horydulcea Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 Salut:) nu am mai postat de mult pe la voi:) insa un prieten are nevoie de opinia dumneavoastra:) : si-a cumparat anu trecut un Ktm LC4 620 model 98" si acum in primavara a aparut urmatoarea problema:) - Motorul porneste la a 2-3 pedala depinde cum o nimeresti:) merge cam 10-15 km pana se incalzeste pe urma isi pierde graiu:) si nu mai porneste decat dupa ce se raceste putin:( Dupa ce sa racit:) porneste mai merge iar inca vreo 500 metri si iar isi pierde graiu:( Motorul a fost dus la 1 mecanic l-a tinut pe la el vreo luna:) tot m-a dus cu zaharelu ca il face:) si nu l-a facut l-am adus acasa:) pt ca mi-am pierdut rabdarea:) Mecanicul mi-a spus ca e de vina statorul:) bobinele:) insa nu stiu ce sa zic:) daca ar fi asta as cumpara unul:) ca doar vine vara si e pacat sa il tin in garaj! Motorul in starea cum e acum are putere mare:X e o fiara:) chiar si in a 3 ma ridica foarte usor pe o roata!!! Va multumesc:) Daca a mai patit cineva asa astept un sfat:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
t_marius_06 Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Salut:) nu am mai postat de mult pe la voi:) insa un prieten are nevoie de opinia dumneavoastra:) : si-a cumparat anu trecut un Ktm LC4 620 model 98" si acum in primavara a aparut urmatoarea problema:) - Motorul porneste la a 2-3 pedala depinde cum o nimeresti:) merge cam 10-15 km pana se incalzeste pe urma isi pierde graiu:) si nu mai porneste decat dupa ce se raceste putin:( Dupa ce sa racit:) porneste mai merge iar inca vreo 500 metri si iar isi pierde graiu:( Motorul a fost dus la 1 mecanic l-a tinut pe la el vreo luna:) tot m-a dus cu zaharelu ca il face:) si nu l-a facut l-am adus acasa:) pt ca mi-am pierdut rabdarea:) Mecanicul mi-a spus ca e de vina statorul:) bobinele:) insa nu stiu ce sa zic:) daca ar fi asta as cumpara unul:) ca doar vine vara si e pacat sa il tin in garaj! Motorul in starea cum e acum are putere mare:X e o fiara:) chiar si in a 3 ma ridica foarte usor pe o roata!!! Va multumesc:) Daca a mai patit cineva asa astept un sfat:) statorul nu are cum sa fie , depinde cum isi pierde graiul , daca motorul nu merge rotund , merge in suturi e de la aprindere . Daca o accelerezi si ea se plafoneaza nu se ma tureaza cum trebuie atunci ai probleme cu alimentarea . Problema asta am avut-o si eu nu imi mergea pompa de benzina cum trebuie si nu ii venea cata benzina ii trebuia doar prin simpla curgere din rezervor si la accelerari nu voia sa traga , si intr-un final cand se consuma toata benzina din carburatoare se oprea , o lasam putin , se umplea , iar pornea si tot asa . As merge pe asta cu alimentarea , ce fel de pompa de benzina are ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 (editat) Da jos bujia. Daca e ruginie, e OK benzina si te uiti dupa alte probleme. Daca e neagra-afumata, e de la amestec, o rezolvi printr-un reglaj al carburatorului. La fel dadea si la mine in nas, Husqvarna TE610, si cand era calda pornea extrem de greu: amestec prea bogat. Apoi am umblat la carb, se pare ca l-am facut prea sarac, daca trageam de gaz tare, nu mai mergea rotund, daca o opream si imediat o porneam calda, nu mai pornea decat 2-3 secunde si apoi i se termina benzina si murea....si tot asa. Editat Aprilie 8, 2011 de asds Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
------ Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 verifica jocul la supape...in special de evacuare...cum se incinge nu mai inchid supapele fiind jocul termic mic.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Motorul asta n-are pompa de benzina. Se alimenteaza cu ajutorul mamei natura prin "cadere libera". Fa cum a zis @asds, scoate bujia si vezi ce culoare are (sa nu fie foarte cald motorul cand o scoti). S-ar putea sa ai surpriza sa fie neagra si atunci s-ar confirma banuiala mea ca are amestec prea bogat. Intrebari importante: 1. ce carburator are pe ea? Mikuni BST40 sau Dell'Orto? Inclin sa cred ca Dell'Orto - ala se ineaca cel mai rapid daca nu esti atent cu reglajele. 2. la pornire cum porneste? cu socul tras sau cu socul liber? 3. daca are carburator Dell'Orto - ce se intampla daca ii tragi socul "de cald" cand incerci sa o repornesti dupa ce moare? Porneste sau nu? (Verifica asta!) 4. ce bujie are? cea recomandata de habsburgici sau una "de care o fi"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darius_boss30 Postat Martie 31, 2019 Share Postat Martie 31, 2019 Am un KTM 620 LC4 si are o problema cu motorul ,sa spart pistonul si am cumparat piston,cilindru nou dar cum pot verifica ambielajul sa nu fie indoit sau afectat cumva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.