Sari la conținut

Hai sa gasim motociclete abandonate


jethro tull
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

daca l-ai pus pe forum ca sa arati ce ai cumparat..... pai..... atunci iti zic ca daca ai de gand sa-l restaurezi o sa te coste timp (cam un an - avand in vedere felul in care a fost "depozitata") si ca bani.....CEL PUTIN 2000 de lei. daca vorbim de recontitionare timpul si pretul se dubleaza (ca sa nu mai vorbim de munca fizica). daca ai de gand sa vinzi piesa pune un pret pe toata sau , eventual , pe bucati. si daca ai de gand sa iei o moto veche ca s-o pilotezi si nu ai bani sau timp (vorba lui mircea_simson) pentru reparatie mai bine ia-ti o japoneza la 1000 de euro si scapi de dureri de cap. numa' bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

focususd

Da...este un ij 56 anii 59-62' foarte prost depozitat.Acum nu stiu ce experienta ai tu cu motocicletele si mai ales comunistele insa dupa cum arata este f greu de reconditionat , aproape ca nu se merita...nefind un model extraordinar de cautat sau de scump.Dupa mine este un model destul de frumos si interesant, avantajul este ca sunt destule si daca cauti mai poti gasi 1-2 pentru piese la preturi destul de mici.

Pe forum sunt destui de multi care ar cauta ceva piese, asa ca da si tu mai multe detalii, daca vrei sa il faci, ce acte are, pe unde este (zona) sau daca il dai pe piese etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze, eu mă pricep mai puțin la IZH-uri. Dar aripa aia față îmi sugerează IZH Planeta 350 sau Planeta 2. ÂŞtiu că IZH 56 avea aripa conturată pe roată, fără evazare tip "cască nemțească" în partea de jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca l-ai pus pe forum ca sa arati ce ai cumparat..... pai..... atunci iti zic ca daca ai de gand sa-l restaurezi o sa te coste timp (cam un an - avand in vedere felul in care a fost "depozitata") si ca bani.....CEL PUTIN 2000 de lei. daca vorbim de recontitionare timpul si pretul se dubleaza (ca sa nu mai vorbim de munca fizica). daca ai de gand sa vinzi piesa pune un pret pe toata sau , eventual , pe bucati. si daca ai de gand sa iei o moto veche ca s-o pilotezi si nu ai bani sau timp (vorba lui mircea_simson) pentru reparatie mai bine ia-ti o japoneza la 1000 de euro si scapi de dureri de cap. numa' bine !

nu l-am cumparat dar as putea sa o fac,la un pret foarte mic. experienta cu motoarele am ceva dar cu comunistele deloc ,deaceea am postat aici.Timp am in uichend si imi place sa shurubaresc. 2000 de lei impartit la 1an sau 2 nu e foarte mult.nu am de gind sa o aduc in starea in care a iesit pe poarta fabricii as vrea doar sa o fac functionala sa o inscriu si sa o scot la plimbare o data sau de 2 ori pe saptamina.japoneza poate sa-si ia oricine dar comunistele astea au un farmec aparte.

Am postat aici in speranta ca voi gasi pe cineva care are asa ceva si este dispus sa de un sfat din cind in cind si mai ales sa vad daca pot gasi vreo sursa de piese

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok atunci...gandeste-te bine daca este modelul care iti place fiindca sunt multe comuniste frumoase, sa nu itit pierzi interesul pe parcurs, verifica situatia actelor daca se poate imatricula( de preferat sa se mai plateasca impozitul) si da-i bataie.Aici este topic pt prezentarea motoretelor abandonate, posibil de cumparat pt cei interesati, te sfatuiesc ori sa iti deschizi topic sau, mai bine ca sa nu deschidem 1000 de topicuri sa te lipesti la cineva cu acelas model si topic deschis.....chiar exista un topic pe la pagina 6-11 mai in urma unde cineva reconditiona un ij 56 .

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Măi, eu zic că dacă eÂşti pasionat (sau un pic disperat după o motocicletă, cum sunt eu), mai bine nu laÂşi pe nimeni să te descurajeze. Jawa mea era o varză completă când am luat-o, închipuie-ți că stătuse de la Revoluție printr-un garaj igrasios apoi câțiva ani în ploaie, nepornită. Făcută de fostul proprietar din ÂşaptiÂşpe motociclete, port-axul basculei spate tăiat Âşi resudat aiurea-n tramvai de juca parcă era babă gloabă, era un jaf. Nu contest, îi fuseseră aduse Âşi niÂşte modificări inteligente, elegante Âşi foarte funcționale din punct de vedere tehnic. Dar ce-a mai Âşi pătimit biata de ea prin alte părți.

 

Nu am băgat în ea cei 2000 lei atât de amenințător anunțați undeva mai sus pe topic, ce-i drept nici nu am vopsit cu vopsea auto, ci mi-am făcut singur vopsirea cu un compresor făcut din butelie de Rabă Âşi motor + compresor de Frigocom. Iar vopseaua a fost luată la cutii de kil, ceva alchidic. Ivan, țină-l-ar Domnu' să-l țină, mi-a donat o "capră" aproape întreagă de pe care am luat dinamul, Axa a sărit cu ambielaj, carburator Âşi semiluna demarorului, Schumy a aruncat Âşi el ce altminteri dădea la fier vechi Âşi tot aÂşa. Vreau să zic că te cârpeÂşti până la urmă Âşi tot faci ceva. Dar Jawa asta a fost folosită ca pe una de cross Âşi totuÂşi am putut s-o scot la liman. Mâine mă duc la țară Âşi rezolv Âşi carburatorul, Âşi-i cam gata.

 

Eu văd că IZH-ul ăla din coteț e cam complet. Dacă o funcționa sau nu, rămâne de văzut, dar nu-l descompleta doar de lene că nu te-ai interesat ce se poate face. Încă nu ai fost la RAR, încă nu ai întrebat. Ce te doare să-i scoți motorul Âşi să vezi unde-i ancrasa? Nu cred că a plouat prea mult în Âşopron, deci toate piesele ar trebui să fie cât de cât miÂşcabile. Dă-l în mă-sa, e ditamai IZHanu', fugăreÂşti cu ăla niÂşte Dacii de n-ai treabă. Fii Âşi dumneata nițel mai boem, că mă doare capu' când văd cum totul se sparge în bani. Reiau: nu văd unde dracului ai putea băga 2000 lei în el, decât dacă vrei un țuț cu care să ieÂşi o dată pe săptămână până la pâine Âşi înapoi.

 

ÂŞi-aici nu vreau să fiu băgăcios sau redundant, că Âşi-aÂşa am fost destul: dar dacă zici că e pe bani puțini, află că am un coleg de facultate care-i cam vai de capul lui cu banii, dar îÂşi doreÂşte o comunistă de prin anul întâi (când i-am arătat pozele cu Jawa). Vezi Âşi tu ce hotărăÂşti.

 

Scuze pentru off-topic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@AdrianS : esti "prea boem".tre' sa fim realisti. in primul rand omu' a zis ca nu l-a cumparat ci doar i-a facut poze. in al doilea rand iti spun sigur ca daca

va face achizitia va trebui sa faca acte (care de altfel sunt ceva bani). in al treilea rand tre' sa o aduca in stare de functionare (lucru care nu va fi chiar

"floare la ureche"). in al patrulea rand ... daca va deveni proprietate personala nu o sa vrea "sa dea buleala" la restaurare ca sa nu mai vorbim de banii pe

care-i va investi. pentru un om care vrea sa aiba pentru prima oara o socialista ca motor pe 2 roti nu va fi usor. nu vreau sa descurajez pe nimeni

@focusufd : ar trebui sa-ti calculezi riscurile in functie de banii de care dispui. daca ai de gand s-o cumperi si s-o "calaresti" in viitorul apropiat... SUCCES !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, am gasit la tara in sura un motor de DKW, din pacate nu am facut poze. Am tot cautat pe net si nu am gasit modelul, estimez ca este de 100-125 cmc. Motorul este asemanator cu cel de RT 125 doar ca are evacuarea pe stanga, axe separate schimbator/demaror si o placuta pe capacul stanga cu DKW, nu turnat direct in capac...care imi poate ofere vreun site, ceva? ms, o sa revin cu poze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,am vazut ieri la pro tv un reportaj in care se vorbea despre introducerea unui program rabla la motociclete in care era dat ca model numa bun de distrus IJ-ul alb legat de stalp din apropierea sediului protv ,IJ de care s-a discutat si aici, atentie mare pentru propietarul lui sa nu-i faca prostii vreo surpriza sa-l duca la fier vechi .Numa bine

Mesaj completat

bun de distrus in ghilimele ,sper sa nu fiu gresit inteles, eu fiind un mare pasionat de clasice

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am scos la lumina fierul...este un agregat agricol, pe motor scrie DKW dar nu stiu ce o fi...are carburator JIKOV, aprindere pe magnetou externa ruseasca, turbina de racire ca mobra...

Mesaj completat

am identificat, este de Tula motorul...cu capac de DKW ;)

post-14660-1280837892_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...