Sari la conținut

Yamaha 2007


suru
 Share

Postări Recomandate

YZF R1 - 2007

 

2007 TECHNICAL SPECIFICATION YZF-R1

ENGINE

Type Liquid cooled, 4-stroke, DOHC, 4-valve, forward inclined,

parallel 4-cylinder

Displacement 998 cc

Bore & stroke 77.0 x 53.6 mm

Compression Ratio 12.7:1

Max. power (without direct air induction) 132.4 kW (180 PS) @ 12,500 rpm

Max. power (with direct air induction) 139.0 kW (189 PS) @ 12,500 rpm

Max. torque (without direct air induction) 112.7 Nm (11.5 kg-m) @ 10,000 rpm

Max. torque (with direct air induction) 118.3 Nm (12.1 kg-m) @ 10,000 rpm

Lubrication Wet sump

Carburettor / Fuel supply Fuel injection

Clutch type Wet multiple-disc coil spring

Ignition TCI

Starter system Electric

Transmission Constant mesh, 6-speed

Final transmission Chain

Primary reduction ratio 65/43 1.512

Secondary reduction ratio 45/17 2.647

Gear ratio:

Gear ratio-1st gear 38/15 2.533

Gear ratio-2nd gear 33/16 2.063

Gear ratio-3rd gear 37/21 1.762

Gear ratio-4th gear 35/23 1.522

Gear ratio-5th gear 30/22 1.364

Gear ratio-6th gear 33/26 1.269

CHASSIS

Frame Aluminium die-cast Deltabox

Front suspension Telescopic forks, Æ 43 mm

Front wheel travel 120 mm

Rear suspension Swingarm

Rear wheel travel 130 mm

Caster angle 24°

Trial 102 mm

Front brake Dual discs, Æ 310 mm

Rear brake Single disc, Æ 220 mm

Front tyre 120/70 ZR17MC (58W)

Rear tyre 190/50 ZR17MC (73W)

DIMENSIONS

Overall length 2,060 mm

Overall width 720 mm

Overall height 1,110 mm

Seat height 835 mm

Wheelbase 1,415 mm

Min. ground clearance 135 mm

Dry weight 177 kg

Fuel tank capacity (reserve) 18 litres (3.4 litres)

Oil capacity 3.83 litres

 

 

 

 

Mai multe date/poze gasiti pe www.motociclete.com.ro

post-1609-1160471687_thumb.jpg

post-1609-1160471740_thumb.jpg

Editat de suru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 60
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Carenata :)

 

Exact ca si la suzi..le de-careneaza si nu inteleg de ce..R1 05 si 06 erau ele mai goale dar erau frumos realizate..cu negru asa, nu-ti dadeai seama...07 parca e un bandit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu unul inca din 2000 urasc designul superbike-urilor! Candva aveau carene umflate si aratau fioroase... acum sunt super puternice, performante extraordinare, dar slabanoage si futuristice... Sunt eu prea conservator?? Totusi, nu-mi doresc numai cai putere si performante maxime, vreau sa arate si bine, nu doar sa fie aerodinamica (Luati exemplul Hayabusei). Adica nu pui motor de 600 de cai pe un trabant, tre sa arate si masina bine. In concluzie, stiul H.R. Geiger aplicat la motoarele de viteza ma lasa rece. Imi iau R1 din 2007 si ii schimb si carenele, si codita, si partea din fata, chit ca pierd coeficient aerodinamic :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact ca si la suzi..le de-careneaza si nu inteleg de ce..R1 05 si 06 erau ele mai goale dar erau frumos realizate..cu negru asa, nu-ti dadeai seama...07 parca e un bandit.

 

Bandit rulz. :D :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mama ce puteri declarate :) , astept masterbike 2007. Misto design....

 

Daca sunt asa de "optimisti" (ca sa nu zic altfel) ca si cu turatia maxima la R6 2006 (17500 pe gartie si pe ceas, 16200 in realitate), e clar. Dar sa vedem ce zic testele. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e prima oara cand yamaha baga din burta cai putere.tin minte un test comparativ intre yamaha r1 sp(ala scump) la 176 cai si mv agusta f4s ca 165 cred.la liniuta de 1000 de metrii(unde se vad caii putere) mangusta a iesit invingatoare.asta te face sa te intrebi daca acei cai putere italieni nu sunt mai armasari decat cei ai japonezilor :).oricum yamaha r1 ramane o meserie de motocicleta.abia astept v-max ul de 2007

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...