Sari la conținut

Probleme Voshod 3m


Giz
 Share

Postări Recomandate

Imi poate explica si mie cineva cum se porneste un Voshod. Mie imi porneste la a 15-20-a pedala :peace: .

Ce carburator ar trebui sa aibe un Voshod din fabrica?

Cum se regleaza ambreiajul(mie imi prinde la capat de tot si are o cursa de vreo 7 mm)?

Cum se dau jos amortizoarele fata, am amortizoare de ETZ250 si trebuie sa schimb simeringurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din fabrica ar trebui sa aiba k62.

Zi mersi ca porneste si la a 20-a.

Teoretic daca e reglat carbul e procedura clasica.

Supraumpli camera de nivel constant apasand pe clapa care la randul ei apasa plutitorul.Te uiti sa dea cateva picaturi pe afara. Apoi cu contactul luat dai 2-3 pedale in gol ca sa traga benzina.Apoi pui contactul si dai pedala.daca carbul e corect reglat ar trebui ca s-o ia din prima.daca nu mai greu.

La problema ce ambreiajul. In dreptul schimbatorului se afla un surub mare .Il dai jos si in spatele lui se afla surubul de reglaj.Slabesti piulita , reglezi( insurubezi sau desurubezi) si apoi strangi la loc piulita.

Furca fata:

Nu stiu cum e furca de Mz, dar ar trebui sa fie asemanatoare ca principiu de functionare.

Dai jos axul si roata.

Scoti suruburile de jos ale amortizoarelor, lasi uleiul sa curga.

Desurubezi paharele in care se afla semeringurile si scoti corpurile amortizoarelor, apoi dai afara paharele si vezi ce e in ele.Schimbi semeringurile si faci probedura inversa.Bineinteles cureti uleiul vechi si mizeria din interiorul amortizoarelor.

Apoi dupa ce le asamblezi desfaci piulitele alea mari de pe jug si torni ulei cat stii ca se pune(in furca orig de voshod intra cate 180 ml pe fiecare parte.la mz nu stiu).

Sfat: baga banda de teflon la filetele paharelor, piulitelor mari de sus si la suruburile de jos.Nu te zgarci la teflon ca daca nu sunt etansate bine arunca imediat uleiul afara mai ales ca e f subtire( in telescoape pui ulei hidraulic).

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum inund carburatorul?

Am o presimtire ciudata ca nu e carburatorul standard de Voshod. Are doar o parghie pe care scrie CHOKE si cam atat.

Ma pun maine pe reglat ambreiajul.

Mersi kama3 si zidu'.

Editat de Giz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum inund carburatorul?

Am o presimtire ciudata ca nu e carburatorul standard de Voshod. Are doar o parghie pe care scrie CHOKE si cam atat.

Ma pun maine pe reglat ambreiajul.

Mersi kama3 si zidu'.

ai carburator de minsk, de aia pleaca greu

nu da pedale fara contact ca nu are rost, nu ai bateie pe care sa o economisesti asa :peace:

risti sa o innecu daca ii dai fara contact

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am descris procedura tehnica din carte. Acolo scrie ca se dau pedalele in gol pt ca sa ajunga benzina in cilindru, nu pt economie de baterie. Si tind sa-i cred pt ca daca dau din prima cu contactul pus o ia la a treia pedala, iar daca dau 2-3 pedale in gol cum am pus contactul cum a luat-o.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din fabrica ar trebui sa aiba k62.

Zi mersi ca porneste si la a 20-a.

Teoretic daca e reglat carbul e procedura clasica.

Supraumpli camera de nivel constant apasand pe clapa care la randul ei apasa plutitorul.Te uiti sa dea cateva picaturi pe afara. Apoi cu contactul luat dai 2-3 pedale in gol ca sa traga benzina.Apoi pui contactul si dai pedala.daca carbul e corect reglat ar trebui ca s-o ia din prima.daca nu mai greu.

La problema ce ambreiajul. In dreptul schimbatorului se afla un surub mare .Il dai jos si in spatele lui se afla surubul de reglaj.Slabesti piulita , reglezi( insurubezi sau desurubezi) si apoi strangi la loc piulita.

Succes.

:) Asa porneam si io voshodu si nu aveam probleme (decat daca era carbu infundat, in rest o lua aproape mereu la prima pedala)

In ceea ce priveste abreiaju', ai grija ca daca desfaci piulita aia mare de pe capacul motorului din stanga, o sa curga tot uleiul din cutie.Eu in necunostinta de cauza a trebuit sa fac un schimb de ulei la cutie in mod fortzat :peace:

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da n-avea voie sa curga pe acolo! nu stiu daca tre sa fie etans sau nu, dar la 500ml de ulei nu curge nici o picatura de ulei pe acolo. Pana la urma surubul ala a fost facut pt reglaj si nu cred ca poti sa faci un reglaj perfect fara o proba de drum pe care o faci cu ulei in cutie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da n-avea voie sa curga pe acolo! nu stiu daca tre sa fie etans sau nu, dar la 500ml de ulei nu curge nici o picatura de ulei pe acolo. Pana la urma surubul ala a fost facut pt reglaj si nu cred ca poti sa faci un reglaj perfect fara o proba de drum pe care o faci cu ulei in cutie.

apai, cum sa va zic...io am vrut sa fac un reglaj cat mai fin, ..si am dat tot capacu jos ca sa reglez de la surubu din interior, si asa am "perdut"uloiul. :) :D

Sper ca acum m-am facut inteles :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da' cat ulei aveai frate in ea? :D

lasa mai sa fie acolo 2 schimburi :peace:

stresule daca nici noi nu pornim voshoade..............

 

 

 

 

 

 

 

pt toata lumea ---------- cel mai sanatos e sa ii dai cu contactul pus, in felul asta va porni cand are suficienta benzina, alfel risti sa uzi bujia.

tehnica cu pedale in gol sea aplica la moto cu bateria slaba pt a pastra maximum de energie pt o singura scanteie :) , nu se mai aplica la astea noi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Imi poate explica si mie cineva cum dau jos pinionul din spate?

Roata am dat-o jos, a ramas chestia aia cu cele 6 trapeze de cauciuc, pinionul si protectia de plastic.

Pur si simplu o fortez sau este o metoda mai eleganta?

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti ceva idei/sfaturi?

Vreau sa schimb pinionul si nu pot sa-l conving sa se desparta de bascula.

vezi ca este prins de bascula cu o piulita mare[30-32]si dupa ce o desfaci vine usor jos. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite cum faci cu carbu paco , desfaci capacul in care intra cablul de acceleratie scoti cu totu si ai sa vezi ca e un cui f putin conic pe care sunt 5 santuri si o sarmulita , sarma aia trebuie sa fie pe santul al 3-lea numarand din jos in sus , pui la loc infiletezi bine , poti sa ii iei contactul in timp ce o sa dai 2-3 pedale in gol apasand clapeta pe care scrie choke pui contactul si mai dai cu clapeta apasata si ar trebui sa o ia ... daca ti s-a udat bujia ia o bricheta deaia tip autogen si ingingeo bine si pune-o la loc si dai repede o pedala ... incearca si spui cum a mers

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

bine ca nu e a treia de sus in jos :)

 

in alta ordine de idei are motoru' mai mare deci cuiul s-ar putea sa trebuiasca sa il puna mai sus, pe poz, 2 sau chiar unu numarand de jos in sus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat cu pornirea, amortizoarele si cu lantul.

In alta ordine de idei azi mi-a mancat un burduf de lant, ceea ce a dus la blocarea rotii din spate.

Am desfacut capacul si am scos burduful mestecat si mi-am continuat drumul.

La un kilometru de casa cedeaza ambreajul, cablul e intreg dar maneta e moale. :D

Trebuie sa vad maine ce s-a intamplat.

Pinionul spate e nituit pe capacul rotii?

Mersi pentru toate informatiile pe care mi le-ati dat. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Salut, reinviu topicul cu problemele de Voshod, fiindca din pacate si eu am cateva probleme cu motorul meu. Cea mai arzatoare problema: nu pot da jos cilindrul. Parca e sudat de blocul motor. Normal ca am dat jos chiulasa, pistonul nu este blocat, si nu e primul motor pe care-l repar. Fostul proprietar al motorului a zis sa desfac suruburile care tin cele 2 jumatati ale blocului impreuna pe sub cilindru, dar tot nu pot scoate cilindrul. E lipit cu silicon rosu, asa se vede. Ma intereseaza sa pot da jos cilindrul intact, sa nu rup ceva aripioare pe acolo... Ceva solutie simpla mai este, inafara sa scot prezoanele din blocul motor? (ultima solutie)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...