Sari la conținut

Kawasaki EN500


stoeanp
 Share

Postări Recomandate

Reverend daca problema este pe dreapta uita-te direct la vasul de expansiune , ori e crapat ori un furtun a iesit de la locul lui .

Mai este o varianta si radiatorul dar acolo mai rar sa se intample ceva.

 

Eu am rezolvat problema vasului de expansiune crapat cu mult superglue si tine de 2 ani :) . Acum trebuie sa vad ce fac cu ambreiajul ca este cam zgomotos , schimba bine si nu imi patineaza de loc dar se aude prea tare pe partea dreapta la relanti ....

Ms fain de sfat. O duc intr-o ora la mecanic sa vad ce are. Din pacate sapt asta nu am timp de desfacut motorul. Va tin la curent

» Post actualizat in 12 Apr 2016 12:59

Hmmm e mult mai naspa decit credeam... anume s-a dus chiuloasa. Amu trebuie schimbat si trebuie schimbat un pic mai mult..

Sincer sa fiu imi place f f motorul meu, am facut 30.000km in mai putin de 3 ani de cind il am si am avut si zile faine si zile mai negre cu el, dar ceea ce m-a "deranjat" tot timpul a fost racirea pe lichid.

primul s-a dus radiatorul, l-am schimbat. Dupa care, furtune, furtunase, ventilatoare, lichide, termostate etc.

 

De vreo juma de an ma tot bate gindul sa o vind si sa schimb si cc si clasa si mecanica. ieri am pus-o ( din nou la vinzare) sa vedem ce o iesi.

Am pus ochii pe o chestie mai de nisa ( in Eu) dar populara prin zona asta, africa de sud si america de sud.

HONDA CBX750P iar P-ul e cel mai important

Baza e cb750, cu celebri 4L, dar P-ul e pe cardan

Si as vrea sa o modofic ff usor spre un cafe

 

mai intii sa rezolv chiuloasa si sa reusesc sa o vind pe Shaka mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mihai zgomotul e ca un zornait rar infundat. Am avut o perioada in care nu m-am mai plimbat cu motorul ca a ramas fara asigurare dar weekend-ul asta ii fac o noua asigurare si o sa o duc si la doctor ...

Am mai multe de aranjat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un rezervor nu stie nimeni de vanzare ? pentru en500 ca al meu se pare ca nu e de la acest model... ... in specificatii da ca ar trebui sa aibe 15 litrii si al meu are undeva la 9 litrii ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mihai zgomotul e ca un zornait rar infundat. Am avut o perioada in care nu m-am mai plimbat cu motorul ca a ramas fara asigurare dar weekend-ul asta ii fac o noua asigurare si o sa o duc si la doctor ...

Am mai multe de aranjat.

 

Asa am si eu, mecanicul zice ca e lantul de transmisie primara, nu ma mira ca am facut cu ea 90k. Mai poti merge asa ca nu se rupe, fiind gros, dar e bine sa-l inlocuiesti cat poti de repede. E lucrare mare, trebuie dat jos motorul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva o sursa interna de unde sa iau un stator? Nu mai imi incarca cum trebuie, am 13,6V cu farul stins, cu el aprins vreo 12,6V si am motive serioase sa cred ca e impuscata o infasurare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva o sursa interna de unde sa iau un stator? Nu mai imi incarca cum trebuie, am 13,6V cu farul stins, cu el aprins vreo 12,6V si am motive serioase sa cred ca e impuscata o infasurare.

Ai masurat cu motorul turat ? Ai incercat sa verifici cu alt releu de incarcare ? poate e doar releul obosit . Incearca sa dai cu un spray contact pe mufele releului , si nu numai , apoi masoara .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Povestea e cam asa: cand s-au spart magnetii la rotor au venit mecanicii la mine acasa sa il schimbe si au observat ca un fir ce duce spre o infasurare din stator e rupt. Pe loc au lipit firul si l-au izolat cu ceva poxipol rezistent la temperaturi mari. Banuiesc ca s-a rupt improvizatia. Valorile de mai sus sunt cu motorul turat, masurate la Rombat cand am schimbat bateria ca pe aia veche mi-a omorat-o lipsa incarcarii, eu mergand cu farul aprins. Acu am o problema ciudata: cand merg cu farul stins semnalizarile ba merg ok, ba au o intarziere de 2-3 sec, ba nu se aprind deloc. Cum pornesc farul, isi revin. Stie cineva cati V trebuie sa am la incarcare cu motorul turat? Cred ca statorul se potriveste si de la GPZ, KLE si mai era un model cu tipul asta de motor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor... ier dimineat cind am dat sa pornesc motoru surpriza, nu a vrut sub nici o culoare ... am tras shocu si am incercat iarasi si tot la fel .. apoi cu shocul tras plus gaz tras putin din acceleratie .. vreo 5 minute ...si abea abea a pornit... cunoaste careva cauza ? ma poate ajuta careva ce sa ii fac sa pornesca normal... preciezc ca daca e cald motoru nu are nici o treaba sta la relanti ,porneste la sfert de cheie , daca ajuta la ceva cind e cald motoru si trag shocu moare motoru ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai patit o data chestia asta cand mi se desurubase complet surubul de relanti. Cand pleaca greu la rece stiu ca e problema de compresie, fa o masuratoare. Incearca si sa o pornesti impinsa, daca o ia usor ar putea fi de la scanteie slaba

Editat de Filosofull
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e vorba de plecat .. e vorba ca nu porneste ...o sa ma uit si eu la surubu de relanti

 

Cand am scris ”plecat”, la pornire m-am referit, nu la faptul ca se misca de pe loc.Incearca sa o pornesti impinsa, vezi daca o ia usor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Vand grila radiator EN 500, a fost achizitionata in speranta ca se potriveste la Vn 800.

Pret 40 Ron stare perfecta fara crapaturi http://olx.ro/oferta/kawasaki-en-500-grila-radiator-ID69sIV.html#65a7642927

o trimiti si prin posta romana post restant?

» Post actualizat in 26 Apr 2016 09:17

Cand am scris ”plecat”, la pornire m-am referit, nu la faptul ca se misca de pe loc.Incearca sa o pornesti impinsa, vezi daca o ia usor

a..scuzele mele.... da impinsa o ia usor .. ca am lasato la vale si in nici 2 metrii a pornit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, eu cam atat ma pricep: cand imi pornea greu curatam bujiile si se rezolva. Uneori pornea mai greu si mergea intr-un cilindru, si atunci schimbam bujiile intre ele si gata. Ar putea fi si de la carburatoare, sa nu ai amestecul potrivit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, eu cam atat ma pricep: cand imi pornea greu curatam bujiile si se rezolva. Uneori pornea mai greu si mergea intr-un cilindru, si atunci schimbam bujiile intre ele si gata. Ar putea fi si de la carburatoare, sa nu ai amestecul potrivit.

multumesc mult... o sa merg la mecanic miine ...

mare multamita inca odata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai bine. Sa ne spui si noua care a fost problema

ok.. mersi inca odata

» Post actualizat in 30 Apr 2016 05:33

din pacate nimic inca la diagnoza.. a facut el ceva pe la carburator apoi la relanti .. dar ca aceasi treba ... app care este dozajul la kawasaki ? adica am refer la reglajul de amestec

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...