petrica Postat Octombrie 7, 2006 Share Postat Octombrie 7, 2006 (editat) Salut ! Detin un LC4 Enduro, fabricatie 2004, caruia nu am ce sa-i reprosez. Dar ca orice persoana de pe acest forum, spera de la bine, la mult mai bine. Gandesc, ca in viitor (1an sau 2), sa-mi achizitionez un LC8 990 Adventure (dar nu varianta S, este cam inalt). Nu am avut onoarea, inca, de a incaleca o astfel de motocicleta si din citit articole in reviste, nu am reusit sa-mi fac o parere. Eu am 1.70m inaltime, pe LC4 ma descurc de minune, dar pe LC8 . Am avut inainte un African pe care l-am vandut la doua luni de la cumparare din motivele atea: foarte greu, inalt (ajungeam la sol, doar cu varfurile cismelor), nu atat de puternic pentru cat de mare este. Imi doresc sa cred ca pot face cu un LC8, ceea ce fac cu un LC4 (pe teren accidentat)......oare ??? Sfatuiti-ma, sa incep sa bag la pusculita sau sa stau in banca mea ! Cu respect ! Editat Octombrie 7, 2006 de petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Octombrie 7, 2006 Share Postat Octombrie 7, 2006 (editat) Salut ! Detin un LC4 Enduro, fabricatie 2004, caruia nu am ce sa-i reprosez. Dar ca orice persoana de pe acest forum, spera de la bine, la mult mai bine. Gandesc, ca in viitor (1an sau 2), sa-mi achizitionez un LC8 990 Adventure (dar nu varianta S, este cam inalt). Nu am avut onoarea, inca, de a incaleca o astfel de motocicleta si din citit articole in reviste, nu am reusit sa-mi fac o parere. Eu am 1.70m inaltime, pe LC4 ma descurc de minune, dar pe LC8 . Am avut inainte un African pe care l-am vandut la doua luni de la cumparare din motivele atea: foarte greu, inalt (ajungeam la sol, doar cu varfurile cismelor), nu atat de puternic pentru cat de mare este. Imi doresc sa cred ca pot face cu un LC8, ceea ce fac cu un LC4 (pe teren accidentat)......oare ??? Sfatuiti-ma, sa incep sa bag la pusculita sau sa stau in banca mea ! Cu respect ! cu tot respectu se tot discuta de 990/950. si aici si pe alte situri si mie unu mi se pare ca nu citestie. DELOC. Pot sa spun doar atat: NU O SA FACI CU LC8 CE FACI CU LC4. Asta daca faci cu LC4 cumva hard enduro si noi nu stim. Si la cat ai scris aici, sigur nu te dai destul cu LC4, ca sa vezi cat poate. Asa ca ... PACE. LIVE LONG AND PROSPER. Editat Octombrie 7, 2006 de MacLeod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat Octombrie 8, 2006 Share Postat Octombrie 8, 2006 oricat de hardcore ar fi LC8 dpdv putere nu are nici o treaba in teren, m-am imprastiat de vo cateva ori cu el in teren. Are un stil aparte de a lua alte trase si fiind inalta si grea este f greu de strunit. Trebuie sa fii ff experimantat cu motocicletele sa o poti struni, ca sa nu mai spunem de gumele adecvate pt teren, gume pe care le papi instant pe asfalt. daca vrei o motoreta de touring pt RO atunci LC8 este cea mai buna alegere (sunt subiectiv). Pt noroaie exista o oferta foarte variata de modele potrivite. PS daca vii in buc poti sa ma cauti sa iti povestesc mai multe. sa i'l ridici de pe jos este alta dixstractie, dupa 2 trante iti bagi picioarele in ea de viatza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Octombrie 8, 2006 Autor Share Postat Octombrie 8, 2006 cu tot respectu se tot discuta de 990/950. si aici si pe alte situri si mie unu mi se pare ca nu citestie. DELOC. Pot sa spun doar atat: NU O SA FACI CU LC8 CE FACI CU LC4. Asta daca faci cu LC4 cumva hard enduro si noi nu stim. Si la cat ai scris aici, sigur nu te dai destul cu LC4, ca sa vezi cat poate. Asa ca ... PACE. LIVE LONG AND PROSPER. Surprinzator !!! De unde ma cunosti asa bine ? Ne-am intalnit cumva si eu am uitat ? Oricum, altceva asteptam.............PACE !!!.........cum zici tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Octombrie 8, 2006 Share Postat Octombrie 8, 2006 Nu stiu cum e offroad, dar pe strada dracia e bestiala pe curbe si viraje. Putere cat cuprinde si fiabilitate foarte buna. Singurul impediment este ca pentru 1.70 este un pic supradimensionata. Asta este numai o problema de obisnuinta insa. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Octombrie 8, 2006 Autor Share Postat Octombrie 8, 2006 oricat de hardcore ar fi LC8 dpdv putere nu are nici o treaba in teren, m-am imprastiat de vo cateva ori cu el in teren. Are un stil aparte de a lua alte trase si fiind inalta si grea este f greu de strunit. Trebuie sa fii ff experimantat cu motocicletele sa o poti struni, ca sa nu mai spunem de gumele adecvate pt teren, gume pe care le papi instant pe asfalt. daca vrei o motoreta de touring pt RO atunci LC8 este cea mai buna alegere (sunt subiectiv). Pt noroaie exista o oferta foarte variata de modele potrivite. PS daca vii in buc poti sa ma cauti sa iti povestesc mai multe. sa i'l ridici de pe jos este alta dixstractie, dupa 2 trante iti bagi picioarele in ea de viatza Am auzit ca LC8-ul este cea mai manevrabila motocicleta...din categoria ,,greilor" si se comporta foarte bine in teren. Cel putin asa este laudat pe toate sit-urile. Mi-ar placea sa ne putem intalnii. Bucurestiul nu este asa departe de mine, dar a inceput vremea asta nasoala. Poate dau o fuga ....... te anunt din timp pe PM. Salut! Nu stiu cum e offroad, dar pe strada dracia e bestiala pe curbe si viraje. Putere cat cuprinde si fiabilitate foarte buna. Singurul impediment este ca pentru 1.70 este un pic supradimensionata. Asta este numai o problema de obisnuinta insa. Bafta. Suspensiile se pot seta jos, chiar daca o sa arate ca naiba. Si o persoana de 1.80m pica la fel ca una de 1.70m, in mers. Problemele incep la viteze foarte mici. Salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mae Postat Octombrie 11, 2006 Share Postat Octombrie 11, 2006 Salut, despre 950 Adventure numai de bine, chiar si in teren (noroi mai putin). Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Octombrie 11, 2006 Autor Share Postat Octombrie 11, 2006 (editat) Salut, despre 950 Adventure numai de bine, chiar si in teren (noroi mai putin). Mihai Sunt convins ! Poate ma intalnesc cu un LC8-ist pe traseu sau la vreo intrunire. Pe ,,viu" altfel sta treaba. Bafta si multumesc! Editat Octombrie 11, 2006 de petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
univet Postat Octombrie 11, 2006 Share Postat Octombrie 11, 2006 Sunt convins ! Poate ma intalnesc cu un LC8-ist pe traseu sau la vreo intrunire. Pe ,,viu" altfel sta treaba. Bafta si multumesc! LC8 nu este o motocicleta de enduro. Nici macar pentru Rally raid-ul de la noi. E doar cel mai polivalent touring-enduro si cel mai potrivit pentru pistele rapide africane....Din pacate noi nu prea avem asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Treijumate Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 (editat) dar de ce nu aud nimic despre KTM 950 Super Enduro ?? nu asta cauti? Editat Octombrie 12, 2006 de Treijumate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Octombrie 12, 2006 Autor Share Postat Octombrie 12, 2006 Inclin sa cred ca tot LC4 Enduro, este cea mai potrivita motoreta pentru mine. Ma dezavantajeaza la drumuri lungi, pe sosea (din Alexandria si pana la orice ,,munte", e' distanta!), dar compensez in fata altora pe teren accidentat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lalbert Postat Noiembrie 16, 2006 Share Postat Noiembrie 16, 2006 Salut, eu am un LC8 950 model 2004, am 1.74 si ma descurc destul de bine. Nu folosesc ca pe o motocicleta hard enduro ci ca pe un touring. Dar n-ar nici o treaba daca asfaltul s-a terminat si ai ajuns pe un drum de tara. Poti sa parcurgi lejer cu el 400 km chiar si cu doua persoane. Excelent in viraje si te simti cu el ca si un "king of the road". Are o stabilitate f. buna, 170 km/h doua persoane si nu avem senzatia ca imediat iau zborul. Daca vrei hard enduro = EXC, daca vrei o motocicleta touring care nu te dezamageste nici pe drumuri mai grele si cu suprize = LC8. Se poate echipa cu sa cu gel care e mai adinca cu 3 cm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
solo Postat Noiembrie 16, 2006 Share Postat Noiembrie 16, 2006 Inclin sa cred ca tot LC4 Enduro, este cea mai potrivita motoreta pentru mine. Ma dezavantajeaza la drumuri lungi, pe sosea (din Alexandria si pana la orice ,,munte", e' distanta!), dar compensez in fata altora pe teren accidentat. la 1.70 cred ca ktm lc 8 ...e prea inalt. o sa te cam chinui zic eu in teren...+ca e mult mai greu...mai bine cu lc4 ..la drumuri lungi asta e mai tragi un pui de somn pana ajungi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Noiembrie 17, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2006 la 1.70 cred ca ktm lc 8 ...e prea inalt. o sa te cam chinui zic eu in teren...+ca e mult mai greu...mai bine cu lc4 ..la drumuri lungi asta e mai tragi un pui de somn pana ajungi [... pui de somn ...] !!! Uit sa bag si benzina cateodata. Asa de tare imi place ca uit sa mai cobor din sa! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.