Jump to content
Sign in to follow this  
vipu

Ajutor&asistenta moto!

Recommended Posts

Are cineva 200 mL de ulei de furca 5w?

Mersi anticipat

 

Are la magazin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are cineva 200 mL de ulei de furca 5w?

Mersi anticipat

iti dau eu daca ajungi pe la mine cu recipientul gol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stie careva un loc serios unde pot sa verific si eventual sa indrepte niste jante auto? Am un usor tremurat pe la 120km/h iar echilibrarea simpla a jentiilor a atenuat vibratul, dar nu l-a elimiat complet....asa ca presupun ca am o janta deformata (poate).

 

Pe net am gasit cateva Serviceuri, dar mno...poate sti vreunu "serios"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sympathy Service pe Plevnei 73A. Eu zic ca cel putin cu verificatul te pot ajuta. Adica macar cu asta se ocupa, si elimini problema din start, daca ai jantele strambe.

Edited by ®azvan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am un prieten care a facut ca si tine, a echilibrat, dezdoit si tot tacamul. Intr-un final, el fiind din Baia mare, a fost acolo la ceva test pentru anvelope. Si surpriza, 2 anvelope noi, Vredestein, erau cu defect de fabrica si le schimba in garantie. Deci cauta si pe aici, daca este asa ce a.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine problema a fost mai banala cu jante si anvelope noi... centrul unde le echilibrasem avea scula de echilibrare decalibrata. Batai in volan la 130/h sa-mi rupa volanul din mana. Rezolvat prin echilibrare in alta parte.

Edited by ®azvan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am un prieten care a facut ca si tine, a echilibrat, dezdoit si tot tacamul. Intr-un final, el fiind din Baia mare, a fost acolo la ceva test pentru anvelope. Si surpriza, 2 anvelope noi, Vredestein, erau cu defect de fabrica si le schimba in garantie. Deci cauta si pe aici, daca este asa ce a.

 

Nu exclud nici o posibilitate :), cu toate ca anvelopele teoretic ar trebui sa fie bune (nu au multi km, is runflat si Michelin)...cu Vredestein am patit si eu, am facut 3 reglaje de directie si totul era perfect. Cand mergeam tragea insa stanga. Pana la urma s-a constatat ca una din 4 anvelope avea cu 2kg mai mult decat restul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

............. s-a constatat ca una din 4 anvelope avea cu 2kg mai mult decat restul.

pfffff, cum mama dracului????

acum nu stiu ce marime de anvelope ai, dar ma gandesc ca vreo 8 kile....., 2kg in plus e enorm..... :-L

Share this post


Link to post
Share on other sites

pfffff, cum mama dracului????

acum nu stiu ce marime de anvelope ai, dar ma gandesc ca vreo 8 kile....., 2kg in plus e enorm..... :-L

 

naiba a stiut...asta a fost insa demult si marimea era ceva super banal pe 15 sau 16...gen Logan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, daca are cineva carburatoare de transalp de 600 sa dea un semn, vreau mai exact cele de jicloare principale. Mersi , nr meu 0764865403 ANTONIO

Share this post


Link to post
Share on other sites

va salut colegii,

am nevoie de un mic ajutor....

are cineva sa-mi dea imprumut o casca integrala marimea M sau L, pentru perioada joi-duminica??

casca va fi pentru Fi-miu, va fi purtata cu cagula, este vorba de o tura pana la Oituz si inapoi

dau si eu o bere de six pack :)

o747 O848patru8

 

PS. nu ca ar conta, dar pt cei curiosi ma justific.... casca veche nu-i mai este buna, iar pe care l-am comandat si trebuia sa ajunga inca nu a ajuns...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postez si aici, - iertati spam'ul


Tovarasi clujeni, am nevoie de putin ajutor de la un posesor de F650GS sau Dakar cu saua joasa.


Dakarul meu are saua inalta si ma gandesc sa o schimb sau sa o modific, dar inainte as vrea sa vad cum se aseaza saua joasa de GS pe Dakar, si daca se intelege cu posteriorul meu :)


As da o bere doua celui care isi rapeste 15 minute pentru chestiunea de mai sus.


Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,am si eu o mica/mare problema!Am un R6 din 2002 care de la o vreme se opreste din mers,porneste se incalzeste iar dupa 20-30 de km se opreste in mers,daca il las cateva minute porneste din nou.Sa fie oare CDI-ul,bobina de inductie???Precizez ca mecanic functioneaza perfect pana se opreste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut si eu problema asta la Honda nx250 a sotiei. Mergea pana se incalzea si dupa aia nu se mai tura. Urca si cobora turometrul la orice acceleratie, dar nu mai sus de 1300 rpm. Dupa multe investigatii, am descoperit cdi-ul si termocupla moarte. Din cauza ca nu racea, se incalzea cdi-ul si dadea scanteie in alti parametri. Sper sa te ajute informatia cu ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Este vreun magazin in Cluj care are anvelope pe stoc?

Edited by linoleu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, are careva pe aici dispozitiv de indoit tevi, vreau sa fac o continuare la un crash bar, adica de pe crash bar in jurul farului la transalpul de 650. Daca ma poate ajuta cineva sau sa o faca ? tel contact 0764865403 Antonio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am asa ceva: https://sculeunelteaccesorii.ro/presa-hidraulica-pentru-indoit-tevi-raider-rd-hpb01--bacuri-incluse--12-t/12161.htm

Nu e ideala, cand indoi tevi se vad punctele de aplicare a fortei si trebuie sa mergi din aproape in aproape, sa indoi cate putin din mai multe puncte, mai ales la unghiuri mai mici, ca altfel strica teava.

Daca te intereseaza, te pot ajuta in sensul ca vii la mine acasa intr-un weekend si iti faci singur treaba. Eu nu am vreme sa ma ocup.

Ca idee, ceea ce vezi indoit prin pozele de aici au fost indoite cu presa in discutie.

https://photos.google.com/album/AF1QipMpL3NsfsT7CCVGkOVo-a_5Hu5mGrCqGQUyyUdj

Edited by pisoiu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am asa ceva: https://sculeunelteaccesorii.ro/presa-hidraulica-pentru-indoit-tevi-raider-rd-hpb01--bacuri-incluse--12-t/12161.htm

Nu e ideala, cand indoi tevi se vad punctele de aplicare a fortei si trebuie sa mergi din aproape in aproape, sa indoi cate putin din mai multe puncte, mai ales la unghiuri mai mici, ca altfel strica teava.

Daca te intereseaza, te pot ajuta in sensul ca vii la mine acasa intr-un weekend si iti faci singur treaba. Eu nu am vreme sa ma ocup.

Ca idee, ceea ce vezi indoit prin pozele de aici au fost indoite cu presa asta: https://photos.google.com/album/AF1QipMpL3NsfsT7CCVGkOVo-a_5Hu5mGrCqGQUyyUdj

Salut, ar fi foarte bine, am vb in Cluj cu cei de la Evil chop, dar au cerut 300 pt o bucata de teava, imediat la pret de crash bar de la heavy duties.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine nu se pune problema de bani insa sa ai grija ca nu e usor. Daca nu ai mai facut asa ceva, risti sa strici materialul. Eu iti pot da 2-3 sfaturi insa nici eu nu sunt specialist, ca am folosit-o doar de 2-3 ori pe tevi cu perete destul de gros, si deci mai tolerante la deformarea sectiunii si am indoit doar in unghiuri mari. In plus, ai nevoie de material in exces la capete pentru ca sa poti sa fixezi teava corect in presa. Daca lucrarea ta finala indoita are 1 metru si tu pornesti cu o teava de 1 metru, nu o sa te descurci. Iar daca o indoi incorect si strici sectiunea tevii, e pa, nu o mai poti reface.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Daca nu gasesti altundeva, te pot ajuta eu dar numai prin august caci sunt ocupat pana atunci. Pot sa indoi teava de max 22mm.

Teaser :)

post-29285-0-79855200-1531770787_thumb.jpg

post-29285-0-71532000-1531771086_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mezutu daca nu o rezolv vin la tine, pun si o poza aici ca sa se vada ce vreau sa fac. Sectiunea de la far, vreau sa o adaug pe crashul de la heavy duties. Se vede pe poza. Intro vreme se faceau la baietii de la heavy duties, dar acuma nu mai fac din pacate. In poza 2 se vede cel de la heavy duties.

post-72744-0-10788200-1531810405_thumb.jpg

post-72744-0-79870800-1531810850_thumb.jpg

Edited by AntonioAntonio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare. E cineva care ma poate ajuta cu un redresor imprumut pentru cateva ore? M-a lasat bateria. 0752179944

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...