Sari la conținut

Moare motorul la rece in mers


Postări Recomandate

Salut. Intreb pt un prieten.

 

Descriu situatia din ce mi-a povestit si din ce am vazut si eu.

 

 

Yamaha R1 din 2002. ~ 23ooo km

Baterie noua - pe timpul iernii bateria a stat in casa - am verificat si cu multimetru - 12.70v.

La ralanti/putin turata cand verificasem ultima oara arata peste 14.xx v

Ulei nou Motul sintetic 7100 10w40 schimbat in vara

A stat nepornita pe perioada iernii.

Benzina 98 dar nush de la ce firma.

Sta in garaj.

 

De pornit, porneste la 2 doua incercare daca sta mai mult de 3-4 zile.

La ralanti la rece (cand scrie "LOW" are putin peste 1000 rpm -1100-1200 din ce aproximez eu)

Apoi cand scrie 40-60 grade celsius , scade turatia putin sub 1000 si fluctueaza putin.

 

Insa din ce mi-a povestit, ii moare motorul cateodata chiar dupa ce parcurge 20-30 de m. Cam de 1-2 ori se opreste pana se incalzeste.

Asta numai la rece. Dupa ce se incalzeste cica nu mai face.A doua zi nu sunt probleme.Porneste instant si nu se opreste.

Singurele constante doar cand e rece si a stat ceva nepornita.

 

Ce ar putea fi?

 

Faza cu ralanti, sunt ok valorile ?

 

Multumesc.

Editat de warhammer23
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,se prea poate ca benzina sa-si fi pierdut "octanica" stand atata si sa ai ceai in rezervor.Fa-i un plin cu 98 (a mea ii place numai de la Lukoil si Omv,cu aia de la Petrom face fitze) si ia-o la dans vreo juma de ora si cre ca o sa-i treaca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Intreb pt un prieten.

 

Descriu situatia din ce mi-a povestit si din ce am vazut si eu.

 

 

Yamaha R1 din 2002. ~ 23ooo km

Baterie noua - pe timpul iernii bateria a stat in casa - am verificat si cu multimetru - 12.70v.

La ralanti/putin turata cand verificasem ultima oara arata peste 14.xx v

Ulei nou Motul sintetic 7100 10w40 schimbat in vara

A stat nepornita pe perioada iernii.

Benzina 98 dar nush de la ce firma.

Sta in garaj.

 

De pornit, porneste la 2 doua incercare daca sta mai mult de 3-4 zile.

La ralanti la rece (cand scrie "LOW" are putin peste 1000 rpm -1100-1200 din ce aproximez eu)

Apoi cand scrie 40-60 grade celsius , scade turatia putin sub 1000 si fluctueaza putin.

 

Insa din ce mi-a povestit, ii moare motorul cateodata chiar dupa ce parcurge 20-30 de m. Cam de 1-2 ori se opreste pana se incalzeste.

Asta numai la rece. Dupa ce se incalzeste cica nu mai face.A doua zi nu sunt probleme.Porneste instant si nu se opreste.

Singurele constante doar cand e rece si a stat ceva nepornita.

 

Ce ar putea fi?

 

Faza cu ralanti, sunt ok valorile ?

 

Multumesc.

 

 

Nu e ok. Esti sub turatia normala. Du motorul in 70-100grade si apoi urca-i turatia la 1250rpm, acolo este relantiul motocicletei tale si ai sa vezi ca totul va fi ok.

 

Daca esti din Bucuresti sau poti veni cu ea la noi, este free sa iti ascultam motorul si sa ti spunem daca ai alte probleme.

 

Ar mai putea fi necesare schimb de bujii (normal la max 9000km) si reglaj de Injectie dar pana ajungi s-o auzim fa ce ti-am spus si nu ar mai trebui sa se poreasca.

 

Fericit alaturi de R1.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...