matti_dragomir Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 (editat) Salut, imi merge prost motorul la rece, dupa ce se incalzeste merge relativ bine. Simptomele la rece sunt ca nu isi tine relantiul iar atat cu soc cat si fara soc, imi da in nas cand accelerez. Cand pornesc motorul cu socul tras se tureaza putin, dupa aia aproape ca moare, dupa care se tureaza putin, iar da sa moara si tot asa pana se incalzeste putin. La cald relantiul fluctueaza si decelereaza greu, nu revine rapid la turatie mica cum ar fi trebuit. Eu banuiesc ca trebuie sincronizate carburatoarele, dar nu prea imi place ideea , scap oare doar cu un reglaj al aerului? PS. Motocicleta este un suzuki gsf de 400, deci 4 carburatoare Editat Februarie 9, 2011 de matti_dragomir Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 Cureti si reglezi carburatoarele pe de-a intregu, ca iti place ca nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 De ce ti-e frica sa le sincronizezi? Reglajul "aerului" facut calumea la 4 carburatoare e mai dificil decat sincronizarea. Si nivelul in carburatoare e important pt o functionarea corecta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matti_dragomir Postat Februarie 9, 2011 Autor Share Postat Februarie 9, 2011 De ce ti-e frica sa le sincronizezi? Reglajul "aerului" facut calumea la 4 carburatoare e mai dificil decat sincronizarea. Si nivelul in carburatoare e important pt o functionarea corecta.... Imi e frica sa le sincronizez ca e 100 de euro cel mai ietin "aparat" de la louis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 (editat) Pretul la un mecanic e in general de 100 de lei sincronizarea Editat Februarie 9, 2011 de X-eL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matti_dragomir Postat Februarie 9, 2011 Autor Share Postat Februarie 9, 2011 (editat) Pretul la un mecanic e in general de 100 de lei sincronizarea benzina pana la bucuresti e inca cel putin 100 de lei, iar o zi pierduta... plus ca probabil la anu vor trebui sincronizate din nou deci...deja am scos pretul sincronizatorului zic eu eu cand am cumparat trocariuciul mergea prost de la o bujie, eu nestiind asta, mi-am bagat gherutele in 2 carburatoare si am umblat la aer, de aia speram ca poate cineva se pricepe mai bine si imi confirma ca poate fi si de la aer problema a mers relativ bine toata vara si toamna, dar nu perfect(am mers tot 2010 cam 9000 de km), dar cum a dat frigul a mers foarte prost, acum ca am scos-o din nou la treaba...nu o mai suport Editat Februarie 9, 2011 de matti_dragomir Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 Vezi ca este sus un topic pinned, iti poti face un sincronizator mai mult decat precis cu ~ 5 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matti_dragomir Postat Februarie 9, 2011 Autor Share Postat Februarie 9, 2011 Vezi ca este sus un topic pinned, iti poti face un sincronizator mai mult decat precis cu ~ 5 lei Multumesc pentru raspunsuri, o sa fac acel sincronizator si sper sa iasa bine inainte de a face asta, o sa incerc sa reglez totusi aerul la cele 2 carburatoare la care am umblat, imi explica cineva va rog cum se regleaza aerul? Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 esti sigur ca socul isi face toata cursa? ma refer la cursa din interiorul caburatoarelor, nu la manerul/butonul de pe ghidon... deasemenea etansarea conductelor prin care se face admisia aerului... pana la chiulasa Mesaj completat esti sigur ca socul isi face toata cursa? ma refer la cursa din interiorul caburatoarelor, nu la manerul/butonul de pe ghidon... deasemenea etansarea conductelor prin care se face admisia aerului... pana la chiulasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matti_dragomir Postat Februarie 9, 2011 Autor Share Postat Februarie 9, 2011 (editat) esti sigur ca socul isi face toata cursa? ma refer la cursa din interiorul caburatoarelor, nu la manerul/butonul de pe ghidon... deasemenea etansarea conductelor prin care se face admisia aerului... pana la chiulasaMesaj completat esti sigur ca socul isi face toata cursa? ma refer la cursa din interiorul caburatoarelor, nu la manerul/butonul de pe ghidon... deasemenea etansarea conductelor prin care se face admisia aerului... pana la chiulasa nu stiu daca socul isi face toata cursa, dar pare suficient de lunga asa la deget , iar despre etansare... nu imi place, furtunele/galeriile sau cum le-o zice la cauciucurile prin care trece aerul de la filtru la carburatoare , sunt cam aiurea, eu zic ca sunt prinse bine dar la partea cu filtrul cam au un mic joc acolo, iar capacul filtrului de aer nu se mai inchide etans, are importanta asa mare? restul circuitul nu l-am verificat, nu am avut ocazia, poate trage aer fals pe undeva Editat Februarie 9, 2011 de matti_dragomir Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 nu am experienta pe multicilindri, eu aveam un scuter care nu statea la relanti si in trafic la semafor se oprea. capacul filtrului de aer avea un joc... P.S. eu zic ca renteaza sa faci un drum pana la Bucuresti. dai un ban, dar iti pui mobra la punct. un mecanic bun e nepretuit. o revizie generala la inceputul primaverii nu cred ca te ruineaza. daca te ruineaza,vinde mobra si ia-ti un scuter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matti_dragomir Postat Februarie 10, 2011 Autor Share Postat Februarie 10, 2011 TotuÂşi aÂş vrea să Âştiu explicația mersului prost la rece Âşi nu numai când e rece motorul, ci când e rece afară, pot s-o încălzesc cât vreau eu, dacă e frig afară o să mergă prost, dar dacă sunt 8-10 grade merge bine. Din ce am bănuit eu Âşi din ce mi-ați explicat,e nevoie clar de o sincronizare Âşi e posibil ca trocariciul să tragă aer fals, totuÂşi nu reuÂşesc să înțeleg de ce dacă e cald afară merge bine Âşi dacă e rece nu. Îi rog pe cei care au de gând să comenteze aiurea să se abțină, nu e necesar ca fiecare topic să se transforme într-o ceartă, e vorba de un principiu de funcționare acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 pentru ca iarna nu-i ca vara, de aia! acum mai serios vorbind, aerul rece e mai dens, deci amestecul prectic e o idee mai sarac, benzina la fel, cand se atomizeaza oricum se raceste instant, fiind aerul si el rece nu se mai atomizeaza asa de bine. eniuei. da jos carburile, nu trebuie sa ai 10 facultati pentru asta, ia un spray de curatat carburatoare, sufla toate orificiile bine-bine cu el (are si o tevusca spray-ul), vezi in manual cum se regleaza plutitoarele. dai jos si suruburile de amestec la relanti, si alea au cate o gaurica, si pe aia o sufli. le pui la loc, strangi pana la capat doar cu 2 degete, usor pana se opresc, nu fortezi dupa. tot in manual scrie cate ture sa le desfaci. de obicei e 2.5 dar nu e o regula. faci sincronizarea de banc (practic sa se deschida toate clapetele la fel ochiometric). pui carburile la loc, le sincronizezi. lasi motorul sa mearga 10 minute la relanti, il opresti, dai jos bujiile si vezi ce culoare au. in functie de asta reglezi suruburile de amestec. sincronizezi carburile din nou. voila, motor care merge succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matti_dragomir Postat Februarie 12, 2011 Autor Share Postat Februarie 12, 2011 pentru ca iarna nu-i ca vara, de aia! acum mai serios vorbind, aerul rece e mai dens, deci amestecul prectic e o idee mai sarac, benzina la fel, cand se atomizeaza oricum se raceste instant, fiind aerul si el rece nu se mai atomizeaza asa de bine. eniuei. da jos carburile, nu trebuie sa ai 10 facultati pentru asta, ia un spray de curatat carburatoare, sufla toate orificiile bine-bine cu el (are si o tevusca spray-ul), vezi in manual cum se regleaza plutitoarele. dai jos si suruburile de amestec la relanti, si alea au cate o gaurica, si pe aia o sufli. le pui la loc, strangi pana la capat doar cu 2 degete, usor pana se opresc, nu fortezi dupa. tot in manual scrie cate ture sa le desfaci. de obicei e 2.5 dar nu e o regula. faci sincronizarea de banc (practic sa se deschida toate clapetele la fel ochiometric). pui carburile la loc, le sincronizezi. lasi motorul sa mearga 10 minute la relanti, il opresti, dai jos bujiile si vezi ce culoare au. in functie de asta reglezi suruburile de amestec. sincronizezi carburile din nou. voila, motor care merge succes! Merci ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.