dar nu as vrea sa-i stric aspectul si nu stiu cum i-ar sta impreuna cu parbrizul. Daca folosesc inaltatoare ma ajuta? Mentionez ca am 1.84, comenzi avansate are deja. Dansa este inculpata, are nevoie de ceva atentie pe la vopsea,inox,metal, in rest merge struna. Inca nu am apucat sa-i fac poze noi asa ca pun una ce apartine persoanei care mi-a vandut-o. Azi sau maine primeste numere noi. Nu stiu daca mai sunt posesori de EN-uri in braila, sincer nu prea am vazut. Faina tare jucaria. Mai ales ca esti pe curea si roti turnate. Nu sint eu mare veteran in ale motoarelor, dar in materie de frina... tot timpul calc spatele innainte de a stringe fata. Asa am citit, asa mi s-a explicat, asa fac. Faza cu spatele, daca te inveti cu el e ca te ajuta in curbe. Daca te-ai bagat prea tare in curba, si stringi fata, faci poc. Cu spatele mai redresezi. EN-ul e f f ok pentru incepatori, si chiar si mai incolo. E destul de sportiva,fara sa fie Busa, e destul de joasa si are si un look fain. Despre ghidon, nu stiu ce sa-ti zic. Nu am inaltimea ta. Eu mi-am turnat ape-urile doar pt look. Nici vorba de comoditate. Bafta si drum bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sabin_gabriel Postat August 19, 2015 Share Postat August 19, 2015 Am mult de invatat in privința franarii. Pe curbe da folosesc spatele. Chiar iti admiram stopul si tot incerc sa il gasesc pentru cumpărare. De pe ce site ai facut achiziția? Si faina tare jucăria ta, ce ai in plan next? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat August 19, 2015 Share Postat August 19, 2015 Buna ziua. Sunt proaspatul posesor al unui EN 500 din 92'. Toate bune si frumoase....singura problema care am cu el ar fi gumele. Sunt in stare foarte buna. DOT de 2014, au minim 90% carne pe ele,dar la franare pe praf,pietris,sau pur si simplu putina mizerie pe carosabil mi se pare ca patineaza prea usor si nu ar fi cazul,luand in calcul ca franarea este una foarte fina, fara bruscari. Ce cauciucuri mi-ati recomanda pentru drumuri mai proaste,de fapt pentru drumuri foarte proaste, strazi decopertate, neasfaltate. Din pacate traseul zilnic pe care il voi parcurge contine cam 75% sosea praf. Astept o parere...link ceva.Va multumesc Salut , bine ai venit printer noi , ai facut o alegere buna privind motocicleta insa pt drumurile de care spui ti-ar fi trebuit o Africa twin sau transalp, dar nui bai. Eu am 1.85 si ma impac foarte bine cu comenzi si ghidon originale. Incearca sa lasi mai moi cauciucurile pt a avea o suprafata de contact mai mare cu asfaltul, iar ghidonul dal mai in fata, paramise cele din '92 au ghidon de 22 si mai inghesuite , ca la Virago , al meu e un Vulcan din 94 cu ghidon de 27 si deschidere de 80 si ceva. Pana la noi comentarii , astept poze. Deci gumele nu au nimic ci tre sa lucrezi cu amandoua franele odata , nu si in curbe , inaintea lor. Vezi cum reglezi si amortizoarele , conteaza. » Post actualizat in 19 Aug 2015 05:51 Stiu, dar ori ma bag la VN750 ori la un CBX750 pe care il tai. As vrea doar un pic mai multa putere. Aici il vind Cred ca 750-ul e mai bun , motor in V , un singur carburetor paramise, cardan , mai sprinten decat 800tele , si ramai chopperist. CBX-ul tre sal faci bobber , sii mai greu cu intretinutul. Orice vei allege sa fie pe gustul tau nu al comentatorilor , bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sabin_gabriel Postat August 19, 2015 Share Postat August 19, 2015 Salut , bine ai venit printer noi , ai facut o alegere buna privind motocicleta insa pt drumurile de care spui ti-ar fi trebuit o Africa twin sau transalp, dar nui bai. Eu am 1.85 si ma impac foarte bine cu comenzi si ghidon originale. Incearca sa lasi mai moi cauciucurile pt a avea o suprafata de contact mai mare cu asfaltul, iar ghidonul dal mai in fata, paramise cele din '92 au ghidon de 22 si mai inghesuite , ca la Virago , al meu e un Vulcan din 94 cu ghidon de 27 si deschidere de 80 si ceva. Pana la noi comentarii , astept poze. Deci gumele nu au nimic ci tre sa lucrezi cu amandoua franele odata , nu si in curbe , inaintea lor. Vezi cum reglezi si amortizoarele , conteaza. Multumesc pentru sfaturi. Ar fi fost mai bun un enduro touring dar nu ma vad pe altceva decat pe un chopper. O sa incerc sa ma joc cu unghiul ghidonului. In privinta amortizoarelor chiar nu am idee cum sa le reglez. Am 96 de kg... Si voi merge cu pasagera de 51kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat August 19, 2015 Share Postat August 19, 2015 Din experienta mea legat de franare: cu fata când ai aderenta nu prea tine, e un singur disc, când nu ai aderenta patineaza f usor (greutate pe spate). Cu spatele risti sa blochezi f usor, indiferent de aderenta, si mai ales pe ploaie!!! pt ca frana pe tambur e bruta. Solutia: incepi frânarea cu spatele fara a trage ambreiajul si in max o secunda aplici gradual si fata. Asa nu blochezi spatele si ai timp sa incarci fata. Când ajungi la viteza mica tragi si ambreiajul si bagi inferioarele de cuviinta. Pt eficienta maxima incepi frânarea cu o inferioara si apoi aplici schema de mai sus. la viteze mici pe praf ca sa nu fuga fata pui si spatele usor, cu ambreiajul tras, normal, si opresti sprijinind motorul doar pe piciorul stang. In curba decelerezi usor si apesi gradual spatele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat August 19, 2015 Share Postat August 19, 2015 Am Chiar iti admiram stopul si tot incerc sa il gasesc pentru cumpărare. De pe ce site ai facut achiziția? Si faina tare jucăria ta, ce ai in plan next? Daca la stop te referi la capul de mort... nu ai cum sa-l gasesti pe nici un site. Acel cap de mort e defapt o pusculita care am gasit-o la creo 5 euro pe undeva in Viena. Prin partea de sus pe unde intra lanturile, e gaura pentru bagat monedele, iar in "git" e o gaura mai mare ( initital cu un capac )pentru scos monedele. Am dat 2 gaurele in ochi ca sa trag firele de la led-uri ( pe alea am dat cam 3 euro intr-un magazin cu leduri) am lipit ledurile cu o pasta epoxy si gata. Ms de complimente in legatura cu Shaka mea. Fiind prima mea dragoste am bagat in ea tot ce-i mai bun.... Acu e la vinzare. Ce am in plan... citeste conversatia mea cu Old John ;-) Bafta » Post actualizat in 19 Aug 2015 15:50 » Post actualizat in 19 Aug 2015 05:51 Cred ca 750-ul e mai bun , motor in V , un singur carburetor paramise, cardan , mai sprinten decat 800tele , si ramai chopperist. CBX-ul tre sal faci bobber , sii mai greu cu intretinutul. Orice vei allege sa fie pe gustul tau nu al comentatorilor , bafta. Salut, ai dreptate cu vulcan vs cbx. Nici eu nu stiu ce vreau. Faza e ca aici, e versiunea de cbx750p. E o versiune mai speciala avind in vedere ca e motocicleta oficiala a politiei, ( acu recent eu trecut pe vfr800). Deci tot cu cardan, dublu disc pe fata si tambur pe spate. Si totusi 4 in linie bate cam oricind un V. Si "honda e honda".. Lasind gluma la o parte, faza e ca nici eu nu stiu ce vreau.. In afara de un pic mai multa putere decit en-ul meu.. Eu clararesc mult mobra pe aici ( nu am sezoane ) si merg si distante mari. Daca bati 5-600km pe zi, pe autostrada parca nu iti convine sa fii cam la max rpm doar la 110--115km/h. Un pic mai mult umpf parca nu ar strica. VN-ul e fain ca deja are baza de chopper. cbx-ul are potential. Acu daca stau si ma gindesc bine, nici nu stiu sigur daca maai merg pe idee de chopper.Din cbx as face o strut-camila. Ma bate gindul la ceva gen Mad Max in combinatie cu motociclete de armata. Un fel de post apocaliptic-survival-zombiekiller-army bike. Ceva pe acolo ;-) Dar mai intii sa-mi vind eu Shaka mea, caci timp de vise la urmatorul proiect este berechet. Bafta » Post actualizat in 19 Aug 2015 15:52 Din experienta mea legat de franare: cu fata când ai aderenta nu prea tine, e un singur disc, când nu ai aderenta patineaza f usor (greutate pe spate). Cu spatele risti sa blochezi f usor, indiferent de aderenta, si mai ales pe ploaie!!! pt ca frana pe tambur e bruta. Solutia: incepi frânarea cu spatele fara a trage ambreiajul si in max o secunda aplici gradual si fata. Asa nu blochezi spatele si ai timp sa incarci fata. Când ajungi la viteza mica tragi si ambreiajul si bagi inferioarele de cuviinta. Pt eficienta maxima incepi frânarea cu o inferioara si apoi aplici schema de mai sus. la viteze mici pe praf ca sa nu fuga fata pui si spatele usor, cu ambreiajul tras, normal, si opresti sprijinind motorul doar pe piciorul stang. In curba decelerezi usor si apesi gradual spatele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat August 19, 2015 Share Postat August 19, 2015 » Post actualizat in 19 Aug 2015 15:50 Salut, ai dreptate cu vulcan vs cbx. Nici eu nu stiu ce vreau. Faza e ca aici, e versiunea de cbx750p. E o versiune mai speciala avind in vedere ca e motocicleta oficiala a politiei, ( acu recent eu trecut pe vfr800). Deci tot cu cardan, dublu disc pe fata si tambur pe spate. Si totusi 4 in linie bate cam oricind un V. Si "honda e honda".. Lasind gluma la o parte, faza e ca nici eu nu stiu ce vreau.. In afara de un pic mai multa putere decit en-ul meu.. Eu clararesc mult mobra pe aici ( nu am sezoane ) si merg si distante mari. Daca bati 5-600km pe zi, pe autostrada parca nu iti convine sa fii cam la max rpm doar la 110--115km/h. Un pic mai mult umpf parca nu ar strica. VN-ul e fain ca deja are baza de chopper. cbx-ul are potential. Acu daca stau si ma gindesc bine, nici nu stiu sigur daca maai merg pe idee de chopper.Din cbx as face o strut-camila. Ma bate gindul la ceva gen Mad Max in combinatie cu motociclete de armata. Un fel de post apocaliptic-survival-zombiekiller-army bike. Ceva pe acolo ;-) Dar mai intii sa-mi vind eu Shaka mea, caci timp de vise la urmatorul proiect este berechet. Bafta » Post actualizat in 19 Aug 2015 15:52 VN-ul poti sa-l mai costumizezi, sal faci mai agresiv , mai dark , sau de dor de duca , insa CBX-ul trebuie neaparat schimbat , ori café , ori bobber ori , vorba ta , struto-camila. Eu l-as vedea cu o singura sea bobber cu amortizor central de bicicleta , un rezervor ca de Jawa-CZ 1.75/2.50/ 1960 , ghidon Z sport, far-proiector , nr lateral, aripa rotunda simpla spate , ehehei ar mai fi . Nu stiu cum ar arata struto-camila-crocodilul cu motorul ala lat intre picioare , iar restul , restructurat. In fine sunt doar pareri . Bafta la vanzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.