RaveBoy Postat Octombrie 4, 2006 Autor Share Postat Octombrie 4, 2006 am schimbat bujiile .... cele vechi aveau distanta mica cre ca era un 0.3 ... 0.4, rezultatul il vad maine dimineata!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaveBoy Postat Octombrie 5, 2006 Autor Share Postat Octombrie 5, 2006 azi dimineata a pornit la a-2a apasare de buton. Sper ca asta sa fi fost problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorcer Postat Octombrie 5, 2006 Share Postat Octombrie 5, 2006 la a mea daca miscam un pic de acceleratie neam nu mai pornea .... asa e si la mine , daca accelerez se ineaca f repede si dupa dai scoate bujii , curata etc. Daca nu accelerezi si ai socu la maxim porneste la sfert de cheie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriminal Postat Octombrie 5, 2006 Share Postat Octombrie 5, 2006 FZR-ul asta de care zic eu nu vrea dimineata cu nici un chip sa porneasca. Nici cu soc si fara acceleratie, nici fara soc si cu acceleratie. In plus are niste vibratii destul de puternice peste 3.000 rpm. De pornit porneste impinsa fara nici o problema (si cu soc si fara). Bujiile sunt schimbate de 1 luna jumate (le-am schimbat in ideea ca o sa se rezolve problema cu pornirea dar nu s-a rezolvat). Care aveti idei, nu va sfiiti. Pana acum tot ipoteza cu compresia slaba la rece pare cea mai plauzibila (tre sa o masuram cumva zilele astea), ca scoate si fum la rece (daca segmentii nu etanseaza bine la rece, motorul arde ulei). Sper sa fie totusi ceva mai simplu (jocul la supape, bateria maybe.. desi nu cred ca invarte bine, cel putin la primele 2-3 incercari). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaveBoy Postat Octombrie 5, 2006 Autor Share Postat Octombrie 5, 2006 a mea nu scotea fum la rece ... nu scoate fum deloc ... parerea mea e ca in cazul meu socul nu are cursa pana la maxim si bujiile slabe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MaDoG Postat Octombrie 5, 2006 Share Postat Octombrie 5, 2006 a mea nu scotea fum la rece ... nu scoate fum deloc ... parerea mea e ca in cazul meu socul nu are cursa pana la maxim si bujiile slabe posibil sa fi scapat usor ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Octombrie 5, 2006 Share Postat Octombrie 5, 2006 ...Care aveti idei, nu va sfiiti. ... pai, incearca in ordinea asta,ca e mai usor: 1.in mom. cand nu vrea sa porneasca,scoate o fisa si pune o bujie pe ea si vezi daca ai scanteie. (sunt 2 senzori care dau scanteie.unul lucreaza cand dai la starter, iar al 2-lea pt. mers(sau impins ) 2. daca ai scanteie verifica jocul la supape. e posibil sa fie atacate si-ti da amestecul inapoi in carburi 3. segmentii dusi inainte sa te apuci de punctul 2 si 3 ar fi bine sa masori compresia, e mult mai usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriminal Postat Octombrie 6, 2006 Share Postat Octombrie 6, 2006 pai, incearca in ordinea asta,ca e mai usor: 1.in mom. cand nu vrea sa porneasca,scoate o fisa si pune o bujie pe ea si vezi daca ai scanteie. (sunt 2 senzori care dau scanteie.unul lucreaza cand dai la starter, iar al 2-lea pt. mers(sau impins ) 2. daca ai scanteie verifica jocul la supape. e posibil sa fie atacate si-ti da amestecul inapoi in carburi 3. segmentii dusi inainte sa te apuci de punctul 2 si 3 ar fi bine sa masori compresia, e mult mai usor. Thanx a lot! Oricum masuram compresia inainte sa ne apucam de segmenti sau de supape. A, inca o intrebare care poate parea tampita: voi, cei cu FZR, cum umblati la bujii? Ca noi cand le-am schimbat ne-am chinuit de ne-au sarit ochii. A trebuit sa desfacem radiatorul si sa-l dam un pic la o parte ca sa avem cat de cat o posibilitate de acces. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaveBoy Postat Octombrie 6, 2006 Autor Share Postat Octombrie 6, 2006 la fel si eu, am desfacut radiatoru din suruburile din parti 2 stanga 2 dreapta si asa am reusit sa umblu. Altfel nu vad cum. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriminal Postat Octombrie 6, 2006 Share Postat Octombrie 6, 2006 la fel si eu, am desfacut radiatoru din suruburile din parti 2 stanga 2 dreapta si asa am reusit sa umblu. Altfel nu vad cum. Bafta Thanx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 O problema asemanatoare o am si eu cu o virago de 125. porneste impinsa in 5m dar la demaror nu vrea si pace.. schimbat bujii si nici o imbunatatire in sensul asta (poate doar la turatie merge mai frumos..) schimbat benzina + aditiv... nici o imbunatatire la pornire (evident merge mai frumos dupa ce porneste) dupa ce a pornit merge impecabil, are putere, nu consuma ulei, nu scoate fum. si ca sa fie rebusul mai al draq, treaba cu pornitul se intimpla doar dimineata... in conditiile in care ajung la 9-10 acasa si plec la 8 .. adik vre-o 11 ore, dar cind o las 11 ore la serv, seara porneste. am vazut ca erau ceva pareri despre lipsa compresie.. cum se poate masura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaveBoy Postat Octombrie 12, 2006 Autor Share Postat Octombrie 12, 2006 mergi la un mecanic care are aparatu cu care se masoara ..... si eu sunt in aceasi oala ca si tine numai ca azi de dimineata cand noapte trecuta a fost super frig a pornit perfect .... aseara cand am oprit-o am oprit-o din contact ... eu o opresc din buton ... oare sa fie asta cauza ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticalosu Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 mergi la un mecanic care are aparatu cu care se masoara ..... si eu sunt in aceasi oala ca si tine numai ca azi de dimineata cand noapte trecuta a fost super frig a pornit perfect .... aseara cand am oprit-o am oprit-o din contact ... eu o opresc din buton ... oare sa fie asta cauza ??? sal ! pai daca o opresti din buton ai toti consumatorii porniti (far,bec pozitie spate si fata,borbul, iti dai casca jos,dai casca jos,scoti manusile si geaca,cauti cheile de la casa,iti mai aprinzi si o tigare s.a.m.d.) mai ai si o baterie slaba, mai ai si ghinionul sa fie frig afara ........ e normal sa nu-ti porneasca dimineata ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaveBoy Postat Octombrie 12, 2006 Autor Share Postat Octombrie 12, 2006 teapa mea care azi mi-am dat seama de ea vorbind cu Big era ca mie imi iese cheia din contact chiar daca e contactu pus ... o opream din buton scoteam cheia din contact cu contactu pus si plecam ,..... moto sta in garaj ... dimineata cred ca aveam bateria dusa ... eu am masurat-o cand am ajuns la servici, banuiala mea e ca pana la servici se incarca aqm nush ce sa cred ca acelasi lucru il faceam si cand o opream la servici unde statea 8 ore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.