oxigen72000 Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 (editat) Sal baieti ..am vandut vechea mea "bestie" un gsx-r 1000 k4 si am trecut pe yamaha r1 2004... intrebarea mea pentru voi ,vreau sa i fac un schimb de ulei si as vrea sa stiu ce ulei sa bag si ce indice sa aiba ? motoreta are cam 30 000 km ... ma gandeam sa merg pe acelasi ulei ca si pana acum motul 300V factory line 10W40 ? e bun pentru mobra asta si km pe care ii are ? uni baieti mi au spus ca trebuie 10W50 dar cica e prea subtire ,alti au spus 10W40 ,alti 15W50 ,cer parerea celor care au yamaha r1 si cam la km aceia ...va rog help si fara rautati Editat Ianuarie 31, 2011 de oxigen72000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 De fapt, o tii numai in red line? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oxigen72000 Postat Ianuarie 31, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2011 am mersul cam sportiv , unde se poate ii cam dau .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 (editat) Daca e un R1 cu 30k km (mira-m-as, cum plm toate mobrele au <35k km in Romania??), atunci exista pe net un manual in care se explica lejer care-i faza. Daca esti om normal, baga ulei sintetic oarecare, 10w-40. Daca esti reisar care merge doar cu a-ntaia sau stunter care ne tine treji noaptea la 2 cand o arde pe-o roata pe Pantelimon... se merita 10w-50 ca saracu motor are de indurat nu gluma. De fapt, nu ma asculta. Ia manualu de pe net, ca nu numai uleiu se schimba la intervale aproximativ fixe. PS: La oameni normali, 10w-40 ajunge daca "ii dai" doar la cald si nu il tii in rosu de nebun. E racire pe apa deci nu ar trebui sa ajungi la temperaturi la care 10w-40 nu mai e eficient. Editat Ianuarie 31, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 Daca e un R1 cu 30k km (mira-m-as, cum plm toate mobrele au <35k km in Romania??), atunci exista pe net un manual in care se explica lejer care-i faza. Daca esti om normal, baga ulei sintetic oarecare, 10w-40. Daca esti reisar care merge doar cu a-ntaia sau stunter care ne tine treji noaptea la 2 cand o arde pe-o roata pe Pantelimon... se merita 10w-50 ca saracu motor are de indurat nu gluma. De fapt, nu ma asculta. Ia manualu de pe net, ca nu numai uleiu se schimba la intervale aproximativ fixe. PS: La oameni normali, 10w-40 ajunge daca "ii dai" doar la cald si nu il tii in rosu de nebun. E racire pe apa deci nu ar trebui sa ajungi la temperaturi la care 10w-40 nu mai e eficient. se poate foarte bine sa aiba 30k km..pana la urma are doar 6 ani sau 7 azi maine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 La romalezi orice motor face minim 10 mii pe an, fie că mergi sau nu cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 1, 2011 Share Postat Februarie 1, 2011 se poate foarte bine sa aiba 30k km..pana la urma are doar 6 ani sau 7 azi maine mdea.... chiar si cel mai trist om face 5000 pe an... deci e posibil sa aiba 35.000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 1, 2011 Share Postat Februarie 1, 2011 Daca o tii in rosu da-i ulei proaspat mai des. R1 in special are tolerantze mai mari la jocurile de supape, conteaza mai putin daca-i pui 10sau 15w, Conteaza sa-i pui pt temp cit mai ridicate, daca-ti permiti de la 50 in sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Februarie 1, 2011 Share Postat Februarie 1, 2011 Motul 15w50 sau bel ray 10w40. Asa folosesc eu si inca 20 de R1 cu km mai multi sau mai putini ca ai tai si e totul in regula. P.S. Eu personal merg cu ambele de mai sus dar prefer BelRay si le schimb la aprox 2500km. In felul asta sunt cateva R1 cu nitro, turbo si alte n lucruri schimbate care le am sub opservatie la Garage si unul din ele superpreparat are deja 50 000km si porneste la sfert si trage de rupe. Schimba uleiul cu unul din cele afisate mai sus la 2500km si foloseste ambreajul la trecerea prin punctul mort, in felul asta sigur mai are mult de trait daca starea ei tehnica e buna. Succes si atentie pe ce gume si in ce conditii arzi armasarul. Mesaj completat Motul 15w50 sau bel ray 10w40. Asa folosesc eu si inca 20 de R1 cu km mai multi sau mai putini ca ai tai si e totul in regula. P.S. Eu personal merg cu ambele de mai sus dar prefer BelRay si le schimb la aprox 2500km. In felul asta sunt cateva R1 cu nitro, turbo si alte n lucruri schimbate care le am sub opservatie la Garage si unul din ele superpreparat are deja 50 000km si porneste la sfert si trage de rupe. Schimba uleiul cu unul din cele afisate mai sus la 2500km si foloseste ambreajul la trecerea prin punctul mort, in felul asta sigur mai are mult de trait daca starea ei tehnica e buna. Succes si atentie pe ce gume si in ce conditii arzi armasarul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oxigen72000 Postat Februarie 1, 2011 Autor Share Postat Februarie 1, 2011 ok..ms mult ..voi merge pe motul 300V 15W50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oxigen72000 Postat Februarie 1, 2011 Autor Share Postat Februarie 1, 2011 ok..ms mult ..voi merge pe motul 300V 15W50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.