Filosofull Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 Reverend daca problema este pe dreapta uita-te direct la vasul de expansiune , ori e crapat ori un furtun a iesit de la locul lui . Mai este o varianta si radiatorul dar acolo mai rar sa se intample ceva. Eu am rezolvat problema vasului de expansiune crapat cu mult superglue si tine de 2 ani . Acum trebuie sa vad ce fac cu ambreiajul ca este cam zgomotos , schimba bine si nu imi patineaza de loc dar se aude prea tare pe partea dreapta la relanti .... » Post actualizat in 11 Apr 2016 14:44 Mihai ( filosoful) de ce nu ai incercat ceva custom sa pui acolo , mai scapai de lookul stock Intai am comandat si apoi m-am gandit la ce spui tu. Prea tarziu. Ce fel de zgomot ai? E ceva infundat sau ascutit, metalic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat Aprilie 12, 2016 Share Postat Aprilie 12, 2016 Reverend daca problema este pe dreapta uita-te direct la vasul de expansiune , ori e crapat ori un furtun a iesit de la locul lui . Mai este o varianta si radiatorul dar acolo mai rar sa se intample ceva. Eu am rezolvat problema vasului de expansiune crapat cu mult superglue si tine de 2 ani . Acum trebuie sa vad ce fac cu ambreiajul ca este cam zgomotos , schimba bine si nu imi patineaza de loc dar se aude prea tare pe partea dreapta la relanti .... Ms fain de sfat. O duc intr-o ora la mecanic sa vad ce are. Din pacate sapt asta nu am timp de desfacut motorul. Va tin la curent » Post actualizat in 12 Apr 2016 12:59 Hmmm e mult mai naspa decit credeam... anume s-a dus chiuloasa. Amu trebuie schimbat si trebuie schimbat un pic mai mult.. Sincer sa fiu imi place f f motorul meu, am facut 30.000km in mai putin de 3 ani de cind il am si am avut si zile faine si zile mai negre cu el, dar ceea ce m-a "deranjat" tot timpul a fost racirea pe lichid. primul s-a dus radiatorul, l-am schimbat. Dupa care, furtune, furtunase, ventilatoare, lichide, termostate etc. De vreo juma de an ma tot bate gindul sa o vind si sa schimb si cc si clasa si mecanica. ieri am pus-o ( din nou la vinzare) sa vedem ce o iesi. Am pus ochii pe o chestie mai de nisa ( in Eu) dar populara prin zona asta, africa de sud si america de sud. HONDA CBX750P iar P-ul e cel mai important Baza e cb750, cu celebri 4L, dar P-ul e pe cardan Si as vrea sa o modofic ff usor spre un cafe mai intii sa rezolv chiuloasa si sa reusesc sa o vind pe Shaka mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 Mai degraba sa dus garnitura de chiulasa ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 Mai degraba sa dus garnitura de chiulasa ... mea culpa. ai dreptate, oricum ideea ramine .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 Mihai zgomotul e ca un zornait rar infundat. Am avut o perioada in care nu m-am mai plimbat cu motorul ca a ramas fara asigurare dar weekend-ul asta ii fac o noua asigurare si o sa o duc si la doctor ... Am mai multe de aranjat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Aprilie 15, 2016 Share Postat Aprilie 15, 2016 un rezervor nu stie nimeni de vanzare ? pentru en500 ca al meu se pare ca nu e de la acest model... ... in specificatii da ca ar trebui sa aibe 15 litrii si al meu are undeva la 9 litrii .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Aprilie 15, 2016 Share Postat Aprilie 15, 2016 Mihai zgomotul e ca un zornait rar infundat. Am avut o perioada in care nu m-am mai plimbat cu motorul ca a ramas fara asigurare dar weekend-ul asta ii fac o noua asigurare si o sa o duc si la doctor ... Am mai multe de aranjat. Asa am si eu, mecanicul zice ca e lantul de transmisie primara, nu ma mira ca am facut cu ea 90k. Mai poti merge asa ca nu se rupe, fiind gros, dar e bine sa-l inlocuiesti cat poti de repede. E lucrare mare, trebuie dat jos motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Aprilie 17, 2016 Share Postat Aprilie 17, 2016 Mersi pentru informatie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 Stie cineva o sursa interna de unde sa iau un stator? Nu mai imi incarca cum trebuie, am 13,6V cu farul stins, cu el aprins vreo 12,6V si am motive serioase sa cred ca e impuscata o infasurare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 Nu ar trebui sa se potriveasca statorul de GPZ 500 ? .. Astea se gasesc destul de multe pe la dezmembrari ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Aprilie 22, 2016 Share Postat Aprilie 22, 2016 Stie cineva o sursa interna de unde sa iau un stator? Nu mai imi incarca cum trebuie, am 13,6V cu farul stins, cu el aprins vreo 12,6V si am motive serioase sa cred ca e impuscata o infasurare. Ai masurat cu motorul turat ? Ai incercat sa verifici cu alt releu de incarcare ? poate e doar releul obosit . Incearca sa dai cu un spray contact pe mufele releului , si nu numai , apoi masoara . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Aprilie 22, 2016 Share Postat Aprilie 22, 2016 Povestea e cam asa: cand s-au spart magnetii la rotor au venit mecanicii la mine acasa sa il schimbe si au observat ca un fir ce duce spre o infasurare din stator e rupt. Pe loc au lipit firul si l-au izolat cu ceva poxipol rezistent la temperaturi mari. Banuiesc ca s-a rupt improvizatia. Valorile de mai sus sunt cu motorul turat, masurate la Rombat cand am schimbat bateria ca pe aia veche mi-a omorat-o lipsa incarcarii, eu mergand cu farul aprins. Acu am o problema ciudata: cand merg cu farul stins semnalizarile ba merg ok, ba au o intarziere de 2-3 sec, ba nu se aprind deloc. Cum pornesc farul, isi revin. Stie cineva cati V trebuie sa am la incarcare cu motorul turat? Cred ca statorul se potriveste si de la GPZ, KLE si mai era un model cu tipul asta de motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 Parca si ER 5 foloseste acelasi stator , nu stiu VN 750 ce fel de stator are ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Aprilie 25, 2016 Share Postat Aprilie 25, 2016 Un rezervor de EL 500 unde as putea gasii? Multumesc! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 Salutare tuturor... ier dimineat cind am dat sa pornesc motoru surpriza, nu a vrut sub nici o culoare ... am tras shocu si am incercat iarasi si tot la fel .. apoi cu shocul tras plus gaz tras putin din acceleratie .. vreo 5 minute ...si abea abea a pornit... cunoaste careva cauza ? ma poate ajuta careva ce sa ii fac sa pornesca normal... preciezc ca daca e cald motoru nu are nici o treaba sta la relanti ,porneste la sfert de cheie , daca ajuta la ceva cind e cald motoru si trag shocu moare motoru ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 Curata bujiile sau cel mai bine schimba-le Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 Curata bujiile sau cel mai bine schimba-le cu respecte ..bujiile sunt noi ... aia am facut in prima faza si tot la fel face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 (editat) Am mai patit o data chestia asta cand mi se desurubase complet surubul de relanti. Cand pleaca greu la rece stiu ca e problema de compresie, fa o masuratoare. Incearca si sa o pornesti impinsa, daca o ia usor ar putea fi de la scanteie slaba Editat Aprilie 26, 2016 de Filosofull Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 nu e vorba de plecat .. e vorba ca nu porneste ...o sa ma uit si eu la surubu de relanti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BAAL666 Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 Salut! Vand grila radiator EN 500, a fost achizitionata in speranta ca se potriveste la Vn 800. Pret 40 Ron stare perfecta fara crapaturi http://olx.ro/oferta/kawasaki-en-500-grila-radiator-ID69sIV.html#65a7642927 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 nu e vorba de plecat .. e vorba ca nu porneste ...o sa ma uit si eu la surubu de relanti Cand am scris ”plecat”, la pornire m-am referit, nu la faptul ca se misca de pe loc.Incearca sa o pornesti impinsa, vezi daca o ia usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 Salut! Vand grila radiator EN 500, a fost achizitionata in speranta ca se potriveste la Vn 800. Pret 40 Ron stare perfecta fara crapaturi http://olx.ro/oferta/kawasaki-en-500-grila-radiator-ID69sIV.html#65a7642927 o trimiti si prin posta romana post restant? » Post actualizat in 26 Apr 2016 09:17 Cand am scris ”plecat”, la pornire m-am referit, nu la faptul ca se misca de pe loc.Incearca sa o pornesti impinsa, vezi daca o ia usor a..scuzele mele.... da impinsa o ia usor .. ca am lasato la vale si in nici 2 metrii a pornit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 Da, eu cam atat ma pricep: cand imi pornea greu curatam bujiile si se rezolva. Uneori pornea mai greu si mergea intr-un cilindru, si atunci schimbam bujiile intre ele si gata. Ar putea fi si de la carburatoare, sa nu ai amestecul potrivit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 Da, eu cam atat ma pricep: cand imi pornea greu curatam bujiile si se rezolva. Uneori pornea mai greu si mergea intr-un cilindru, si atunci schimbam bujiile intre ele si gata. Ar putea fi si de la carburatoare, sa nu ai amestecul potrivit. multumesc mult... o sa merg la mecanic miine ... mare multamita inca odata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 multumesc mult... o sa merg la mecanic miine ... mare multamita inca odata Cel mai bine. Sa ne spui si noua care a fost problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.