Sari la conținut

Moare motorul in timpul mersului


Postări Recomandate

am o honda cbr f2,in timpul mersului imi moare motorul,nu mai trage cum trebuie ,dupa ce il pornesc iar merge in 2 sau 3 pistoane foarte inecat.

am scos bujiile si am constatat ca nu sunt cele care sunt indicate motorului,in loc de CR9EH9 sunt CR8EH9,ar putea fi asta cauza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 52
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Bujiile in sine ar pute fi cauza, faptul ca ai pe mobra unele cu indicele 8 in loc de 9 nu. CR9 este o bujie "mai rece" adica transfera caldura mai rapid si deci se incalzeste mai putin. Asta are avantaj atunci cind mergi turat multa vreme, gen mers pe autostrada. CR8 e o bujie mai calda, care ajunge mai rapid la temperatura de autocuratare si practic mai indicata la mersul prin oras, aglomeratie, opriri dese. In conditiile astea bujia ajunge totusi sa se curete si nu pormeaa depozite e electrod.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujiile in sine ar pute fi cauza, faptul ca ai pe mobra unele cu indicele 8 in loc de 9 nu. CR9 este o bujie "mai rece" adica transfera caldura mai rapid si deci se incalzeste mai putin. Asta are avantaj atunci cind mergi turat multa vreme, gen mers pe autostrada. CR8 e o bujie mai calda, care ajunge mai rapid la temperatura de autocuratare si practic mai indicata la mersul prin oras, aglomeratie, opriri dese. In conditiile astea bujia ajunge totusi sa se curete si nu pormeaa depozite e electrod.

 

unii spun ca ar putrea sa fie pompa de benzina desi m-am uitat dupa asa ceva la motor si in cartea tehnica si pe motocicleta si tind sa cred ca nu are pompa de benzina,am avut un zzr si ala avea dar la asta nici filtrul de benzina nu l-am gasit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-are pompă de benzină.

 

hmmm deci din rezervor(robinet) pleaca 2 furtunase unu care ar fiu de facuum (cel subtire) si cel gros care da benzina,nu are nici un rost sa mai caut alta problema ..in concluzie sa raman la subiectul bujii nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unii spun ca ar putrea sa fie pompa de benzina desi m-am uitat dupa asa ceva la motor si in cartea tehnica si pe motocicleta si tind sa cred ca nu are pompa de benzina,am avut un zzr si ala avea dar la asta nici filtrul de benzina nu l-am gasit.

 

Ca bine te-ai mai auto-completat !

Sunt curios prin ce metoda ai stabilit ca ,,iti merge innecat'' ?

Du-te omule la service, nu mai pierde vremea pe forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca bine te-ai mai auto-completat !

Sunt curios prin ce metoda ai stabilit ca ,,iti merge innecat'' ?

Du-te omule la service, nu mai pierde vremea pe forum.

deci am consultat vreo 4 mecanici moto ,si cer parerea tuturor m-am saturat sa dau bani aiurea si sa nu-mi rezolve problemele.am zis sa intreb si pe forum .poate-poate primesc mai multe solutii :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O problema asemanatoare am si eu la motorul meu cbr 929 in sensul ca daca alimentez cu benzina 95 la relanti se opreste motorul,daca alimentez cu +98 merge perfect.Nu ar fi nicio problema daca pretul sortimentului de benzina +98 nu ar fi atat de "ieftin".Daca ma puteti ajuta cu un sfat de unde ar fi problema.Am vorbit si cu alti detinatori ai modelului 929 si nu au nicio problema daca alimenteaza cu benzina 95.Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O problema asemanatoare am si eu la motorul meu cbr 929 in sensul ca daca alimentez cu benzina 95 la relanti se opreste motorul,daca alimentez cu +98 merge perfect.Nu ar fi nicio problema daca pretul sortimentului de benzina +98 nu ar fi atat de "ieftin".Daca ma puteti ajuta cu un sfat de unde ar fi problema.Am vorbit si cu alti detinatori ai modelului 929 si nu au nicio problema daca alimenteaza cu benzina 95.Multumesc anticipat!

 

la tine sa nu fie carburatoarele murdare,la mine moare in mers motocicleta.incearca sa mergi cu carb la curatat si sincronizat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceeasi chestie am patit-o si eu pe F2 si a fost fix din cauza acelei membrane vacuumatice care iti controleaza fulxul de benzina care iti vine in rampa de carburatoare. In interiorul acelei chestii e o membrana de cauciuc si un arc care cu trecerea timpului isi pierd din calitati si astfel nu iti deschide cum trebuie gazu. Daca are si un sunet ciudat (de 3 cilindri functionali) sus in ture sigur asta e chestia.

Pentru remedirea problemei exista kit-uri de reparatie a acelui ansamblu vacuumatic, care contin tot ce iti trebuie, dar trebuie sa ai mare grija la (dez-) si ansamblare pentru ca sunt destul de mici si sensibile piesele componente.

Spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceeasi chestie am patit-o si eu pe F2 si a fost fix din cauza acelei membrane vacuumatice care iti controleaza fulxul de benzina care iti vine in rampa de carburatoare. In interiorul acelei chestii e o membrana de cauciuc si un arc care cu trecerea timpului isi pierd din calitati si astfel nu iti deschide cum trebuie gazu. Daca are si un sunet ciudat (de 3 cilindri functionali) sus in ture sigur asta e chestia.

Pentru remedirea problemei exista kit-uri de reparatie a acelui ansamblu vacuumatic, care contin tot ce iti trebuie, dar trebuie sa ai mare grija la (dez-) si ansamblare pentru ca sunt destul de mici si sensibile piesele componente.

Spor.

acea membrana nu este cumva in robinetul care intra in rezervor?am desfacut acel robinet si m-am uitat l-am curatat si l-am uns un pic cu spray lubrifiant

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-are pompă de benzină.

 

ba are !

Mesaj completat

Aceeasi chestie am patit-o si eu pe F2 si a fost fix din cauza acelei membrane vacuumatice care iti controleaza fulxul de benzina care iti vine in rampa de carburatoare. In interiorul acelei chestii e o membrana de cauciuc si un arc care cu trecerea timpului isi pierd din calitati si astfel nu iti deschide cum trebuie gazu. Daca are si un sunet ciudat (de 3 cilindri functionali) sus in ture sigur asta e chestia.

Pentru remedirea problemei exista kit-uri de reparatie a acelui ansamblu vacuumatic, care contin tot ce iti trebuie, dar trebuie sa ai mare grija la (dez-) si ansamblare pentru ca sunt destul de mici si sensibile piesele componente.

Spor.

 

daca ii merge in 3 nu inseamna ca nu-i vine destula benzina, el are probleme cu bujiile , dupa cum spune nu sunt cele recomandate pentru motorul lui . Daca nu-ti mai merge cum trebuie pompitza de benzina (membrana de care ziceai) motorul nu se tureaza cum trebuie si nu trage pentru ca nu-i vine destula benzina , am avut si eu aceiasi problema .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba are !

Mesaj completat

 

 

daca ii merge in 3 nu inseamna ca nu-i vine destula benzina, el are probleme cu bujiile , dupa cum spune nu sunt cele recomandate pentru motorul lui . Daca nu-ti mai merge cum trebuie pompitza de benzina (membrana de care ziceai) motorul nu se tureaza cum trebuie si nu trage pentru ca nu-i vine destula benzina , am avut si eu aceiasi problema .

 

am ramas la problema cu bujiile ,am montat bujii DENSO U27FER9 ECHIVALENTUL LA NGK CR9EH-9si acum astept sa imi vina rezervorul de la vopsit,am robinetul langa mine,l-am desfacut si acea membrana din cauciuc este intacta nu pare uzata.sper sa fie doar bujiile

Mesaj completat

ba are !

Mesaj completat

 

 

daca ii merge in 3 nu inseamna ca nu-i vine destula benzina, el are probleme cu bujiile , dupa cum spune nu sunt cele recomandate pentru motorul lui . Daca nu-ti mai merge cum trebuie pompitza de benzina (membrana de care ziceai) motorul nu se tureaza cum trebuie si nu trage pentru ca nu-i vine destula benzina , am avut si eu aceiasi problema .

 

app poti sa-mi zici in ce zona gasesc pompa aia de benzina ?in manual nu este reprezentata si nici pe motor nu am vazut-o.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, are un filtru cilindric lung pus pe verticala in rezervor, eu unu nu l-am desfacut niciodata.

cred ca stiu despre ce e vorba inytra in teava aia de la robinetul rezervorului.sper sa fie doar bujiile la problema mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

repet, faptul ca avea CR8 in loc de CR9 nu ar fi facut decit sa-i mearga mai bine cind e mai rece afara sau prin oras, etc. Probabil ca e de la bujii in sensul ca acele CR8 ce erau pe motor erau mucite, daca se rezolva cu DENSO astea de le-ai luat acum poti fi sigur ca si daca ii pui niste CR8 noi va merge tot bine.

Mesaj completat

E model injectie iar problema e ca merge fff bine cu benzina +98.

 

consuma cit mai mult din benzina de 98, baga un plin de 95, incalzeste bine motorul, opreste motorul, deconectaza bateria, pune contactul, apasa frina 10-15 secunde, ia contactul, conecteaza bateria, porneste motorul si mergi cu ea 30-45 minute in modul in care mergi tu de obicei si pe traseul pe care-l faci cel mai des (adica, cum crezi tu ca e normal pt tine). Procedura asta iti reseteaza ECU si face sa memoreze un nou set de parametrii corelati cu noul tip de benzina. Evident, cind vei schimba benzina iar o sa mearga naspa. Procedura este valabila la orice motor cu injectie multipunc si ECU indiferent daca e moto sau masina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă omu` a zis că are, are. Doar e posesor de F2.

 

nush daca zici la misto , dar chiar are . Membrana aia de la robinet este actionata de un furtun care vine de la carburatoare si face vacuum intermitent , astfel pune in miscare membrana si pompeaza benzina . Stiu ca am avut furtunashul ala iesit , si prin simpla cadere libera nu-i venea destula benzina .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am ramas la problema cu bujiile ,am montat bujii DENSO U27FER9 ECHIVALENTUL LA NGK CR9EH-9si acum astept sa imi vina rezervorul de la vopsit,am robinetul langa mine,l-am desfacut si acea membrana din cauciuc este intacta nu pare uzata.sper sa fie doar bujiile

Mesaj completat

 

 

app poti sa-mi zici in ce zona gasesc pompa aia de benzina ?in manual nu este reprezentata si nici pe motor nu am vazut-o.

 

intr-adevar , in manual nu este reprezentata dar daca te uiti la pagina 16 , la Fuel tank removal / instalation , o sa vezi furtunul reprezentat cu nr 5 adica auto fuel valve vacuum tube . ala intra unde e membrana . Furtunul prin vacuum actioneaza membrana care pompeaza benzina , si asta e pompa de benzina la F2 . Verifica furtunul sa nu crapat si sa fie bagat . cum trebuie

Mesaj completat

Da, dar aia nu-i pompă de benzină.

 

Nu o fi o pompa de benzina autentica , dar serveste drept pompa de benzina , fa un experiment scoate-i furtunul de vacuum si vezi ce zice daca-i dai benzina doar prin cadere .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...