Rony Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 (editat) Ca intotdeauna, cei de la Honda iara m-au uimit......Honda CBR 125 R model 2007. Pozele spun totul.... Editat Octombrie 12, 2006 de Rony Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CobraArt Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 Foarte agresiva din fata...pacat ca nu au schimbat si ei spatele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Furia_soselei Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 (editat) zi un site ceva sau detalii tehnice, dimensiuni .. orice:D @cobra lasa ca skimbi tu spatele later edit: Design features Engine Type: One-cylinder 4 times, simple ACT and 2 valves, cooled by water Cubic capacity: 124,7 Cm3 Boring X race: 58 X 47,2 mm Volumetric report/ratio: 11: 1 Maximum power.: 10 kW/10 000 min-1 (95/1/EC) Maximum couple.: 10,6 Nm/8 250 min-1 (95/1/EC) Mode of idle: 1.450 min-1 Oil capacity: 1,3 liters Food Carburation: Electronic injection PGM-FI Body of injectors: 30 mm Air filter: Cartouche paper Fuel capacity: 10 liters Electric system Lighting: Transistorized with electronic advance Ignition timing: 8° AvPMH (slowed down) ~ 32° AvPMH (6 500 tr/min) Candle: CR8E (NGK); U24ESR-N (ND) Starting: Electric Battery: 12 V/6 AH Alternator:: 290 W Headlights 12 V, 55 W X 1 (crossing) /55 W X 1 (road) Transmission Clutch: Multidisk in oil bath Drive: Mechanics by cable Box: 6 reports/ratios Primary reduction: 3.350 (67/20) Reports/ratios - 1: 3.454 (38/11) - 2: 1.941 (33/17) - 3: 1.450 (29/20) - 4: 1.173 (27/23) - 5: 1.041 (25/24) - 6: 0.923 (24/26) Final reduction: 2.800 (42/15) Final transmission: Chain with O rings Tally Type: Double cradle out of steel tubes Editat Octombrie 12, 2006 de Furia_soselei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
46WRX Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 belea...dar..aceleasi roti de moped...no offence ptr cei cu cbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unnamed Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 nu pot sa zic ca n-arata bine si parca si rotile sunt o idee mai groase... pot sa iau de undeva detalii tehnice? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 Da oglinzile alea is trade mark de kko al cbr125 de nu le mai schimba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micro Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 NU stiu c sa zic dar azi am vazut un cbr model 2006 si nu mi s-a parut solida parca si un Dna e cam la gel si rotile sunt de Moped,pt un 50 ar fi reusit da 125 nu prea mere.SI in comparatie cu Rieju RS2 care nu o vb nimeni d bene ,e pitica rau.Scz pt cei cu CBR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Furia_soselei Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 nu va mai dati cu parerea pentru rotile cbr-ului ca o sa stricati si topicul asta ca toate celelalte... honda este in motor japonez, care se presupune ca au lucrat niste oameni priceputi in ale motoarelor si va sigur eu ca nu sunt deloc subtiri rotile raportate la greutatea marimea si puterea motorului si multe multe altele pe care nu le stim noi (detalii tehnice; nici cei cu cbr nu le stiu pe toate) asa ca parerile aiurea sa stea in alt topic => discutii generale v-am pupat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Andr3y Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 nu va mai dati cu parerea pentru rotile cbr-ului ca o sa stricati si topicul asta ca toate celelalte... honda este in motor japonez, care se presupune ca au lucrat niste oameni priceputi in ale motoarelor si va sigur eu ca nu sunt deloc subtiri rotile raportate la greutatea marimea si puterea motorului si multe multe altele pe care nu le stim noi (detalii tehnice; nici cei cu cbr nu le stiu pe toate) asa ca parerile aiurea sa stea in alt topic => discutii generale v-am pupat omu stie deaia il iubesc eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 discutia cu rotile de pe cbr este foarte on-topic si nu are ce cauta la discutii generale ca diferente vizibile ce avem? doar un face-lift la far...big deal, ar fi misto daca botul este interchangeable cu cel de pe modelul vechi, dar nu prea cred ca i-a dus pe ei mintea sa se gandeasca la asta in "teorie" arata misto, mai rau sta la "practica", raman la afirmatia mea ca cbr125-ul zici ca e un cbr mare turtit intre 2 tiruri macar are o pozitie mai confortabila decat pe rs-ul meu, ca vad ca are ghidonul inaltat si rezervorul nu e prea lung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Octombrie 13, 2006 Share Postat Octombrie 13, 2006 belea...dar..aceleasi roti de moped...no offence ptr cei cu cbr Cei de pe motoare mai mari recomanda cauciucuri mai inguste pt ca ofera o manevrabilitate mult mai buna ,iar voi va plangeti ca sunt prea subtiri.Stiu ei producatorii si ofera ceea ce trebuie pt motocicletele lor...de aceea a si iesit honda cbr 125 cea mai usor dirijabila in curbe intre toate cele de 125 (chiar daca e codasa la putere ,recupereaza ENORM pe curbe) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Furia_soselei Postat Octombrie 14, 2006 Share Postat Octombrie 14, 2006 discutia cu rotile de pe cbr este foarte on-topic si nu are ce cauta la discutii generale ca diferente vizibile ce avem? doar un face-lift la far...big deal, ar fi misto daca botul este interchangeable cu cel de pe modelul vechi, dar nu prea cred ca i-a dus pe ei mintea sa se gandeasca la asta in "teorie" arata misto, mai rau sta la "practica", raman la afirmatia mea ca cbr125-ul zici ca e un cbr mare turtit intre 2 tiruri macar are o pozitie mai confortabila decat pe rs-ul meu, ca vad ca are ghidonul inaltat si rezervorul nu e prea lung. nu inteleg de ce compari 2 tipuri de motociclete diferite cbr 125 sport/ rs 50 (125) supersport e normal sa vezi difernte de pozitie de ghidon si altele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Octombrie 14, 2006 Share Postat Octombrie 14, 2006 ugly ... ca si cbr 600 rr , 1000 rr 2007 , this bike is ugly...bineinteles ptr un fan Honda , daca pun japonezii sticker cu 600RR pe o bicicleta electrica, toata lumea o sa zica ca e cea mai tare ... Yamaha si Suzuki le dau clasa celor de la Honda...parca si Kawa imi place mai mult decat cbr`urile...just my opinion..si multor altora.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Octombrie 14, 2006 Share Postat Octombrie 14, 2006 Sa inteleg ca honda a devenit tipul de motocicleta love it or hate it? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
46WRX Postat Octombrie 14, 2006 Share Postat Octombrie 14, 2006 am gasit pe net mai multe poze cu ea da nu mai am linkul...e belea rau..mie mi-a placut chiar mult..este destul de reusita.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comos Postat Octombrie 14, 2006 Share Postat Octombrie 14, 2006 sunt frumoase farurile....dar in rest e la fel. mie unu imi place cum arata dar o strica rau cauciucurile.....i dau aspect urat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CobraArt Postat Octombrie 15, 2006 Share Postat Octombrie 15, 2006 Daca are roti subtiri ce?Poti sa te "distrezi" cu un CBR pe curbe mai frumos decat un RS... Same old story:roti subtiri,putere nesuficenta pt. unii care nici moped nu au,dar ei aduc in discutie ca nu trage,ca nu fuge... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comos Postat Octombrie 16, 2006 Share Postat Octombrie 16, 2006 ce ai zis ai zis corect si te aprob.da daca mie nu imi place deloc cum arata cu rotile alea......fiecare are dreptu sa isi dea cu parerea. nu am zis eu ca nu e bun motoru, ca in toate revistele zice ca e buna, e fiabila doar e honda.....dar mi se pare ca o straca cauciucurile ca design Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
46WRX Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 si dak ii puneau niste roti mai mari cum arata ? erau mai mari rotile decat motoreta ? arata bine cum a facuto producatoru .."dupe" niste calcule.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buster Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 discutia cu rotile de pe cbr este foarte on-topic si nu are ce cauta la discutii generale ca diferente vizibile ce avem? doar un face-lift la far...big deal, ar fi misto daca botul este interchangeable cu cel de pe modelul vechi, dar nu prea cred ca i-a dus pe ei mintea sa se gandeasca la asta Ia uita-te mai sus in specificatiile postate sau da un search cu gugalu' si informeaza-te mai bine..... in primul rand are injectie, este mai puternica cu 2cp, etc.... Calitatile uniu CBR sunt cu totul altele fata de ale unui RS. Dar cine nu a mers nicioadata cu amandoua nu are cum sa-si dea seama de aceste lucruri, si, inconsecinta se leaga de rotile subtiri... Gusturile nu se discuta, dar am observat o tendinta a tinerilor de a prefera esteticul in detrimentul utilului si al practicului, de a prefera motorete cu aspect "bombastic", roti de "monster truck", sa prinda peste 150, la care nu conteaza consumul (pentru ca sunt banii parintilor, nu?!) si celelalte costuri de intretinere... Pot fi spuse multe aici...... dar stiati ca in 2004 si 2005 mult hulita CBR 125 a fost bestseller-ul Europei la aceasta clasa? Stiati deasemenea ca RS-ul de 125 nu aparea nici macar in top5? De ca? Va las sa va intrebati singuri... Sau poate definitia practicului o fi alta in Europa?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 Ia uita-te mai sus in specificatiile postate sau da un search cu gugalu' si informeaza-te mai bine..... in primul rand are injectie, este mai puternica cu 2cp, etc.... Calitatile uniu CBR sunt cu totul altele fata de ale unui RS. Dar cine nu a mers nicioadata cu amandoua nu are cum sa-si dea seama de aceste lucruri, si, inconsecinta se leaga de rotile subtiri... Gusturile nu se discuta, dar am observat o tendinta a tinerilor de a prefera esteticul in detrimentul utilului si al practicului, de a prefera motorete cu aspect "bombastic", roti de "monster truck", sa prinda peste 150, la care nu conteaza consumul (pentru ca sunt banii parintilor, nu?!) si celelalte costuri de intretinere... Pot fi spuse multe aici...... dar stiati ca in 2004 si 2005 mult hulita CBR 125 a fost bestseller-ul Europei la aceasta clasa? Stiati deasemenea ca RS-ul de 125 nu aparea nici macar in top5? De ca? Va las sa va intrebati singuri... Sau poate definitia practicului o fi alta in Europa?! impactul mental HONDA are castig de cauza ...daca erau invers , rs`ul la honda si cbr`ul la aprilia (ma refer la motociclete ca masinarii si specificatii tehnice) pun pariu ca se vindea rs`ul mai bine fiind o Honda ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Furia_soselei Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 impactul mental HONDA are castig de cauza ...daca erau invers , rs`ul la honda si cbr`ul la aprilia (ma refer la motociclete ca masinarii si specificatii tehnice) pun pariu ca se vindea rs`ul mai bine fiind o Honda ... ai dedus tu dupa ce ai citit alba ca zapada? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
POW Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 impactul mental HONDA are castig de cauza ...daca erau invers , rs`ul la honda si cbr`ul la aprilia (ma refer la motociclete ca masinarii si specificatii tehnice) pun pariu ca se vindea rs`ul mai bine fiind o Honda ... dak si cu parca stateau intr-o barca...dupa cum bine zice becali dak era rs la honda si cbr la aprilia...nu era nimic pt ca dak vroiau un motor ca rs-ul scoateau ca rs dar haiz a zicem ca nu le-a placut cbr..si le-a placut rs celor de la honda... pt 2007 dc nu au facut ceva mai mare..ceva gen rs..sau alte motoare stiu ei c stiu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Furia_soselei Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 dak si cu parca stateau intr-o barca...dupa cum bine zice becali dak era rs la honda si cbr la aprilia...nu era nimic pt ca dak vroiau un motor ca rs-ul scoateau ca rs dar haiz a zicem ca nu le-a placut cbr..si le-a placut rs celor de la honda... pt 2007 dc nu au facut ceva mai mare..ceva gen rs..sau alte motoare stiu ei c stiu... pt ca exista alba ca zapada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 Fiule , pe tine nu te cert dar nu`ti mai dau bani de buzunar... furia sosetei,ce am zis eu e o chestie certa, a aparut si in cateva articole din reviste de specialitate si pe site`uri,nu e citita in cartea ta preferata...asa ca nu te mai caca pe tine ca am dreptate + ca tu vrei rs oricum fiule treci acasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.