Sari la conținut

Kawasaki EN500


stoeanp
 Share

Postări Recomandate

Salut. Sebi ma numesc si am un en 500 de 1-2 ani. Stiu k s-a pomenit la un moment dat despre cureaua de transmisie, mai exact depre preturi k am cautat de mi-au sarit ochii din cap si tot ce am gasit este una la 800-900dolari. Rog pe cine are ideie de unde pot sa cumpar una la un pret rezonabil sa imi da un semn de viata. Merci anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Repet,ebay-ul,e cea mai buna sansa,de-a gasi piese s/h,ieftine. Uite scaritza:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/01-KAWASAKI...sQ5fAccessories

Uite-le si pe cele de pasager,de la acelasi vanzator:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/02-KAWASAKI...sQ5fAccessories

Editat de darian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam de idee .. o sa caut si un strungar sa refac scarita stricata(singurul care il stiu e la vreo 30 de km de mine :huh: dar oricum nu renunt la a cauta una nebusita

 

Hmm idee .. ce zici de asta .. .. tabla de vapor de aproape 1 cm grosime .. taiate 2 buc si dat gaura in mijlocul lor exact cat sa intre boltul de legatura dintre scarita si cadru ( nu de altceva da vreau sa ii pun si arcul care o tensioneaza) .. o a treia placuta prinsa cu surub de scarita rupta( bineinteles vechile urechi polizate .. si toata treaba asta sudata (ma rog .. noile urechi si placa de legatura cu scarita )

Nu imi dau seama cat de estetic o sa fie dar daca lucrez curat si vopsesc frumos s-ar putea sa nu se vada deloc diferenta corect ? :laugh: :P

 

 

cu sudura scapi de strung e o idee ok mai ales pe termen scurt

 

 

pt darian: cele doua link-uri puse de tine sunt pt scarita spate, in descriere apare chiar cuvantul "rear". oricum ideea cu ebay e buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uff a, nevoie de ajutor .... Am avut grija sa rup scarita de pe partea dreapta ... si am rupt-o bine , exact de la gaurile de unde se fixeaza pe cadrul mobrei

Are careva scarita dreapta fata? (daca pot zice asha :laugh: ) , cumpar , imprumut , fac orice ... hmm aproape orice ... numai ca sa imi gasesc una .

Nu de altceva dar sunt mult mai comode decat majoritatea scaritelor custom la preturi rezonabile pe care le pot gasi in comert , si chiar nu imi place cum arata acum mobra cu scarita legata cu sarma :P :huh:

Aceasi problema am avut-o si eu si-am rezolvat-o cu scarite de VN.Binenteles ca le-am schimbat pe ambele parti.Sunt din otel si cad bine la prindere cu mici modificari...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

seara buna. am urmatoarea problema / dilema. cand am cumparat en500'le, proiectoarele suplimentare nu functionau din cauza unui releu ars.

initial erau legate pe faza lunga. zilele trecute am schimbat releul, si din cauza unui fir intrerupt (la faza lunga) le'am legat pe faza scurta. din nefericire mi'au papat bateria. azi am verificat incarcarea cu / fara proiectoare. ei bine, cu proiectoare nu imi incarca suficient. valoarea indicata la incarcare (faza scurta pornita, turat motorul putin, fara sa fie proiectoarele legate) este normala - 14,ceva. cu proiectoarele legate abia ajunge la 12, turata in draci. intrebarea este - oare proiectoarele astea au functionat vreodata cu releul de incarcare si toate cele de pe motor au ba ? si daca e posibil sa fi functionat, ce nu fac eu bine ?

 

multumiri anticipate !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

seara buna. am urmatoarea problema / dilema. cand am cumparat en500'le, proiectoarele suplimentare nu functionau din cauza unui releu ars.

initial erau legate pe faza lunga. zilele trecute am schimbat releul, si din cauza unui fir intrerupt (la faza lunga) le'am legat pe faza scurta. din nefericire mi'au papat bateria. azi am verificat incarcarea cu / fara proiectoare. ei bine, cu proiectoare nu imi incarca suficient. valoarea indicata la incarcare (faza scurta pornita, turat motorul putin, fara sa fie proiectoarele legate) este normala - 14,ceva. cu proiectoarele legate abia ajunge la 12, turata in draci. intrebarea este - oare proiectoarele astea au functionat vreodata cu releul de incarcare si toate cele de pe motor au ba ? si daca e posibil sa fi functionat, ce nu fac eu bine ?

 

multumiri anticipate !

 

Cu proiectoarele astea e o chestie destul de delicata.

Daca ti-au papat bateria inseamna ca au un consum mare de energie, peste puterea alternatorului care transfera astfel sarcina pe baterie.

Releul ala care l-ai schimbat este releul pentru far (head light) si daca l-ai ars inseamna ca a trecut prin el un curent mare care a sudat contactele (siguranta pentru far este de 10 A, se pare ca prin releu a trecut un curent mare, aproape de 10 A care l-a zapacit).

DECI - proiectoarele au functionat pe firul de faza lunga o vreme, pana cand s-a ars releul acela din cauza curentului PREA mare absorbit pe circuit.

Tu ai facut bine tot, atata ca ai niste proiectoare prea mari care absorb un curent mare. Poti sa le testezi pe o baterie de masina si sa legi in serie un ampermetru sa vezi cat consuma. Ideea e ca circuitele de la lumina pe motor rezista la 10 A...Faza lunga consuma cam 5 A. Fa un calcul vezi cat iti da.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune becuri de putere mai mica si intrerupator,pe firul spre proiectoare.Le aprinzi doar cand e strict necesar.

Eu,din cauza proiectoarelor,a trebuit sa-mi iau alt alternator.Rebobinat,n-a tzinut. Dar,cu ocazia asta,am montat unul after-market,care scoate mai mult curent,decat cel stock.Si-o sa pun si xenon,si pe far si pe proiectoare.Consuma 35 W,fiecare bec,si produce de 3-4X,mai multa lumina,decat halogenul de 55/60W.

H4 bi-xenon,moto,am gasit la 200 ron. H3,pt. proiectoare,setul de 2,am vazut la Salon,si costa 300 ron.Alternator after-market,exista si modelul pt. EN500,costa cam 160$,pe ebay,cu transport cu tot.Intrerupator pt. proiectoare,care se monteaza pe ghidon,gasesti la Louis si costa vreo 10-15 euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune becuri de putere mai mica si intrerupator,pe firul spre proiectoare.Le aprinzi doar cand e strict necesar.

Eu,din cauza proiectoarelor,a trebuit sa-mi iau alt alternator.Rebobinat,n-a tzinut. Dar,cu ocazia asta,am montat unul after-market,care scoate mai mult curent,decat cel stock.Si-o sa pun si xenon,si pe far si pe proiectoare.Consuma 35 W,fiecare bec,si produce de 3-4X,mai multa lumina,decat halogenul de 55/60W.

H4 bi-xenon,moto,am gasit la 200 ron. H3,pt. proiectoare,setul de 2,am vazut la Salon,si costa 300 ron.Alternator after-market,exista si modelul pt. EN500,costa cam 160$,pe ebay,cu transport cu tot.Intrerupator pt. proiectoare,care se monteaza pe ghidon,gasesti la Louis si costa vreo 10-15 euro.

 

Corect.

Ai sintetizat la fix, chiar si eu ma gandeam sa-mi trag un xenon ca e mai jmen.

Pana una alta mi-am mai luat un halogen H4 din Anglia, la juma de pret fata de TARA NOASTRA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, cam asta era si ideea mea. Probabil generatorul nu are putere suficient de mare pentru a sustine incarcarea in cazul in care exista si alti consumatori in afara de ce e initial pe motocicleta (a'propo, stie careva ce putere are generatorul ?) Becurile din proiectoare sunt de 55w fiecare, deci consum imens, se pare, adunat cu restul consumatorilor. Multam fain, baieti, apreciez. Probabil am sa recurg si eu la varianta xenon, dupa ce mai sap putin sa vad daca exista ceva de facut in privinta folosirii proiectoarelor. Poate becuri mai mici, LED, etc. Inca nu m'am dumirit unde as putea monta blasterul de xenon in cazul in care optez pentru aceasta varianta. Idei ?

 

Multam din nou !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primo: schimba becurile,cu unele de 35W.Treaba asta,se rezolva ieftin si repede.Si pune intrerupator,pe firul lor.

Secundo: Balastul,il bagi undeva,sub sa.Dimensional,e cat un pachet de tigari,chiar mai subtire.Imposibil sa nu gasesti un locsor,unde sa-l agati.

 

Fratilor,traim in mileniu nou...! Xenonul,rules! Pe 6 V,era pe vremea lu' bunicu'... :wacko: Proiectoarele mele,sunt reglate sa bata un pic mai departe,sa le reflecte direct in oglinzile retrovizoare,la masini.Sa-l mai aud pe vreunul,ca zice c-a intors sau facut nu-s' ce manevra,in fatza mea,si zice ca "nu te-am vazut" ! Plus ca asa,ii deranjeaza nitzel,si se dau la o parte,ca sa trec si sa scape de lumina deranjeanta,din oglinzi...Iar de lumina,seara,ce sa mai zic...!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

darian, ma gandesc ca releul la tine si incarcarea difera putin de valorile de putere de pe en500, deci s'ar putea ce merge la tine, sa nu mearga la mine. oricum, daca are cineva detalii despre puterea generatorului si alte valori care m'ar putea ajuta, il rog sa mi le trimita. nu am gasit nicaieri nici o valoare sa imi pot face o idee.

 

multam frumos, baieti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, cam asta era si ideea mea. Probabil generatorul nu are putere suficient de mare pentru a sustine incarcarea in cazul in care exista si alti consumatori in afara de ce e initial pe motocicleta (a'propo, stie careva ce putere are generatorul ?) Becurile din proiectoare sunt de 55w fiecare, deci consum imens, se pare, adunat cu restul consumatorilor. Multam fain, baieti, apreciez. Probabil am sa recurg si eu la varianta xenon, dupa ce mai sap putin sa vad daca exista ceva de facut in privinta folosirii proiectoarelor. Poate becuri mai mici, LED, etc. Inca nu m'am dumirit unde as putea monta blasterul de xenon in cazul in care optez pentru aceasta varianta. Idei ?

 

Multam din nou !

 

Balastul se baga in far. E mic si incape, oricum evalueaza cam cat loc ai avea si cand iti iei XENON masoara balastul sa vezi daca-ti incape. Sun n-spe mii de variante de balast-uri imposibil sa nu gasesti unu mic, dragut.

Spor la treaba.

Apropo, 55 W per proiector e EXAGERAT DE MULT. Ala care le-a pus nu avea minte DELOC.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo,tocmai mi-am cumparat xenon moto,cu bi-xenon H4.Bec de 35W,cu lumina de 6000K.Balast super-slim.Luat de pe ebay, sper s-ajunga-n 2-3 sapt.Vine din Hong Kong,si-a costat,cu transport cu tot,195 ron.Nou-noutz.Mai ieftin de-atat,n-am vazut nicaieri.

Editat de darian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo,tocmai mi-am cumparat xenon moto,cu bi-xenon H4.Bec de 35W,cu lumina de 6000K.Balast super-slim.Luat de pe ebay, sper s-ajunga-n 2-3 sapt.Vine din Hong Kong,si-a costat,cu transport cu tot,195 ron.Nou-noutz.Mai ieftin de-atat,n-am vazut nicaieri.

Uau, suna bine.

Poate ne tii la curent si ne pui si-o poza.

Buna treaba cu bi-xenonul asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

intai imi cer scuze fata de cei care asteapta poze cu comenzile avansate. O sa le pun sus cat mai curand posibil.

 

Urmeaza intrebarea mea, iar daca s-a mai discutat si eu nu am reusit sa gasesc posturile respective, imi cer scuze:

cam care ar fi vitezele(km/h), dat fiind ca nu am turometru, la care se schimba vitezele pe un en 500?

 

hai noroc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

intai imi cer scuze fata de cei care asteapta poze cu comenzile avansate. O sa le pun sus cat mai curand posibil.

 

Urmeaza intrebarea mea, iar daca s-a mai discutat si eu nu am reusit sa gasesc posturile respective, imi cer scuze:

cam care ar fi vitezele(km/h), dat fiind ca nu am turometru, la care se schimba vitezele pe un en 500?

 

hai noroc!

 

 

Pai en-ul are trepte "scurte" si vitezele le schimbi des, dar si frana de motor e eficienta si asta uneori (drum alunecos) te ajuta mult: eu cum plec cu a-ntaia si accelerez un pic bag direct a treia daca vreau sa iau viteza, apoi pe la 30 la ora bag a patra daca merg in oras si raman in treapta asta pana la 60; daca sunt pe sosea, din a treia mai accelerez pana pe la 45-50 la ora si trec direct intr-a cincea; de la 80 in sus sunt intr-a sasea; la semafor cand nu e mult de asteptat sau cand opresc si plec imediat nu mai trec in neutru si plec direct cu a doua;

Editat de Filosofull
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E chiar asha de indicat sa faci salturile astea intre trepte ?

Nu uzezi prematur cureaua/lantul pe care il ai ?

 

Iar cand vine vb de schimbat vitezele .. acum depinde de cum vrei sa mergi : economic sau mai sportiv

Treptele intradevar sunt scurte dar poti ajunge cu a 2-a si la 60 - 80 daca il turezi mai tare.

Dat fiind faptul ca eu am turometru si zona rosie incepe la 10000 rpm incerc intotdeauna in fiecare treapta de viteza sa ma tin undeva la 4- 6000 (deci sa schimb pana in 6 k ) dar am mers cu ea si la 9000 rpm

Pot sa zic doar ca am retinut faptul ca in oras merg in general cu a 3- a (40-50 km)si a 4 a (50-70 km) si ca undeva peste 80-85 km schimb a 6 -a ca sa o mentin pana in cele 6k rpm mentionate mai sus

Nu am en 500 am en 450 dar referitor la capitolul Cp/Nm sunt la fel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam de sfaturi.

 

acu imi incerc norocu mai departe. Probleme cu mobra...Simptome:

 

- nu merge "rotund"

- trag de acceleratie, nu se accelereaza imediat, "gandeste" cateva secunde, apoi se tureaza f f tare. Daca las acceleratia imediat dupa ce s-a accelerat, ramane turat pentru cateva momente, doar apoi decelereaza.

- daca in timp ce merg, de ex a 2-a si accelerez sa schimb viteza, da sa moara.

- am impresia ca se incalzeste f repede.

- parca nu are putere - f ciudat

- parca si zgomotul tobelor s-a schimbat

 

ce-am incercat sa fac sa remediez:

 

- am schimbat bujiile, am avut surpriza sa vad ca bujiile vechi erau f ok, dar asta e, am bujii noi

- am scos si am curatat filtrul de aer

 

...fara succes, merge la fel de rau.

 

 

Ceva pareri??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E chiar asha de indicat sa faci salturile astea intre trepte ?

Nu uzezi prematur cureaua/lantul pe care il ai ?

 

 

cand schimb 2 trepte deodata (in sus sau jos) las ambreiajul usor in timp ce lucrez cu acceleratia, ca sa fie trecerea "smooth"; fara sa folosesti acceleratia risti sa ti se opreasca motorul cand schimbi in sus sau sa te arunce in cap cand schimbi in jos

 

 

pt moto_on: du-te la service la curatat si sincronizat carburatoarele

Editat de Filosofull
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal....vin si eu cu o 'problemuta'....

Vaca mea (Kawa) a inceput sa scoata un sunet. Sunt aproape convins ca cureaua atinge 'ceva', si numai in 1 loc. Cand merg aud cate rotatii face. scartaie - nyikaie. si aud scart-scart-scart. Cum accelerez asa se aude tot mai repede....pe la a 4 a dispare....

A mai avut careva problema asta ? cam ce ar putea sa atinga cel mai repede....

Inca nu m-am uitat pe-a-colo, e destul de aglomerat, trebe' sa dau ceva jos, asa am sa fac, dar poate a mai avut cineva asa ?

merci sal.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...