Sari la conținut

Kawasaki EN500


stoeanp
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare. am o nedumerire si poate ma ajuta careva. am un en500 (vulcan) din 92. ce bujii ngk am nevoie? dr8ea sau dr9ea. merci

Print screen din manual:

post-48785-1295253375_thumb.jpg

 

Deci 9EA, sau 8ES... Nu prea e nici o diferenta, eu am mers cu ambele. Ultima data am avut 9EA, cu care am mers aproape 20.000km... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in primul rand merci de promptitudine. manualul il am si eu dar nu stiu exact cum aflu ce mudel e. adica US sau altceva? am intrat pe louis si am gasit pe aceeasi pagina info contradictorii. adica in partea de sus imi zice dr9 si daca intru in detalii mai jos in pagina zice dr8 ;) ;) cred ca o sa le las pe alea pe care le am acuma adica 9ea. inca odata multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine v-am gasit in noul an , sa tina soarele cu noi ca multe mai am de mesterit.

Ce mai ai de mesterit? :D

Mi-am schimbat si eu kit-ul de canea, ca imi curgea benzina... Garniturile erau cam subtiri, si in 2 colturi, roase de vreme.

 

in primul rand merci de promptitudine. manualul il am si eu dar nu stiu exact cum aflu ce mudel e. adica US sau altceva? am intrat pe louis si am gasit pe aceeasi pagina info contradictorii. adica in partea de sus imi zice dr9 si daca intru in detalii mai jos in pagina zice dr8 ;) :D cred ca o sa le las pe alea pe care le am acuma adica 9ea. inca odata multumesc

Deci, tu ai nevoie, conform manualului, de DR9EA. "All others", sincer nu stiu ce inseamna la ei, nu stiu pe unde au mai fost ele produse, dar e foarte putin probabil ca tu sa ai un model care face parte din acea categorie.

Diferenta este oricum insesizabila, spun cei care au folosit si DR9, si DR8.

 

P.S.: Pune si tu poze cu motoreta, sa vedem si noi. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai atunci scriem fiecare ce ne trebe si nenea motovip ne pune pretul; eu am pus lista mai sus; eugene ce mai faci maica? ce mai mesteresti? poate ne vedem intr-o zi, daca e frumos ca azi vin cu motorul pe baricade

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te astept dupa ora 4 , in afara de duminica . De mesterit am multe ca nu am putut nici de timp nici de vreme . Tot asa de omenit toate nimicurile si consumabilele+ ar trebui si lantul de distributie schimbat , oricum pana la ITP as avea timp , e in august , nu stiu daca si bani dar vad eu cum...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poze frumoase nu prea am, nu ma intreba de ce, ca nici e nu stiu. Am gasit ceva, de dupa o tura de offroad, inainte sa il spal. Da, stiu, asta nu e motor de offroad, dar ce sa fac daca numai pe asta il am si imi place sa merg la munte? ;) Mai am si alte poze cu el plin de mocirla, dar mi e cam rusine sa le pun la sectiunea asta ;))

post-52706-1295276553_thumb.jpg

post-52706-1295276582_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noua de spui de offroad cu EN-ul? ;)

Noi am mers prin paduri cu ele, eu chiar ieri am fost pana undeva in afara Bucurestiului si am crezut ca nu mai ies de pe o strada... EN-ul le cam face pe toate, cred ca-i motocicleta perfecta.

 

Frumoasa ragalia! :D Desi mi se pare cam ciudat ca scrie pe carene Vulcan...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai zice unii ca scrie vulcan pt. ca e modelul US. si se pare ca la modelul american ii mai zice si vulcan.de aia era si dilema cu bujiile. acuma vitezometrul e in mile, in semnaliz fata am si pozitii, unele mai ciudate adica am bec cu 2 filamente. cand l am luat nu mergeau, era anulat firul de pozitie ca cica in EU nu e voie.

dar le am facut si pe alea sa mearga si mi se pare ca arata bine. semnaliz spate sunt normale. in fine, poa sa fie si model paraguian, ideea e sa mearga si sa ma simt bine pe el. acu e cu carb pe masa ca fac o revizie. a pornit cam greu la frig si m am gandit sa fac o revizie la carb. si sa ii iau buji noi cu ocazia asta. bineinteles sincronizat, etc. acuma astept al doilea kit de carb. ca primul era doar pt. UN carb. si am aflat abia cand l am vazut ;) . o sa mai am o istorie pt. EN-isti, din ciclul "nu faceti ca mine" sau "domnia si prostia se platesc" dar o las pe mai tarziu ca m a luat foamea. numa bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poze frumoase nu prea am...

 

Adica ce vrei sa zici, ca EN-ul nu e un motor frumos chiar daca e murdar? Huuuooo!!

EEEE am glumit, iti zic bun venit printre noi si nu ezita sa ne intrebi daca ai vreo problema. Te-as sfatui sa cauti pe topic aici inainte sa mai postezi ceva, pentru ca e aiurea sa repetam aceleasi subiecte pe topic.

Pana una alta, tu ai acolo modelul A de EN 500 care oricum are majoritate pieselor compatibile cu celelate modele (LTD, B si C).

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot e vreme rea si stam mai mult pe net decat pe mobre, hai sa povestesc ce patesc la scurt timp dupa achizitia motorului. trebuie sa precizez ca eram incepator, adica carnet de vreo 4 luni si mobra vreo 2. De asemenea mai zic ca vanzatorul, mobrist vechi, mi a zis ca trebuie schimbate filtrele, ulei si aer, uleiul si bujiile, adica ce face orice om normal dupa ce isi ia mobra folosita cine stie cand ultima data. Si ma apuc de revizie, schimb tot, mai putin filtrul de aer, pe care nu l am gasit din prima la magazin si care mi s a parut mie ca "mai merge". Si prind eu un weekend numai bun de iesit la munte cu niste fete, dintre care una imi cazuse cu tronc rau de tot. Zic: acu e momentu, vere! Fata nu a vrut sa vina pe mobra cu mine, stia ea ce stia, a mers cu conserva din dotare, dar mi a luat bagajul. Si plecam. Pe la vreo 30 km de Timi prind eu o zona dreapta, lunga, libera si curata. La cum musteam de testosteron, va dati seama ca nu am putut sa merg cu 100. Ii verific topspeed-ul dupa care dau sa o las mai moale ca venea localitatea. Si aici incepe circul. Nu prea vroia sa mearga mai incet, adica nu mai aveam frana de motor. Retrogradez. Motorul turat la max. Inca o data. Acelasi rezultat. Si tot asa am ajuns in mijlocul satului, in viteza 1 motorul turat la max. Opresc monstrul, moment in care da un rateu de era sa i zboare basca din cap politistului care se uita nedumerit la mine. Aprin o tigara, scot tel. sun vanzatorul care e si mecanic de felul lui. Ii povestesc simptomele, se cruceste si el umpic si zice sa ma mai chinui vreo 10 km ca el e la tara, si are si platforma cu el si daca nu ii dam de cap macar mi o duce inapoi la tm pe platforma. ajung la el verifica tot ce crede el si tot degeaba. bujia dreapta uda fleasca. se face seara...plecam inapoi la tm. fetele trecusera de mult, dar gigi le face semn sa se duca, nu e nici o problema! aj. in tm, ma mai milogesc de om sa mai incerce pana cand cedeaza pshihic si imi zice sa iau ce mobra vreau eu de la el din garaj (avea vreo 4 inscrise si cu acte la zi) si sa plec, numa sa nu il mai stresez sambata seara. in final plec cu dacia din dotare, nu de alta dar avea benzina si bani de alta nu mai aveam, ajung noaptea pe la 3. acu daca va intrebati daca a meritat, da, a meritat! ma asteptau niste pulpe la gratar si niste beri reci puse in lac la racoare...!!! cum sa refuzi asa ceva? ;) . luni ma suna omu sa imi dea verdictul: tot buretele de pe filtrul de aer era prin carburator!!! in iarna urmatoare m am coafat si de rectificat supape, scaune supape. se pare ca buretele a trecut pana in motor.

si de atunci, odata la 3 luni verific fltru si il schimb in fiecare an. so...nu "las ca mai merge". o seara faina la toata lumea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:huh: Si totusi n-ai zis esentialul...Las-o dracului de mobra... :D Zi ce-ai facut cu fata aia...Pina la urma,ai "marcat'...?! ;)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi in jurul orei 19.... am vazut o domnisoara cu nishte ochi f draguti calare pe un En500 in zona Dristor.... avea ceva la numar cu "kmk"....

 

Stimabila daca esti draguta sa te identifici.... am ceva sa iti spun.....

Astept un semn;)

 

 

Take care si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi in jurul orei 19.... am vazut o domnisoara cu nishte ochi f draguti calare pe un En500 in zona Dristor.... avea ceva la numar cu "kmk"....

Stimabila daca esti draguta sa te identifici.... am ceva sa iti spun.....

Gata, m-am identificat! ;)

Erai cu motoru' sau masina?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D Si totusi n-ai zis esentialul...Las-o dracului de mobra... :D Zi ce-ai facut cu fata aia...Pina la urma,ai "marcat'...?! :D

in seara aia am marcat numa pe jumatate. doar am zis cata papa si bere ma asteptau acolo :huh: . dar m am revansat ulterior si pana la urma a fost mai bine asa. lucrurile bune nu se intampla chiar asa usor. si parca altfel savurezi o victorie muncita ;)

on(off)topic- cred ca azi imi vine si celalat kit de carb. hehe. numa bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...