Jerycho Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Hmm .. si mie imi pare rau de accident . Daca tot te apuci de reparat ( nu ai de ales) de ce nu iti faci si niste modificari ? Un alt tip de ghidon ... eu intotdeauna mi-am dorit sa imi pun unul drag - un rezervor mai mare .. etc . Vrei sa iti tii motorul de colectie sau vrei sa ti-l faci cat mai manevrabil/comfortabil ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 (editat) ce mai face panarama aia de Ema? E ok,javra mea...Vrea-n brate,nu ma lasa sa fac treaba... Apropo de piese de EN - am vazut inclusiv comenzi avansate,noi-noutze.Da' cat costa... .La nemti,am vazut si-un EN-u in licitare,si costa (momentan),doar 505 euro... @Jerycho: mai vrei Vulcan de 750? Cred ca-l dau p-al meu.Il dau ieftin,sa scap de el.Vreau sa trec la ceva mai mare (de fapt,MULT mai mare...).Scuze de off-topic. Editat Noiembrie 1, 2010 de darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 E ok,javra mea...Vrea-n brate,nu ma lasa sa fac treaba... Apropo de piese de EN - am vazut inclusiv comenzi avansate,noi-noutze.Da' cat costa... .La nemti,am vazut si-un EN-u in licitare,si costa (momentan),doar 505 euro... @Jerycho: mai vrei Vulcan de 750? Cred ca-l dau p-al meu.Il dau ieftin,sa scap de el.Vreau sa trec la ceva mai mare (de fapt,MULT mai mare...).Scuze de off-topic. Jerycho, nu te baga la vulcanu' lu' Darian ca are saua rupta Chiar asa, cu cat il dai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 "seaua rupta"...hai c-asta a fost chiar buna...! Pretul il spun numa' la cine chiar e interesat de mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1CFOR Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 @Darian mersi mult pentru info legate de ebay. Inainte sa postez cautasem si eu pe .de gasisem unu care era peste E150 da am zis ca mai caut oricum nu stiam la cat sa ma astept. @Motoreta e adusa in fata blocului cu remorca si pana la viitoare reparatii nu pot sa merg cu ea. Daca aveti timp sa veniti pana aici intro zi sa vedem ce si cum asa in mare ar fi perfect. M-a sunat Eugen astazi si mi-a spus ca el poate veni miercuri, daca vrei vorbeste si cu el, eu oricum il sun maine sa stim sigur cand poate. Alex, Beatice voi cum stati cu timpul/cheful? ai avea timp sa treci pana aici sa-ti dai cu pronosticul,)? Eu sunt bine sanatos, sufar cu genunchiul drept sa nu zic ca nu am patit chiar nimic. Am avut un strop de noroc, ce sa zic. Daca va stabiliti o zi de intalnire dati-mi si mie un telefon va rog in cazul in care nu-mi anunt prezenta aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 (editat) Alex, Beatice voi cum stati cu timpul/cheful? ai avea timp sa treci pana aici sa-ti dai cu pronosticul,)? Pai eu sunt "frunza-n vant", ca de obicei, n-am nici o treaba. Numai ca Alex lucreaza de noapte si ziua e la scoala... Dar vedem, poate reusim sa ajungem. Editat Noiembrie 1, 2010 de Beatrice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1CFOR Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Mda, de aproape o luna nici eu nu am "nici o treaba", vorba lui Eugen, au venit la pachet (vestile proaste) sa stiu o treaba, ce naiba.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 si eu sunt cat de cat liber; stabilim aici cand poate toata lumea si venim; in ce zona stai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1CFOR Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Prin Salajan. Poate poti sa vi cu Eugen miercuri. Eu oricum il mai sun maine si vedem ce si cum si te anunt sau te sun. Da mi nr tau pe privat te rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Dariane caut unul intr-o stare mai buna : .. fara suparare . Inca ma gandesc ce sa aleg intre VN750 si Virago de 750 ( Viroaga arata mai bine Vn ul e mai functional . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 @Motoreta e adusa in fata blocului cu remorca si pana la viitoare reparatii nu pot sa merg cu ea. Daca aveti timp sa veniti pana aici intro zi sa vedem ce si cum asa in mare ar fi perfect. M-a sunat Eugen astazi si mi-a spus ca el poate veni miercuri, daca vrei vorbeste si cu el, eu oricum il sun maine sa stim sigur cand poate. Alex, Beatice voi cum stati cu timpul/cheful? ai avea timp sa treci pana aici sa-ti dai cu pronosticul ,) ? Eu sunt bine sanatos, sufar cu genunchiul drept sa nu zic ca nu am patit chiar nimic. Am avut un strop de noroc, ce sa zic. Salut! Eu muncesc de noaptea si nu prea am cum sa ajung pe la tine pentru ca sunt si cu scoala... Colac peste pupaza, mi-a murit si mie calul, la Unirii in fata, nu mai vrea sa porneasca si am lasat-o acolo... Imi pare rau ca ti-ai sifonat mobra, dar na, fieru de indreapta, ai grija de sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Pt mine e ok miercuri; nu prea le am cu tehnica dar sper sa te pot ajuta cu ceva; vb cu eugen si venim impreuna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 Ati mai auzit de o motocicleta tractata de... alta motocicleta? Pentru ca Alex nu putea sa vina, aseara am fost cu Mihai si cu un prieten sa-i luam motoru' de la Unirii, sa-l ducem pana la Eugen. Toate bune si frumoase, numai ca dracia nu a vrut sa porneasca sub nici o forma, nici cu bujiile curatate (iar), nici cu baterie incarcata (iar). Am incercat sa-l impingem pe Mihai prin multimea aia din fata magazinului, nici asa nu a luat-o... Pana la urma, baietii au traversat cu motoru' pe la trecere, pe malul celalalt al Dambovitei, iar de acolo am legat o coarda, putin elastica, de furca motorului si celalalt capat de spataru' lui Mihai si am mers asa legati pe trotuar pana la Baricade (eu pe motoru' lu' Alex, tractata de Mihai). E o senzatie putin ciudata, mai ales ca la cel mai mic viraj trebuie sa te sincronizezi perfect cu cel din fata ta... In linie dreapta nici nu se simte; o lasi pe neutru sau tii ambreiajul, si e ca si cum ai merge normal. Imi pare bine ca am reusit sa luam motorelu' de acolo si l-am dus la curte. Multumim baieti! Cu alte cuvinte, dragii mei, avem un Kawasaki EN 500 model 1994, țipla, in curte la Eugen, cu acte, chei si ce mai trebuie. Il dezmembram sau il vindem, sa ne scoatem de-un cico? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
evgenius Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 Ma duc la vecinu sa bag un ochi vreau sa ma uit la rezervor , Beatrice daca rezolvam si pornirea lui Alex trecem la initiati daca nu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 (editat) Cu alte cuvinte, dragii mei, avem un Kawasaki EN 500 model 1994, țipla, in curte la Eugen, cu acte, chei si ce mai trebuie. Il dezmembram sau il vindem, sa ne scoatem de-un cico? Alex a aflat ca motorul lui e de vanzare? Editat Noiembrie 3, 2010 de Bart Bz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 Pfff... "Atelier Kawasaki En500" ar trebui sa scrie langa "Pe Baricade". Mesaj completat Alex a aflat ca motorul lui e de vanzare? Nu! Inca... Oricum pana ajunge el la net, il dezmembram si ne montam si piesele pe motoarele noastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 Nu! Inca... Oricum pana ajunge el la net, il dezmembram si ne montam si piesele pe motoarele noastre. Ii faceti un bine,si-asa de mult isi doreste VN-ul de 900,dar era legat sentimental mult prea puternic de EN-ul lui pt a putea renunta de bunavoie si nesilit de nimeni si nimic la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 pe viitor cand va mai tractati ar fi bine sa nu va mai legati unul de celalalt inseparabil. adica: motociclistul tractat infasoara coarda de doua-trei ori pe scaritza si o tine cu piciorul prin presara(nu tre sa apesi ca disperatul cum a facut un amic de al meu de avea febra dupa 20 de km) astfel poti evita eliberandute orice necaz ce poate aparea. si poti sa faci si o gluma (proasta daca e pe asfalt, la offroad merge lai ales daca e vreo baltoaca prin apropiere) si sa pui farna cand e ala din fata in viraj daca dati de greu cu porneala faceti un semnal cu fum si va ajut da benzina ii vine??? filtu de aer e curatat??? ca am inteles ca da scanteie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 (editat) poti sa faci si o gluma (proasta daca e pe asfalt, la offroad merge lai ales daca e vreo baltoaca prin apropiere) si sa pui farna cand e ala din fata in viraj daca dati de greu cu porneala faceti un semnal cu fum si va ajut da benzina ii vine??? filtu de aer e curatat??? ca am inteles ca da scanteie Asa i-am facut o data, dar nu intentionat... Mai erau si frunze umede pe jos... Pai: - am verificat toate furtunasele, deci benzina ii vine; - bujii curatate de n ori + cumparat unele noi acum 2 zile; - baterie incarcata de n ori; - filtrul de aer curat, verificat - a fost curatat acum vreo 500 de km; - scanteie are; - pipele de la bujii curatate si verificate; - toate contactele ok... Mai mult nu cred ca puteam sa-i facem... Ea vrea sa porneasca, dar nu face scanteie, doar caraie putin. La prima incercare, cand am pornit-o, mergea numai intr-un cilindru, apoi am oprit-o si asta a fost. De fiecare data cand scoteam bujiile sa le curatam, le scoteam ude si miroasea a benzina destul de tare in juru' motoretei. Editat Noiembrie 3, 2010 de Beatrice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thorus_2003 Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 ...De fiecare data cand scoteam bujiile sa le curatam, le scoteam ude si miroasea a benzina destul de tare in juru' motoretei. Am avut si eu aceeasi problema la cilindrul din spate, dar cred ca am rezolvat-o dand jos carburatorul, curatat, reglat nivelul plutitorului, pus la loc si "fire in the hall", ca de sambata de cand am executat operatiunea asta, am facut vreo 1000 km, intr-un drum pana la mare si prin Dobrogea si nu mi-a mai facut probleme deloc. Poate e buna sugestia mea, de a vedea care-i baiu' cu carburatorul. Bafta la "surubaiala" ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 La faza cu tractarea dupa experienta de ieri cred ca e ok si cu 80 in linie dreapta, pe curbe ar trebui mers f incet, ca sa pastrezi motoarele drepte; orice nesincronizare-smucitura cu motorul aplecat inseamna o cazatura sigura. Mai e o faza: legaturile sa fie pe mijloc, si pe ghidon si la spatele celui care tracteaza; noi am legat chinga de motorul meu un pic in stanga si cand punea beatrice cate o frana imediat imi sarea ghidonul intr-o parte; si sa fie chinga cat mai scurta, astfel incat pe curba motoarele sa fie aliniate, altfel trage dintr-o parte si e nasol pt ambii; ieea e ca se poate tracta un motor legat de altul si daca ramane cineva in drum pe undeva e o solutie f buna de a ajunge intr-un loc sigur, dar depinde in primul rand de drum; e exclus sa faci asa ceva pe serpentine de ex. Despre motorul lui alex nu stiu ce sa zic, sunt curios ce naiba o avea; dupa cum s-a comportat ieri parca nu tragea benzina - bujiile erau uscate dupa ce am incercat de mai multe ori sa o pornim; impinsa dadea semne ca ar vrea sa plece: bolborosea un pic si iar murea; 1CFOR cred ca m-ai sunat ieri dar eram la actiune; vorbim Jericho: avem aceleasi gusturi la motoare, si mie imi plac VN-ul de 750 si Virago de 750 (care dupa parerea mea este choperul perfect la aspect); dar EN-ul e mai versatil, practic bun la toate; sincer pt 10-15 caluti in plus nu cred ca se merita efortul financiar, depine acum si de buget si de ce oferte gasesti; oricum LTD-ul tau arata f bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 a, inca o idee, goliti benzian din carburatoare(poate are vreun jeg sau apa-condens) si verificati furtunelu de vacum de pe busonul rezervorului ca daca e sarit nu se alimenteaza neam. asta in cazul in care are vacum... nu cunosc prea bine modelul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 (editat) Am avut si eu aceeasi problema la cilindrul din spate, dar cred ca am rezolvat-o dand jos carburatorul, curatat, reglat nivelul plutitorului, pus la loc si "fire in the hall", ca de sambata de cand am executat operatiunea asta, am facut vreo 1000 km, intr-un drum pana la mare si prin Dobrogea si nu mi-a mai facut probleme deloc. Poate e buna sugestia mea, de a vedea care-i baiu' cu carburatorul.Bafta la "surubaiala" ! Pai eu am zis de la inceput ca problema e la plutitor. Saptamana viitoare o sa desfaca Alex si Eugen carburatoarele si o sa-l regleze. Eu sunt ferm convinsa ca acolo e problema. Cred ca s-a dat peste cap pentru ca a dat de prea multe ori la automat si a incercat de multe ori s-o porneasca impinsa... Oricum alta problema nu mai are ca am cam verificat totu'... Editat Noiembrie 3, 2010 de Beatrice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 LTD ul meu iti multumeste pentru compliment . Problema nu este ca vreau un motor in V si nu mai vreau in linie sau ca vreau ceva mai mare neaparat dar in vara cand am facut un tur prin moldova de vreo 1600 km eu si viitoarea mea sotie am stat cam inghesuiti pe LTD ( aveam bagaje dar nu alea ne incurcau ) Trebuie sa imi iau ceva mai mare ca spatiu pe sea dar vreau sa pastrez si linia motocicletei pe care o am la LTD ul meu - adica trebuie sa trec pe un VN sau Viroaga de 750 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 LTD ul meu iti multumeste pentru compliment . Problema nu este ca vreau un motor in V si nu mai vreau in linie sau ca vreau ceva mai mare neaparat dar in vara cand am facut un tur prin moldova de vreo 1600 km eu si viitoarea mea sotie am stat cam inghesuiti pe LTD ( aveam bagaje dar nu alea ne incurcau ) Trebuie sa imi iau ceva mai mare ca spatiu pe sea dar vreau sa pastrez si linia motocicletei pe care o am la LTD ul meu - adica trebuie sa trec pe un VN sau Viroaga de 750 LTD-ul e mai inghesuit, corect; intre EN si cele doua pomenite nu cred ca e diferenta de spatiu; eu cu nico plus bagaje stam confortabil pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.