Denis_sbz Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 Imi expun si eu parerea, poate te poate ajuta. Caucicuri care mi s-au parut bune pentru strada (durata vs calitate/aderenta uscat si ploaie): Bridgestone bt014 (unul dintre cele mai bune caucicuri pe piata); Metzeler m3 (nu am mers cu el insa M1 pe care la inlocuit era un cauciuc ft bun, deci logic ar fi ca asta sa fie cel putinla fel, excelent); Michelin Pilot Power dual compound (ei spun ca pe margini e mai soft iar pe mijloc ceva mai tare, ceea ce prelungeste durata de exploatare, aderenta mi sa parut mai putin buna decit la pirelli si metzeler); Pirelli Diablo Corsa (un compromis intre diablo normal si super corsa, aderenta buna si arunca si apa cit de cit in conditii de ploaie, sunt pentru mers sportiv); Pirelli Diablo ( arunca apa cel mai bine si au cea mai multa carne, se preteaza la mers normal si chiar sportiv); Michelin Pilot Road (echivalentul lui Pirelli Diablo insa se incalzeste cev amai greu); Pirelli Super Corsa ( se incalzesc relativ repede si ofera o aderenta ft buna insa se duc ft repede, m-au tinut 2k km iar pe ploaie mersul e chiar periculos pt ca profilul este gindit/facut pentru uscat). p.s. personal prefer pirelli/metzeler pentru ca se incalzesc ceva mai repede, au o aderenta (dupa parerea mea) mai buna si sunt mai predictibile atit pe ploaie cit si pe uscat p.p.s. Metzeler si Pirelli sunt aceiasi firma (acelasi compound, difera profilul), metzeler predomina piata nord-europeana iar pirelli pe cea de sud Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adip Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 Imi expun si eu parerea, poate te poate ajuta. Caucicuri care mi s-au parut bune pentru strada (durata vs calitate/aderenta uscat si ploaie): Bridgestone bt014 (unul dintre cele mai bune caucicuri pe piata); Metzeler m3 (nu am mers cu el insa M1 pe care la inlocuit era un cauciuc ft bun, deci logic ar fi ca asta sa fie cel putinla fel, excelent); Michelin Pilot Power dual compound (ei spun ca pe margini e mai soft iar pe mijloc ceva mai tare, ceea ce prelungeste durata de exploatare, aderenta mi sa parut mai putin buna decit la pirelli si metzeler); Pirelli Diablo Corsa (un compromis intre diablo normal si super corsa, aderenta buna si arunca si apa cit de cit in conditii de ploaie, sunt pentru mers sportiv); Pirelli Diablo ( arunca apa cel mai bine si au cea mai multa carne, se preteaza la mers normal si chiar sportiv); Michelin Pilot Road (echivalentul lui Pirelli Diablo insa se incalzeste cev amai greu); Pirelli Super Corsa ( se incalzesc relativ repede si ofera o aderenta ft buna insa se duc ft repede, m-au tinut 2k km iar pe ploaie mersul e chiar periculos pt ca profilul este gindit/facut pentru uscat). p.s. personal prefer pirelli/metzeler pentru ca se incalzesc ceva mai repede, au o aderenta (dupa parerea mea) mai buna si sunt mai predictibile atit pe ploaie cit si pe uscat p.p.s. Metzeler si Pirelli sunt aceiasi firma (acelasi compound, difera profilul), metzeler predomina piata nord-europeana iar pirelli pe cea de sud uite un reiser cu informatii la subiect P.S. Denis, da-mi si mie te rog mai multe informatii despre Bridgestone bt014 .De ce zici ca e cel mai bun?? Cu restul am mers si eu , mai putin diablo corsa si iti dau perfecta dreptate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 Aici e un test de 24 de pagini, baietii le iau cam pe toate la puricat http://www.zinio.com/express?issue=77606059 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adip Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 Aici e un test de 24 de pagini, baietii le iau cam pe toate la puricat http://www.zinio.com/express?issue=77606059 merci..dar cateva chestii: bridgestone-ul e dat ca ultimul in clasa sa in test iar tu spui ca e cel mai bun . De ce zici asta? Acum fiecare om se simte mai confortabil sau nu cu anumite tipuri de caucioce.Eu cel mai bine ma impac cu gama michelin pilot si cu metzelurile ( in ordinea asta ).Am explicat mai sus lui Silviu de ce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silenti Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 O alta impresie, subliniez impresie ca nu stiu daca simt eu calumea, este ca atunci cand cauciucurile sunt reci moto are tendinta sa "pice" in curbe, adica nu-si tine traiectoria singura. Poate cineva mai cu experienta sa-mi confirme sau nu banuiala de mai sus? Pe langa aderenta temperatura scazuta afecteaza si manevrabilitatea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adip Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 Poate cineva mai cu experienta sa-mi confirme sau nu banuiala de mai sus? Pe langa aderenta temperatura scazuta afecteaza si manevrabilitatea? pai daca sunt reci ai aderenta scazuta si e normal ce spui. la manevrabilitate nu are nici o legatura..poate stabilitate pe viraje, la accelerari bruste..etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SspBike Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 am eu un prieten care si-a luat sportec m3 model 2006 e foarte incantat de ele cica au compozitia de guma diferita pe margini si pe mijloc e mai dura un pic pe mijloc si mai groasa iar pe lateral este mai moale pretul a fost undeva 280-290 eu perechea i le-a adus unul din timisoara, un baiat f serios are idd pe mess: florinmanca eu zic ca par interesante... numai bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adip Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 am eu un prieten care si-a luat sportec m3 model 2006 e foarte incantat de ele cica au compozitia de guma diferita pe margini si pe mijloc e mai dura un pic pe mijloc si mai groasa iar pe lateral este mai moale pretul a fost undeva 280-290 eu perechea i le-a adus unul din timisoara, un baiat f serios are idd pe mess: florinmanca eu zic ca par interesante... numai bine... /index.php?...c=62064&hl= bogdan din linkul de mai sus le aduce cu 285 perechea si le aduce super repede.de pe o saptamana pe alta. eu tocmai mi-am schimbat sursa de caucioace .Noua mea sursa e Bogdan .Sa ii fac si putina reclama ca merita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Braesti Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 (editat) Silviu & company Sfatul meu referitor la cauciucurile de strada este sa-ti iei Pilot Power deoarece au o aderenta suficienta, se incalzesc repede si se comporta foarte bine pe ploaie. Daca vrei super aderenta, ia-ti cauciucuri race. PS:Ma "bucur" ca incurajezi mersul tare pe strada Editat Octombrie 12, 2006 de tau_xxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulus Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 (editat) din pacate la mine experienta e 0. am avut un Pilot Road tocit rau (adica slick pe partea stanga, de la virajele din giratorii) pe spate si un Power nou pe fata cand mi le-au taiat. Powerul mi s-a parut foarte moale, se infigea super pe sosea si chiar si cand era ud greu intra abs-ul. acum (traiasca Bogdan) am Pilot Road noi si fata si spate. mi se par ceva mai tari decat Power. alte impresii... pe parcurs. Editat Octombrie 12, 2006 de raulus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taw Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 Acelasi lucru valabil si aici.. Braccio, ti s-a vorbit destul de frumos din cate vad eu...cuvinte ca "ia-ti jet" sau mai stiu eu ce...nu cred ca isi au rostul...Nu inteleg de ce "racerii" se aprind atat de repede... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Octombrie 12, 2006 Autor Share Postat Octombrie 12, 2006 Denis ,multam frumos .Scuze ca nu am spus de la inceput ,vad ca ai spus si de ploaie ,sincer NU ma intereseaza deloc(ma rog ,aproape deloc ) cum se comporta pe ploaie....ce merg cu morcovul in fund cand e uscat ,daramite pe ploaie.Asa ca ,te rog ,recomanda-mi ceva expres de uscat ,ma rog nu chiar slik-uri de curse,ma intereseaza sa fie cat mai bune pe uscat. Multam inca odata @bracio-unde am spus eu "dati-va numai pe strada"???...arata-mi un singur post..ca am spus ,ca EU prefer sa ma plimb pe strada si daca chiar am ghinionul sa mor ,asta e ,e alegerea mea... Ps:Denis mi-a recomandat ca niste cauciucuri BUNE Bridgstonurile ,tu ai zis ca sunt cele mai naspa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silenti Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 pai daca sunt reci ai aderenta scazuta si e normal ce spui. la manevrabilitate nu are nici o legatura..poate stabilitate pe viraje, la accelerari bruste..etc Nu stiu, poate sa fie mai rigide cand sunt reci, sau poate doar mi se pare mie si de fapt trebuie sa ma incalzesc eu nu cauciucurile pentru curbe cand ma sui pe el dupa ceva timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Octombrie 12, 2006 Autor Share Postat Octombrie 12, 2006 Inca o chestie pe care am auzit-o de la Bracio ....mi-a spus ca(virgula) cauciucurile race se incalzesc mult mai greu ca cele de strada. ...e adevarat ,ce ziceti ,ca m-a pus pe ganduri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silenti Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 Asta am citit si eu prin mai multe articole si mie mi se pare ca face logica. Pe circuit le supui la niste forte mai mari si nu trebuie sa creasca temperatura prea mult ca s-ar distruge. Deci pe strada zice-se ca nu vei ajunge niciodata la temperatura lor optima. Acelasi lucru l-am citit si despre franele racing. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Octombrie 12, 2006 Autor Share Postat Octombrie 12, 2006 Dar oricum pe circuit nici nu-i intereseaza sa-i tina prea mult ,sa fie cat mai bune cursa respectiva iar la urmatoarea oricum se schimba ,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silenti Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 (editat) Daca un cauciuc atinge temperaturi foarte mari se distruge extrem de repede, nu tine o cursa. Si nici nu mai ofera aderenta. Am gasit unul din articolele pe care le-am citit: http://www.sportrider.com/tech/tires/146_0..._vs_race_tires/ Editat Octombrie 12, 2006 de Silenti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Octombrie 12, 2006 Autor Share Postat Octombrie 12, 2006 Da ,ai dreptate . Alte opinii legate si de alte marci de cauciucuri mai aveti? ...impresii ,pareri .orice sfat e binevenit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 M3 Metzeler e un cauciuc foarte bun dar se consuma ca untul.Cam 5000 km. Prieteni multi au M3, nu incalta altceva decat Metzeler de ani de zile, dar macane din cauza costului si duratei scurte de viata. Pirelli si Metzeler sunt intradevar acelasi compound. Daca mergi "value for money" cum se pare ca mergi, o sa alegi Michelin PP, Bridgestone B014, sau Dunlop Sportmax. Pirelli Diablo Corsa sunt deasemenea foarte bune dar la fel de moi. Alegerea mea dupa dotarea originala Dunlop 207 RR, care sunt cam lemn la temperaturi scazute si rele rau pe ud dar au viata foarte lunga - a fost Dunlop Sportmax Qualifier, foarte multumit. Mers la munte pe serpentine, 8 grade afara, se apleaca imediat, se ridica imediat, alta viata. 180/55 mai bune pe serpentine decat 190/50. Performantele pe ud nu ma intereseaza asa ca n-am cum sa-ti spun,n-am testat dar se pare ca sunt OK. De fapt toate cauciucurile astazi pe piata sunt extrem de bune, Continental, Avon, etc., orice ai lua e bun, pe de alta parte vezi ce recomanda producatorul, Michelin PP are vreo duzina de compund-uri pentru diverse marci si modele de motociclete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 Denis ,multam frumos .Scuze ca nu am spus de la inceput ,vad ca ai spus si de ploaie ,sincer NU ma intereseaza deloc(ma rog ,aproape deloc ) cum se comporta pe ploaie....ce merg cu morcovul in fund cand e uscat ,daramite pe ploaie.Asa ca ,te rog ,recomanda-mi ceva expres de uscat ,ma rog nu chiar slik-uri de curse,ma intereseaza sa fie cat mai bune pe uscat. Multam inca odata Nu ma refeream la mersul din adins pe ploaie, sa spunem ca mergi la munte intr-o zi de vara si te prinde ploaia, ce faci ? nu te mai intorci ? ... presupun ca da iar atunci la o frinare mai brusca sau sa spunem ca scapi un pic mina-n acceleratie sau cine stie ce alt eveniment neprevazut si neplacut - conteaza sa fie caucicul bun si pe ploaie pentru ca poate face diferenta intre un accident sau o un morcov si mai mult infipt p.s. eu pe strada a-si merge cu m3 sau pirelli diablo corsa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Braesti Postat Octombrie 13, 2006 Share Postat Octombrie 13, 2006 Inca o chestie pe care am auzit-o de la Bracio ....mi-a spus ca(virgula) cauciucurile race se incalzesc mult mai greu ca cele de strada. ...e adevarat ,ce ziceti ,ca m-a pus pe ganduri? Din cate stiu eu un criteriu foarte important la cauciucurile street este sa se incalzeasca cat mai rpd. deoarece de regula in oras se parcurg distante relativ scurte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Octombrie 13, 2006 Autor Share Postat Octombrie 13, 2006 Nu ma refeream la mersul din adins pe ploaie, sa spunem ca mergi la munte intr-o zi de vara si te prinde ploaia, ce faci ? nu te mai intorci ? ... presupun ca da iar atunci la o frinare mai brusca sau sa spunem ca scapi un pic mina-n acceleratie sau cine stie ce alt eveniment neprevazut si neplacut - conteaza sa fie caucicul bun si pe ploaie pentru ca poate face diferenta intre un accident sau o un morcov si mai mult infipt p.s. eu pe strada a-si merge cu m3 sau pirelli diablo corsa Multam frumos Apropo ,exista vreun indice ceva ,care sa arate ce tip de cauciuc este:adica soft ,medium sau hard? ...adica ,cum imi pot da seama care e soft ,mediu sau hard? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxanel Postat Octombrie 13, 2006 Share Postat Octombrie 13, 2006 cum mai silbiule, in toate revistele tale nu iti arata asta?! majoritatea gumelor "de strada" vin doar intr-un anumit compound Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Octombrie 13, 2006 Autor Share Postat Octombrie 13, 2006 Bun!...si atunci de unde stiu care e soft ,medium sau hard intre ele?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxanel Postat Octombrie 13, 2006 Share Postat Octombrie 13, 2006 cum am spus....gumele de strada.....pilot power, mez m3 etc etc.....vin doar intr-un compound standard....metzeler racetec are soft, medium, hard, supercorsa are la fel.....sc1,sc2, sc3....din cate stiu eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.