Jump to content

Kawasaki EN500


Recommended Posts

Da il poti monta sigur pe ltd... eu mi am pus asa ceva fara probleme. Ai grija la montaj ca sa il pui corect.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 3.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

 

de vreo 2-3 zile incoa, a apucat-o tremurul pe batrina mea. Asa, din senin, cum o alerg un pic cum incepe sa tremure. Cum trec de 100-105kmh imi vibreaza ghidonul rau de tot. Abia ca o mai pot tine. Faza ciudata e ca vibreaza in ritm. Adica vibreaza ca nebuna pt vreo 5 sec dupa care se potoleste complet, dupa care iar vibreaza, iar se potoleste si tot asa.

la orice viteza sub cea mentionata,nu are nimic. Merg si fara miini si ea merge perfect. Nu trage, nu vibreaza , nu nimic.

 

Cineva vreo idee? As vrea sa-i dau ceva sa se calmeze, dar nu stiu ce.

Link to post
Share on other sites

Mulțumesc

Cel care il vinde zice ca e de gpz / er5. Sunt la fel motoarele?

Mersi

 

Din cate ma documentez eu, CCT la LTD si GPZ ar fi 2nd Gen - 12048-1141

Iar la ER5 - 12048-1142

 

Stiti daca e diferenta intre ele?

A montat cineva de ER5 pe LTD?

 

Multumiri!

Link to post
Share on other sites

Dai o cheie de 37, cred, vezi daca nu ai joc in jug, sau chiar daca nu se observa jocul, pune cheia pe piulita jugului. Verifica si starea rotii fata, ax, piulita, sau chiar jocul telescoapelor.

ms. am sa-idau o cheie de 37 (marimea conteaza tot timpul) sa vad daca se opreste de tremurat baba...

Link to post
Share on other sites

Ross e foarte posibil sa nu fie nici o diferenta de constructie intre ele ( CCT de ER5 si GPZ) dar cred ca ar fi indicat sa cercetezi site-urile dinafara pentru informatii. Eu unul de fiecare data cand am cautat piesa SH am cutat sa fie de LTD/EN/GPZ/KLE si am evitat ER5 ul pentru ca nu eram sigur ca se potrivesc.

Link to post
Share on other sites

Ma bucur pentru tine ... spor la treaba. Daca esti atent va fi usor. O sa iti vina si mai usor daca dai protectiile laterale din plastic si protectia radiatorului dar sa nu demontezi radiatorul ca muncesti aiurea degeaba .

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Ce liniste e pe aici...

Am montat intinzatorul de care ziceam si s-a schimbat instant mersul motorului.

Au fugit tacanitii din motor. Inainte se auzea motorul peste tobe, acum se aud tobele peste motor.

Se mai aude ceva dar cred ca e de sus, tre sa fac reglajul.

Pace voua cititorilor...

:peace:

Link to post
Share on other sites

Il poti desface intai si sa vezi cum stai cu garniturile . Alea se gasesc si ca set de schimb si sunt usor de montat.


» Post actualizat in 03 Aug 2015 19:38

Totusi cel mai probabil ti s-au infundat si sitele din rezervor. Ies odata cu robinetul si le poti curata.

Link to post
Share on other sites

O sa-ti fie dor de el , nu trce usor , unde-l vinzi , acolo sau aici.

 

Stiu, dar ori ma bag la VN750 ori la un CBX750 pe care il tai. As vrea doar un pic mai multa putere. Aici il vind

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Buna ziua. Sunt proaspatul posesor al unui EN 500 din 92'. Toate bune si frumoase....singura problema care am cu el ar fi gumele. Sunt in stare foarte buna. DOT de 2014, au minim 90% carne pe ele,dar la franare pe praf,pietris,sau pur si simplu putina mizerie pe carosabil mi se pare ca patineaza prea usor si nu ar fi cazul,luand in calcul ca franarea este una foarte fina, fara bruscari. Ce cauciucuri mi-ati recomanda pentru drumuri mai proaste,de fapt pentru drumuri foarte proaste, strazi decopertate, neasfaltate. Din pacate traseul zilnic pe care il voi parcurge contine cam 75% sosea praf. Astept o parere...link ceva.Va multumesc

Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Nu cred ca ai probleme prea mari cu gumele. Si al meu patineaza de zici ca-i mos craciun pe ghetus. La piatra sau praf nu ai ce face. In primul rind, pe spate ai tambur la frina,nu disc. Avantaj e ca nu iti blocheaza roata, dar patinezi.

Asa am facu si eu buf-ul. 40km/h. Piatra cu nisip ( de la un camion) pe drum, in curba am patinat si dus am fost. Vulcanul de 500 e un motor f fain si ok, dar daca e de mers pe macadam, parca un bmw gs e mai ok.

Lasand gluma la o parte, singurul lucru pe care il poti face e de mers cit mai prudent. Norocul cu al nostru e ca sint joase si in caz de ceva mai pui un picior jos pt echilibru.

Bafta mare si mergi cu grija

Link to post
Share on other sites

Presupun ca va trebui sa ma obisnuiesc. Oricum sunt incepator si am un stil de condus mai batranesc. Ideea este ca nu prea folosesc frana spate, cam 90% folosesc fata si sunt foarte atent sa nu bruschez, mai ales ca sunt incepator si chiar nu-mi permit sa fac fac "figuri", incerc sa conduc cat mai preventiv posibil si sa anticipez ce se va intampla in trafic...presupun ca am procedat corect asteptand 10 ani sa dau cat A, experienta zilnica in trafic cu masina conteaza ENORM. Per total EN-ul mi se pare un motor ok pentru un incepator care nu este atras de SS-uri,naked,etc. Un inconvenient la scroafa mea mi se pare ghidonul(original), care ma obliga sa-mi bag coatele in burta cand fac manevre la viteze mici. Ma gandeam la un dragbar , dar nu as vrea sa-i stric aspectul si nu stiu cum i-ar sta impreuna cu parbrizul. Daca folosesc inaltatoare ma ajuta? Mentionez ca am 1.84, comenzi avansate are deja. Dansa este inculpata, are nevoie de ceva atentie pe la vopsea,inox,metal, in rest merge struna. Inca nu am apucat sa-i fac poze noi asa ca pun una ce apartine persoanei care mi-a vandut-o. Azi sau maine primeste numere noi. Nu stiu daca mai sunt posesori de EN-uri in braila, sincer nu prea am vazut. 62941690_1_644x461_vand-kawasaki-en500-a

Link to post
Share on other sites

Presupun ca va trebui sa ma obisnuiesc. Oricum sunt incepator si am un stil de condus mai batranesc. Ideea este ca nu prea folosesc frana spate, cam 90% folosesc fata si sunt foarte atent sa nu bruschez, mai ales ca sunt incepator si chiar nu-mi permit sa fac fac "figuri", incerc sa conduc cat mai preventiv posibil si sa anticipez ce se va intampla in trafic...presupun ca am procedat corect asteptand 10 ani sa dau cat A, experienta zilnica in trafic cu masina conteaza ENORM. Per total EN-ul mi se pare un motor ok pentru un incepator care nu este atras de SS-uri,naked,etc. Un inconvenient la scroafa mea mi se pare ghidonul(original), care ma obliga sa-mi bag coatele in burta cand fac manevre la viteze mici. Ma gandeam la un dragbar , dar nu as vrea sa-i stric aspectul si nu stiu cum i-ar sta impreuna cu parbrizul. Daca folosesc inaltatoare ma ajuta? Mentionez ca am 1.84, comenzi avansate are deja. Dansa este inculpata, are nevoie de ceva atentie pe la vopsea,inox,metal, in rest merge struna. Inca nu am apucat sa-i fac poze noi asa ca pun una ce apartine persoanei care mi-a vandut-o. Azi sau maine primeste numere noi. Nu stiu daca mai sunt posesori de EN-uri in braila, sincer nu prea am vazut. 62941690_1_644x461_vand-kawasaki-en500-a

 

 

Faina tare jucaria. Mai ales ca esti pe curea si roti turnate. Nu sint eu mare veteran in ale motoarelor, dar in materie de frina... tot timpul calc spatele innainte de a stringe fata. Asa am citit, asa mi s-a explicat, asa fac.

 

Faza cu spatele, daca te inveti cu el e ca te ajuta in curbe. Daca te-ai bagat prea tare in curba, si stringi fata, faci poc. Cu spatele mai redresezi.

 

EN-ul e f f ok pentru incepatori, si chiar si mai incolo. E destul de sportiva,fara sa fie Busa, e destul de joasa si are si un look fain.

Despre ghidon, nu stiu ce sa-ti zic. Nu am inaltimea ta. Eu mi-am turnat ape-urile doar pt look. Nici vorba de comoditate.

 

 

Bafta si drum bun

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...