nflt Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 intrebare: pentru ca suruburile alea de aer erau foarte inaccesibile am incercat sa le insurubez cu patentu si am rupt vro 2 in pozitia maxim inchis:(...daca le strang pe toate la max pot sa merg o perioada cu motoru asa pana fac rost de alte carburi?...mi-e sa nu se mai strice ceva daca merg cu amestecu prea bogat(banuiesc ca suruburile alea mai dau drumu la aer sa se amestece cu aeru si benzina care vin pe la clapete).Motorulul porneste si cu suruburile stranse da se tureaza de nebun. ... ete vezi, d'aia n-are ursu' coadă, nici maimuța păr pe noadă ... noi ne spargem capu-n teorii, carbu' se reglează cu patentu' ... Gata, m-am retras! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Asa ziceam si eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Suruburile nu trebuiesc stranse cat de tare poti la maxim. Doar se duc la capat pentru a avea o referinta cate ture desurubezi. Nu trebuie sa fortezi suruburile. (maxim = locul in care sunt inchise complet dar nu stranse cu forta). Acum... daca le-ai rupt... e cam nasol. Motorul nu merge bine cu suruburile stanse la maxim. Posibil sa nu iti porneasca, sau sa mearga prost, sau sa se incinga foarte tare. Mult mai important, este ca toate suruburile de reglajj de la carburatoare sa fie reglate cam la fel pentru echilibrarea motorului (se face reglajul corect cu vacumetre... dar suruburile nu vor diferi prea mult ca unghi de deschidere - pana in jumatate de tura) In cazul tau... ar trebui toate duse la maxim pentru echilibrarea motorului. Asta e naspa. Sfatul meu: Desfa complet un surub de reglaj de aer. Ia-l cu tine si treci pe la magazinele cu piese auto sau de scutere si vezi daca gasesti unul identic ca filet (lungimea filetului, pas) si la cui (conicitate, lungime, grosime). E posibil sa gasesti usor ceva compatibil. Daca gasesti, ia 4 bucati si schimba-le pe toate. Iti recomand sa dai jos carburatoarele ca sa scoti suruburile rupte. Ai grija sa nu strici ceva pe la filetele din carburatoare... sau sa spargi vreun carb. Pui cuiele noi, le duci la maxim inchis (fara sa le strangi tare... doar pana se opresc ele) si le desfaci 2 ture si jumatate pe fiecare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cyanide Postat Martie 14, 2011 Autor Share Postat Martie 14, 2011 Pai se regleaza cu patentu ca dupa ce le-am montat nu mai aveam acces la suruburile alea cu nici o scula(poate decat cu un patent din ala cu botul ascutit si indoit in forma de L).Oricum problema se va rezolva foarte usor,am vb cu cineva de pe forum sa-mi dea niste carburi de cbr 600 si dupa ce le voi monta daca merge motorul o bag in service pentru reglaje.Motorul porneste si acum cu suruburile stranse de tot dar nu vreau sa merg asa cu el sa nu afecteze cumva motorul sa ma apuc sa-l desfac sa mai schimb nus ce garnituri, mai am rabdare vro 2 zile pana im-mi vin celelalte carburi. Multumesc oricum de interventii...salutare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.