cisu68 Postat Februarie 20, 2011 Share Postat Februarie 20, 2011 sal...dupa multe cautari am dat de acest M61 cam obosit dar OKcuactele are CI ,certificat fiscal, omul de la care a m luato este un mare colectionar are in jur de 40 de motociclete clasice si comuniste unele restaurate altele deplorabile binenteles ca omul nu mi a vinduto am facut un schimb eu am dat un AWO incoplet si fara acte si el mi a dat acest m cu acte ok si ceva pese ,o sa incerc sa pun ceva poze .de miine incepe demontarea pentru al sabla si va mai tin la curent cu opratiunea de resturare asta binenteles daca nu deranjez o zi buna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 20, 2011 Share Postat Februarie 20, 2011 F frumoasa motocicleta, mai ales ca ai o piesa rara, ai un M62 si nu un M61. La RAR, sa ceri inmatricularea sub titulatura M62, eu cred ca este deosebita motocicleta. Mesaj completat Oricum, felicitari pentru achizitie, e bine de stiut ca mai e un atas in Olt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Februarie 20, 2011 Autor Share Postat Februarie 20, 2011 sal... multumesc pentru iformatie chiar m am uitat atent ca difera un pic de m61,acum vro 14ani am aut un m61 si capacul de la distributie nu parea la fel dealfel si prinderea la saua din spate si ceva pe la aripi ,orcum multumesc cind ajung la rar o sa le spun sal retranscrie pe m62. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wer_buksi Postat Februarie 20, 2011 Share Postat Februarie 20, 2011 faina scula mult succes la restaurare vad ca ai roata spate de m prima serie daca vrei putem face schimb eu am deala cu floare simi trebe din asta daca vrei da un bip 0743062948 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 20, 2011 Share Postat Februarie 20, 2011 Daca ne poi divulga secretul de stat, ai facut schimbul cu dl dr Danciu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Februarie 20, 2011 Autor Share Postat Februarie 20, 2011 Daca ne poi divulga secretul de stat, ai facut schimbul cu dl dr Danciu? nu schimbul sa facut cu Dan Pisica a trecut si pe la tine ceva legat bemveuri r80 Mesaj completat faina scula mult succes la restaurare vad ca ai roata spate de m prima serie daca vrei putem face schimb eu am deala cu floare simi trebe din asta daca vrei da un bip 0743062948 sal... roata de pe spate trebuie sa o inapoiez tipului cu care am facut schimbul am puso numai ca sa pot muta motorul dela el la mine ca roata de pe M a apucat la buc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 20, 2011 Share Postat Februarie 20, 2011 Aha, cu Dan. Sa ii traiasca BMW R45 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Februarie 20, 2011 Autor Share Postat Februarie 20, 2011 Aha, cu Dan. Sa ii traiasca BMW R45 da.. sai traiasca sa ne dam cu ele ca numai bemweuri ar 7bucati dar macar sint toate in mintile lor,un r80 a stat pe la mine cam un an,el deja are o problema cu spatiul de depzitare cred ca le are inprastiate prin vr o zece locati dar omul este inebunit dupa ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 (editat) sal...dupa multe cautari am dat de acest M61 cam obosit dar OKcuactele are CI ,certificat fiscal, omul de la care a m luato este un mare colectionar are in jur de 40 de motociclete clasice si comuniste unele restaurate altele deplorabile binenteles ca omul nu mi a vinduto am facut un schimb eu am dat un AWO incoplet si fara acte si el mi a dat acest m cu acte ok si ceva pese ,o sa incerc sa pun ceva poze .de miine incepe demontarea pentru al sabla si va mai tin la curent cu opratiunea de resturare asta binenteles daca nu deranjez o zi buna... felicitari pt. achizitie si eu lucrez la unul identic acuma care il gasisem cu ceva vreme in urma la un batinel in ucraina,eu am avut un noroc.. motocicleta a fost foarte rar folosita sau chiar ocaziuonal ca omul lucra in armata si timpul nu ia permis multe plimbari. nu mai zic ca setul e cota0,dinam,carb ca noi acuma e in stagiul de vopsire dar cind va fi gata voi pune ceva foto si un fimulet sa vedeti cum se aude..e ceva de nedescris se aude bestial zici cai motor electic nu pe benzina. daca ai nevoie de piese te ajut ca am ce ai nevoie,daca vrei so faci originala se rezolva cu orce piesa fara porbleme. si iar daca..dai roata spate ma intereseaza so pun la un m72 model mai vechi si dau la schimb bani sau piese,am 2 identice si eu si nu am pe atas roata,e modelul de atas rigid si de aia am nevoie de roata pt.el. spor la reconditioanere Editat Februarie 22, 2011 de dany_oldmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 fa rost de o aripa originala de m62 pentru ea, cea pe care o ai e de la un model mai recent da, am... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 E de 8.1xx? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 a lui da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 era nevoie de un topic nou cu ceva ,,marfa '' proaspata sa se mai revergoreze lumea.Singura mea intrebare este cum se pune animalul cu atas cu tot pe cric? eu sunt si mai firav , nu cred ca as reusi vreodata . In rest mult spor...si mai bine pe indelete decat la repezeala, din ce am observat la oameni, prima oara cand reconditionezi o motocicleta parca ai aripi...a doua oara nu mei este la fel. Numai bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 Daca are atas, in mod normal, nu o pui pe cric. Daca ai pana si 50 de kile incaltat, bagi in atas un cric hidraulic de 35 de lei (ridica 500 kg linistit) si rezolvi problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 era nevoie de un topic nou cu ceva ,,marfa '' proaspata sa se mai revergoreze lumea.Singura mea intrebare este cum se pune animalul cu atas cu tot pe cric? eu sunt si mai firav , nu cred ca as reusi vreodata . In rest mult spor...si mai bine pe indelete decat la repezeala, din ce am observat la oameni, prima oara cand reconditionezi o motocicleta parca ai aripi...a doua oara nu mei este la fel. Numai bine... Se pune mai usor decat daca ar fi pe solo {asta ma refer la Nipru } ca te folosesti si de roata de la atas ca punct de sprijin ci doar tragi cu putere catre inapoi fara a-ti fi frica ca se dezechilibreaza mobra si cade asta in cazul in care nu reusesti sa o salti din prima . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 Se pune mai usor decat daca ar fi pe solo {asta ma refer la Nipru } ca te folosesti si de roata de la atas ca punct de sprijin ci doar tragi cu putere catre inapoi fara a-ti fi frica ca se dezechilibreaza mobra si cade asta in cazul in care nu reusesti sa o salti din prima . exact, se pune mai usor cind e cu barca legat decit solo. dar e bine de avut un butuc de lemn in atas in cazul in care e de umblat la roata atasului si nai nevoie de nici un ajutor sa pui atasul pe butuc. sau cum spune mihai de avut un cric mic in atas la nevoie nu strica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Februarie 23, 2011 Autor Share Postat Februarie 23, 2011 sal... dupa cum v-am promis ca astazi am terminat de demontat e Mul am trimis cadru la sablat si am mai avut timp a demontez ceva la motor cind am constatat ca am deja o supapa blocata la cilindru din st, in rest cilindri par OK pistoanele par a fi mers nu mult dar cred ca sigur au avut ceva tendinte de calare,in rest abielajul nu are jocuri la prima vedere ,miine cind o-sa dau jos si abreaju si pinoanle de la distributie va spune tot.. va tin la curent incerc sa pun ceva poze , astept parerile voastre... Mesaj completat sal.. intrebare la eM ul asta sa facut cu magnetou sau la adaptat fostul prop ca uite ce am gasit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 Eu stiu ca are acelasi distribuitor ca si la M72. Si cartea de la Charlie parca la fel spune, acum omului i s-o fi stricat distribuitorul si nu a gasit alt element de inlocuit. manualul de pe Charlie de pe site, este pt K750/M61 si M62, ai si despre sistemul eectric. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Februarie 24, 2011 Autor Share Postat Februarie 24, 2011 Eu stiu ca are acelasi distribuitor ca si la M72. Si cartea de la Charlie parca la fel spune, acum omului i s-o fi stricat distribuitorul si nu a gasit alt element de inlocuit.manualul de pe Charlie de pe site, este pt K750/M61 si M62, ai si despre sistemul eectric. sal.. am vazut ca in mod normal trebuia sa aiba aprindere normala bobina dual si platina ,acum nu stiu cat de fiabil ar fi acest magnetou eu stiu ce pateam la simson cind tierea lumea mai draga nu mai pornea, cred ca renunt la el si trec pe ap electronica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 sal.. am vazut ca in mod normal trebuia sa aiba aprindere normala bobina dual si platina ,acum nu stiu cat de fiabil ar fi acest magnetou eu stiu ce pateam la simson cind tierea lumea mai draga nu mai pornea, cred ca renunt la el si trec pe ap electronica... Nu, original este 6V, pana la mijlocul anilor 80 toate sovieticile erau 6V. Iar M62 este de la inceputul anilor 60- cand si vesticile erau inca 6V cu delcou si avans la mana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nel_old_times Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 ...cred ca renunt la el si trec pe ap electronica... daca e de vinzare l-as lua eu. Felicitari si de la Slatina pentru acizitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Martie 1, 2011 Autor Share Postat Martie 1, 2011 sal... dupa cum am promis astazi au venit si ultimile piese de la sablat,cadrul de ja l-am grunduit restu intra miine la grunduit si pe urma la vopsit cu vopseaua este cam o problema ca la mine in loc nu este rep standox este doar policolor si astia nu au toate codurile eu vreau sa o fac shade sahara si imi trebuie si un lac mat acum om vedea,incerc sa pun ceva poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 Bine ca repari aripa fatza, ca sa fie motocicleta originala 100%! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Martie 2, 2011 Share Postat Martie 2, 2011 (editat) sal... dupa cum am promis astazi au venit si ultimile piese de la sablat,cadrul de ja l-am grunduit restu intra miine la grunduit si pe urma la vopsit cu vopseaua este cam o problema ca la mine in loc nu este rep standox este doar policolor si astia nu au toate codurile eu vreau sa o fac shade sahara si imi trebuie si un lac mat acum om vedea,incerc sa pun ceva poze. frumos dar tre sa comentez oleaca...mansoanele de la scarite se puteau scote,pedala frina iar se putea scoate,tabla aia imensa.. ce tine intrerupatorul de frina spate,rurubul si tabla aia de la tampon...o tubulara de 14 si iese rurubul ala automat..ca ai sa ai nevoie de el cind pui tampon nou ca e cu pas special ca si la laterale care tine seaua sper ca nu vopsesti moto cu ele asa lasate acolo.. Editat Martie 2, 2011 de dany_oldmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 E pacat sa nu ii pui aripa originala fata si sa tii aripa aia din anii 90, ai un M62 si sunt destul de rare la noi, sa nu spun ca POATE va fi singurul functional anul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.