JMoto Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 F2 e da-o in ma-sa ) cu carene de F3 si toba de F4 ) calarita de conducator de dacie 1300 ) Ahahah,tare.Si eu am dacie,dar e 1400,e buna si dacia,ehe,cate am facut cu ea... In alta ordine de idei,eu il stiu pe unul cu F3,cu aceleasi tuburi cum zici tu si nu arata tuburile ca in poza de mai sus.Sunt 2 tuburi mici pe laterale sub far si o gura mare pe mijloc.Si daca motorul are intinzator mecanic nu are cum sa fie F2.Poti de asemenea sa te uiti in manualul de service pe care il gasesti pe net destul de usor,serie motor,serie sasiu,dupa alea iti dai seama usor.Eu pariez F3.Sa ne lamuresti si pe noi ce e pana la urma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
t_marius_06 Postat Aprilie 1, 2011 Autor Share Postat Aprilie 1, 2011 Ahahah,tare.Si eu am dacie,dar e 1400,e buna si dacia,ehe,cate am facut cu ea...In alta ordine de idei,eu il stiu pe unul cu F3,cu aceleasi tuburi cum zici tu si nu arata tuburile ca in poza de mai sus.Sunt 2 tuburi mici pe laterale sub far si o gura mare pe mijloc.Si daca motorul are intinzator mecanic nu are cum sa fie F2.Poti de asemenea sa te uiti in manualul de service pe care il gasesti pe net destul de usor,serie motor,serie sasiu,dupa alea iti dai seama usor.Eu pariez F3.Sa ne lamuresti si pe noi ce e pana la urma tuburile se termina sus , nu duc nicaieri , arata exactr ca in cartea tehnica de la F2 ) dar poate o fi air boxul de F2 si motorul de F3 =)) apropo de dacie , dacia mea e din 78 , dar e recarosata in 93 si arata ca una de 1.4 dar e 1.3 blocul motor mai e original 1300 la motor 1310 la aspect , ca si motocicleta F2 la interior F3 la ext Mesaj completat am uitat sa zic ca in pretul asta au intrat si o casca noua Caberg 505 Chrono care costa undeva la 150 de euro + geaca din material sintetic cu protectii soft Mesaj completat Ahahah,tare.Si eu am dacie,dar e 1400,e buna si dacia,ehe,cate am facut cu ea...In alta ordine de idei,eu il stiu pe unul cu F3,cu aceleasi tuburi cum zici tu si nu arata tuburile ca in poza de mai sus.Sunt 2 tuburi mici pe laterale sub far si o gura mare pe mijloc.Si daca motorul are intinzator mecanic nu are cum sa fie F2.Poti de asemenea sa te uiti in manualul de service pe care il gasesti pe net destul de usor,serie motor,serie sasiu,dupa alea iti dai seama usor.Eu pariez F3.Sa ne lamuresti si pe noi ce e pana la urma gata , mister rezolvat , e motor PC25 adica F2 , bordul e tot de F2 , deci e F2 , bine ca am intinzator mecanic . Am inteles ca nu sunt diferente intre cadrul de F2 si cadrul de F3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@llex Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 Salutare, baieti! Sunt nou pe aici, sper sa ma primiti si sa facem schimb de pareri si idei ..din intamplare, acum o saptamana am achizitionat o honda cbr f2 prima mea motocicleta .. bine, am mai avut scutere si mobre, dar nu se compara . In alta ordine de idei, motorul mai necesita mici imbunatatiri cum ar fi: placute de frana, ulei, filtru, un cauciuc poate si un set de bujii, sa fiu sigur . Motorul toarce frumos, nu scoate fum, nu mananca ulei, nu bate desi are 50000 km. Sunt informat ca sunt motoare fiabile gresesc?. Vroiam sa va intreb cei care aveti sau ati avut acest model ,daca este normal ca pinionul de la roata din spate sa aibe un joc micut in parti si inainte si inapoi (mentionez ca pinionul estse pe ghidaj si are niste bucse, presupun ca sunt tocite). Si problema cu intinzatorul exista si la mine deja, dar nu mereu, are toane si nu il tine mult .Exista vreun motiv real de ingrijorare? Astept parerile despre motor si sfaturile voastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
t_marius_06 Postat Iulie 5, 2011 Autor Share Postat Iulie 5, 2011 s-o stapanesti sanatos motorul da , este foarte fiabil , daca vrei sa rezolvi problema cu zgomotul lantului de distributie iti poti cumpara un intinzator mecanic , de pe F3 . Cu jocul la pinion nu e mare panica , nush cat joc ai tu ... si inca ceva , ai mare mare grija cum mergi eu am m-am facut praf cu a mea , si eu si ea .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 (editat) s-o stapanesti sanatos motorul da , este foarte fiabil , daca vrei sa rezolvi problema cu zgomotul lantului de distributie iti poti cumpara un intinzator mecanic , de pe F3 . Cu jocul la pinion nu e mare panica , nush cat joc ai tu ... si inca ceva , ai mare mare grija cum mergi eu am m-am facut praf cu a mea , si eu si ea .... Pff.. Naspa... Tu esti bine? Ce s-a intamplat? Editat Iulie 5, 2011 de bogdan_gba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@llex Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 s-o stapanesti sanatos motorul da , este foarte fiabil , daca vrei sa rezolvi problema cu zgomotul lantului de distributie iti poti cumpara un intinzator mecanic , de pe F3 . Cu jocul la pinion nu e mare panica , nush cat joc ai tu ... si inca ceva , ai mare mare grija cum mergi eu am m-am facut praf cu a mea , si eu si ea .... iti multumesc.. Era sa o patesc si eu de doua ori din cauza cauciucului spate ca e opinca, Pana se raspunde pe topicul acesta deja m.am informat, oricum mersi mult, niciodata nu e prea tarziu. Asteptam detalii despre ce ai patit tu si motorul tau,ai grija ca sunt periculoase. Bafta!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
t_marius_06 Postat Septembrie 1, 2011 Autor Share Postat Septembrie 1, 2011 abia acum mi-am revenit aproape complet , am avut splina rupta , 8 coaste rupte , un plaman perforat , hemoragie interna si alte maruntisuri .asa ca aveti grija cum mergeti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 abia acum mi-am revenit aproape complet , am avut splina rupta , 8 coaste rupte , un plaman perforat , hemoragie interna si alte maruntisuri .asa ca aveti grija cum mergeti ! auci! da cum s-a intamplat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
william Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 (editat) abia acum mi-am revenit aproape complet , am avut splina rupta , 8 coaste rupte , un plaman perforat , hemoragie interna si alte maruntisuri .asa ca aveti grija cum mergeti ! Au , mereu am crezut ca F2 / F3 iarta deseori , pacat ca nu a iertat si in cazul tau , asta e , poate ne dai ceva detalii despre accident , a fost motorul de vina sau ceva participant la trafic ? Editat Septembrie 1, 2011 de william Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 http://www.adevarul.ro/locale/constanta/Accident_pe_bulevardul_Tomis-_o_motocicleta_a_intrat_sub_rotile_unei_masini_0_497350429.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 Fratilor.. modelu Cbr 600 F2-F3 au cadru din fier? sau din aluminiu? am vazut ca, codita iese direct din cadru adik e sudata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 (editat) de otel Editat Ianuarie 25, 2012 de turku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 Direct Air Induction! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.