Sari la conținut

intrebare incuietoare


CUXI
 Share

Postări Recomandate

Eu vad altfel problema si anume:

Poti sa mergi linistit cu ce atas vrei indiferent de serie atata timp cat ai trecuta o serie de atas in talonul de la moto. Daca am omologare pt atas si merg cu un atas imprumutat, cu o alta serie decat cea trecuta in talonul meu, cum il legitimez? Cu ce? Atasele nu au talon, nu e ca la remorci. Si nici nu scrie nicaieri ca nu pot fi instrainate. Nu cred ca se ia de tine atata timp cat ai trecut in talonul de la mobra, un atas. Si daca vrea sa vada seria il poti invita dedesubt sa o vada. :D Cat despre mersul cu atasul fara a avea omologarea trecuta in talon, ei pot spune ca nu e omologata mobra sa mearga cu atas si te trimit la RAR in cel mai rau caz. Pt ca atasul poate fi trecut in talonul altei mobre, deci e inregistrat si omologat nefiind vorba de punere in circulatie a unui vehicul, atelaj etc neinmatriculat, ca sa fie penal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 59
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

ce se intampla in cazul in care te plimbi cu o motocicleta cu atas pe drumurile publice si ea in acte este trecuta la categoria solo?

Deja ați luat-o pe arătură cu exemplele și divagațiile. Să dezbatem scenariul pe care l-ați propus.

Motocicleta cu ataș și motocicleta solo sunt două vehicule diferite, chiar dacă numitorul comun al lor este motocicleta în sine.

Așa că vă rog să răspundeți nu cu speculații, ci doar cu "da sau nu" la întrebarea:

"motocicleta cu ataș cu care circulați are certificat de înmatriculare?"

Dacă da e OK, dacă nu

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prieteni va pierdeti in polemici. Un lucru este foarte CLAR.

-daca conduci pe drumurile publice o motocicleta ce in acte este solo si tu fizic ai agatat un atas ......iti este retinut certificatul de inmatriculare pentru "conducere vehicul neomologat sau cu modificari ce pot pune in pericol siguranta circulatiei".........si de aici si consecintele.

SIMPLU.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deja ați luat-o pe arătură cu exemplele și divagațiile. Să dezbatem scenariul pe care l-ați propus.

Motocicleta cu ataș și motocicleta solo sunt două vehicule diferite, chiar dacă numitorul comun al lor este motocicleta în sine.

Așa că vă rog să răspundeți nu cu speculații, ci doar cu "da sau nu" la întrebarea:

"motocicleta cu ataș cu care circulați are certificat de înmatriculare?"

Dacă da e OK, dacă nu

 

@petcudan55

 

nu imi doresc ca si postul asta sa ajunga o porcaiala si o cearta ca multe altele de pe aici

 

am pus aceasta intrebare ca sa primesc raspunsuri clare si concludente si nu sa ma cert cu x si y deoarece exemplele date sunt deplasate de la subiect

 

am vazut ca ma acuzati de luatul pe aratura cu exemplele si divagatiile mele....dar sincer sa va spun nu stiu de ce v-a deranjat deoarece tot ce am dat exemplu sunt chestii reale ce se pot fi intalnite pe soselele patriei noastre si nu sunt imposibile

 

sustineti cu fermitate ideea ca conducerea unei motociclete solo fara atasul netrecut in cartea de identitate se considera conducerea unui autovehicul neinmatriculat,este infractiune si se pedepseste ca atare.

 

nu am contestat ideea dvs dar v-am cerut sa imi dati un temei legal,articol,ceva scris alb pe negru si nu scenariul pe care il sustineti dvs,sau ce se intampla in Ploiesti si nu se intampla in alt judet

 

sustineti cu tarie ca,conducerea unei motociclete solo fara atasul trecut in acte ar fi considerata conducerea unui autovehicul neinmatriculat.

 

puteti sustine cu probe concludente treaba asta?? dar nu cu cea ati spus mai sus...cum ca atasul este trecut in rubrica a doua din cartea de identitate...asta pica din start.

 

va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Pai mai Cuxi ia fii tu mai explicit ce vrei, text de perpicacitate, o discutie aiurea, s-au te-ai exprimat tu gresit.

"sustineti cu fermitate ideea ca conducerea unei motociclete solo fara atasul netrecut in cartea de identitate se considera conducerea unui autovehicul neinmatriculat,este infractiune si se pedepseste ca atare.

 

nu am contestat ideea dvs dar v-am cerut sa imi dati un temei legal,articol,ceva scris alb pe negru si nu scenariul pe care il sustineti dvs,sau ce se intampla in Ploiesti si nu se intampla in alt judet

 

sustineti cu tarie ca,conducerea unei motociclete solo fara atasul trecut in acte ar fi considerata conducerea unui autovehicul neinmatriculat."

Pai daca conduc o motocicleta solo, retine SOLO, ce treaba mai are cineva cu mine daca ATASUL trecut s-au netrecut in cartea de identitate, talon s-au ce-o mai fi, este acasa, in garaj, cotet, sura , ori sufragerie, NU ESTE LEGAT IN DREAPTA motocicletei? In cazul in care conduc o motocicleta CU ATAS trebuie sa fiu atent la tot ce s-a discutat pe aici. Stai putin, trebuie sa fiu atent cu tine. Conduc o motocicleta solo INMATRICULATA, nu are importanta cum, solo ori cu atas. Limba romana asta a noastra s-a dat dracu' "ezista" numai interpretari si rastalmaciri de cuvinte. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa cum am promis, am vb cu colegii de la circulatie, care zic, ca din moment ce conduci o moto inmatriculata si ai in permis categoria "A", esti legal, indiferent daca ai sau nu atas, intrucat codul rutier nu prevede sanctiuni pt acest lucru

sper ca am fost de ajutor

numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

""ce se intampla in cazul in care te plimbi cu o motocicleta cu atas pe drumurile publice si ea in acte este trecuta la categoria solo?

 

este considerata contraventie??cum se sanctioneaza?

 

sau poate este considerata infractiune??cat stai aplecat dupa sapun la faza asta?""

 

Au mare dreptate mihai prd si red bandit...motocicleta,in momentul in care ii pui atas si a fost prevazuta din fabrica cu atas dar din diferite motive nu a mai fost trecuta in carte intra la punerea in circulatie sau modificari etc... . deci se lasa cu amenda si retinerea certificatului de inmatriculare! este contraventie(contravii la legea circulatiei) NU E CAZ PENAL!!!!!!

 

atasul nu se inmatriculeaza separat;deci nu poti fi incadrat la circulat cu vehicul neinmatriculat; la atas nu se da numar! atasul are drept de circulatie automat pe inmatricularea motocicletei tragatoare! (iar cand vine vorba de serii numai la itp te intoarce;sau controlul in trafic).

 

daca insa s-a intamplat Doamne fereste;si te gasesc vinovat si erai cu atasul neinscris in carte si exista vre-o vatamare corporala...se discuta altfel! adica probabil poate fi trecut la caz penal; dar asta e alta mancare de peste!

 

si foarte simplu daca ai motocicleta care a fost prevazuta cu atas din fabrica si vrei sa fie trecut in carte...te duci calare pe mobra cu atasul in duba;la identificare RAR(Registrul auto roman) platesti ce e de platit,legi atasul de motoreta;iti face poze cu ea;eventual bate serie, etc... si pleci la fel cum ai venit; iar cand vei face itp te vei prezenta la fel calare pe mobra cu atasul in duba si le faci itp impreuna!

 

ca o paranteza acum cativa ani cand a inscris fratemiu jupiterul...nu era gata ptr itp...si a mers cu el dezmembrat in masina, mai precis cadru roti ghidon si carterele; cilindrii nu avea...si a legat cadrul atasului de moto iar barca a pus-o fara niciun surub; i-a facut poze;batut serie...despachetat;bagate in masina si cartea in buzunar!... la itp...partea 2.

 

iar in incheiere daca te opreste 'tianu' si rade de tine ca e caz penal;scoti codul rutier din atas si ii arati legea.... inafara de a-ti lua talonul si amenda nu are ce sa-ti faca...si tot vei fi obligat pana la urma sa te duci sa-l treci in carte! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa cum am promis, am vb cu colegii de la circulatie, care zic, ca din moment ce conduci o moto inmatriculata si ai in permis categoria "A", esti legal, indiferent daca ai sau nu atas, intrucat codul rutier nu prevede sanctiuni pt acest lucru

sper ca am fost de ajutor

numa bine

 

 

multumesc andreizalau

 

desi primisem si eu azi dimineata un raspuns clar si concludent din partea unui politist de la brigada politiei rutiere ma bucur ca ai confirmat si tu.

 

intrebarea mea de la inceput a fost la cum se incadreaza fapta:infractiune sau contraventie,am primit raspunsul in clar si foarte sigur.

 

deci conducerea unei motocicletecare este inmatriculata solo si la care s-a agatat atas fara a fi trecut in cartea de identitate poate avea urmatoarele consecinte:

 

control politie---exista sanse foarte mari sa nu se intample nimic...deoarece treaba asta nu este scrisa nicaieri

 

control RAR in trafic--contraventie--amenda si retinerea certificatului de inmatriculare pana la rezolvarea situatiei..dar si in cazul asta daca juri pe rosu in fata inginerului de la RAR ca nu o sa mai pui atasul la motocicleta never risti sa scapi lejer..

 

sunt mai multe chestii de discutat ca doar nu te poate obliga nimeni sa treci atasul in carte daca tu nu vrei,dar nu prea se poate discuta aici pe forum deoarece discutia deviaza in domeniul S.F.

 

multumesc pentru atentia acordata

 

CASE CLOSED (enigmaticul Soric)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu vreau sa-mi aleg calea cea mai legala, si sa trec atasul si in acte langa moto. Mi se pare mult mai simplu, decat sa stau la povesti cu politistii, ARR etc.

 

Ma intereseaza insa urmatorul lucru: am motocicleta cu nr. noi, carte foliata, cum e mai simplu, sa omologez atasul pe numele fostului proprietar (din alt judet), sa scoatem toate actele noi tot pe numele lui, si dupa acea sa o trec (deja ca moto cu atas) pe numele meu, sau sa imi scriu pe numele meu si apoi sa o omologez cu atas?

 

Se poate comasa transcrierea cu omologarea atasului? Stiu ca trebuie sa am si asigurarea valabila cand depun dosarul la politie. Depun o data actele solo, cu asigurarea solo, imi obtin actele noi, pe numele meu, apoi ma duc la RAR, mi se omologeaza atasul, iarasi depun actele noi, talonul "vechi", asigurarea iarasi noua (deja cu atas)?

 

Nu imi dau seama cum e mai simplu, va rog dati-mi sfaturi.

 

Multumesc, numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intereseaza insa urmatorul lucru: am motocicleta cu nr. noi, carte foliata, cum e mai simplu, sa omologez atasul pe numele fostului proprietar (din alt judet), sa scoatem toate actele noi tot pe numele lui, si dupa acea sa o trec (deja ca moto cu atas) pe numele meu, sau sa imi scriu pe numele meu si apoi sa o omologez cu atas?

 

Se poate comasa transcrierea cu omologarea atasului? Stiu ca trebuie sa am si asigurarea valabila cand depun dosarul la politie. Depun o data actele solo, cu asigurarea solo, imi obtin actele noi, pe numele meu, apoi ma duc la RAR, mi se omologeaza atasul, iarasi depun actele noi, talonul "vechi", asigurarea iarasi noua (deja cu atas)?

 

Nu imi dau seama cum e mai simplu, va rog dati-mi sfaturi.

 

Multumesc, numai bine!

O cumperi, mergi la RAR si faci omologare atas, autentificare si ITP daca e cazul, dupa care o inmatriculezi. Asigurarea nu e solo/cu atas, e una singura, pt moto. RAR-ul trece in carte atasul si politia ti-l trece in talonul nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu vreau sa-mi aleg calea cea mai legala, si sa trec atasul si in acte langa moto. Mi se pare mult mai simplu, decat sa stau la povesti cu politistii, ARR etc.

 

Ma intereseaza insa urmatorul lucru: am motocicleta cu nr. noi, carte foliata, cum e mai simplu, sa omologez atasul pe numele fostului proprietar (din alt judet), sa scoatem toate actele noi tot pe numele lui, si dupa acea sa o trec (deja ca moto cu atas) pe numele meu, sau sa imi scriu pe numele meu si apoi sa o omologez cu atas?

 

Se poate comasa transcrierea cu omologarea atasului? Stiu ca trebuie sa am si asigurarea valabila cand depun dosarul la politie. Depun o data actele solo, cu asigurarea solo, imi obtin actele noi, pe numele meu, apoi ma duc la RAR, mi se omologeaza atasul, iarasi depun actele noi, talonul "vechi", asigurarea iarasi noua (deja cu atas)?

 

Nu imi dau seama cum e mai simplu, va rog dati-mi sfaturi.

 

Multumesc, numai bine!

 

eu am schimbat cadrul la un zzr, culoarea, autentificarea, itp toate in aceiasi vizita; deci trebuie sa mearga sa le faci deodata pe toate.

Editat de Unguru'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot se lamuresc treburi legate de atas pe aici,stie cineva daca atasul de jupiter 3 are serie ,si daca da,atunci unde este pansonata?

Multumesc.

 

 

Atasul de j 2 are seria in stanga spate unde sant cele 3 suruburi mici de 6 asigurate intre ele .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CASE CLOSED

Nu încă, te rog!

Ceea ce am scris zilele trecute, relativ la întrebarea domnului Cuxi nu sunt părerile mele ci, așa cum am spus atunci,

răspunsurile pe care le-am primit de la poliție în iulie 2010, la întrebarea:

- Am un MZ înmatriculat solo căruia i-am pus un ataș. Pot să mă duc la RAR cu atașul legat de motocicletă, pe roțile ei?

Răspunsul a fost:

- Nu, pentru că în acest caz, conduceți un vehicul neînmatriculat. Cereți numere provizorii sau duceți-l cu o remorcă.

 

 

 

Și acum o să explic de ce este neînmatriculat.

 

Motocicleta și motocicleta cu ataș sunt două vehicule diferite.

 

Motocicleta este cea din coloana A a cărții de identitate, adică

motociclu L3e,

caroserie L3e motocicleta,

marca MZ,

număr de omologare L3MZ....

număr de locuri 2, .... ,

viteza maximă constructivă 110 km/h.

Acest vehicul corespunde reglementărilor privind admiterea în circulație pe drumurile publice începând cu data de 20 ianuarie 2010 (căsuțele din dreapta).

Aceasta este girul pe care RAR l-a dat MZ-ului meu să circule ca motocicletă L3e (solo) pe drumurile publice, respectiv să poată fi înmatriculat. Și l-am înmatriculat în ianuarie 2010.

 

În iulie 2010 i-am pus ataș și vehiculul s-a transformat din motocicletă, în motocicletă cu ataș L4e.

RAR nu omologhează atașuri, ci doar motociclete cu ataș L4e după cum rezultă din coloana B a cărții de identitate, unde avem:

motociclu L4e,

caroserie L4e motocicleta cu atas,

marca MZ,

număr de omologare L4MZ.....,

număr de locuri 3,

altă lungime, altă lățime, alte mase autorizate .... ,

viteza maximă constructivă 70 km/h.

În subsolul coloanei B este o mențiune și anume “Modificări ce nu afectează performanțele și caracteristicile de folosință a vehiculului

SERIE ATAS EM485 .....”

Acest vehicul, adică motocicleta cu ataș, corespunde reglementărilor privind admiterea în circulație pe drumurile publice începând cu data de 21 iulie 2010 (căsuțele din dreapta).

Aceasta este girul pe care RAR l-a dat MZ-ului meu să circule cu ataș pe drumurile publice, respectiv să poată fi înmatriculat ca motocicletă cu ataș L4e.

Am obținut alt certificat de înmatriculare, respectiv dreptul de a circula cu motocicleta cu ataș, pe 23 iulie 2010.

În acest moment certificatul de înmatriculare al motocicletei L3e și-a încetat valabilitatea (de fapt l-au oprit la poliție).

 

Motocicleta cu ataș a fost gata de drum în jur de 1 iulie și este evident faptul că precum și Cuxi, m-a mâncat în fund și am umblat cu ea aproape zilnic prin Ploiești.

Uitați-vă în taloanele motocicletelor voastre: la motociclete solo scrie MOTOCICLU L3e, iar la motociclete cu ataș MOTOCICLU L4e.

 

Garcea știe sau nu știe codurile astea. Dar dacă știe, crezi că te felicită când tu circuli cu L4e și pe talonul tău scrie L3e? În cel mai rău caz, poate considera că circuli cu un vehicul neînmatriculat și ca atare, atunci când faci o drăcie, trebuie să iei în calcul riscul cel mai mare.

L4e poate circula legal în configurația L3e așa cum spunea Owene pentru că se trece de la o categorie superioară la una inferioară. Convertirea de la L3e la L4e se face doar prin RAR și poliție, care înmatriculează motocicleta cu ataș ca pe un vehicul nou. Touranul meu de 7 locuri poate circula legal și cu un loc, dacă las 6 scaune acasă. Dacă unui Touran de 5 locuri îi mai pui tu 2 scaune și te prinde, ți-a luat talonul.

 

Întrucât în posturile anterioare părerile sunt împărțite, vă rog acum să răspundeți la întrebarea:

Dacă am obținut certficatul de inmatriculare al motocicletei cu ataș în 23 iulie, cum era aceasta în perioada 1 – 22 iulie 2010: înmatriculată sau nu?

Acesta va fi practic, răspunsul la întrebarea încuietoare cu care Cuxi a deschis acest topic.

 

Mesaj completat

 

 

peste o zi sau maxim doua sunt oprit de nenea Garcea ..orice ar vrea el sa faca nu are cum sa ma incadreze la conducerea unui autovehicul neinmatriculat corect???

organul de politie nu poate lua hotararea dupa cum s-a trezit el dimineata sau dupa cum sunt obiceiurile locului sau eventual dupa cum interpreteaza dansul (aici depinde si de cunostiintele fiecarui Garcea in domeniu tehnic)

 

Închipuieți că acțiunea se petrece în Croația și că Garcea e un polițist croat. Pentru că nu știi limba croată o să parlamentezi prin gesturi până o să te doară mâinile.

Și la final, o să te doară și mai rău: de la cătușe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Închipuieți că acțiunea se petrece în Croația și că Garcea e un polițist croat. Pentru că nu știi limba croată o să parlamentezi prin gesturi până o să te doară mâinile.

Și la final, o să te doară și mai rău: de la cătușe.

 

 

prin logica din liceu de aici de deduce:

 

-daca sunt in croatia si nu stiu limba croata atunci automat garcea croat cunoaste limba romana daca intelege despre ce se povesteste in certificatul de inamtriculare nu-i asa?

 

-certificatul de inamtriculare este scris in limba romana,doar pe prima fila este tradus in mai multe limbi.

 

-de ce ar trebui eu sa gesticulez pana la caderea mainilor si sa-i explic in limba croata ceea ce el a citit in limba romana??

 

 

asta chiar a fost buna tare :D)))

 

ma acuzati pe mine de luatul pe aratura dar vad ca nici dumneavoastra nu sunteti foarte departe de tarlaua mea.

 

dupa cum ati vazut in posturile anterioare am dat exemple concrete si nu speculatii din ciclul" cum ar fi daca te opreste politia in Botswana"

 

DA RECUNOSC IN GURA MARE CA AVETI PERFECTA DREPTATE..TOTUL ESTE CUM SPUNETI DVS.

 

cine circula cu motocicleta avand un atas neomologat o pateste rau de tot....puscaria si catusele il asteapta

 

acum cata puscarie o sa faca nu se stie...dar cum aflu o sa va anunt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CUXI

Nu ar fi bine sa afli pe propria piele cam cat costa afacerea asta. Pe mine m-au oprit atasul era proaspat vopsit i-am aburit ca ma duc la RAR la inmatriculat m-au lasat in pace dar peste o saptamana era inmatriculat9 am preferat sa inmatriculez dacat sa dau bani pe amenzi)

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Observ ca onorabilul @CUXI a asteptat pana a primit o explicatie care i-a convenit("deoarece treaba asta nu este scrisa nicaieri", "contaraventie, amenda" - nesustinute cu articol de lege) si acum o apara. Atunci ce mai atata agitatie? Case closed. Dorinta initiatorului. Nu se poate face locked si gata?

Editat de owene
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un lucru este foarte CLAR.

-daca conduci pe drumurile publice o motocicleta ce in acte este solo si tu fizic ai agatat un atas ......iti este retinut certificatul de inmatriculare pentru "conducere vehicul neomologat sau cu modificari ce pot pune in pericol siguranta circulatiei...

Atentie, nu se considera neinmatriculat, ci neomologat, drept pentru care se ridica talonul.

 

Eu cred că nu ți-l ia.

Un vehicul neomologat RAR, este automat neînmatriculat și ca atare nu ai talon.

Întrebarea e ce talon îți ridică în cazul prezentat de Cuxi?

 

Să rebotezăm vehiculele noastre ca să ne fie mai ușor astfel :

- Trabantul să fie motocicleta solo L3e

- Dacia să fie motocicleta cu ataș L4e.

 

Eu, Dan Petcu sunt fericitul posesor al unui Trabant înmatriculat. Legea îmi permite să f_t vreo două ciocane Trabantului și să-l fac Dacie, pentru a plimba Piranda și puradeii.

Voi fi în legalitate doar dacă mă duc cu Dacia la RAR să fac omologarea și apoi la poliție să înmatriculez drept Dacie, Trabantul ciocănit cu ciocanul.

Dar eu nu fac asta, de dragul Daciei și al Pirandei circul așa cu ea până în clipa în care, polițistul satului, invidios pe Dacia mea, mă oprește și-mi cere actele.

- Domnule Dan, vă bateți joc de mine? Dvs. circulați cu o prea frumoasă Dacie și-mi dați talon de Trabant? Hai să fim serioși!

- ??????

- Aveți talon la această Dacie?

- ?????????

- Adică Dacia nu e înmatriculată?

- ???????

- Și atunci ce-i cu numărul ăsta PH 15 DPI? Ia să dau eu un telefon la secție!......

- Aaaaa, m-au lămurit băieții de la secție domnu’ Dan. Dvs. circulați cu o Dacie neînmatriculată pe care ați montat și fraudulos, și la mișto, o plăcuță de înmatriculare. Noroc că plăcuța aparține Trabantului care e înmatriculat pe numele dumneavoastră, că vă încadram și la furt calificat.

- Felicitări domnu Dan! Tocmai v-ați ales cu o condamnare între 1 și 5 ani și ca să vă fie mai ușor, luați înapoi talonul Trabantului ca să aveți ce citi acolo.

 

Mesaj completat

 

 

O întâmplare nasoală care, și acum îmi provoacă furnicături pe șira spinării când îmi aduc aminte de ea. Nu vreau să schimb subiectul dar poate că ar trebui să facem un topic separat.

 

Acum 3 ani intram din Slovenia în Italia pe la Trieste. Turiști, mergeam cu familia la Milano și apoi la Lausanne. Noapte, mijlocul lui martie, frig, singura mașină din vamă. Polițistul de frontieră ne ia pașapoartele și ne invită să tragem mașina deoparte. Nimic neobișnuit.

Așteptam pe polițist să ne aducă pașapoartele și vine împreună cu o namilă de om, deschide portiera șoferului, smulge aparatul antiradar de pe parbriz și-l dă namilei.

Acesta era șeful, care ne explică : în Italia este interzisă folosirea acestui tip de aparat și ca atare, va trebui să plătim o amendă penală de 708 euro. Dacă nu plătim, cheamă carabinierii, mă arestează și îmi confiscă mașina.

Am înlemnit. Ar dura zile să vă povestesc ce s-a întâmplat în continuare. Cedam psihic și după vreo două ore accept:

- Arestați-mă! Italia începe de la panoul acela din față și ca atare, nu am folosit aparatul pe teritoriul italian. Voi câștiga la proces și-mi veți plăti despăgubiri.

Mi-au dat actele și aparatul, cu condiția să-l distrug în fața lor și culmea, după ce l-am dat de asfalt și l-am călcat în picioare, când l-am băgat în priză, mergea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ganditi prea departe.

Daca la SV puneti un atas si ansamblul nu este omologat, va ia talonul de la motocicleta solo SV. Va trimite la RAR, pentru omologare, si intre timp va da si o amenda, si nu in Croatia sau Slovenia, ci icisa, langa Potigrafu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot e vorba de noto cu si fara atas .

Asta oare cite atase sau remorci putea tracta de are 5 locuri :D , oare militianul poporului ce zicea cand il oprea pe nea ION si verifica talonul :D .

PS ... Nu intra foto dar e vorba de un talon eliberat in 1981 ce are trecut ca numar de locuri 5 .

Editat de ioneld
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In esenta, condusul unei motocicleta inscrisa solo la care ai pun un atas se considera conducerea unui vehicul neomologat.
Ganditi prea departe.

 

Cred că trebuie să mai și gândim.

 

Dar dacă:

1. Pun ataș unei motociclete solo înmatriculată

2. Mă duc la RAR și obțin omologarea motocicletei cu ataș

3. Circul cu ea, mă oprește poliția, îmi cere actele și eu dau talonul motocicletei solo și cartea de identitate a motocicletei cu ataș, pe care întâmplător o am la mine,

ce sancțiune primesc, că acum conduc un vehicul omologat?

 

Vă întreb și eu și fac apel la logica voastră, nu cumva polițistul va putea să zică:

- Domnule Petcu, admir pasiunea dvs. pentru motociclete, ați înmatriculat motocicleta solo, ați obținut omologarea RAR pentru motocicleta cu ataș, dar nu aveți certificat de înmatriculare al motocicletei cu ataș, pentru că ați uitat să mai treceți pe la noi ca să-l obțineți.

N-aveți din întâmplare prin atașul ăla un lanț, sau o pereche de cătușe, că n-am știut că vă-ntâlnesc și le-am uitat la secție.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...