Sari la conținut

Kawasaki EN500


stoeanp
 Share

Postări Recomandate

Bine, hai, daca zici tu... N-as vrea sa remarc faptul ca pe prima pagina de rezultate scrie destul de mare Kawasaki ELiminator 125 sub poze. Poate o fi ElimiNator de 125 :finger:

 

N-am timp si chef sa caut, da' uite un topic despre EL-250. Tre sa fie si unul de 125. /index.php?showtopic=15779

Editat de Puc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am mers pe EL de 250. Mica,usoara si rea. De astalalta,eu n-am auzit sau vazut.

Referitor la proiectoare,vezi ca-i un topic intreg. Amanunte pot sa-ti dau eu,ca doar am asa ceva.Am schimbat vreo 3 seturi de proiectoare,deja :finger: ....De-aia vreau crash-bar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nea sorine, nici macar nu au venit toate piesele asa ca... mai va. dar la partea cu pornitul calutzului tau m-as baga shi... nu m-as multumi doar cu pornitul hihi

 

... dar pana sa isi ia sukhoiul zborul, mai bine ai termina shaua mea. Nu-i graba mare, ca pana pe 18 oct. nu sunt in Buc., dar mi-ar placea sa o am gata atunci.

@ foxdesert: foxane, daca ti se repara motorul pana atunci si ai nevoie de sha, nu ezita sa treci pe la mine sa o iei. Si daca tot ajungi, cere-i lui Gabi cheia de rezerva si porneste-o vreo 10 minute, sa nu se duca bateria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

darian baga si tu o poza cu motorul tau sa vedem cum arata cu proiectoare, ca vreau si io sa-mi pun

 

Lui darian bateria ii incarca maxim 9v din cauza lor. Nu cred ca vrei sa vezi poze cu un vulcan750 cu proiectoare asa ca da click aici si apoi prevoius/next cat ai chef ca EN-uri sunt destule!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu va suparati....despre kawasaki en 125 poate da cineva mai multe informatii,va rog? :blink: Multumesc mult si anticipat! :blink:

 

io pana acuma nu am auzit de modelu asta. EN de 125 / 250 sunt convins 1000000 % ca nu exista :kick:

 

EL (eliminator).. da.. exista. Insa nu vad rostu unui chooper / cruiser de 125 sau 250.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Insa nu vad rostu unui chooper / cruiser de 125 sau 250.

 

Un scuter care face mai mult zgomot sau un inceput bun pentru cei care nu au bani sau amandoua.

 

In alta ordine de idei, domnu' Cristi, nu vreti sa vindeti intai crashbarurile alea sau macar sa imi spuneti unde naiba le-ati gasit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine, hai, daca zici tu... N-as vrea sa remarc faptul ca pe prima pagina de rezultate scrie destul de mare Kawasaki ELiminator 125 sub poze. Poate o fi ElimiNator de 125 :kick:

 

N-am timp si chef sa caut, da' uite un topic despre EL-250. Tre sa fie si unul de 125. /index.php?showtopic=15779

Multumesc frumos! :blink: :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un scuter care face mai mult zgomot sau un inceput bun pentru cei care nu au bani sau amandoua.

 

In alta ordine de idei, domnu' Cristi, nu vreti sa vindeti intai crashbarurile alea sau macar sa imi spuneti unde naiba le-ati gasit?

 

crashbarurile mele, asa mici si discrete cum sunt, mi-au venit odata cu motoru din Germany.

 

Dar parca vazusem odata niste crashbaruri de EN intr-un catalog Louis acum cateva luni. Hai sa vedem ce gasim...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

... later :

 

hai ca am dat un search , din lipsa de ocupatie, a luat ceva timp ca nu stiu o boaba de germana...

 

http://www.louis.de/_200abf8abdbfff5af4e43....php?topic=list

 

 

si mai departe :

http://www.louis.de/_200abf8abdbfff5af4e43...tnr_gr=10023250

 

asta e ceea ce te intereseaza cred :

 

10023258 STURZBUEGEL HEPCO+BECKER

EN 500 AB 96, CHROM KAWASAKI EN 500 (EN500C1)

 

deci... 120 de iepuroi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

crashbarurile mele, asa mici si discrete cum sunt, mi-au venit odata cu motoru din Germany.

 

Dar parca vazusem odata niste crashbaruri de EN intr-un catalog Louis acum cateva luni. Hai sa vedem ce gasim...

... later :

 

hai ca am dat un search , din lipsa de ocupatie, a luat ceva timp ca nu stiu o boaba de germana...

 

http://www.louis.de/_200abf8abdbfff5af4e43....php?topic=list

si mai departe :

http://www.louis.de/_200abf8abdbfff5af4e43...tnr_gr=10023250

 

asta e ceea ce te intereseaza cred :

 

10023258 STURZBUEGEL HEPCO+BECKER

EN 500 AB 96, CHROM KAWASAKI EN 500 (EN500C1)

 

deci... 120 de iepuroi...

 

foarte multumesc, intr-adevar ala e dar nestiind boaba de germana, pe louis nu am cautat.

 

--- Mesaj completat în 30 Sep 2007 13:11 -------------

mersi mult sukhoi de link

 

Cu cea mai mare placere. Am belit si eu ochii pe acolo ceva vreme. :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salutare!

eu sunt cel care a luat ENul de la Olga. vreau sa va intreb cum scot sitele din tobe? din ce vad eu pe acolo e cam totul sudat. se poate desface toba fara a o distruge? intreb asta pentru ca as prefera ca toata treaba sa fie reversibila. in cazul in care e nevoie de vreo vizita pe la RAR sa poata trece testul.

daca scot sitele voi observa diferente notabile de performante? (consum mai mare/mic, putere mai mare/mica a motorului)

 

si inca ceva: vrea cineva sa ma ajute sa-i montez comenzile avansate? teoretic Olga mi-a dat toate piesele, ce era indoit/rupt am indreptat/sudat si ar trebui sa le pot monta. mecanicul meu nu prea are timp de nimicuri d'astea :bigstar: si ma gandeam sa iau soarta in piept si sa incerc singur (la el la atelier sa am scule si indrumarea lui daca e nevoie)

Editat de daseth
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!

eu sunt cel care a luat ENul de la Olga. vreau sa va intreb cum scot sitele din tobe? din ce vad eu pe acolo e cam totul sudat. se poate desface toba fara a o distruge? intreb asta pentru ca as prefera ca toata treaba sa fie reversibila. in cazul in care e nevoie de vreo vizita pe la RAR sa poata trece testul.

daca scot sitele voi observa diferente notabile de performante? (consum mai mare/mic, putere mai mare/mica a motorului)

 

 

Dupa ce mi-am scos sitele, in afara de zgomot, absolut nimic sesizabil. ABSOLUT acelasi consum, si nici la putere nu am observat vreo diferenta.

 

Cum scoti sitele ? Io am folosit o unealta finutza rau.. flexu'. Insa daca vreau, pot sa montez sitele la orice ora inapoi (am avut nevoie la un moment dat, cand niste papagali mi-au ridicat talonu pt zgomot) . Am pus sitele la loc, m-am dus la RAR, mi-au dat stampila ca sunt okey, mi-am ridicat talonu de la gabori si dupa 5 min mi-am scos sitele inapoi, chiar cand eram pe strada Politiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt tare curios unde aplici flexul ala. si mai ales cum. pare o scula asa rudimentara pentru tobele alea cromate.

din pacate nu ma pricep mult. unde se gasesc sitele? banuiesc ca in partea de final a tobei acolo unde e mai umflata, nu? as fi foarte curios sa vad cum le scoti/pui la loc. dar uite ce vreme nasola e afara. cui ii mai arde de iesit pe motor? :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar uite ce vreme nasola e afara. cui ii mai arde de iesit pe motor? :bigstar:

 

* mie :bigstar:

 

cu tobele alea, eu zic mai bine sa iti semnalizeze cat de tare pot ele prezenta in trafic, ca sunt multi camionagii care nu se uita in oglinzi (deci nu te vad), macar sa te auda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt tare curios unde aplici flexul ala. si mai ales cum. pare o scula asa rudimentara pentru tobele alea cromate.

din pacate nu ma pricep mult. unde se gasesc sitele? banuiesc ca in partea de final a tobei acolo unde e mai umflata, nu? as fi foarte curios sa vad cum le scoti/pui la loc. dar uite ce vreme nasola e afara. cui ii mai arde de iesit pe motor? :bigstar:

 

 

in semnatura mea e linkul de vanzare a motorului. In pozele mele, in a 3-a poza mai exact, da-i zoom pe toba din partea dreapta, si o sa vezi cum arata toba fara site. De acolo , daca compari cu toba de pe motocicleta ta, o sa deduci unde am taiat cu flexul.

 

deci, am taiat cu flexul la vreun centimetru de capatul tobei, de unde am scos sitele impreuna cu o mica bucata de toba, am sudat apoi acea mica bucata de toba de sita, si o bag inapoi in toba, prin presare. De fapt sita este un fel de tzeava , ea intra prin presare (impingere) in alta teava de eliminare a gazelor , ce duce la motor. In fine, e simplu ca buna ziua, iar cand o scoti , tragi de ea putin mai tare si iese, mie personal nu-mi ia mai mult de 1 minut.

 

In afara de faptul ca esti zgomotos si trezesti vecinii, eu pesonal ma simt muuuuuuuuuult mai safe de cand mi-am scos sitele. Soferii si pasagerii masinilor se uita mai mereu in spate, intorcand capetele, si uitandu-se cand ma aud venind din spate. In lateral nici nu mai vorbesc. Sunetul arsuzitor al tobelor acuma este GENIAL cand te aflii in punctul mort al oglinzilor automobilelor pe care le depasesc. Chiar ii vad pe soferi cum se "asigura" regulamentar, intorcand capul sa vada punctul mort. Bineinteles, se uita DOAR pentru ca acel creier al lor e curios sa vada "ce naiba scoate zgomotul ala ?"

 

Pietonii care trec aiurea strada, sau printre masinile parcate sau oprite la stop, dupa ce se uita pe cer dupa elicoptere, belesc ochii si ma observa, eventual babele ma scuipa si isi fac cruce. E mai bine asa, pentru sanatatea lor, si pentru permisu meu.

Editat de Poison
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citeam postul tau si ma uitam afara: soare cat cuprinde, vreme buna, deja vroiam sa-ti zic: spune-mi unde stai sa aud si eu motorul fara site..si mi-au cazut ochii pe locatia ta. daca ajung prin ploiesti sau daca ajunge motorul tau prin bucuresti poate dau/dai de veste ca-s tare interesat de manevra

Editat de daseth
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand esti in trecere prin Ploiesti, sau cand vei face un drum pe langa Ploiesti, da-mi un telefon (0726.321.485) si cu cea mai mare placere ne intalnim.

 

In Bucuresti nu prea ajung cu motoru, anu asta am fost doar de vreo 3-4 ori, nu am ce vizita in orasu ala :bigstar:... Doar din cand in cand o sa mai vin la bar la Ursu, unde s-ar putea sa ne facem si noi prezenta cand s-o face party de sfarsit de sezon.

 

Io exact cand m-am plictisit de motoru meu, la inceputul anului asta, i-am scos sitele si am renuntat in al mai vinde, a crescut imediat in ochii mei :bigstar: , si l-am tinut si sezonu asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, inca 2-3 intrebari legate de procedura de taiere.

cum ai trecut cu flexul? ai taiat circulat in jurul tobei (putin probabil in opinia mea, datorita spatiului limitat dintre motocicleta si toba) sau ai taiat direct prin ea(adica ai inceput intr-un punct si ai mers cu flexul pana in puctul de la celalt capat al diametrului, traversand intreaga toba).

 

cat de groasa era foaia de la flex?

 

dupa taiere rezulta 3 bucati: toba, varful taiat si sita, corect? tu ai sudat sita de varful taiat si acum cand ai nevoie doar infigi la loc sita?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am taiat circular in jurul tobei.. a durat ceva timp , nevrand sa tai aiurea sita... si dealtfel nestiind ce e acolo, am mers la nimereala :bigstar:

 

Nu stiu sa-ti zic detalii despre foaia de flex, m-a ajutat un prieten, si scula era a lui.

 

Dupa taiere, da.. 3 bucati: toba, sita si un mic "capacel", de fapt capatul tobei taiat. Si da, am sudat varful taiat de sita scoasa (ca sa arate estetic la fel atunci cand o montez la loc).. si exact.. infig sita prin presare in teava ramasa in interiorul tobei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E timpul sa ma laud! Vaka mea s-a inrosit de la atata stat in service si s-a facut frumoasa. Luceste ca noua, croame marca Darian, vopsea si polish by Kaore. Fostul proprietar baleste, actualul proprietar o va scoate maine la niste poze si eventual la Arc sa mai baleasca si altii. Apoi pentru ieseni, ploiesteni si constanteni urc pozele aici.

Editat de sukhoi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata, am venit cu paracea:

 

noua motocicleta a lui sukhoi isi cauta loc prin trafic.

 

Si de ce sa mint, nu arata deloc la fel ca inainte de...marea schingiuiala :D :ok:

 

insa a spus tot si iata:

 

manere cromate(nou) :bier:

 

vopsea custom( nou - nuanta de rosu, stati sa vedeti, poze ii fac abia astazi) :) :) :) :D :rock:

 

capac cromat pentru rezervorul lichidului de frana :(

 

arata grozav. Si cu ceva reglaje pe la mecanici( carburatoare, reglaj tacheti) :eek:

 

:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

noua motocicleta a lui sukhoi isi cauta loc prin trafic.

:ok:

 

ia pune si pozele alea pana ies eu de la serviciu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...