Sari la conținut

Merge prost la rece


Postări Recomandate

Salut,

imi merge prost motorul la rece, dupa ce se incalzeste merge relativ bine.

Simptomele la rece sunt ca nu isi tine relantiul iar atat cu soc cat si fara soc, imi da in nas cand accelerez. Cand pornesc motorul cu socul tras se tureaza putin, dupa aia aproape ca moare, dupa care se tureaza putin, iar da sa moara si tot asa pana se incalzeste putin.

La cald relantiul fluctueaza si decelereaza greu, nu revine rapid la turatie mica cum ar fi trebuit.

Eu banuiesc ca trebuie sincronizate carburatoarele, dar nu prea imi place ideea :) , scap oare doar cu un reglaj al aerului?

 

PS. Motocicleta este un suzuki gsf de 400, deci 4 carburatoare

Editat de matti_dragomir
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pretul la un mecanic e in general de 100 de lei sincronizarea

benzina pana la bucuresti e inca cel putin 100 de lei, iar o zi pierduta... plus ca probabil la anu vor trebui sincronizate din nou deci...deja am scos pretul sincronizatorului zic eu

eu cand am cumparat trocariuciul mergea prost de la o bujie, eu nestiind asta, mi-am bagat gherutele in 2 carburatoare si am umblat la aer, de aia speram ca poate cineva se pricepe mai bine si imi confirma ca poate fi si de la aer problema

a mers relativ bine toata vara si toamna, dar nu perfect(am mers tot 2010 cam 9000 de km), dar cum a dat frigul a mers foarte prost, acum ca am scos-o din nou la treaba...nu o mai suport :)

Editat de matti_dragomir
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca este sus un topic pinned, iti poti face un sincronizator mai mult decat precis cu ~ 5 lei :)

Multumesc pentru raspunsuri, o sa fac acel sincronizator si sper sa iasa bine

inainte de a face asta, o sa incerc sa reglez totusi aerul la cele 2 carburatoare la care am umblat, imi explica cineva va rog cum se regleaza aerul?

Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

esti sigur ca socul isi face toata cursa? ma refer la cursa din interiorul caburatoarelor, nu la manerul/butonul de pe ghidon... deasemenea etansarea conductelor prin care se face admisia aerului... pana la chiulasa

Mesaj completat

esti sigur ca socul isi face toata cursa? ma refer la cursa din interiorul caburatoarelor, nu la manerul/butonul de pe ghidon... deasemenea etansarea conductelor prin care se face admisia aerului... pana la chiulasa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

esti sigur ca socul isi face toata cursa? ma refer la cursa din interiorul caburatoarelor, nu la manerul/butonul de pe ghidon... deasemenea etansarea conductelor prin care se face admisia aerului... pana la chiulasa

Mesaj completat

esti sigur ca socul isi face toata cursa? ma refer la cursa din interiorul caburatoarelor, nu la manerul/butonul de pe ghidon... deasemenea etansarea conductelor prin care se face admisia aerului... pana la chiulasa

nu stiu daca socul isi face toata cursa, dar pare suficient de lunga asa la deget :) , iar despre etansare... nu imi place, furtunele/galeriile sau cum le-o zice la cauciucurile prin care trece aerul de la filtru la carburatoare , sunt cam aiurea, eu zic ca sunt prinse bine dar la partea cu filtrul cam au un mic joc acolo, iar capacul filtrului de aer nu se mai inchide etans, are importanta asa mare?

restul circuitul nu l-am verificat, nu am avut ocazia, poate trage aer fals pe undeva

Editat de matti_dragomir
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am experienta pe multicilindri, eu aveam un scuter care nu statea la relanti si in trafic la semafor se oprea. capacul filtrului de aer avea un joc...

P.S. eu zic ca renteaza sa faci un drum pana la Bucuresti. dai un ban, dar iti pui mobra la punct. un mecanic bun e nepretuit. o revizie generala la inceputul primaverii nu cred ca te ruineaza. daca te ruineaza,vinde mobra si ia-ti un scuter.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TotuÂşi aÂş vrea să Âştiu explicația mersului prost la rece Âşi nu numai când e rece motorul, ci când e rece afară, pot s-o încălzesc cât vreau eu, dacă e frig afară o să mergă prost, dar dacă sunt 8-10 grade merge bine.

Din ce am bănuit eu Âşi din ce mi-ați explicat,e nevoie clar de o sincronizare Âşi e posibil ca trocariciul să tragă aer fals, totuÂşi nu reuÂşesc să înțeleg de ce dacă e cald afară merge bine Âşi dacă e rece nu.

Îi rog pe cei care au de gând să comenteze aiurea să se abțină, nu e necesar ca fiecare topic să se transforme într-o ceartă, e vorba de un principiu de funcționare acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

pentru ca iarna nu-i ca vara, de aia! :P

 

acum mai serios vorbind, aerul rece e mai dens, deci amestecul prectic e o idee mai sarac, benzina la fel, cand se atomizeaza oricum se raceste instant, fiind aerul si el rece nu se mai atomizeaza asa de bine. eniuei. da jos carburile, nu trebuie sa ai 10 facultati pentru asta, ia un spray de curatat carburatoare, sufla toate orificiile bine-bine cu el (are si o tevusca spray-ul), vezi in manual cum se regleaza plutitoarele. dai jos si suruburile de amestec la relanti, si alea au cate o gaurica, si pe aia o sufli. le pui la loc, strangi pana la capat doar cu 2 degete, usor pana se opresc, nu fortezi dupa. tot in manual scrie cate ture sa le desfaci. de obicei e 2.5 dar nu e o regula. faci sincronizarea de banc (practic sa se deschida toate clapetele la fel ochiometric). pui carburile la loc, le sincronizezi. lasi motorul sa mearga 10 minute la relanti, il opresti, dai jos bujiile si vezi ce culoare au. in functie de asta reglezi suruburile de amestec. sincronizezi carburile din nou. voila, motor care merge :) succes! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru ca iarna nu-i ca vara, de aia! :D

 

acum mai serios vorbind, aerul rece e mai dens, deci amestecul prectic e o idee mai sarac, benzina la fel, cand se atomizeaza oricum se raceste instant, fiind aerul si el rece nu se mai atomizeaza asa de bine. eniuei. da jos carburile, nu trebuie sa ai 10 facultati pentru asta, ia un spray de curatat carburatoare, sufla toate orificiile bine-bine cu el (are si o tevusca spray-ul), vezi in manual cum se regleaza plutitoarele. dai jos si suruburile de amestec la relanti, si alea au cate o gaurica, si pe aia o sufli. le pui la loc, strangi pana la capat doar cu 2 degete, usor pana se opresc, nu fortezi dupa. tot in manual scrie cate ture sa le desfaci. de obicei e 2.5 dar nu e o regula. faci sincronizarea de banc (practic sa se deschida toate clapetele la fel ochiometric). pui carburile la loc, le sincronizezi. lasi motorul sa mearga 10 minute la relanti, il opresti, dai jos bujiile si vezi ce culoare au. in functie de asta reglezi suruburile de amestec. sincronizezi carburile din nou. voila, motor care merge :) succes! :)

Merci !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...