warhammer23 Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 (editat) Salut. Intreb pt un prieten. Descriu situatia din ce mi-a povestit si din ce am vazut si eu. Yamaha R1 din 2002. ~ 23ooo km Baterie noua - pe timpul iernii bateria a stat in casa - am verificat si cu multimetru - 12.70v. La ralanti/putin turata cand verificasem ultima oara arata peste 14.xx v Ulei nou Motul sintetic 7100 10w40 schimbat in vara A stat nepornita pe perioada iernii. Benzina 98 dar nush de la ce firma. Sta in garaj. De pornit, porneste la 2 doua incercare daca sta mai mult de 3-4 zile. La ralanti la rece (cand scrie "LOW" are putin peste 1000 rpm -1100-1200 din ce aproximez eu) Apoi cand scrie 40-60 grade celsius , scade turatia putin sub 1000 si fluctueaza putin. Insa din ce mi-a povestit, ii moare motorul cateodata chiar dupa ce parcurge 20-30 de m. Cam de 1-2 ori se opreste pana se incalzeste. Asta numai la rece. Dupa ce se incalzeste cica nu mai face.A doua zi nu sunt probleme.Porneste instant si nu se opreste. Singurele constante doar cand e rece si a stat ceva nepornita. Ce ar putea fi? Faza cu ralanti, sunt ok valorile ? Multumesc. Editat Martie 23, 2011 de warhammer23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 Probabil o sa dispara problemele (daca chiar sunt) dupa ce schimbi benzina din rezervor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 Da,se prea poate ca benzina sa-si fi pierdut "octanica" stand atata si sa ai ceai in rezervor.Fa-i un plin cu 98 (a mea ii place numai de la Lukoil si Omv,cu aia de la Petrom face fitze) si ia-o la dans vreo juma de ora si cre ca o sa-i treaca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 Salut. Intreb pt un prieten. Descriu situatia din ce mi-a povestit si din ce am vazut si eu. Yamaha R1 din 2002. ~ 23ooo km Baterie noua - pe timpul iernii bateria a stat in casa - am verificat si cu multimetru - 12.70v. La ralanti/putin turata cand verificasem ultima oara arata peste 14.xx v Ulei nou Motul sintetic 7100 10w40 schimbat in vara A stat nepornita pe perioada iernii. Benzina 98 dar nush de la ce firma. Sta in garaj. De pornit, porneste la 2 doua incercare daca sta mai mult de 3-4 zile. La ralanti la rece (cand scrie "LOW" are putin peste 1000 rpm -1100-1200 din ce aproximez eu) Apoi cand scrie 40-60 grade celsius , scade turatia putin sub 1000 si fluctueaza putin. Insa din ce mi-a povestit, ii moare motorul cateodata chiar dupa ce parcurge 20-30 de m. Cam de 1-2 ori se opreste pana se incalzeste. Asta numai la rece. Dupa ce se incalzeste cica nu mai face.A doua zi nu sunt probleme.Porneste instant si nu se opreste. Singurele constante doar cand e rece si a stat ceva nepornita. Ce ar putea fi? Faza cu ralanti, sunt ok valorile ? Multumesc. Nu e ok. Esti sub turatia normala. Du motorul in 70-100grade si apoi urca-i turatia la 1250rpm, acolo este relantiul motocicletei tale si ai sa vezi ca totul va fi ok. Daca esti din Bucuresti sau poti veni cu ea la noi, este free sa iti ascultam motorul si sa ti spunem daca ai alte probleme. Ar mai putea fi necesare schimb de bujii (normal la max 9000km) si reglaj de Injectie dar pana ajungi s-o auzim fa ce ti-am spus si nu ar mai trebui sa se poreasca. Fericit alaturi de R1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.