suru Postat Octombrie 10, 2006 Share Postat Octombrie 10, 2006 (editat) YZF R1 - 2007 2007 TECHNICAL SPECIFICATION YZF-R1 ENGINE Type Liquid cooled, 4-stroke, DOHC, 4-valve, forward inclined, parallel 4-cylinder Displacement 998 cc Bore & stroke 77.0 x 53.6 mm Compression Ratio 12.7:1 Max. power (without direct air induction) 132.4 kW (180 PS) @ 12,500 rpm Max. power (with direct air induction) 139.0 kW (189 PS) @ 12,500 rpm Max. torque (without direct air induction) 112.7 Nm (11.5 kg-m) @ 10,000 rpm Max. torque (with direct air induction) 118.3 Nm (12.1 kg-m) @ 10,000 rpm Lubrication Wet sump Carburettor / Fuel supply Fuel injection Clutch type Wet multiple-disc coil spring Ignition TCI Starter system Electric Transmission Constant mesh, 6-speed Final transmission Chain Primary reduction ratio 65/43 1.512 Secondary reduction ratio 45/17 2.647 Gear ratio: Gear ratio-1st gear 38/15 2.533 Gear ratio-2nd gear 33/16 2.063 Gear ratio-3rd gear 37/21 1.762 Gear ratio-4th gear 35/23 1.522 Gear ratio-5th gear 30/22 1.364 Gear ratio-6th gear 33/26 1.269 CHASSIS Frame Aluminium die-cast Deltabox Front suspension Telescopic forks, Æ 43 mm Front wheel travel 120 mm Rear suspension Swingarm Rear wheel travel 130 mm Caster angle 24° Trial 102 mm Front brake Dual discs, Æ 310 mm Rear brake Single disc, Æ 220 mm Front tyre 120/70 ZR17MC (58W) Rear tyre 190/50 ZR17MC (73W) DIMENSIONS Overall length 2,060 mm Overall width 720 mm Overall height 1,110 mm Seat height 835 mm Wheelbase 1,415 mm Min. ground clearance 135 mm Dry weight 177 kg Fuel tank capacity (reserve) 18 litres (3.4 litres) Oil capacity 3.83 litres Mai multe date/poze gasiti pe www.motociclete.com.ro Editat Octombrie 10, 2006 de suru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Octombrie 10, 2006 Share Postat Octombrie 10, 2006 Mie ,unul ,varianta 2006 mi se pare cea mai frumoasa moto de pe planeta.Daca asa v-a arata noul R1 ,nu nu-mi place ...cel putin in poze ,categoric nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragStar Postat Octombrie 10, 2006 Share Postat Octombrie 10, 2006 Diferentele la exterior sunt destul de mici fata de modelul anterior ca sa poti zice ca nu iti place oricum este peste celelalte modele de 1000 . Ramane oricum , parerea mea, cea mai frumoasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Octombrie 10, 2006 Share Postat Octombrie 10, 2006 Sunt ...fundul mai dezgolit ,prizele de ram-air mai mari ,cu farurile mai bulbucate...pur si simplu ,imi placea mult mai mult cum a fost desenat modelul anterior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian91089 Postat Octombrie 10, 2006 Share Postat Octombrie 10, 2006 De aia ai tu k5 ...ca r1 e cea mai frumoasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taw Postat Octombrie 10, 2006 Share Postat Octombrie 10, 2006 R6 draguta... R1 e carenata sau naked..ca nu-mi dau seama... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian91089 Postat Octombrie 10, 2006 Share Postat Octombrie 10, 2006 Carenata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taw Postat Octombrie 10, 2006 Share Postat Octombrie 10, 2006 Carenata Exact ca si la suzi..le de-careneaza si nu inteleg de ce..R1 05 si 06 erau ele mai goale dar erau frumos realizate..cu negru asa, nu-ti dadeai seama...07 parca e un bandit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Octombrie 10, 2006 Share Postat Octombrie 10, 2006 De aia ai tu k5 ...ca r1 e cea mai frumoasa? Am explicat de ce mi-am luat k6(nu k5 ) ,totul e sa cauti si ai sa afli...necunoscutul @tau_xxx -perfect de acord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allias Postat Octombrie 10, 2006 Share Postat Octombrie 10, 2006 ce dracu le decareneaza in halul acesta. o sa ajunga carena o punga de plastic..jeez si parca are farurile mai bulbucate am recitit specificatiile tehnice..189 de cai la 177 de kile..bravo yamaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anihilator Postat Octombrie 10, 2006 Share Postat Octombrie 10, 2006 Eu unul inca din 2000 urasc designul superbike-urilor! Candva aveau carene umflate si aratau fioroase... acum sunt super puternice, performante extraordinare, dar slabanoage si futuristice... Sunt eu prea conservator?? Totusi, nu-mi doresc numai cai putere si performante maxime, vreau sa arate si bine, nu doar sa fie aerodinamica (Luati exemplul Hayabusei). Adica nu pui motor de 600 de cai pe un trabant, tre sa arate si masina bine. In concluzie, stiul H.R. Geiger aplicat la motoarele de viteza ma lasa rece. Imi iau R1 din 2007 si ii schimb si carenele, si codita, si partea din fata, chit ca pierd coeficient aerodinamic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Octombrie 10, 2006 Share Postat Octombrie 10, 2006 Exact ca si la suzi..le de-careneaza si nu inteleg de ce..R1 05 si 06 erau ele mai goale dar erau frumos realizate..cu negru asa, nu-ti dadeai seama...07 parca e un bandit. Bandit rulz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian91089 Postat Octombrie 10, 2006 Share Postat Octombrie 10, 2006 Oricum in varianta neagra e tare...nu prea faci diferente la carene......ramane totusi cea mai frumoasa....acum sa vedem ce o sa fie cu K 7-le....Kawasaki se strica pe an ce trece.....ce frumos era zx10r din 2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suru Postat Octombrie 11, 2006 Autor Share Postat Octombrie 11, 2006 (editat) R1 si R6 - 2007 Editat Octombrie 11, 2006 de suru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexgsx Postat Octombrie 11, 2006 Share Postat Octombrie 11, 2006 Mie imi plac chiar asa mai bandite ele un piculet. Pozele le-am pus dupa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian91089 Postat Octombrie 11, 2006 Share Postat Octombrie 11, 2006 Despre pret nimik? ... nu cred ca e mult mai scumpa decat 2006 ca ar trece de 18k... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jardi Postat Octombrie 11, 2006 Share Postat Octombrie 11, 2006 (editat) Wallpapere oficiale: ce observ eu la prima vedere, e parbrizul care e in doua variante iar speedometer-ul e bestial Editat Octombrie 11, 2006 de jardel23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roli Postat Octombrie 11, 2006 Share Postat Octombrie 11, 2006 Oare si varianta 2007 e ignifuga ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Octombrie 11, 2006 Share Postat Octombrie 11, 2006 Prizele de la ram-air sunt pur si simplu prea mari ,nu se incadreaza in design ,ca si tobele "dezgolite"...ma rog ,abia astept sa o vad live Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian91089 Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 E mai mult un facelift...nu e o schimbare radicala...cum a fost la R6 2006...oricum 189 cai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MUSASHI R6 Postat Octombrie 16, 2006 Share Postat Octombrie 16, 2006 La DESIGN R6 a fost peste R1 si la modelele anterioare ! Nu ca as avea eu R6 ..... da' asa e . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Octombrie 16, 2006 Share Postat Octombrie 16, 2006 mama ce puteri declarate , astept masterbike 2007. Misto design.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Octombrie 16, 2006 Share Postat Octombrie 16, 2006 mama ce puteri declarate , astept masterbike 2007. Misto design.... Daca sunt asa de "optimisti" (ca sa nu zic altfel) ca si cu turatia maxima la R6 2006 (17500 pe gartie si pe ceas, 16200 in realitate), e clar. Dar sa vedem ce zic testele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allias Postat Octombrie 16, 2006 Share Postat Octombrie 16, 2006 nu e prima oara cand yamaha baga din burta cai putere.tin minte un test comparativ intre yamaha r1 sp(ala scump) la 176 cai si mv agusta f4s ca 165 cred.la liniuta de 1000 de metrii(unde se vad caii putere) mangusta a iesit invingatoare.asta te face sa te intrebi daca acei cai putere italieni nu sunt mai armasari decat cei ai japonezilor .oricum yamaha r1 ramane o meserie de motocicleta.abia astept v-max ul de 2007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aliass_pitbull Postat Octombrie 20, 2006 Share Postat Octombrie 20, 2006 ADEVARATE CAPODOPERE......marfa de cei ce isi schimba motoarele si intentioneraza sa achizitioneze ceva pe 2007 ca an de fabricatie...pentru restul nu ne ramane decat sa privim si sa juisam cu gandul ca intr-o buna zi ne vom inoi si noi..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.