Sari la conținut

Honda Cbr 125r 2007


Rony
 Share

Postări Recomandate

Ca intotdeauna, cei de la Honda iara m-au uimit......Honda CBR 125 R model 2007. :D

Pozele spun totul.... :)

post-10310-1160662463_thumb.jpg

post-10310-1160662529_thumb.jpg

post-10310-1160662541_thumb.jpg

post-10310-1160662561_thumb.jpg

post-10310-1160662574_thumb.jpg

post-10310-1160662589_thumb.jpg

post-10310-1160662605_thumb.jpg

Editat de Rony
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 87
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

zi un site ceva sau detalii tehnice, dimensiuni .. orice:D

@cobra lasa ca skimbi tu spatele :)

later edit: Design features

 

Engine

Type: One-cylinder 4 times, simple ACT and 2 valves, cooled by water

Cubic capacity: 124,7 Cm3

Boring X race: 58 X 47,2 mm

Volumetric report/ratio: 11: 1

Maximum power.: 10 kW/10 000 min-1 (95/1/EC)

Maximum couple.: 10,6 Nm/8 250 min-1 (95/1/EC)

Mode of idle: 1.450 min-1

Oil capacity: 1,3 liters

 

Food

Carburation: Electronic injection PGM-FI

Body of injectors: 30 mm

Air filter: Cartouche paper

Fuel capacity: 10 liters

 

Electric system

Lighting: Transistorized with electronic advance

Ignition timing: 8° AvPMH (slowed down) ~ 32° AvPMH (6 500 tr/min)

Candle: CR8E (NGK); U24ESR-N (ND)

Starting: Electric

Battery: 12 V/6 AH

Alternator:: 290 W

Headlights 12 V, 55 W X 1 (crossing) /55 W X 1 (road)

 

Transmission

Clutch: Multidisk in oil bath

Drive: Mechanics by cable

Box: 6 reports/ratios

Primary reduction: 3.350 (67/20)

Reports/ratios

- 1: 3.454 (38/11)

- 2: 1.941 (33/17)

- 3: 1.450 (29/20)

- 4: 1.173 (27/23)

- 5: 1.041 (25/24)

- 6: 0.923 (24/26)

Final reduction: 2.800 (42/15)

Final transmission: Chain with O rings

 

Tally

Type: Double cradle out of steel tubes

Editat de Furia_soselei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU stiu c sa zic dar azi am vazut un cbr model 2006 si nu mi s-a parut solida parca si un Dna e cam la gel si rotile sunt de Moped,pt un 50 ar fi reusit da 125 nu prea mere.SI in comparatie cu Rieju RS2 care nu o vb nimeni d bene ,e pitica rau.Scz pt cei cu CBR

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu va mai dati cu parerea pentru rotile cbr-ului ca o sa stricati si topicul asta ca toate celelalte...

honda este in motor japonez, care se presupune ca au lucrat niste oameni priceputi in ale motoarelor si va sigur eu ca nu sunt deloc subtiri rotile raportate la greutatea marimea si puterea motorului si multe multe altele pe care nu le stim noi (detalii tehnice; nici cei cu cbr nu le stiu pe toate) asa ca parerile aiurea sa stea in alt topic => discutii generale

v-am pupat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Andr3y

nu va mai dati cu parerea pentru rotile cbr-ului ca o sa stricati si topicul asta ca toate celelalte...

honda este in motor japonez, care se presupune ca au lucrat niste oameni priceputi in ale motoarelor si va sigur eu ca nu sunt deloc subtiri rotile raportate la greutatea marimea si puterea motorului si multe multe altele pe care nu le stim noi (detalii tehnice; nici cei cu cbr nu le stiu pe toate) asa ca parerile aiurea sa stea in alt topic => discutii generale

v-am pupat

 

omu stie :D deaia il iubesc eu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

discutia cu rotile de pe cbr este foarte on-topic si nu are ce cauta la discutii generale

 

ca diferente vizibile ce avem? doar un face-lift la far...big deal, ar fi misto daca botul este interchangeable cu cel de pe modelul vechi, dar nu prea cred ca i-a dus pe ei mintea sa se gandeasca la asta

 

in "teorie" arata misto, mai rau sta la "practica", raman la afirmatia mea ca cbr125-ul zici ca e un cbr mare turtit intre 2 tiruri

 

macar are o pozitie mai confortabila decat pe rs-ul meu, ca vad ca are ghidonul inaltat si rezervorul nu e prea lung.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

belea...dar..aceleasi roti de moped...no offence ptr cei cu cbr :) :D :D

Cei de pe motoare mai mari recomanda cauciucuri mai inguste pt ca ofera o manevrabilitate mult mai buna ,iar voi va plangeti ca sunt prea subtiri.Stiu ei producatorii si ofera ceea ce trebuie pt motocicletele lor...de aceea a si iesit honda cbr 125 cea mai usor dirijabila in curbe intre toate cele de 125 (chiar daca e codasa la putere ,recupereaza ENORM pe curbe) :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

discutia cu rotile de pe cbr este foarte on-topic si nu are ce cauta la discutii generale

 

ca diferente vizibile ce avem? doar un face-lift la far...big deal, ar fi misto daca botul este interchangeable cu cel de pe modelul vechi, dar nu prea cred ca i-a dus pe ei mintea sa se gandeasca la asta

 

in "teorie" arata misto, mai rau sta la "practica", raman la afirmatia mea ca cbr125-ul zici ca e un cbr mare turtit intre 2 tiruri

 

macar are o pozitie mai confortabila decat pe rs-ul meu, ca vad ca are ghidonul inaltat si rezervorul nu e prea lung.

nu inteleg de ce compari 2 tipuri de motociclete diferite cbr 125 sport/ rs 50 (125) supersport

e normal sa vezi difernte de pozitie de ghidon si altele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ugly ...

 

ca si cbr 600 rr , 1000 rr 2007 , this bike is ugly...bineinteles ptr un fan Honda , daca pun japonezii sticker cu 600RR pe o bicicleta electrica, toata lumea o sa zica ca e cea mai tare ... Yamaha si Suzuki le dau clasa celor de la Honda...parca si Kawa imi place mai mult decat cbr`urile...just my opinion..si multor altora..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca are roti subtiri ce?Poti sa te "distrezi" cu un CBR pe curbe mai frumos decat un RS...

Same old story:roti subtiri,putere nesuficenta pt. unii care nici moped nu au,dar ei aduc in discutie ca nu trage,ca nu fuge...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce ai zis ai zis corect si te aprob.da daca mie nu imi place deloc cum arata cu rotile alea......fiecare are dreptu sa isi dea cu parerea.

nu am zis eu ca nu e bun motoru, ca in toate revistele zice ca e buna, e fiabila doar e honda.....dar mi se pare ca o straca cauciucurile ca design

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

discutia cu rotile de pe cbr este foarte on-topic si nu are ce cauta la discutii generale

 

ca diferente vizibile ce avem? doar un face-lift la far...big deal, ar fi misto daca botul este interchangeable cu cel de pe modelul vechi, dar nu prea cred ca i-a dus pe ei mintea sa se gandeasca la asta

 

Ia uita-te mai sus in specificatiile postate sau da un search cu gugalu' si informeaza-te mai bine..... in primul rand are injectie, este mai puternica cu 2cp, etc.... Calitatile uniu CBR sunt cu totul altele fata de ale unui RS. Dar cine nu a mers nicioadata cu amandoua nu are cum sa-si dea seama de aceste lucruri, si, inconsecinta se leaga de rotile subtiri...

Gusturile nu se discuta, dar am observat o tendinta a tinerilor de a prefera esteticul in detrimentul utilului si al practicului, de a prefera motorete cu aspect "bombastic", roti de "monster truck", sa prinda peste 150, la care nu conteaza consumul (pentru ca sunt banii parintilor, nu?!) si celelalte costuri de intretinere...

Pot fi spuse multe aici...... dar stiati ca in 2004 si 2005 mult hulita CBR 125 a fost bestseller-ul Europei la aceasta clasa? Stiati deasemenea ca RS-ul de 125 nu aparea nici macar in top5? De ca? Va las sa va intrebati singuri...

Sau poate definitia practicului o fi alta in Europa?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia uita-te mai sus in specificatiile postate sau da un search cu gugalu' si informeaza-te mai bine..... in primul rand are injectie, este mai puternica cu 2cp, etc.... Calitatile uniu CBR sunt cu totul altele fata de ale unui RS. Dar cine nu a mers nicioadata cu amandoua nu are cum sa-si dea seama de aceste lucruri, si, inconsecinta se leaga de rotile subtiri...

Gusturile nu se discuta, dar am observat o tendinta a tinerilor de a prefera esteticul in detrimentul utilului si al practicului, de a prefera motorete cu aspect "bombastic", roti de "monster truck", sa prinda peste 150, la care nu conteaza consumul (pentru ca sunt banii parintilor, nu?!) si celelalte costuri de intretinere...

Pot fi spuse multe aici...... dar stiati ca in 2004 si 2005 mult hulita CBR 125 a fost bestseller-ul Europei la aceasta clasa? Stiati deasemenea ca RS-ul de 125 nu aparea nici macar in top5? De ca? Va las sa va intrebati singuri...

Sau poate definitia practicului o fi alta in Europa?!

impactul mental HONDA are castig de cauza :angry: ...daca erau invers , rs`ul la honda si cbr`ul la aprilia (ma refer la motociclete ca masinarii si specificatii tehnice) pun pariu ca se vindea rs`ul mai bine fiind o Honda ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

impactul mental HONDA are castig de cauza :angry: ...daca erau invers , rs`ul la honda si cbr`ul la aprilia (ma refer la motociclete ca masinarii si specificatii tehnice) pun pariu ca se vindea rs`ul mai bine fiind o Honda ...

ai dedus tu dupa ce ai citit alba ca zapada?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

impactul mental HONDA are castig de cauza :angry: ...daca erau invers , rs`ul la honda si cbr`ul la aprilia (ma refer la motociclete ca masinarii si specificatii tehnice) pun pariu ca se vindea rs`ul mai bine fiind o Honda ...

dak si cu parca stateau intr-o barca...dupa cum bine zice becali

dak era rs la honda si cbr la aprilia...nu era nimic

pt ca dak vroiau un motor ca rs-ul scoateau ca rs

dar haiz a zicem ca nu le-a placut cbr..si le-a placut rs celor de la honda...

pt 2007 dc nu au facut ceva mai mare..ceva gen rs..sau alte motoare

stiu ei c stiu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dak si cu parca stateau intr-o barca...dupa cum bine zice becali

dak era rs la honda si cbr la aprilia...nu era nimic

pt ca dak vroiau un motor ca rs-ul scoateau ca rs

dar haiz a zicem ca nu le-a placut cbr..si le-a placut rs celor de la honda...

pt 2007 dc nu au facut ceva mai mare..ceva gen rs..sau alte motoare

stiu ei c stiu...

pt ca exista alba ca zapada :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiule , pe tine nu te cert dar nu`ti mai dau bani de buzunar...

furia sosetei,ce am zis eu e o chestie certa, a aparut si in cateva articole din reviste de specialitate si pe site`uri,nu e citita in cartea ta preferata...asa ca nu te mai caca pe tine ca am dreptate + ca tu vrei rs oricum :angry:

 

fiule treci acasa :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...