Virus3nd3r Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 am o honda cbr f2,in timpul mersului imi moare motorul,nu mai trage cum trebuie ,dupa ce il pornesc iar merge in 2 sau 3 pistoane foarte inecat. am scos bujiile si am constatat ca nu sunt cele care sunt indicate motorului,in loc de CR9EH9 sunt CR8EH9,ar putea fi asta cauza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 Bujiile in sine ar pute fi cauza, faptul ca ai pe mobra unele cu indicele 8 in loc de 9 nu. CR9 este o bujie "mai rece" adica transfera caldura mai rapid si deci se incalzeste mai putin. Asta are avantaj atunci cind mergi turat multa vreme, gen mers pe autostrada. CR8 e o bujie mai calda, care ajunge mai rapid la temperatura de autocuratare si practic mai indicata la mersul prin oras, aglomeratie, opriri dese. In conditiile astea bujia ajunge totusi sa se curete si nu pormeaa depozite e electrod. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virus3nd3r Postat Aprilie 9, 2011 Autor Share Postat Aprilie 9, 2011 Bujiile in sine ar pute fi cauza, faptul ca ai pe mobra unele cu indicele 8 in loc de 9 nu. CR9 este o bujie "mai rece" adica transfera caldura mai rapid si deci se incalzeste mai putin. Asta are avantaj atunci cind mergi turat multa vreme, gen mers pe autostrada. CR8 e o bujie mai calda, care ajunge mai rapid la temperatura de autocuratare si practic mai indicata la mersul prin oras, aglomeratie, opriri dese. In conditiile astea bujia ajunge totusi sa se curete si nu pormeaa depozite e electrod. unii spun ca ar putrea sa fie pompa de benzina desi m-am uitat dupa asa ceva la motor si in cartea tehnica si pe motocicleta si tind sa cred ca nu are pompa de benzina,am avut un zzr si ala avea dar la asta nici filtrul de benzina nu l-am gasit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 N-are pompă de benzină. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virus3nd3r Postat Aprilie 9, 2011 Autor Share Postat Aprilie 9, 2011 N-are pompă de benzină. hmmm deci din rezervor(robinet) pleaca 2 furtunase unu care ar fiu de facuum (cel subtire) si cel gros care da benzina,nu are nici un rost sa mai caut alta problema ..in concluzie sa raman la subiectul bujii nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 Corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALINPAPA2000 Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 unii spun ca ar putrea sa fie pompa de benzina desi m-am uitat dupa asa ceva la motor si in cartea tehnica si pe motocicleta si tind sa cred ca nu are pompa de benzina,am avut un zzr si ala avea dar la asta nici filtrul de benzina nu l-am gasit. Ca bine te-ai mai auto-completat ! Sunt curios prin ce metoda ai stabilit ca ,,iti merge innecat'' ? Du-te omule la service, nu mai pierde vremea pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virus3nd3r Postat Aprilie 9, 2011 Autor Share Postat Aprilie 9, 2011 Ca bine te-ai mai auto-completat !Sunt curios prin ce metoda ai stabilit ca ,,iti merge innecat'' ? Du-te omule la service, nu mai pierde vremea pe forum. deci am consultat vreo 4 mecanici moto ,si cer parerea tuturor m-am saturat sa dau bani aiurea si sa nu-mi rezolve problemele.am zis sa intreb si pe forum .poate-poate primesc mai multe solutii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
knee Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 O problema asemanatoare am si eu la motorul meu cbr 929 in sensul ca daca alimentez cu benzina 95 la relanti se opreste motorul,daca alimentez cu +98 merge perfect.Nu ar fi nicio problema daca pretul sortimentului de benzina +98 nu ar fi atat de "ieftin".Daca ma puteti ajuta cu un sfat de unde ar fi problema.Am vorbit si cu alti detinatori ai modelului 929 si nu au nicio problema daca alimenteaza cu benzina 95.Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virus3nd3r Postat Aprilie 9, 2011 Autor Share Postat Aprilie 9, 2011 O problema asemanatoare am si eu la motorul meu cbr 929 in sensul ca daca alimentez cu benzina 95 la relanti se opreste motorul,daca alimentez cu +98 merge perfect.Nu ar fi nicio problema daca pretul sortimentului de benzina +98 nu ar fi atat de "ieftin".Daca ma puteti ajuta cu un sfat de unde ar fi problema.Am vorbit si cu alti detinatori ai modelului 929 si nu au nicio problema daca alimenteaza cu benzina 95.Multumesc anticipat! la tine sa nu fie carburatoarele murdare,la mine moare in mers motocicleta.incearca sa mergi cu carb la curatat si sincronizat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_ush Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 Aceeasi chestie am patit-o si eu pe F2 si a fost fix din cauza acelei membrane vacuumatice care iti controleaza fulxul de benzina care iti vine in rampa de carburatoare. In interiorul acelei chestii e o membrana de cauciuc si un arc care cu trecerea timpului isi pierd din calitati si astfel nu iti deschide cum trebuie gazu. Daca are si un sunet ciudat (de 3 cilindri functionali) sus in ture sigur asta e chestia. Pentru remedirea problemei exista kit-uri de reparatie a acelui ansamblu vacuumatic, care contin tot ce iti trebuie, dar trebuie sa ai mare grija la (dez-) si ansamblare pentru ca sunt destul de mici si sensibile piesele componente. Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
knee Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 la tine sa nu fie carburatoarele murdare,la mine moare in mers motocicleta.incearca sa mergi cu carb la curatat si sincronizat E model injectie iar problema e ca merge fff bine cu benzina +98. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virus3nd3r Postat Aprilie 9, 2011 Autor Share Postat Aprilie 9, 2011 Aceeasi chestie am patit-o si eu pe F2 si a fost fix din cauza acelei membrane vacuumatice care iti controleaza fulxul de benzina care iti vine in rampa de carburatoare. In interiorul acelei chestii e o membrana de cauciuc si un arc care cu trecerea timpului isi pierd din calitati si astfel nu iti deschide cum trebuie gazu. Daca are si un sunet ciudat (de 3 cilindri functionali) sus in ture sigur asta e chestia. Pentru remedirea problemei exista kit-uri de reparatie a acelui ansamblu vacuumatic, care contin tot ce iti trebuie, dar trebuie sa ai mare grija la (dez-) si ansamblare pentru ca sunt destul de mici si sensibile piesele componente. Spor. acea membrana nu este cumva in robinetul care intra in rezervor?am desfacut acel robinet si m-am uitat l-am curatat si l-am uns un pic cu spray lubrifiant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
t_marius_06 Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 N-are pompă de benzină. ba are ! Mesaj completat Aceeasi chestie am patit-o si eu pe F2 si a fost fix din cauza acelei membrane vacuumatice care iti controleaza fulxul de benzina care iti vine in rampa de carburatoare. In interiorul acelei chestii e o membrana de cauciuc si un arc care cu trecerea timpului isi pierd din calitati si astfel nu iti deschide cum trebuie gazu. Daca are si un sunet ciudat (de 3 cilindri functionali) sus in ture sigur asta e chestia. Pentru remedirea problemei exista kit-uri de reparatie a acelui ansamblu vacuumatic, care contin tot ce iti trebuie, dar trebuie sa ai mare grija la (dez-) si ansamblare pentru ca sunt destul de mici si sensibile piesele componente. Spor. daca ii merge in 3 nu inseamna ca nu-i vine destula benzina, el are probleme cu bujiile , dupa cum spune nu sunt cele recomandate pentru motorul lui . Daca nu-ti mai merge cum trebuie pompitza de benzina (membrana de care ziceai) motorul nu se tureaza cum trebuie si nu trage pentru ca nu-i vine destula benzina , am avut si eu aceiasi problema . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virus3nd3r Postat Aprilie 10, 2011 Autor Share Postat Aprilie 10, 2011 ba are !Mesaj completat daca ii merge in 3 nu inseamna ca nu-i vine destula benzina, el are probleme cu bujiile , dupa cum spune nu sunt cele recomandate pentru motorul lui . Daca nu-ti mai merge cum trebuie pompitza de benzina (membrana de care ziceai) motorul nu se tureaza cum trebuie si nu trage pentru ca nu-i vine destula benzina , am avut si eu aceiasi problema . am ramas la problema cu bujiile ,am montat bujii DENSO U27FER9 ECHIVALENTUL LA NGK CR9EH-9si acum astept sa imi vina rezervorul de la vopsit,am robinetul langa mine,l-am desfacut si acea membrana din cauciuc este intacta nu pare uzata.sper sa fie doar bujiile Mesaj completat ba are !Mesaj completat daca ii merge in 3 nu inseamna ca nu-i vine destula benzina, el are probleme cu bujiile , dupa cum spune nu sunt cele recomandate pentru motorul lui . Daca nu-ti mai merge cum trebuie pompitza de benzina (membrana de care ziceai) motorul nu se tureaza cum trebuie si nu trage pentru ca nu-i vine destula benzina , am avut si eu aceiasi problema . app poti sa-mi zici in ce zona gasesc pompa aia de benzina ?in manual nu este reprezentata si nici pe motor nu am vazut-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bosolanu Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 F2-ul n-are pompa de benzina, alimentarea carburatoarelor se face prin cadere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virus3nd3r Postat Aprilie 10, 2011 Autor Share Postat Aprilie 10, 2011 F2-ul n-are pompa de benzina, alimentarea carburatoarelor se face prin cadere. dar filtru de benzina are? si unde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bosolanu Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 Da, are un filtru cilindric lung pus pe verticala in rezervor, eu unu nu l-am desfacut niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virus3nd3r Postat Aprilie 10, 2011 Autor Share Postat Aprilie 10, 2011 Da, are un filtru cilindric lung pus pe verticala in rezervor, eu unu nu l-am desfacut niciodata. cred ca stiu despre ce e vorba inytra in teava aia de la robinetul rezervorului.sper sa fie doar bujiile la problema mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 F2-ul n-are pompa de benzina, alimentarea carburatoarelor se face prin cadere. Dacă omu` a zis că are, are. Doar e posesor de F2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virus3nd3r Postat Aprilie 10, 2011 Autor Share Postat Aprilie 10, 2011 Dacă omu` a zis că are, are. Doar e posesor de F2. oky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 repet, faptul ca avea CR8 in loc de CR9 nu ar fi facut decit sa-i mearga mai bine cind e mai rece afara sau prin oras, etc. Probabil ca e de la bujii in sensul ca acele CR8 ce erau pe motor erau mucite, daca se rezolva cu DENSO astea de le-ai luat acum poti fi sigur ca si daca ii pui niste CR8 noi va merge tot bine. Mesaj completat E model injectie iar problema e ca merge fff bine cu benzina +98. consuma cit mai mult din benzina de 98, baga un plin de 95, incalzeste bine motorul, opreste motorul, deconectaza bateria, pune contactul, apasa frina 10-15 secunde, ia contactul, conecteaza bateria, porneste motorul si mergi cu ea 30-45 minute in modul in care mergi tu de obicei si pe traseul pe care-l faci cel mai des (adica, cum crezi tu ca e normal pt tine). Procedura asta iti reseteaza ECU si face sa memoreze un nou set de parametrii corelati cu noul tip de benzina. Evident, cind vei schimba benzina iar o sa mearga naspa. Procedura este valabila la orice motor cu injectie multipunc si ECU indiferent daca e moto sau masina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
t_marius_06 Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 Dacă omu` a zis că are, are. Doar e posesor de F2. nush daca zici la misto , dar chiar are . Membrana aia de la robinet este actionata de un furtun care vine de la carburatoare si face vacuum intermitent , astfel pune in miscare membrana si pompeaza benzina . Stiu ca am avut furtunashul ala iesit , si prin simpla cadere libera nu-i venea destula benzina . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 Da, dar aia nu-i pompă de benzină. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
t_marius_06 Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 am ramas la problema cu bujiile ,am montat bujii DENSO U27FER9 ECHIVALENTUL LA NGK CR9EH-9si acum astept sa imi vina rezervorul de la vopsit,am robinetul langa mine,l-am desfacut si acea membrana din cauciuc este intacta nu pare uzata.sper sa fie doar bujiileMesaj completat app poti sa-mi zici in ce zona gasesc pompa aia de benzina ?in manual nu este reprezentata si nici pe motor nu am vazut-o. intr-adevar , in manual nu este reprezentata dar daca te uiti la pagina 16 , la Fuel tank removal / instalation , o sa vezi furtunul reprezentat cu nr 5 adica auto fuel valve vacuum tube . ala intra unde e membrana . Furtunul prin vacuum actioneaza membrana care pompeaza benzina , si asta e pompa de benzina la F2 . Verifica furtunul sa nu crapat si sa fie bagat . cum trebuie Mesaj completat Da, dar aia nu-i pompă de benzină. Nu o fi o pompa de benzina autentica , dar serveste drept pompa de benzina , fa un experiment scoate-i furtunul de vacuum si vezi ce zice daca-i dai benzina doar prin cadere . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.