ioneld Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 tot asa cateva abandonate a se cauta cu privirea cat mai amanuntit sunt vreo 4 tipuri daca nu cinci de moto Hahaha astea sunt in satul ala aproape de JILAVELE daca nu ma insel numai ca nu mai stiu cum se numeste satu respactiv ..... pacat de ele ca sau distrus asa tinute in ploaie si ninsoare an de an . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CUXI Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 ehhhe.lumea-i curva in ziua de azi..si trebuie phootuta, si eu mi-as dori multe dar am plapuma mica,si in plus am totusi un element minuscul de bun simt, a detine o motocicleta de epoca sau colectie nu este o necesitate,ci este un hobby sau lux pentru care trebuie sa platesti bani,uneori multi sau cateodata putini,depinde cum ai norocul. sa va dau texte din anumite mesaje private care le-am primit:"Iti dai 3 mil pe ea ca oricum MZ de 125 de gasesc pe toate gardurile si in plus este ruginita de trebuie sa mai bagi inca 1000 euro in ea" "Frate KaKate pe ea ca nu tio ia nici la fier vechi" sau"Bah eu inteleg ca e foame dar sa ceri 250 euro pe gunoiul ala esti lache" si exemplele pot continua, asa ca va sta la garaj pana gaseste un om serios pentru asa ceva,care nu isi permite sa mearga cu Baotianu,si alte masini de fiert orez. Morala:toti si-ar dori o motocicleta sa o duca in Parcul Carol,Retromobil,expozitii,etc..dar asa cu maxim 150-300 eur Tati pentru a obtine acest lucru trebuie sa dai din maini(nu conteaza ce,daca faci banii)si pe urma culegi satisfactiile si bucuriile unei expozitii. Cum zicea un coleg mai demult,DACA ESTI RUPT IN KUR stai in banca ta si te dai cu bicicleta,asta daca iti permiti si un First Bike sau DHS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 (editat) Bravo ! Nu cred c-o puteam spune mai bine ca tine. Editat Mai 5, 2012 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CUXI Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 ehhhe.lumea-i curva in ziua de azi..si trebuie phootuta, si eu mi-as dori multe dar am plapuma mica,si in plus am totusi un element minuscul de bun simt, a detine o motocicleta de epoca sau colectie nu este o necesitate,ci este un hobby sau lux pentru care trebuie sa platesti bani,uneori multi sau cateodata putini,depinde cum ai norocul. sa va dau texte din anumite mesaje private care le-am primit:"Iti dai 3 mil pe ea ca oricum MZ de 125 de gasesc pe toate gardurile si in plus este ruginita de trebuie sa mai bagi inca 1000 euro in ea" "Frate KaKate pe ea ca nu tio ia nici la fier vechi" sau"Bah eu inteleg ca e foame dar sa ceri 250 euro pe gunoiul ala esti lache" si exemplele pot continua, asa ca va sta la garaj pana gaseste un om serios pentru asa ceva,care nu isi permite sa mearga cu Baotianu,si alte masini de fiert orez. Morala:toti si-ar dori o motocicleta sa o duca in Parcul Carol,Retromobil,expozitii,etc..dar asa cu maxim 150-300 eur Tati pentru a obtine acest lucru trebuie sa dai din maini(nu conteaza ce,daca faci banii)si pe urma culegi satisfactiile si bucuriile unei expozitii. Cum zicea un coleg mai demult,DACA ESTI RUPT IN KUR stai in banca ta si te dai cu bicicleta,asta daca iti permiti si un First Bike sau DHS Ultimul mesaj privat BETON "Daca sunteti de acord sa lasati pretul la 150 euro deoarece sunt BUGETAR" asta chiar merita atentia tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 ))))))))))) asta e prea tare..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 Ultimul mesaj privat BETON "Daca sunteti de acord sa lasati pretul la 150 euro deoarece sunt BUGETAR" asta chiar merita atentia tuturor A se retine faptul ca nu am fost eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jawa Script Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 Ultimul mesaj privat ... Ultimul sau cel mai recent? Apropo de mesaje private: acum cativa ani cand cautam sa-mi intregesc Simsonul cu cateva repere de origine n-ai binevoit sa raspunzi nici macar privat la mesajul meu desi grauntele acela de ceea ce pretinzi ca ai avea te obliga macar la un refuz, daca nu la unul nevinovat-malitios cu a dat alt moralist de pe aici @simson_simson (fost rege). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 Ultimul mesaj privat BETON "Daca sunteti de acord sa lasati pretul la 150 euro deoarece sunt BUGETAR" asta chiar merita atentia tuturor ai facut un anunt public nu stiu de ce te aprinzi, oferte o sa primesti care mai de care nu tre sa te deranjeze aspectul asta daca nu primeai nici o oferta era ceva bai ca nu aveai cui s-o vinzi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
etarulescu Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 ehhhe.lumea-i curva in ziua de azi..si trebuie phootuta, si eu mi-as dori multe dar am plapuma mica,si in plus am totusi un element minuscul de bun simt, a detine o motocicleta de epoca sau colectie nu este o necesitate,ci este un hobby sau lux pentru care trebuie sa platesti bani,uneori multi sau cateodata putini,depinde cum ai norocul. sa va dau texte din anumite mesaje private care le-am primit:"Iti dai 3 mil pe ea ca oricum MZ de 125 de gasesc pe toate gardurile si in plus este ruginita de trebuie sa mai bagi inca 1000 euro in ea" "Frate KaKate pe ea ca nu tio ia nici la fier vechi" sau"Bah eu inteleg ca e foame dar sa ceri 250 euro pe gunoiul ala esti lache" si exemplele pot continua, asa ca va sta la garaj pana gaseste un om serios pentru asa ceva,care nu isi permite sa mearga cu Baotianu,si alte masini de fiert orez. Morala:toti si-ar dori o motocicleta sa o duca in Parcul Carol,Retromobil,expozitii,etc..dar asa cu maxim 150-300 eur Tati pentru a obtine acest lucru trebuie sa dai din maini(nu conteaza ce,daca faci banii)si pe urma culegi satisfactiile si bucuriile unei expozitii. Cum zicea un coleg mai demult,DACA ESTI RUPT IN KUR stai in banca ta si te dai cu bicicleta,asta daca iti permiti si un First Bike sau DHS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 cand gasim la mosi prin curte o fiara, de ce nu se ofera pretul corect ?daca se poate... cgilipirul. asa ca omol... incearca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
etarulescu Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 tot asa cateva abandonate a se cauta cu privirea cat mai amanuntit sunt vreo 4 tipuri daca nu cinci de moto Acesta da colectionar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 Acesta da colectionar. De fier vechi... nu asa se tin mobrele in ploaie...in 2/3 ani nu mai ai nimic totul este blocat...nu se mai invirte nimic...macar o foaie de plastic peste ele , asa le mai lungeste viata ceva timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 cand gasim la mosi prin curte o fiara, de ce nu se ofera pretul corect ?daca se poate... chilipirul. asa ca omol... incearca. Si eu am gasit una tinuta afara multi ani, ere blocata toata, nu se misca nimic pe ia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinvlad Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Inca una si de la mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 (editat) ehhhe.lumea-i curva in ziua de azi..si trebuie phootuta, si eu mi-as dori multe dar am plapuma mica,si in plus am totusi un element minuscul de bun simt, a detine o motocicleta de epoca sau colectie nu este o necesitate,ci este un hobby sau lux pentru care trebuie sa platesti bani,uneori multi sau cateodata putini,depinde cum ai norocul. sa va dau texte din anumite mesaje private care le-am primit:"Iti dai 3 mil pe ea ca oricum MZ de 125 de gasesc pe toate gardurile si in plus este ruginita de trebuie sa mai bagi inca 1000 euro in ea" "Frate KaKate pe ea ca nu tio ia nici la fier vechi" sau"Bah eu inteleg ca e foame dar sa ceri 250 euro pe gunoiul ala esti lache" si exemplele pot continua, asa ca va sta la garaj pana gaseste un om serios pentru asa ceva,care nu isi permite sa mearga cu Baotianu,si alte masini de fiert orez. Morala:toti si-ar dori o motocicleta sa o duca in Parcul Carol,Retromobil,expozitii,etc..dar asa cu maxim 150-300 eur Tati pentru a obtine acest lucru trebuie sa dai din maini(nu conteaza ce,daca faci banii)si pe urma culegi satisfactiile si bucuriile unei expozitii. Cum zicea un coleg mai demult,DACA ESTI RUPT IN KUR stai in banca ta si te dai cu bicicleta,asta daca iti permiti si un First Bike sau DHS Domnule CUXI, oamenii poate ca nu s-au exprimat corect, dar pe undeva au si ei dreptate. Restaurarea unei motociclete implica multi, foarte multi bani. A, ca la noi se confunda reconditionarea cu restaurarea este o alta poveste. Am vazut destule motociclete vopsite cu "suflaiul" pe care se cereau preturi astronomice. ...Si raspunsul era: Pai, ai idee domnule cat costa asta "afara"? DA, "afara" costa, dar aia restaureaza o motocicleta in ani de zile, vopsind-o profesionist si cromand-o astfel incat nu iese rugina peste tot la prima ploaie. Si, pe deasupra, iti mai ofera si istoricul motocicletei de cand a iesit din fabrica si pana la ultimul proprietar. Degeaba sustinem ca suntem pasionati, ca... vrajeala... cand, de fapt, la noi e treaba cu "samsareala". Dam o mana de vopsea, dupa ce am slefuit putin in dorul lelii, apoi... mai dam o mana de vopsea pe unde era crom, ca doar costa cromul si uite asa ajungem la montaj, unde mai bagam niste pistoane de Dacie si alte cateva improvizatii si e gata motocicleta DE EPOCA. Durata lucrarii: 6 zile. Pretul: ca "afara". Am tinut sa va raspund la acest "post" pentru ca m-a deranjat limbajul, nu din alta cauza. Si nu ma refer in mod deosebit la limbajul acesta: "ehhhe.lumea-i curva in ziua de azi..si trebuie phootuta", ci mai mult la felul in care ne priviti de sus... FOARTE DE SUS! Editat Mai 17, 2012 de --=HD=-- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CUXI Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 Domnule CUXI, oamenii poate ca nu s-au exprimat corect, dar pe undeva au si ei dreptate. Restaurarea unei motociclete implica multi, foarte multi bani. A, ca la noi se confunda reconditionarea cu restaurarea este o alta poveste. Am vazut destule motociclete vopsite cu "suflaiul" pe care se cereau preturi astronomice. ...Si raspunsul era: Pai, ai idee domnule cat costa asta "afara"? DA, "afara" costa, dar aia restaureaza o motocicleta in ani de zile, vopsind-o profesionist si cromand-o astfel incat nu iese rugina peste tot la prima ploaie. Si, pe deasupra, iti mai ofera si istoricul motocicletei de cand a iesit din fabrica si pana la ultimul proprietar. Degeaba sustinem ca suntem pasionati, ca... vrajeala... cand, de fapt, la noi e treaba cu "samsareala". Dam o mana de vopsea, dupa ce am slefuit putin in dorul lelii, apoi... mai dam o mana de vopsea pe unde era crom, ca doar costa cromul si uite asa ajungem la montaj, unde mai bagam niste pistoane de Dacie si alte cateva improvizatii si e gata motocicleta DE EPOCA. Durata lucrarii: 6 zile. Pretul: ca "afara". Am tinut sa va raspund la acest "post" pentru ca m-a deranjat limbajul, nu din alta cauza. Si nu ma refer in mod deosebit la limbajul acesta: "ehhhe.lumea-i curva in ziua de azi..si trebuie phootuta", ci mai mult la felul in care ne priviti de sus... FOARTE DE SUS! Nu inteleg unde vrei sa ajungi,am explicat pe limba de lemn mai sus sa inteleaga lumea ca a detine si a restaura o motocicleta veche in primul rand trebuie sa ai bani la buzunar,garaj si timp liber. Vii si imi expui acelasi lucru din nou..??Dupa cum elegant am mentionat,chestia asta cu avutul unei motociclete de"epoca "in fata blocului sau in garaj(cine are)nu este o necesitate ci un lux pe care nu toata lume si-l permite. Nu am vopsit motocicleta cu suflaiul,nici nu am dat cu vopsea peste crom,este asa cum se vede in poze.Cine vrea cumpara cine nu ...se uita.Dar daca nu iti poti permite un anumit obiect macar sa-l foot pe vanzator la creier cu mesaje de cacao si asta probabil de ciuda ca nu imi pot permite acel lucru. Daca tie ti se pare normal raportat la anul 2012 in care traim atunci nu mai zic nimic, Ai inteles tu gresit ca te privesc de sus,,CHIAR FOARTE DE SUS,sa fii sanatos.Oricum daca dau peste un fraier sa vand MZ-ul sa stii ca m-am scos bine din rahat,250 de eur reprezinta venitul meu pe 6 luni. :crack: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 (editat) Restaurarea unei motociclete implica multi, foarte multi bani. A, ca la noi se confunda reconditionarea cu restaurarea este o alta poveste. Am vazut destule motociclete vopsite cu "suflaiul" pe care se cereau preturi astronomice. ...Si raspunsul era: Pai, ai idee domnule cat costa asta "afara"? DA, "afara" costa, dar aia restaureaza o motocicleta in ani de zile, vopsind-o profesionist si cromand-o astfel incat nu iese rugina peste tot la prima ploaie. Si, pe deasupra, iti mai ofera si istoricul motocicletei de cand a iesit din fabrica si pana la ultimul proprietar. Aici ai dreptate insa nu toti cei care refac (ca sa folosesc termeni strict romanesti - de aici si confuzia intre restaurare si reconditionare) motociclete dau "buleala". Daca , in momentul in care zici "suflai" = spray sau pistol de vopsit , ai impresia ca "suflaiul" te costa mai putin decat vopseaua in camp electrostatic te inseli....si inca cum... Si ca sa explic : 1) un spray de foarte buna calitate costa 45 ron/400 ml (ai idee cam cate "suflaiuri" tre' sa cumperi ca sa vopsesti o motocicleta clasica ? ); 2) cati oameni de la noi din tara cunosti care sa-ti vopseasca cu pistolul tevi (din cadrele motocicletelor clasice) atat de subtiri ? Tinichigii auto profesionisti gasesti la tot pasul dar ca sa vopsesti uniform o teava de 50 cm lungime si 2 cm in diametru, in 3 straturi nu-ti trebuiesc bani multi (pentru ca n-ai ce face cu ei - sau ai ce face cu ei dar cand te vei trezi cu"umbre" pe cadru deja nu mai ai ce face pentru ca ai investit multi bani si timp in piesa respectiva) ci om care stie ce sa faca in momentul in care pune mana pe "suflai". Nu inteleg unde vrei sa ajungi,am explicat pe limba de lemn mai sus sa inteleaga lumea ca a detine si a restaura o motocicleta veche in primul rand trebuie sa ai bani la buzunar,garaj si timp liber. Vii si imi expui acelasi lucru din nou..??Dupa cum elegant am mentionat,chestia asta cu avutul unei motociclete de"epoca "in fata blocului sau in garaj(cine are)nu este o necesitate ci un lux pe care nu toata lumea si-l permite. Bine punctat si nu zic asta pentru ca imi permit multe intr-un timp scurt (dovada o face topicul inceput de mine pentru restaurarea IJ-ului 49). Editat Mai 17, 2012 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max924 Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 salut lolo,cred ca suflai zice la o chestie facuta din cutie de nes care se vindea prin targ acu ceva ani in urma,puneai vopseaua in cutie si suflai intr o teva iar vopseaua iesea prin alta teava,oricum trebuia sa ai mare rabdare,am vazut si variante conectete la camere auto(ceva gen compresor) in rest ce sa zic din putina mea experienta(am luat primul motor in 97) dar nu mi se pare corect ca au ajuns toate paraitorile si jegurile motociclete de colectie au ajuns si comunistele o casta pentru niscaiva privilegiati? pai astea erau ultima alternativa pt un visator care voia o motcicleta,stia omul la ce se inhama.repara, vopsea,astepta la nesfarsit piese de la nea cutare samd acum ce sa faca un tanar care are sa zic 1000 ron pe luna salariu,nu mai zic sa aiba si familie sau chirie,cum sa se apropie de de aceasta clasa sociala cand toti gunoierii cer sute de euro sau mii de euro pt o paraitoare care cu toate piesele noi nu te duce mai mult de 1000 de kilometri? te duci la un mosneag vai mortii lui,iti da iju din curte pe 200 lei si tu ca un mare samsar il transformi in piesa de colectie,macar 400 de euro ba baieti,va spun ca unor prieteni,poate esti rupt in kur dpdv material da e mai bine decat sa fii rupt in kur sufleteste,mai mare jena sa vezi pe un forum dedicat motociclistilor,(adica aia care i tin eu minte cand umblam prin tara si te ajutau cand aveai o problema) pe toti gunoierii si samsarii ca mai dau si lectii de morala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 (editat) confuzia intre restaurare si reconditionare În principiu și una și alta înseamnă cam același lucru; a repara. Dacă repari o operă de artă (picturi, monumente, clădiri ...) se cheamă că o restaurezi, iar dacă repari un utilaj și îl aduci în stare de funcționare înseamnă că îl recondiționezi. Și vă dau două exemple: 1. Motocicleta asta a fost recondiționată, pentru că a fost adusă în stare de funcționare. 2. Motocicleta asta a fost restaurată ca și operă de artă, pentru că e compusă din toate fiarele vechi rămase de la recondiționările precedente și va fi un fel de statuie, monument al eroilor MZ-iști ploieșteni, pe care o să-l pun pe acoperișul garajului meu. Concluzie: Cu motocicleta recondiționată te dai pe drum, pe cea restaurată doar o privești cu admirație în vitrină, garaj, șopron, coteț, muzeu etc. Editat Mai 17, 2012 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 salut lolo,cred ca suflai zice la o chestie facuta din cutie de nes care se vindea prin targ acu ceva ani in urma,puneai vopseaua in cutie si suflai intr o teva iar vopseaua iesea prin alta teava,oricum trebuia sa ai mare rabdare,am vazut si variante conectete la camere auto(ceva gen compresor) in rest ce sa zic din putina mea experienta(am luat primul motor in 97) dar nu mi se pare corect ca au ajuns toate paraitorile si jegurile motociclete de colectie au ajuns si comunistele o casta pentru niscaiva privilegiati? pai astea erau ultima alternativa pt un visator care voia o motcicleta,stia omul la ce se inhama.repara, vopsea,astepta la nesfarsit piese de la nea cutare samd acum ce sa faca un tanar care are sa zic 1000 ron pe luna salariu,nu mai zic sa aiba si familie sau chirie,cum sa se apropie de de aceasta clasa sociala cand toti gunoierii cer sute de euro sau mii de euro pt o paraitoare care cu toate piesele noi nu te duce mai mult de 1000 de kilometri? te duci la un mosneag vai mortii lui,iti da iju din curte pe 200 lei si tu ca un mare samsar il transformi in piesa de colectie,macar 400 de euro ba baieti,va spun ca unor prieteni,poate esti rupt in kur dpdv material da e mai bine decat sa fii rupt in kur sufleteste,mai mare jena sa vezi pe un forum dedicat motociclistilor,(adica aia care i tin eu minte cand umblam prin tara si te ajutau cand aveai o problema) pe toti gunoierii si samsarii ca mai dau si lectii de morala stati linistiti,nu va agitati degeaba GURA LUMII DOAR PAMANTUL O ASTUPA.Faceti cum credeti ca ii mai bine.Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 salut lolo,cred ca suflai zice la o chestie facuta din cutie de nes care se vindea prin targ acu ceva ani in urma,puneai vopseaua in cutie si suflai intr o teva iar vopseaua iesea prin alta teava... Corect! Am vazut motocicleta vopsita in felul asta. Numai ca pe vremea aia ti-o permiteai, pornita si chiar vopsita. Acum, aceeasi motocicleta, nepornita si nevopsita nu are pret mai mic de 1000 de euro. 1000 de euro pe un morman de fiare... cu care o sa te dai tu mare candva la nu stiu ce "Retroexpozitie" din Romania, daca-ti vei permite sa mai bagi inca vreo 2000 in ea. Bine, desigur, bagi inca 2000 daca nu esti un samsar care da de doua ori cu trafaletul si zice ca a restaurat motocicleta. DA, DA, am vazut motocicleta vopsita cu trafaletul in spatele blocului. Stiti ce repede a mers vopsitul barcii atasului in felul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 Fa-te inteles si nu mai aduce acuze nefondate (asta ai facut, probabil fara intentie) la adresa user-ului CUXI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 (editat) În principiu și una și alta înseamnă cam același lucru; a repara. NU! NU! A restaura, inseamna a readuce in starea initiala, cat mai aproape de original. A reconditiona, inseamna a repune in functiune si cam atat. Problema cu motocicletele este daca mizeria costa tot atat de mult cat bijuteria. Unii tind sa ceara pe mizerii la fel de mult. A se intelege ca eu nu vizez cu comentariile mele pe nimeni in mod special, iar pretul ala de 250 de euro nu este adus in discutie. Pur si simplu este o reactie intarziata, dupa ani de zile de... Fa-te inteles si nu mai aduce acuze nefondate (asta ai facut, probabil fara intentie) la adresa user-ului CUXI. Absolut fara intentie. "Postul" userului CUXI a fost doar un prilej de a-mi spune si eu of-ul, nimic mai mult. Nu-l cunosc, sigur nu ma cunoaste si daca i-am lezat cumva imaginea imi prezint scuzele mele sincere. Editat Mai 17, 2012 de --=HD=-- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max924 Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 astia sunt cei care distrug spiritul adevaratului motociclist,mie sincer imi pare rau de cei care pornesc pe drumul asta si nu au destui bani sa si ia o japoneza sau sa satisfaca pretentiile gunoierilor comunisti vorbeam acum cateva luni cu userul darkwolf si i am spus ca un ij ,jawa sau un nipru nu ar trebui sa coste mai mult de 1000 de lei,pur si simplu nu au decat valoare sentimentala si mai cred ca daca cineva iti da o oferta pe pm poti sa o refuzi elegant fara sa o faci publica cine stie,poate cel care ti a trimis o sa simtit destul de rau ca nu are bani sa ia piesa de colectie ,poate ca nu vrea sa se mai vada si pe forum Fa-te inteles si nu mai aduce acuze nefondate (asta ai facut, probabil fara intentie) la adresa user-ului CUXI. doamne fereste de asa ceva,daca fierul vechi e0, 80 ron kg la centrele patronate de conationali cum sa nu cerem 2-3 sute de euro pe o gramada de fiare,in plus mai contine si aluminiu,mai iese ceva si de acolo nu prietene chiar e cu intentie,mai da o in pastele mamii ei de treaba,ti se pare normal sa dai o gramada de bani pt ceva fara acte,fara viitor ?sa faci cu ea ce?sa te uiti la ea,sau sa o dai mai departe altui ,,colectionar,,rupt in kur? nu l cunosc,nu i am vandut nimic nu l acuz de nimic,poate si ala care i a cerut reducerea pe motiv de buget planuia sa o dea mai departe unui colectionar eu vreau doar sa le mai dau peste nas gunoierilor si samsarilor am 38 de ani si am avut motoare cat poate multi nu aveti ani,le stiu valoarea si posibilitatile,hai sa nu ne mai .pe noi ca doar stim cate parale fac fiarele astea chiar nu mai reusim sa ne departam de speculanti?nu mai putem sa stam fata in fat unul cu altul fara sa incercam sa ne tepuim? NU! NU! A restaura, inseamna a readuce in starea initiala, cat mai aproape de original. A reconditiona, inseamna a repune in functiune si cam atat. Problema cu motocicletele este daca mizeria costa tot atat de mult cat bijuteria. Unii tind sa ceara pe mizerii la fel de mult. A se intelege ca eu nu vizez cu comentariile mele pe nimeni in mod special, iar pretul ala de 250 de euro nu este adus in discutie. Pur si simplu este o reactie intarziata, dupa ani de zile de... Absolut fara intentie. "Postul" userului CUXI a fost doar un prilej de a-mi spune si eu of-ul, nimic mai mult. Nu-l cunosc, sigur nu ma cunoaste si daca i-am lezat cumva imaginea imi prezint scuzele mele sincere. bravo frate,credeam ca mi a scris mie si am raspuns si eu,e bine ca suntem pe aceeasi lungime de unda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 (editat) astia sunt cei care distrug spiritul adevaratului motociclist,mie sincer imi pare rau de cei care pornesc pe drumul asta si nu au destui bani sa si ia o japoneza sau sa satisfaca pretentiile gunoierilor comunisti vorbeam acum cateva luni cu userul darkwolf si i am spus ca un ij ,jawa sau un nipru nu ar trebui sa coste mai mult de 1000 de lei,pur si simplu nu au decat valoare sentimentala si mai cred ca daca cineva iti da o oferta pe pm poti sa o refuzi elegant fara sa o faci publica cine stie,poate cel care ti a trimis o sa simtit destul de rau ca nu are bani sa ia piesa de colectie ,poate ca nu vrea sa se mai vada si pe forum doamne fereste de asa ceva,daca fierul vechi e0, 80 ron kg la centrele patronate de conationali cum sa nu cerem 2-3 sute de euro pe o gramada de fiare,in plus mai contine si aluminiu,mai iese ceva si de acolo nu prietene chiar e cu intentie,mai da o in pastele mamii ei de treaba,ti se pare normal sa dai o gramada de bani pt ceva fara acte,fara viitor ?sa faci cu ea ce?sa te uiti la ea,sau sa o dai mai departe altui ,,colectionar,,rupt in kur? nu l cunosc,nu i am vandut nimic nu l acuz de nimic,poate si ala care i a cerut reducerea pe motiv de buget planuia sa o dea mai departe unui colectionar eu vreau doar sa le mai dau peste nas gunoierilor si samsarilor am 38 de ani si am avut motoare cat poate multi nu aveti ani,le stiu valoarea si posibilitatile,hai sa nu ne mai .pe noi ca doar stim cate parale fac fiarele astea chiar nu mai reusim sa ne departam de speculanti?nu mai putem sa stam fata in fat unul cu altul fara sa incercam sa ne tepuim? Nu suntem prieteni. Nici nu ar fi posibil (nu am stat la sprit, nu ne-am cunoscut, nu ne-am corespondat prin nici un mijloc de comunicatie). Post-ul meu se referea strict la postul user-ului @-=HD=-, nicidecum la ce ai scris. Altceva.... Daca motocicleta nu are acte asta nu inseamna ca nu are viitor (asta se poate intampla, probabil, doar in gandirea celor care sunt prea comozi sa consulte Monitorul Oficial). ... La fier vechi duci piese de motocicleta clasica doar in momentul in care pretul reparatiei piesei respective depaseste pretul achizitiei unei piese second-hand, nicidecum altfel. ... Pretul (in parale) nu este atat de mic in momentul in care vorbesti de o motocicleta care a "dat cu flit" timpului chiar daca o vezi ruginita de la ghidon pana la janta. Diferenta dintre oamenii care vor sa detina o motocicleta clasica doar pentru a o avea si cei care vor s-o detina pentru a se bucura de senzatia pe care o ofera astfel de vehicol este chiar post-ul pe care l-ai scris. Editat Mai 17, 2012 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.