SILVIU.C Postat Noiembrie 22, 2006 Share Postat Noiembrie 22, 2006 Niko, sunt tare curios unde o sa folosesti tu zx12-le ala. Hai sa zicem ca ai partie pe un Bucuresti-Giurgiu sau un dn2 sau un A2. Mergi cu 300 constant? Cu la fel de constant 40l/100Km? Common man. Te astept la "lineutze" : Sa-ti ia 40%?!?!?!?!.....nici cadillac nu ia 40% ,ce naiba....sau vorbesti de cu totul alt tip de motor?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 Mdea, hai sa vorbim discutii si sa deschidem topicuri : Vad ca avem f multi experti pe forum.Oameni care se dau cateva sute de km cu anumite motociclete dau sfaturi "pertinente".Oameni care au inceput pe ZX9R, au picat, s'au speriat si in loc sa se urce pe ceva mai mic au ales tot ceva mare, dar mai bland sperand ca'i va ierta.(Sunt curios cati km au astfel de oameni pe sezon).Un singur sfat bun ai primit in toate paginile astea de aberatii si ai ales sa'l ignori : ai inceput cu o motocicleta de 750 cc.Cu care, daca am inteles eu bine, te'ai dat un sezon si deja te'ai plictisit????????Mai sa fie.Dupa vreo 15 mii de km pe Domi ma dau de cateva zile cu un NTV.Aceeasi capacitate cilindrica, diferenta de cativa cai si de la monocilindru la 2 in V.In Bucuresti.Acelasi Bucuresti in care ma dau si cu Domi.Sunt cateva persoane care stiu ca nu ma dau foarte incet in oras,Bine, cat imi permite motocicleta.Merg mai mereu intr'a 5a pe la 4500-5000 ture, care se pricepe stie cam ce viteza inseamna asta.Nu e foarte mult, dar nici foarte putin pentru oras.Ma trezesc pe NTV in curbe pe care cu Domi le'as fi luat cu max 80 undeva pe la 100-120 kmh si vad cum ies in exterior si imi tataie efectiv curu' de frica.Plec de pe loc si ajung la 140 kmh in cateva secunde si ma minunez, rad ca bou' in casca gandindu'ma ca cu Domi mi'ar fi trebuit poate minute bune.IAR TU VII PE FORUM SI VREI SA ZICI CA TE'AI PLICTISIT DE CB750 SI VREI ZX9R SAU XX???????? Ma da' numai piloti sunteti pe forumul asta frate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 Si de Irascibili care sint total off-topic, neconducind niciodata fiarele amintite. Apropos, povestile despre kilometrii eroici parcursi cu enduro in oras sint in alta parte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 Hai maestre Yoda endurist, lumineaza-ne. Fortza e cu tine. Spune-ne tu cum e cu mobrele astea de viteza, ca doar esti cel mai in masura sa vorbesti. My 2 cents. R. Mdea, hai sa vorbim discutii si sa deschidem topicuri : Vad ca avem f multi experti pe forum.Oameni care se dau cateva sute de km cu anumite motociclete dau sfaturi "pertinente".Oameni care au inceput pe ZX9R, au picat, s'au speriat si in loc sa se urce pe ceva mai mic au ales tot ceva mare, dar mai bland sperand ca'i va ierta.(Sunt curios cati km au astfel de oameni pe sezon).Un singur sfat bun ai primit in toate paginile astea de aberatii si ai ales sa'l ignori : ai inceput cu o motocicleta de 750 cc.Cu care, daca am inteles eu bine, te'ai dat un sezon si deja te'ai plictisit????????Mai sa fie.Dupa vreo 15 mii de km pe Domi ma dau de cateva zile cu un NTV.Aceeasi capacitate cilindrica, diferenta de cativa cai si de la monocilindru la 2 in V.In Bucuresti.Acelasi Bucuresti in care ma dau si cu Domi.Sunt cateva persoane care stiu ca nu ma dau foarte incet in oras,Bine, cat imi permite motocicleta.Merg mai mereu intr'a 5a pe la 4500-5000 ture, care se pricepe stie cam ce viteza inseamna asta.Nu e foarte mult, dar nici foarte putin pentru oras.Ma trezesc pe NTV in curbe pe care cu Domi le'as fi luat cu max 80 undeva pe la 100-120 kmh si vad cum ies in exterior si imi tataie efectiv curu' de frica.Plec de pe loc si ajung la 140 kmh in cateva secunde si ma minunez, rad ca bou' in casca gandindu'ma ca cu Domi mi'ar fi trebuit poate minute bune.IAR TU VII PE FORUM SI VREI SA ZICI CA TE'AI PLICTISIT DE CB750 SI VREI ZX9R SAU XX???????? Ma da' numai piloti sunteti pe forumul asta frate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 23, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2006 (editat) Ei, mie imi place cand se anima treaba si mai ne inghiontim putin pe aici! Deci pe Dominator am mers de mai multe ori, are unul din prieteni este in acelasi garaj cu a mea, de cate ori am fost plecati impreuna am mai facut schimb de mobre, just for fun! Hai sa-ti spun parerea mea despre Domi: - este o mobra inutila in teren accidentat, ne-am suit cu ea pe un drum forestier pe la Poiana Marului (aproape de Zarnesti) unde proprietarul a scapat-o intr-un pietris de 2 ori desi trecusem cu CB-ul pe acolo inainte (bine,nebun si eu , n-o sa mai fac vitejii din astea) , deci pentru enduro nu este buna,parerea mea! - am ramas cu ea intr-o pata de noroi pe la Caldarusani si a trebuit s-o iau in brate s-o scot de acolo (de atunci o urasc!) - trage bine cam pentru primele zile de motociclism, te plictisesti de ea cam intr-o saptamana! - viteza de croaziera oricat de bun ar fi drumul este cam 130, de la 150 deja o chinui,dupa 150 deja inseamna ca nu-ti mai pasa de ea! - daca ai mai luat si un pasager ai pus-o definitiv, totul devine o plimbare de placere far pic de adrenalina! - pleaca bine de pe loc, schimbi si schimbi si dai si dai si ajungi la superba viteza de 120 intr-a 5-a! - cred ca este foarte fiabila, Releone (care si-a comandat deja XX-ul) si-a luat-o brici si nu a schimbat decat placute,etc - totul vibreaza pe ea ca pe un tractoras - stai pe ea ca in tramvai, dar pana la urma cine are nevoie de o astfel de pozitie pe mobra Hai ca nu ma intereseaza Dominatorul catusi de putin, dar vreau sa inceapa o joaca mica pe tema asta! S-ar putea sa fie o exagerare clara cu ZX12-le, dar mie mi se pare cea mai frumoasa mobra din cele 3, stau foarte bine pe ea, cred ca n-am sa folosesc nici 50% din cate stie, si hai sa nu mai vorbim de ea fiindca nu am bani si ma enervez! Stege, ZZR1100 al tau a fost multa vreme cea mai puternica motocicleta de pe sosea, si este si grea si mai putin manevrabila decat toate cele despre care am vorbit!Ca nu trage ca ZX12-le o fi adevarat, dar nu m-ar speria sa ma sui direct pe 12 de acum ,mai ales la cat de greu se misca mobrele astea pe la noi la vanzare si risipa de bani pe care o facem la diversele schimburi! Zi-mi numele sau nick-ul celui de la care ti-ai comandat mobra sa imi faca si mie o oferta! Experienta mea pe 2 roti este mica intradevar ,4-5000 de km, majoritatea facuti pe ruta Bucuresti -Brasov si imprejurimi dar eu vreau sa schimb mobra pentru sezonul urmator. Hai mai ziceti ca ma plictiseam ingrozitor! Si apreciez parerea ta, Irascibile, mai ales ca e pe un topic unde se discuta despre motoare si nu miile de posturi pe care probabil le-ai strans bagandu-te in vorba pe absolut orice topic care te intereseaza sau nu! Deci daca posturile tale incep sa se apropie de asta cresti mult in ochii tuturor! Editat Noiembrie 23, 2006 de Niko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 Sunteti sensibili baietei?!? Ati inceput cu jigniri si mistouri, ce se intimpla, ati ramas fara argumente "profesionale"?!? Va doresc bafta cu bolizii! ( pe care'i tineti in garaj, ca sa zic asa ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 Ce nu intelegi din cuvintele "esti off-topic" si "habar nu ai despre ce vorbesti"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 Sunteti sensibili baietei?!? Ati inceput cu jigniri si mistouri, ce se intimpla, ati ramas fara argumente "profesionale"?!? Va doresc bafta cu bolizii! ( pe care'i tineti in garaj, ca sa zic asa ) Fii mai explicit cu termenul "baietei". Cam la cine anume te referi? Sa stiu si eu daca mi se adreseaza si ar fi cazul sa iti raspund, sau daca e cazul sa spun ca sunt o gramada de argumente prezentate la inceputul topicului. Ry. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 Fii mai explicit cu termenul "baietei". Cam la cine anume te referi? Sa stiu si eu daca mi se adreseaza si ar fi cazul sa iti raspund, sau daca e cazul sa spun ca sunt o gramada de argumente prezentate la inceputul topicului. Ry. Radule, desi am zic ca tac..( pt ca am cu totul si cu totul alta parere depre partea finala a topicului ) NU MI VINE SA CRED .- Tu aici vorbind?Cred ca ti a luat cinva contul ca asa cum te stiu eu nu intrai in astfel de topicuri. Man, astenie de toamna , ce pana mea ai de ..scrii aci? Hai la o plimbare mai bine ..ca am si eu cent dar nu consum asa aiurea )) Nu vezi ca pana si domi a ajuns ..un rahat ? stai ca mai e putin sa spuna ca si XX ul e mobra. offtopic - nu voi raspunde la nici un alt "troll "ism pe acest topic - Ce nu intelegi din cuvintele "esti off-topic" si "habar nu ai despre ce vorbesti"? tati,si tu ? pe bune consumi tastatura si costa bani )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Releone's Buddy Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 (editat) Mai domnu Irascibil Io in general ma rezum la citit forumu si nu-mi dau prea mult cu parerea (si din lene si din lipsa de experienta) dar ma simt nevoit sa intervin deoarece iar te-ai bagat intr-o discutie ca musca in fundu calului. Si sa nu ma intelegi gresit, numeni nu este deranjat de o parere atata timp cat stii sa o formulezi elegant si cu respect (ceea ce tu nu prea stii, asta am constatat eu din lecturile mele pe acest forum) si are legatura cu subiectul. Avand in vedere ca si eu sunt din grupul lui Niko si ne dam impreuna, am avut ocazia sa ma dau si eu cu dominatorul si cu parere de rau tre sa-ti zic ca nu prea a trezit nici o senzatie placuta, mai degraba de nesiguranta. Nu-mi place pozitia, ma sufla vantu ca naiba si cel mai grav, motoreta aia se termina la 120-130km/h. Nu zic ca nu e buna, o fi buna la ceva dar nu e pentru noi Si nu avem pretentia ca suntem reisari ci pur si simplu ne-am luat motorete pentru placerea care ti-o dau acceleratia si viteza. Asa ca atata timp cat nu ai nimic util de spus, nu spune... multumesc anticipat Cat despre cb-ul ala de 750, si-a facut treaba foarte bine pentru primul sezon, eu zic ca este motoreta ideala pt un incepator care vrea si senzatii fara sa-si rupa gatul insa nu se compara cu cbr600 spre exemplu (fac comparatie cu ce m-am dat). Asa ca e vremea de o schimbare... si eu sunt fan xx asa ca aia mi se pare alegerea cea buna insa in definitiv e alegerea lui... Hai Editat Noiembrie 23, 2006 de Releone's Buddy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SspBike Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 Mdea, hai sa vorbim discutii si sa deschidem topicuri : Vad ca avem f multi experti pe forum.Oameni care se dau cateva sute de km cu anumite motociclete dau sfaturi "pertinente".Oameni care au inceput pe ZX9R, au picat, s'au speriat si in loc sa se urce pe ceva mai mic au ales tot ceva mare, dar mai bland sperand ca'i va ierta.(Sunt curios cati km au astfel de oameni pe sezon).Un singur sfat bun ai primit in toate paginile astea de aberatii si ai ales sa'l ignori : ai inceput cu o motocicleta de 750 cc.Cu care, daca am inteles eu bine, te'ai dat un sezon si deja te'ai plictisit????????Mai sa fie.Dupa vreo 15 mii de km pe Domi ma dau de cateva zile cu un NTV.Aceeasi capacitate cilindrica, diferenta de cativa cai si de la monocilindru la 2 in V.In Bucuresti.Acelasi Bucuresti in care ma dau si cu Domi.Sunt cateva persoane care stiu ca nu ma dau foarte incet in oras,Bine, cat imi permite motocicleta.Merg mai mereu intr'a 5a pe la 4500-5000 ture, care se pricepe stie cam ce viteza inseamna asta.Nu e foarte mult, dar nici foarte putin pentru oras.Ma trezesc pe NTV in curbe pe care cu Domi le'as fi luat cu max 80 undeva pe la 100-120 kmh si vad cum ies in exterior si imi tataie efectiv curu' de frica.Plec de pe loc si ajung la 140 kmh in cateva secunde si ma minunez, rad ca bou' in casca gandindu'ma ca cu Domi mi'ar fi trebuit poate minute bune.IAR TU VII PE FORUM SI VREI SA ZICI CA TE'AI PLICTISIT DE CB750 SI VREI ZX9R SAU XX???????? Ma da' numai piloti sunteti pe forumul asta frate normal ca te plictisesti frate tu nu stii ce vorbesti si tu esti mare pilot din ce am vazut ca ai scris... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 23, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2006 CB-ul meu de 750 n-are nici o legatura cu o motocicleta de viteza de 750cc. Este o motocicleta docila si cuminte, mai apropiata poate de un CB500, pe care am ales-o ca prima motocicleta mai mult din punct de vedere sarcina utila (110kg+pasager), altfel mi-as fi luat tot sport de la inceput, dar ZZR400 nu putea sa ma duca pe mine si un pasager fara sa gafaie. Singurul aspect care se discuta este poate saltul prea mare de putere, pe care mi-l asum si asta e. Ca n-o sa folosesc eu motocicleta la cat duce nu e grav, vorba lui Silviu, in afara de Pascota nu stiu cine scoate tot ce stie un 600!Mai ales dintre forumistii verosi! Cele mai mari viteze in oras le-am prins probabil la Unirea intre semafoare plecat primu de la stop, in rest nu stiu cand trec de 100. Iar eu nu ma prea dau in oras, poate acu de cand s-a deschis clubul de la Otopeni sa fac niste drumuri acolo. Si asta oricum la primavara fiindca nu mai dau pe frig! Deci este placerea mea sa-mi cumpar una dintre aceste motociclete, fara sa fiu reisar, fara sa ma dau tare pe curbe, just for me! P.S. Iar eu numesc motocicletele mobre in mod generic, nu va agitati, n-am sa zic niciodata ca XX-ul e mobra! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 23, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2006 Esti plin de surprize ca intotdeauna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 (editat) In primu rand io nu stiu de ce posteaza aici neste uameni care nu au nici o treaba cu motocicletele de viteza (vezi titlu)> nu au moto viteza, nu au avut moto viteza, nu vor moto viteza, nu le place moto viteza DAR ei posteaza totusi aici numai ca sa faca mistouri din lipsa de alta preocupare (vezi si alte topicuri de aici). Si in al doilea rand fraul forumului e cam "larg" fiecare poate sa vina si sa faca caterinca unde vrea si nimeni nu face nimic. Ce e mai bine e sa-i ignoram si sa ne prefacem ca posturile respective nu exista. Ciao Editat Noiembrie 23, 2006 de ghost-rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disney Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 Intentionez sa-mi iau sezonul viitor unul din cele doua modele. Honda XX model 97-98 pe carburator, am mers pe unul si mi-a placut foarte mult sauZX9 model 2000-2002, nu am mers cu el dar incap destul de bine (am 1.90 -110kg). Am auzit ca s-ar incinge tare in oras, ca e cam greu de pus pe trasa in curbe, ca daca lasi sau tragi de gaz are unele reactii cam tampite. Nu prea ma dau in oras, mai mult la drum prin tara, ma intereseaza sa traga foarte bine pana in 200, nu vreau sa vad daca pot merge cu 300. Experienta pe moto doar un sezon dar asta nu inseamna ca o sa mai trec pe la ceva mai slab inainte. OnT. Diferenta intre cele doua este simpla. XX e sport touring iar ZX9 e supersport. E mare diferenta intre cele doua. Zx9 e o motocicleta grea, rea si numai pt cunoscatori. Kawasaki este mai mult renumita pt culoarea VERDE decat pt calitate insa.. ZX9R este exceptia. Chiar daca am un prieten care a inceput direct pe asa ceva, dupa un sezon -experienta ta- nu cred ca o sa te intelegi chiar f bine cu un zx9. E pretentioasa si greu de intretinut. Se incinge repede in trafic (D'oh.. e vba de 900 cmc tinutzi intr-a1a si a2a- in subturatie.) E f grea -greu de tinut-, dar tine bine drumul tocmai din cauza centrului de greutate. Din pacate, e mai dificil de lasat pe viraje. Am vazut ca esti voinic asa ca probabil o sa te descurci. Senzatia de acceleratie e mai puternica pe ZX9? Majoritatea spun ca se poate face un touring mai scurt si cu ZX9 fara sa te omoare iar cand ai chef de joaca se preteaza mai bine decat XX-ul,cum o fi? 1. Da!! turing= plimbare. ; R= race ->curse. btw.. e zx9r sau.. in loc de R ii se spune zx-9 ninja Neu? 2. E fals. nu se poate face touring de nicun fel cu o ss! pozitia e race (incomoda), nu poti merge cu ea pe coclauri. e mai instabila si mai putin fiabila la drum lung sau scurt. joaca la superbikes consta in accelerare rapida si viraje cu genunchi pe jos. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 General acceptat este ca supersport e categoria 600cc, 750-900-1000 sunt superbike, 1100-1200-1300 sunt supervaci. Nu dati cu pietre daca nu e asa, explicati-mi si mie sa ma luminez. Ry. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SspBike Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 (editat) General acceptat este ca supersport e categoria 600cc, 750-900-1000 sunt superbike, 1100-1200-1300 sunt supervaci. Nu dati cu pietre daca nu e asa, explicati-mi si mie sa ma luminez. Ry. ultima clasa jur ca e "supertare"... Editat Noiembrie 23, 2006 de sebi77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 2. E fals. nu se poate face touring de nicun fel cu o ss! pozitia e race (incomoda), nu poti merge cu ea pe coclauri. e mai instabila si mai putin fiabila la drum lung sau scurt. joaca la superbikes consta in accelerare rapida si viraje cu genunchi pe jos.Uita-te la poze si ai sa vezi un baiat cu R6(model 2006) care a facut cateva mii de km in cateva zile ,in plimbare...deci ,se poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 23, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2006 Eu am fost pana la Ploiesti la Motorock cu unul din prieteni care are ZX9 model 2000 si nu numai ca nu se plange dar chiar se simt lejer pe el, si el si prietena lui. A avut inainte CBR900RR si prietena zice ca sta mai bine pe asta decat pe CBR! Si cu tot cu prietena in spate si nici el nu e micut (tot 1.89 dar mai slab) si am fost si in gasca, tot era cel mai tare de pe sosea daca vroia!Pentru ca pilotul e mai important, motoarele despre care discutam pot foarte multe daca te pricepi! Bagati asta la cap! E adevarat ca are vreo 4 sezoane cel putin! Iar la liniuta in paralel cu XX-ul se mai ridica pe o roata si cand schimba a 3-a!(poate si din cauza ca avea si prietena in spate si era mai usor de ridicat! Nu zic ca voi putea sa ma dau ca el sau ca e un exemplu dar vreau sa subliniez ca se poate merge si la drum cu ZX-ul, se preteaza la sport-touring! Si tot de la el stiu ca CBR900 statea lipita pe trasa in curba muuult mai bine decat ZX-ul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disney Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 General acceptat este ca supersport e categoria 600cc, 750-900-1000 sunt superbike, 1100-1200-1300 sunt supervaci. Nu dati cu pietre daca nu e asa, explicati-mi si mie sa ma luminez. Ry. cele de peste 900 cmc si implicit peste 120-140 hp sunt superbike. asta inseamna R1, gsx-r1000, xz10, fireblade... superbike a pornit de la cea mai tare din serie. de obicei, superbike sunt cele de 1000 cmc. hayabusa e sport-touring by the way. & zx12 & zx14. *cum e la KTM. cel de 640 e superbike. Restu sunt dirtbike, hard enduro etc... Nu ma pricep prea mult la astea. Eu am fost pana la Ploiesti la Motorock cu unul din prieteni care are ZX9 model 2000 si nu numai ca nu se plange dar chiar se simt lejer pe el, si el si prietena lui. A avut inainte CBR900RR si prietena zice ca sta mai bine pe asta decat pe CBR! Si cu tot cu prietena in spate si nici el nu e micut (tot 1.89 dar mai slab) si am fost si in gasca, tot era cel mai tare de pe sosea daca vroia!Pentru ca pilotul e mai important, motoarele despre care discutam pot foarte multe daca te pricepi! Bagati asta la cap! E adevarat ca are vreo 4 sezoane cel putin! Iar la liniuta in paralel cu XX-ul se mai ridica pe o roata si cand schimba a 3-a!(poate si din cauza ca avea si prietena in spate si era mai usor de ridicat! Nu zic ca voi putea sa ma dau ca el sau ca e un exemplu dar vreau sa subliniez ca se poate merge si la drum cu ZX-ul, se preteaza la sport-touring! Si tot de la el stiu ca CBR900 statea lipita pe trasa in curba muuult mai bine decat ZX-ul! Intre kawa si honda este o INCA o mare diferenta kawa e mai mare, mai rigida, mai nervoasa. Honda e mai usoara, mai fiabila si mai mica (dimensiuni reale). in cazul celor doua, la o liniutza sa zicem... honda face praf kawa. Kawa e mai mare, mai lata iar cel din spate sta mai confortabil. Pilotu face muschi mai ales in trafic. (vbesc in cunostinta de cauza) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SspBike Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 Uita-te la poze si ai sa vezi un baiat cu R6(model 2006) care a facut cateva mii de km in cateva zile ,in plimbare...deci ,se poate [/quote oare??? eu am facut o mie si un pic intr-o zi si vreau sa-ti zic ca am fost varza... rupt in gura, dureri de fund spate si de genunchi nici nu mai vb. nu mai fac asa ceva in viata mea cu ss. si gandeste ca am fost cu honda 900 rr care este mai comoda putin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 eu am facut o mie si un pic intr-o zi si vreau sa-ti zic ca am fost varza...rupt in gura, dureri de fund spate si de genunchi nici nu mai vb. nu mai fac asa ceva in viata mea cu ss. si gandeste ca am fost cu honda 900 rr care este mai comoda putin... O mie si un pic intr-o zi!!!!....pai e super-mult si daca ii faci cu masina ,daramite cu motorul ,ce naiba. Sau tu te asteptai sa faci cel putin 2-3000km pe zi ,doar asa ca e cbr?!?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 24, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2006 cele de peste 900 cmc si implicit peste 120-140 hp sunt superbike. asta inseamna R1, gsx-r1000, xz10, fireblade... superbike a pornit de la cea mai tare din serie. de obicei, superbike sunt cele de 1000 cmc. hayabusa e sport-touring by the way. & zx12 & zx14. *cum e la KTM. cel de 640 e superbike. Restu sunt dirtbike, hard enduro etc... Nu ma pricep prea mult la astea. Intre kawa si honda este o INCA o mare diferenta kawa e mai mare, mai rigida, mai nervoasa. Honda e mai usoara, mai fiabila si mai mica (dimensiuni reale). in cazul celor doua, la o liniutza sa zicem... honda face praf kawa. Kawa e mai mare, mai lata iar cel din spate sta mai confortabil. Pilotu face muschi mai ales in trafic. (vbesc in cunostinta de cauza) Io unu nu inteleg ce vrei sa spui tu cu Kawa care e emai grea decat Honda! Hai sa facem o recapitulare: e vorba de ZX9R an 2000 si Honda XX an 97-98. Model: Honda CBR 1100 XX Super Blackbird Year: 1998 Category: Sport touring Rating: 78.1 out of 100. Show full rating and compare with other bikes Engine and transmission Displacement: 1137.00 ccm (69.38 cubic inches) Engine type: In-line four Stroke: 4 Power: 164.00 HP (119.7 kW)) @ 10000 RPM Torque: 124.00 Nm (12.6 kgf-m or 91.5 ft.lbs) @ 7250 RPM Valves per cylinder: 4 Starter: Electric Cooling system: Liquid Gearbox: 6-speed Transmission type final drive: Chain More details Consult a Honda repair manual. Physical measures Dry weight: 223.0 kg (491.6 pounds) Seat height: 810 mm (31.9 inches) If adjustable, lowest setting. Chassis and dimensions Front brakes: Dual disc Rear brakes: Single disc Speed and acceleration Top speed: 295.0 km/h (183.3 mph) Power/weight ratio: 0.7354 HP/kg Model: Kawasaki ZX-9R Year: 2000 Category: Sport Rating: 80 out of 100. Show full rating and compare with other bikes Engine and transmission Displacement: 899.00 ccm (54.86 cubic inches) Engine type: In-line four Stroke: 4 Power: 143.00 HP (104.4 kW)) @ 11000 RPM Starter: Electric Cooling system: Liquid Gearbox: 6-speed Transmission type final drive: Chain More details Consult a Kawasaki repair manual. Physical measures Dry weight: 183.0 kg (403.4 pounds) Seat height: 810 mm (31.9 inches) If adjustable, lowest setting. Wheelbase: 1,415 mm (55.7 inches) Chassis and dimensions Front brakes: Dual disc Rear brakes: Single disc Speed and acceleration Top speed: 280.0 km/h (174.0 mph) Power/weight ratio: 0.7814 HP/kg Other specifications Fuel capacity: 19.00 litres (5.02 gallons) Color options: Red, blue, green Iar la lungime tot Honda e mai lunga cu 10cm, deci sper sa nu mai aud chestia sta cu Kawa e mai lunga si mai grea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Noiembrie 24, 2006 Share Postat Noiembrie 24, 2006 Din cele scrise de disney numai un singur lucru e adevarat, si anume ca XX spulbera ZX9 la liniutza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 24, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2006 Normal asa ar fi tocmai fiindca e mai grea si mai lunga si poti sa-i dai gazul mai tare de la inceput! Dar tot pilotul face muzica!Si diferenta apare la peste 200 unde ZX9 incepe sa piarda! Eu am vazut liniuta intre prietenii mei unde a iesit castigator ZX9, amandoi cu prietenele in spate!Bine , o liniuta mai moale asa, nu ceva extrem, dar repetata la fiecare semafor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.