ZIDU' Postat Octombrie 2, 2006 Share Postat Octombrie 2, 2006 chiar si asa 160 km cu un plin adica 10L e mare consumul ptr un 125 mananca mai mult decat ijul meu cu 10l trec binisor de 200km daca merg frumos. daca il fugaresc cu 100+ atunci fac 180 - 200 fara griji Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Octombrie 2, 2006 Autor Share Postat Octombrie 2, 2006 Chiar f mare pt un minsk, daca era vreun rs125 mai ziceam da asa.....Mai fa odata consumu cu o cantitate fixa de benzina mda la asta m-am gandit si eu , am sa pun in rezervor 1L si am sa merg in paralel cu o masina la mers constant sa vedem care-i treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 4, 2006 Share Postat Octombrie 4, 2006 mda la asta m-am gandit si eu , am sa pun in rezervor 1L si am sa merg in paralel cu o masina la mers constant sa vedem care-i treaba Asta pe verificate la Minskul meu. Cand l-am luat consuma cam 6 la suta. Cum am remediat problema? Am schimbat filtrul de aer cu unul custom facut de mine din vata, calti si burete. Am mutat acul de dozaj cateva pozitii mai jos. Acum este la crestatura din mijloc. Si nivelul in carb sa nu depaseasca prea tare. Cam asta a fost tot. Acuma nu stiu in ce grad de uzura este motorul tau. Al meu cu set nou consuma 3,5-4 in oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Octombrie 4, 2006 Share Postat Octombrie 4, 2006 El n-are cum sa dea acul mai jos ca are pacco cu un singur surub de reglaj. E pe principiul cortului automat.Il trantesti de pamant si se desface singur.Asa si cu pacco.Il pui pe motor si se regleaza singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Octombrie 4, 2006 Autor Share Postat Octombrie 4, 2006 El n-are cum sa dea acul mai jos ca are pacco cu un singur surub de reglaj. E pe principiul cortului automat.Il trantesti de pamant si se desface singur.Asa si cu pacco.Il pui pe motor si se regleaza singur. esti prost la creier , nu stii ce vb are si paco 5 nivele pe cuiul de dozaj acum este pe nivelu 3 din 5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Octombrie 5, 2006 Share Postat Octombrie 5, 2006 Moaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamaaaaaaaaaaaa, are reglaje... Da carbul l-ai desfacut sa-l speli si sa-i sufli toate gaurile? Bujia ai curatat-o? Toba ai curatat-o? filtrul e curat? putin cate putin de la fiecare si creste destul consumul. mai ales la o cilindree mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Octombrie 5, 2006 Autor Share Postat Octombrie 5, 2006 ba ne lesi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 5, 2006 Share Postat Octombrie 5, 2006 are dreptate... dar stai! tu nu stii cum sa afli diametrul cercului daca stii raza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 5, 2006 Share Postat Octombrie 5, 2006 si eu am tot pacco si are reglaje! acul de dozaj are 5 crestaturi. Are surub de reglaj relanti care ridica butoiasul de acceleratie. are surub de reglaj aer la relanti ingropat pe aceeasi parte cu cel de relanti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.