tibat Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Va rog ajutati-ma.Am segmentat motorul,am schimbat semeringurile la supape si tot iese fum ca de pe horn.Am o honda xr250.Ce ma sfatuiti,va rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sharky66 Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 ce culoare e fumul.. negru sau asa albicios? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabi2008 Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 inainte de a segmenta motorul se masoara ....cilindrul-pistonul sa vezi daca mai sunt in cote ....ovalitatea cilindrului.....fusta pistonului....supapele si jocurile la supape in ghinduri...cum calca supapele pe scaune....segmentii noi se masoara pe cilindru inainte sa-i montezi pe pison......se pun intr-o anumita ordine si pozitie pe piston......in fine......sunt situatii cind mai papa putin ulei pana se .....aranjeaza..... povesteste -ne cu mai multe amanunte ce ai facut la motorul tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibat Postat Aprilie 10, 2011 Autor Share Postat Aprilie 10, 2011 Fumul este albicios. Am segmentat motorul,am schimbat semeringurile la supape,am refacut cu pasta supapele sa se inchida perfect le-am verificat cu benzina nu curge deci inchide supapele.Ma gindesc ca daca era de la segmentii de la piston iesea ulei si fum pe ambele galerii dar iese numai pe unul.Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sharky66 Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 Verifica garnitura de la chiuloasa... s-ar putea sa fie veche si a inceput s-o arda, iar daca ai segmentat motorul si nu ai schimbat garnitura, este foarte probabil ca acesta sa fie motivul. (acest lucru ne fiind valabil la garniturile de cauciuc, ci doar la cele din harite/carton sau, ma rog, pe baza de hartie). Alt motiv nu poate fi. (cel mult ai pus simeringuri ieftine sau orice altceva, care intra in contact direct cu camera de ardere si incep sa fie arse)... Mergi cu ea 100km... daca problema persista, mergi la un service, asa poti sa eviti sa ai o problema grava si sa strici mai mult de cat este cazul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibat Postat Aprilie 11, 2011 Autor Share Postat Aprilie 11, 2011 Garnitura este de metal,si semeringurile le-am comandat la Honda motors..Multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 Cand ai segmentat, l-ai segmentat la aceeasi cota? Sau ai schimbat cota? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibat Postat Aprilie 12, 2011 Autor Share Postat Aprilie 12, 2011 Am schimbat pistonul si segmentii.Mecanicul mi-a masurat ovalitatea cilindrului si a zis ca nu are.Dar ce am observat de segmentat l-am segmentat anul trecut pe primavara si am mers cu el, acum cind l-am desfacut sa-i schimb semeringurile la supape pistonul a fost curat(fara sa fie ulei pe capul lui),iar acum cind i-am schimbat semeringurile acum l-am desfacut din nou si avea ulei si pe capul la piston.Supapele le-am verificat sa inchida bine si sunt ok.Ce poate sa aibe,cred ca trebuie sa-mi caut alt mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sharky66 Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Daca ai gasit ulei pe capul de la piston (de aici si fumul alb), si zici ca mananca ulei, atunci 100% segmentarea a fost facuta prost. Macar, semeringurile au fost puse cu deschiderile la 90 de grade?, sau au deschiderile in linie? ca daca le au in linie trece ulei pe acolo, garla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Cred ca e vorba de garnitura de chiulasa. Daca nu iese fum albastru, inseamna ca nu consuma ulei. Fumul alb este generat, in principiu, de faptul ca garnitura de chiulasa sau chiulasa sunt fisurate si lasa lichidul de racire sa intre in cilindri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 Daca ai gasit ulei pe capul de la piston (de aici si fumul alb), si zici ca mananca ulei, atunci 100% segmentarea a fost facuta prost. Macar, semeringurile au fost puse cu deschiderile la 90 de grade?, sau au deschiderile in linie? ca daca le au in linie trece ulei pe acolo, garla. segmentii aia se invart in canelurile lor, sa stii. nu raman pe loc... daca era segmentarea facuta prost atunci avea depuneri de carbon si pe fusta pistonului. doar in cap pot fi semeringurile de supape. si am mai vazut o chestie (culmea, aproape exclusiv la noi in romania): nu se verifica ghidurile alea neam! si uite asa pun romanii nostrii semeringuri noi si nu stiu de unde papa ulei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 Asa patesc si eu ci DRZ 400, am desfacut motorul, am masurat segmentii (nu necesitau inlocuire), supape slefuite, simeringuri originale schimbate, distantiere supape revizuite si totusi la pornire scoate fum destul de tare dupa care scade in intensitate. In mers nu vad sa scoata fum deloc. Ulei parca a disparut ceva, am zis sa-i pun motul 15 w50 in loc 10 w40. Este posibil ca segmentilor sa le trebuiasca sa se obisnuiasca cu noua pozitie si de asta sa afume? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 Da, pana se rodeaza. Cand pui segmenti noi trebe cam 1000km minim pana isi fac "luciu" si se aseaza pe camasa. Am scos eu segmenti nou montati dintr-un motor care a apucat sa mearga cam 5-600km cu ei... si din latimea segmentului de 2mm... abia se vedea o dungulita lustruita de sub 1mm. Mesaj completat Acu am vazut ca ai tot segmentii vechi.. daca ai masurat si zici ca erau OK.. nu ar trebui sa fumege, dar oricum tre sa se aseze. Ai masurat fanta segmentului asezat in cilindru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 Da am masurat fanta cu lera si era 0.4 mm, numai ca segmentii sigur nu sunt in pozitia initiala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.